lol, pinoquote:Op vrijdag 25 juni 2010 16:42 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Klik foutje, de gifjes bewegen niet bij mij
ah noesquote:Op vrijdag 25 juni 2010 16:48 schreef the_legend_killer het volgende:
Kom je thuis heeft die hond ook nog eens rotzooi gemaakt
Slecht opgevoedquote:Op vrijdag 25 juni 2010 16:48 schreef the_legend_killer het volgende:
Kom je thuis heeft die hond ook nog eens rotzooi gemaakt
Pizza valt bij mij altijd slecht als ik paar uur later ga sporten.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 17:11 schreef sproetjes het volgende:
ik ga zo pizza eten![]()
en t dan vanavond bij t thaiboksen het er maar weer aftrainen
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 17:12 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Pizza valt bij mij altijd slecht als ik paar uur later ga sporten.
Feliciteerd beebquote:Op vrijdag 25 juni 2010 17:19 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik vond het een beetje tegenvallen in de zon vanmiddag. Ik heb wel goed nieuws gekregen. Mijn allerlaatste tentamen heb ik gehaald en nu hoef ik alleen nog maar mijn thesis af te ronden en dan krijg ik weer een nieuw diploma
quote:
quote:
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 17:26 schreef sproetjes het volgende:
[..]
daar heb ik als t goed is geen last van
gefeliciteerd Citizen.Erased!!
Danku!quote:
Antwoord is niet compleet. Maar vooruit, ik geef wel volledig antwoord:quote:
ik eigenlijk eens een keer helemaal nietquote:Op vrijdag 25 juni 2010 18:01 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Antwoord is niet compleet. Maar vooruit, ik geef wel volledig antwoord:
Ik heb zin in vieze, vuige, harde neukseks, bij voorkeur op een keukentafel of aanrecht of gewoon hoppa, buiten. Dat je heulmaal buiten adem klaarkomt, en dan samen onder de douche springt, om het daar nog eens dunnetjes over te doen.
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 18:03 schreef sproetjes het volgende:
[..]
ik eigenlijk eens een keer helemaal niet
zie mijn edit aan dat berichtjequote:Op vrijdag 25 juni 2010 18:04 schreef friekin_ het volgende:
[..]Dat is een teken dat je mus dichtgroeit.
ken die jongen al een hele tijd, qua gesprekken en ideeën passen we perfect bij elkaar, hij is heul lief, denkt uitzichzelf aan me (of aan dingen die voor mij belangrijk zijn, sollicitatie enzo), redelijk dezelfde hobbies ook.. maar ik mis het ik-wil-je-naar-bed-sleuren-en-daar-keihard-neuqen gevoel bij em...quote:
Oh jee. Nu al friendszone dus.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 18:07 schreef sproetjes het volgende:
[..]
ken die jongen al een hele tijd, qua gesprekken en ideeën passen we perfect bij elkaar, hij is heul lief, denkt uitzichzelf aan me (of aan dingen die voor mij belangrijk zijn, sollicitatie enzo), redelijk dezelfde hobbies ook.. maar ik mis het ik-wil-je-naar-bed-sleuren-en-daar-keihard-neuqen gevoel bij em...
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 18:07 schreef sproetjes het volgende:
[..]
ken die jongen al een hele tijd, qua gesprekken en ideeën passen we perfect bij elkaar, hij is heul lief, denkt uitzichzelf aan me (of aan dingen die voor mij belangrijk zijn, sollicitatie enzo), redelijk dezelfde hobbies ook.. maar ik mis het ik-wil-je-naar-bed-sleuren-en-daar-keihard-neuqen gevoel bij em...
Mmz. Dan maar gewoon duidelijk zijn meteen, hard maar dan is de boodschap wel duidelijk.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 18:09 schreef sproetjes het volgende:
en hij vind mij volgens mij wel echt leukleuk ... dussss kijken hoe vanavond gaat, maar ik voorspel dat, hoe graag ik het ook wil misschien, dat gevoel echt gaat wegblijven
ik ben al weken (al dan niet maanden) met em aan t afspreken maar stel t steeds uit, zie em af en toe zo nog wel eens, en dan is het gevoel er ook niet....
eens kijken hoe vanavond loopt, anders ga ik indd gewoon duidelijk zijnquote:Op vrijdag 25 juni 2010 18:14 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Mmz. Dan maar gewoon duidelijk zijn meteen, hard maar dan is de boodschap wel duidelijk.
jaaaaquote:Op vrijdag 25 juni 2010 18:15 schreef Alexxxxx het volgende:
Kut is dat altijd, dat iemand die op papier perfect voor je is, geen vuurwerk oplevert
Heb het zo vaak gehad. Ik ben kieskeurig wie er in me nest komtquote:Op vrijdag 25 juni 2010 18:15 schreef sproetjes het volgende:
[..]
eens kijken hoe vanavond loopt, anders ga ik indd gewoon duidelijk zijn
ook heel herkenbaarquote:Op vrijdag 25 juni 2010 18:15 schreef sproetjes het volgende:
[..]
eens kijken hoe vanavond loopt, anders ga ik indd gewoon duidelijk zijn
[..]
jaaaaen dat die kerels waar ik een instant natte slip van krijg enorme eikels blijken te zijn
oh er gaat sowieso niks spannenders gebeuren dan een wijntje drinken hier in de straatquote:Op vrijdag 25 juni 2010 18:16 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Heb het zo vaak gehad. Ik ben kieskeurig wie er in me nest komt
Dat is bij vrouwen zo vaak. Af en toe vraag je je ook af hoe het kan dat ze daar toch zo vaak weer intrappen.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 18:15 schreef sproetjes het volgende:
jaaaaen dat die kerels waar ik een instant natte slip van krijg enorme eikels blijken te zijn
Ik zou toch opzoek gaan naar andere opties.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 18:17 schreef friekin_ het volgende:
Maar. Ik wil nog steeds op de keukentafel genomen worden. Ik denk dat ik maar eens het topic op zoek.
Vrouwen die niet beseffen dat ze te oud zijn. #2
jij krijgt ook een natte slip van bepaalde mannen?quote:
tsja, foute mannen zijn aantrekkelijk?quote:Op vrijdag 25 juni 2010 18:17 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat is bij vrouwen zo vaak. Af en toe vraag je je ook af hoe het kan dat ze daar toch zo vaak weer intrappen.
Kom maar opquote:Op vrijdag 25 juni 2010 18:17 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik zou toch opzoek gaan naar andere opties.
Je weet het altijd zo subtiel te verwoorden, dat kan ik wel waarderen.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 18:22 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Nee. Een natte kut en niemand die er iets mee doet
Tja dan zul je het toch zelf moeten gaan doen. Of de stad ingaan en de eerste de beste vent die je bevalt meesleuren.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 18:22 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Nee. Een natte kut en niemand die er iets mee doet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |