Zoek dan gewoon een goede relatie waarin je af en toe flink onder handen genomen wordt.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 18:23 schreef whitesosa het volgende:
[..]
Tja dan zul je het toch zelf moeten gaan doen. Of de stad ingaan en de eerste de beste vent die je bevalt meesleuren.
Ja, zo ben ik.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 18:23 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Je weet het altijd zo subtiel te verwoorden, dat kan ik wel waarderen.
Tsja, dan ga je ook een beetje met een verkeerde instelling zo'n date beginnen. Erg lastig inderdaad, voor je gevoel staat de uitkomst al zo'n beetje vast.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 18:27 schreef sproetjes het volgende:
ja hoor nu op msn is het ook weer heel gezellig
maar nog steeds hang ik vanavond eigenlijk liever op de bank...![]()
ben trouwens een beetje verbrand
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 18:27 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Ja, zo ben ik.
En nu ben ik even pleite
Druk van de ketel etc.
kan er niks aan doen ... voel me er nog best rot over ookquote:Op vrijdag 25 juni 2010 18:28 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Tsja, dan ga je ook een beetje met een verkeerde instelling zo'n date beginnen. Erg lastig inderdaad, voor je gevoel staat de uitkomst al zo'n beetje vast.
Een relatie zoeken voor seks? Dan ga ik wel naar mijn goede vriendin Christine.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 18:25 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zoek dan gewoon een goede relatie waarin je af en toe flink onder handen genomen wordt.
Lullig is dat ja. Mensen, voor hun gevoel, slecht nieuws moeten gaan brengen. Ik heb al al beide kanten gestaan en het is nooit echt om vrolijk van te worden.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 18:29 schreef sproetjes het volgende:
[..]
kan er niks aan doen ... voel me er nog best rot over ook
Gewoon eerlijk zijn. Laten we door praten over jouw probleem, van mietjesmannen krijg ik automatisch een sahara in mijn slipjequote:Op vrijdag 25 juni 2010 18:29 schreef sproetjes het volgende:
[..]
kan er niks aan doen ... voel me er nog best rot over ook
Neuh, niet een relatie voor seks. Maar uit een goede relatie met seks haal je uiteindelijk wel meer voldoeningquote:Op vrijdag 25 juni 2010 18:29 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Een relatie zoeken voor seks? Dan ga ik wel naar mijn goede vriendin Christine.
Dat klopt. Nooit ontkend.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 18:31 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Neuh, niet een relatie voor seks. Maar uit een goede relatie met seks haal je uiteindelijk wel meer voldoening
Door de gedachte aan mietjesmannen moet jij naar Tarzan grijpen.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 18:30 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Gewoon eerlijk zijn. Laten we door praten over jouw probleem, van mietjesmannen krijg ik automatisch een sahara in mijn slipje
Juist niet. Mannen moeten overheersend zijn. Ik hou niet van gefriemel en gezeik en gedoe en gezeur.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 18:32 schreef whitesosa het volgende:
[..]
Door de gedachte aan mietjesmannen moet jij naar Tarzan grijpen.
Meiske, ben je sowieso wel toe aan relatie? Wil je niet gewoon een keer uitgewoond worden?quote:Op vrijdag 25 juni 2010 18:33 schreef sproetjes het volgende:
oh, hij is gaar, overtraint, de hele dag in de zon bij een beëdiging gestaan en eigenlijk gewoon brak...
(en van hem komende, klopt dat ook, zo goed ken ik em nu wel)
dat word dus een andere keer
en nu weet ik weer niet of ik er blij mee ben of nietI SUCK!
Misschien wil hij je wel hetzelfde vertellen en zoekt ook steeds naar excusesquote:Op vrijdag 25 juni 2010 18:33 schreef sproetjes het volgende:
oh, hij is gaar, overtraint, de hele dag in de zon bij een beëdiging gestaan en eigenlijk gewoon brak...
(en van hem komende, klopt dat ook, zo goed ken ik em nu wel)
dat word dus een andere keer
en nu weet ik weer niet of ik er blij mee ben of nietI SUCK!
Godsamme ik word moe van mezelf
met de goede denk ik wel. en tsja uitgewoond worden behoeftes heeft iedereen, duhquote:Op vrijdag 25 juni 2010 18:34 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Meiske, ben je sowieso wel toe aan relatie? Wil je niet gewoon een keer uitgewoond worden?
Dan wees gewoon hard, want hier heb je toch ook niets aan?quote:Op vrijdag 25 juni 2010 18:35 schreef sproetjes het volgende:
[..]
met de goede denk ik wel. en tsja uitgewoond worden behoeftes heeft iedereen, duh
Zou vreemd zijn wanneer je die niet zou hebben natuurlijk.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 18:35 schreef sproetjes het volgende:
[..]
met de goede denk ik wel. en tsja uitgewoond worden behoeftes heeft iedereen, duh![]()
Ik begon al bang te worden.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 18:33 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Juist niet. Mannen moeten overheersend zijn. Ik hou niet van gefriemel en gezeik en gedoe en gezeur.
Ik ben zo dus ook helemaal niet, daarom juistquote:Op vrijdag 25 juni 2010 18:36 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Dan wees gewoon hard, want hier heb je toch ook niets aan?
Ik snap dat dus niet, dat gedoe tussen mannen en vrouwen door slechte communicatie. Al die "er was niemand anders die interesse had dus daarom hok ik maar met deze; bij gebrek aan beter" relaties. Ik kan daar niet bij.
of mensen die van de ene in de andere relatie rollen omdat ze niet meer zonder kunnen.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 18:36 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Al die "er was niemand anders die interesse had dus daarom hok ik maar met deze; bij gebrek aan beter" relaties. Ik kan daar niet bij.
Hetzelfde.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 18:39 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
of mensen die van de ene in de andere relatie rollen omdat ze niet meer zonder kunnen.
Hier hetzelfdequote:Op vrijdag 25 juni 2010 18:37 schreef nattermann het volgende:
Zo, net terug van werken. Miljaar wat een hits
Noem het dan ook geen relatie maar gewoon een bevlieging of zoiets.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 18:39 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Hetzelfde.
Ik kijk daar stiekem op neer. Ernstig wel.
Die relaties kunnen lang duren en daar kunnen ze ook nog van beide kanten content mee zijn blijkbaar.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 18:40 schreef whitesosa het volgende:
[..]
Noem het dan ook geen relatie maar gewoon een bevlieging of zoiets.
Als je beide van te voren weet dat het tijdelijk is dan kan dat ook ja.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 18:40 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Die relaties kunnen lang duren en daar kunnen ze ook nog van beide kanten content mee zijn blijkbaar.
Ik geef je helemaal gelijk.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 19:22 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Sommige dingen moet je niet willen afraffelen.
Sorry hequote:Op vrijdag 25 juni 2010 19:25 schreef Tassiepassie het volgende:
Potver zeg, hele topic doorgelezen en nu ben ik geil
Tja dan weet je wat je te doen staat.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 19:25 schreef Tassiepassie het volgende:
Potver zeg, hele topic doorgelezen en nu ben ik geil
Tis maar goed dat je een jonge adonis daar hebt met potentie en shiz. Ipv een oude vent die al last heeft van zijn prostaat.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 19:26 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
geeft niet, ik vind er wel wat op straks
we zijn aan mekaar gewaagdquote:Op vrijdag 25 juni 2010 19:28 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Tis maar goed dat je een jonge adonis daar hebt met potentie en shiz. Ipv een oude vent die al last heeft van zijn prostaat.
Fap ze.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 19:29 schreef whitesosa het volgende:
Ik ben er vandoor. Veel plezier nog met elkaar geil te praten.
Schud je kleine vriend de hand van mequote:Op vrijdag 25 juni 2010 19:29 schreef whitesosa het volgende:
Ik ben er vandoor. Veel plezier nog met elkaar geil te praten.
Dat zal moeten wachten voorlopig. Er zijn straks veel kinderen in de buurt.quote:
voorspelbaar dat er weinig mannen typen in dit normaal zo druk bezochte topic als dames geil pratenquote:
heb niet veel aan 1 vetertje op dit momentquote:Op vrijdag 25 juni 2010 19:50 schreef Alexxxxx het volgende:
* Alexxxxx gooit een rubberen veter naar Tas.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |