Hier ook. Ben weer geil nuquote:Op vrijdag 25 juni 2010 19:54 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
heb niet veel aan 1 vetertje op dit momentdoe ook maar wat ducktape en paar meter touw
zijn wel veters van 2 meter he?quote:Op vrijdag 25 juni 2010 19:54 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
heb niet veel aan 1 vetertje op dit momentdoe ook maar wat ducktape en paar meter touw
had ik je ook wel kunnen zeggen na die vrijdagquote:Op vrijdag 25 juni 2010 19:57 schreef friekin_ het volgende:
Ik kreeg trouwens van mijn zus te horen dat ik een nymfomane ben.
je bent lekker ''eng'', net als ikquote:Op vrijdag 25 juni 2010 19:56 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
zijn wel veters van 2 meter he?
Duct tape en touw heb ik standaard achter inde auto liggen.. Als ik voorhet eerst met mensen afspreek, en ze zien in mijn kofferruimte van de auto, worden ze altijd een beetje bang van me op een of andere manier![]()
Mja.... denk dat je gelijk hebt...quote:Op vrijdag 25 juni 2010 19:58 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
je bent lekker ''eng'', net als ik
Zojuist mezelf nogmaals bewezenquote:Op vrijdag 25 juni 2010 19:57 schreef friekin_ het volgende:
Kreeg je het als compliment mee?quote:Op vrijdag 25 juni 2010 19:57 schreef friekin_ het volgende:
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 20:17 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik ben weer weg, heb weer een mooie avond voor de boeg.
Gedraag jullie hier een beetje
Nee. Verwijtend.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 20:16 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Kreeg je het als compliment mee?
Pfffrtquote:Op vrijdag 25 juni 2010 20:20 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Nee. Verwijtend.
Ik vroeg aan haar of ze ook hitsig werd van dit weer. En toen zei ze: "Marij, dat ligt niet aan het weer, jij wil altijd overal"
dat moet je koesterenquote:Op vrijdag 25 juni 2010 20:20 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Nee. Verwijtend.
Ik vroeg aan haar of ze ook hitsig werd van dit weer. En toen zei ze: "Marij, dat ligt niet aan het weer, jij wil altijd overal"
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 20:17 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik ben weer weg, heb weer een mooie avond voor de boeg.
Gedraag jullie hier een beetje
Nee, zij is aseksueel.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 20:21 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
PfffrtZij waarschijnlijk ook,maar durft er niet voor uit te komen
quote:
Teveelquote:Op vrijdag 25 juni 2010 20:23 schreef MPG het volgende:
[..]
Wat zij te weinig heeft, heb jij te veel?
QFTquote:Op vrijdag 25 juni 2010 20:24 schreef friekin_ het volgende:
[..]
TeveelZoiets bestaat niet als het aankomt op seks.
die bestaan ook ja, jammer is datquote:
mja, toch welquote:Op vrijdag 25 juni 2010 20:24 schreef friekin_ het volgende:
[..]
TeveelZoiets bestaat niet als het aankomt op seks.
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 20:25 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
die bestaan ook ja, jammer is dat![]()
[..]
mja, toch welsoms is het te veel.
quote:
quote:
Tantraquote:Op vrijdag 25 juni 2010 20:26 schreef friekin_ het volgende:
[..]![]()
En dat zeg jij?
Bullshit. Seks is geweldig. Samen tantradoen.
Mja, moet ik mee oppassennu, hij is de laatste tijd ietste vaak schraalgeweest, tot aan doktersbezoeken aan toequote:
Vraag maar aan Tas; ik ookquote:Op vrijdag 25 juni 2010 20:30 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik vind het heelrijk zo open als er hier over sexualitiet gepraat wordZo ben ik ook
Heeft me wel voor een deel mn baan gekost, zo ben ik IRL namelijk ook
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 20:31 schreef sproetjes het volgende:
ja tis echt alsof ik nooit weg ben geweest
oke, wat ga ik nu doen, nu mn date niet doorgaat?
wat jhe wilde: lekker op de bank hangenquote:Op vrijdag 25 juni 2010 20:31 schreef sproetjes het volgende:
ja tis echt alsof ik nooit weg ben geweest
oke, wat ga ik nu doen, nu mn date niet doorgaat?
Wanneer komje langs hier?quote:
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 20:31 schreef MPG het volgende:
[..]
Masturberen. Om in de stijl van het topic te blijven.
dat kan ik natuurlijk ook mooi met elkaar combinerenquote:Op vrijdag 25 juni 2010 20:32 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
wat jhe wilde: lekker op de bank hangen
Heb 'm in het topic al een uitbrander gegeven. Lul. Laat m maar lekker trollen.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 20:32 schreef Tassiepassie het volgende:ze zeggen dat ik een nep-turk ben in me fobo
Beetje jammer...quote:Op vrijdag 25 juni 2010 20:32 schreef Tassiepassie het volgende:
ze zeggen dat ik een nep-turk ben in me fobo
ondanks mijn latex fetisch doet dit me weinigquote:
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 18:17 schreef sproetjes het volgende:
[..]
jij krijgt ook een natte slip van bepaalde mannen?![]()
![]()
![]()
[..]
tsja, foute mannen zijn aantrekkelijk?ik wacht nu op diegene die wél lief én woestaantrekkelijk is
kan denk ik lang wachten![]()
Niet je kraai wegdoenquote:Op vrijdag 25 juni 2010 20:42 schreef friekin_ het volgende:
Wie wil voor mij een nieuwe UI maken?
PM!
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |