abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 22 juni 2010 @ 19:43:09 #1
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_83158654
Dus ik bel een hoer op.. Zij is italiaans blijkbaar en haar engels komt niet verder dan "yeah it's ok, no problem, sure". Blijkbaar praatte ik iets te lang met haar want in ene tuut tuut tuut tuut tuut..

Klacht is duidelijk.

Mischien was dr acu leeg kan ook.. (positief denken weetjewel)

[ Bericht 3% gewijzigd door Schenkstroop op 23-06-2010 02:12:39 ]
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
pi_83158671
Maandag ben ik naar school geweest, alleen hebben we daar een heel korte ontmoeting gehad met deze docent. Hierbij werd een keer zijn naam genoemd. Nu moet ik dus iemand mailen hierover maar het komt er op neer dat ik mij een beetje schaam hiervoor.

Ik heb deze naam nodig om bepaalde formulieren in te vullen. Nu kan ik deze niet helemaal invullen en dat zorgt voor vertraging ook de enige die ik hiervoor kan mailen is iemand van administratie, want alle leraren zijn weg.

Klacht Naam niet weten van stagedocent, zorgt voor vertraging.
  dinsdag 22 juni 2010 @ 19:44:02 #3
246425 Penisbaard
We zijn binnen.
pi_83158695
Schenkstroop faalt zelfs in het wandelen.
  dinsdag 22 juni 2010 @ 19:44:07 #4
162670 DoimeN
Nee, het boeit me niets!
pi_83158703
Gast vrouwen vallen niet op je omdat je kankerlelijk bent, zorg dan iig dat je veel geld krijgt en dus nog een kans hebt.

Opgelost
--------------------------------------------------------------------------------------------
Als je gewoon je bek dicht houdt, is er niets aan de hand!
  dinsdag 22 juni 2010 @ 19:44:11 #5
305516 Stink-ui
Rood, groen, geel, paars
pi_83158704
jammer net telaat voordat HSG het weer verneukt...
Op maandag 23 juni 2014 00:38 schreef LesMiserables het volgende:
Ga anders ff jullie feestje in de DM vieren ofzo, misschien kan stinkui dan aan mavo uitleggen hoe dat neuken via Tinder precies werkt.
  dinsdag 22 juni 2010 @ 19:44:24 #6
171161 Bellatrix
video et taceo
pi_83158714
Flikker op.
“I am become a sour woman, I take no joy in mead nor meat, and song and laughter have become suspicious strangers to me. I am a creature of grief and dust and bitter longings. There is an empty place within me where my heart was once.”
pi_83158715
Kan in het kleine klachten topic

Slot
Geen visum, geen paspoort, geen douane, geen grenzen, geen irritante verhalen van vervelende mensen.
  dinsdag 22 juni 2010 @ 19:44:47 #8
171161 Bellatrix
video et taceo
pi_83158733
En trouwens HSG, het is niet grappig, ga op zoek naar een andere garp.
“I am become a sour woman, I take no joy in mead nor meat, and song and laughter have become suspicious strangers to me. I am a creature of grief and dust and bitter longings. There is an empty place within me where my heart was once.”
  dinsdag 22 juni 2010 @ 19:44:51 #9
238762 Skylark.
Mijn witte lach en ik.
pi_83158741
Wat voor type of psyche gaat schuil achter de meiden die je overal ( bij de supermarkt en daarbuiten bijv. op het gemeentehuis) ten alle tijden samen met dr moeder samen ziet.

Beschrijving van het meisje (althans de meiden die ik zie):
jong, mooi, 16-21 jaar en hip gekleed. maar wel altijd samen met de moeder. ik kijk altijd argwanend naar deze meiden. Zouden ze mischien huishoudschool doen en bakken ze de hele dag koekjes??

I don't get it
zwakken overleven moeilijk, sterken zitten in de wolken
  Moderator dinsdag 22 juni 2010 @ 19:45:03 #10
145080 crew  SwJ
Het boegbeeld van FOK!
pi_83158751
M'n bier is op en morgen moet ik vroeg opstaan om te werken. Maar gelukkig is het goed weer en ben ik vroeg klaar. Ik hoop alleen dat m'n vriendin dan de booschappen heeft gedaan zodat ik niet naar een overvolle supermarkt hoef te gaan.
F.K.A. SuperwormJim
  dinsdag 22 juni 2010 @ 19:45:13 #11
267444 Skonk
Free Skonk
pi_83158757
Schenkstroop mattie, kom dan gewoon een keertje met mij mee
pi_83158759
quote:
Op dinsdag 22 juni 2010 19:44 schreef Bellatrix het volgende:
En trouwens HSG, het is niet grappig, ga op zoek naar een andere garp.
Jonge jonge jonge zeg, kwam ik vandaag kei moe aan op 't werk, dus ik ga zo achteruit leunend op de stoel zitten en strek mij uit. Mijn collega had de computer al opgestart en surfte naar youtube. Toen de webpagina eenmaal geladen was vulde hij de woorden: Slaap lekker in. Dus ik keek een beetje vreemd en vroeg of hij ook zo moe was . Daarna klikte hij de eerste video aan en er kwam geluid uit de boxen. Mijn god zeg eerst dacht ik waarom Romeo & Juliet daarna dreunde een lekker beat door de werkruimte heen, het gaf mij eerlijk gezegd een geweldig gevoel maar toch verlangde ik, naarmate de plaat steeds vaker gedraaid werd naar mijn warm bedje.

Klacht: Nummer die je moe maakt.
Antiklacht: Leuk nummer
  dinsdag 22 juni 2010 @ 19:45:14 #13
238762 Skylark.
Mijn witte lach en ik.
pi_83158760
Beschrijf eens hoe het voelt om als vrouw te neuken wat je dan voelt als hij in je komt. En als je man bent hoe voelt is om bij een meisje naar binnen te gaan?
  dinsdag 22 juni 2010 @ 19:45:37 #14
267444 Skonk
Free Skonk
pi_83158773
quote:
Op dinsdag 22 juni 2010 19:45 schreef SuperwormJim het volgende:
M'n bier is op en morgen moet ik vroeg opstaan om te werken. Maar gelukkig is het goed weer en ben ik vroeg klaar. Ik hoop alleen dat m'n vriendin dan de booschappen heeft gedaan zodat ik niet naar een overvolle supermarkt hoef te gaten.
WTF
  dinsdag 22 juni 2010 @ 19:45:42 #15
160521 Lakitu
De allervieste.
pi_83158775
Maar hoe voelen tieten nou? Zitten er zenuwen in?
Op maandag 7 juni 2010 23:23 schreef Skylark. het volgende:
Nu je op de webcam door Elia met "Ryan ik wil je pijpen" en door Giovanni van Bronckhorst met "LAKITU LAKITU" gequote wordt leg ik me nederig aan je voeten. _O_
  dinsdag 22 juni 2010 @ 19:46:04 #16
305516 Stink-ui
Rood, groen, geel, paars
pi_83158795
quote:
Op dinsdag 22 juni 2010 19:45 schreef HSG-BOMBER het volgende:

[..]

Jonge jonge jonge zeg, kwam ik vandaag kei moe aan op 't werk, dus ik ga zo achteruit leunend op de stoel zitten en strek mij uit. Mijn collega had de computer al opgestart en surfte naar youtube. Toen de webpagina eenmaal geladen was vulde hij de woorden: Slaap lekker in. Dus ik keek een beetje vreemd en vroeg of hij ook zo moe was . Daarna klikte hij de eerste video aan en er kwam geluid uit de boxen. Mijn god zeg eerst dacht ik waarom Romeo & Juliet daarna dreunde een lekker beat door de werkruimte heen, het gaf mij eerlijk gezegd een geweldig gevoel maar toch verlangde ik, naarmate de plaat steeds vaker gedraaid werd naar mijn warm bedje.

Klacht: Nummer die je moe maakt.
Antiklacht: Leuk nummer
kan dit wel waarderen
Op maandag 23 juni 2014 00:38 schreef LesMiserables het volgende:
Ga anders ff jullie feestje in de DM vieren ofzo, misschien kan stinkui dan aan mavo uitleggen hoe dat neuken via Tinder precies werkt.
  dinsdag 22 juni 2010 @ 19:46:10 #17
246425 Penisbaard
We zijn binnen.
pi_83158801
Dus ik heb me net best wel lang zitten aftre... een keer of 4. Ik kan meer. Ja zoveel ibido heb ik. Ik dnek dat ik in totaal 2.5 uur bezig ben geweest. Ik doe ook aan orgasme uitstellen enzo. Dat maakt alles meer fun in je eentje. Maar nu heb ik buikpijn.. (beetje hoor, een beetje)

Klacht is duidelijk (?)

subklacht: ik zit op een uitklapbaar tuinstoel met van die dwarslatten, en dat doet effe pijn als ik nu opsta.. waaaah! maar verder wel leuk. de striemen enzo.

Nog een subklacht: zag een leuk meisje bij de super, zij en haar vriendinnen gingen taart bakken denk ik. weilde haar buiten aaspreken en kwam niet verder. 'hey mag ik jou wat vragen ben jij *naam* ? eh nee? oh.. sorry dan heb ik me vergist..

weer geen naam niks..
  dinsdag 22 juni 2010 @ 19:46:21 #18
286521 igor-smirnoff
hiv is tenminste positief
pi_83158812
Zucht
Je kan in het leven maar beter HIV hebben dan ben je tenminste nog positief!
pi_83158819
Schenkstroop topic; genoten
Eens met wat hierboven staat
  dinsdag 22 juni 2010 @ 19:46:40 #20
238762 Skylark.
Mijn witte lach en ik.
pi_83158829
En dan zeggen ze niks meertegen je op MSN ofzo. of doen ze kortaf. Waarom zo fijngevoelig? Hoe moet je dan met vrouwen omgaan. wordt toch moeilijk dan? hoe noet je dan doen of zijn wat voor houding moet je aannemen. Klacht is in ieder geval duidelijk. > vrouwen zijn fijngevoelige kuthoeren! Ze worden altijd zo betutteld en beschermd opgevoed met lieve poezenplaatjes en paardenboekjes alsof ze breekbaar zijn als glas. Maar het worden allemaal standaard vieze neuksletten die de meest ranzige dingen gaan doen die pappa zich niet had kunnen voorstellen dat zijn o zo schattige opdondertje zou doen.

Herhaling van klacht (en das mijn mening): Vrouwen zijn fijngevoelige latente kuthoeren !

Als je ze niet kan uitstaan waar zijn zij dan nog goed voor? precies het plezier! enkelt het plezier. ze dragen het zelf uit.

Zou het toeval zijn dan dat alle vrouwen bi-curieus zijn? NEE!! Das juist het bewijs dat zij enkelt het plezier dienen in het leven !!!!!!!!!!!!!

so there.

Wake up mannen. sla die bitch afentoe. laat zien wie de baas is. wie er ruggegraat heeft.
Vrouwen houden van mannen met zelfvertrouwen en die dat ook tonen weetje nog?
pi_83158830
quote:
Op dinsdag 22 juni 2010 19:46 schreef Penisbaard het volgende:
Dus ik heb me net best wel lang zitten aftre... een keer of 4. Ik kan meer. Ja zoveel ibido heb ik. Ik dnek dat ik in totaal 2.5 uur bezig ben geweest. Ik doe ook aan orgasme uitstellen enzo. Dat maakt alles meer fun in je eentje. Maar nu heb ik buikpijn.. (beetje hoor, een beetje)

Klacht is duidelijk (?)

subklacht: ik zit op een uitklapbaar tuinstoel met van die dwarslatten, en dat doet effe pijn als ik nu opsta.. waaaah! maar verder wel leuk. de striemen enzo.

Nog een subklacht: zag een leuk meisje bij de super, zij en haar vriendinnen gingen taart bakken denk ik. weilde haar buiten aaspreken en kwam niet verder. 'hey mag ik jou wat vragen ben jij *naam* ? eh nee? oh.. sorry dan heb ik me vergist..

weer geen naam niks..
  dinsdag 22 juni 2010 @ 19:46:52 #22
267444 Skonk
Free Skonk
pi_83158837
Zelfs de kankermods verkankeren de topics
pi_83158854
Roken is lekker
  dinsdag 22 juni 2010 @ 19:47:26 #24
246425 Penisbaard
We zijn binnen.
pi_83158862
Ik wil zo graag ontmaagd worden door een leuk meisje. Word er helemaal gestoord van.. Ik kan niet langer wachten, zkeer niet met mijn leeftijd. Zeker niet omdat ik hier al jaren en jaren elke dag, dag in dag uit mee zit.. Wat een klote situatie zit ik in..
pi_83158881
Ik zit dit topic te lezen en de OP is kut, maar toch blijkt er iets vreemds aan de hand te zijn, bepaalde harcore KLBers reageren uitgebreid maar offtopic met op OP-achtige posts.
Ik krijg het gevoel dat ik iets gemist heb maar ik kan er nog niet d vinger op leggen.
Klacht: ik snap er weer niks van.
  dinsdag 22 juni 2010 @ 19:47:57 #26
25865 Bill_E
vijf plus 98!
pi_83158887
* Profiel
* 2 berichten

Hallo Wiesemuis!
Ik ben Chantal en 26 jaar en sinds net gestopt met de pil. Ik ben vandaag ongesteld geworden en ga net als jij beginnen met de volgende eisprong!! Ik vind het harstikke spannend en ben erg benieuwd hoe lang het gaat duren. Ik zou het heel leuk vinden om van jou en natuurlijk ook anderen te horen hoe het met je gaat!!!

Groetjes Chanta
  dinsdag 22 juni 2010 @ 19:48:12 #27
250728 banaantjeEE
We zien wel !
pi_83158900
Gisteren ben ik gaan fietsen met mijn fiets. Maar een fietser voor mij fietste te traag dus belde ik met mijn fietsbel. Aldus kon ik de fietsende fietser nog voorbijfietsen.
Op zaterdag 28 juni 2014 @ 18:18 schreef Marie30 het volgende: Zo lief. :) Kusje :*
Op donderdag 14 juli 2016 @ 23:45 schreef GGMM het volgende: Het is altijd bijzonder gezellig als banaantje er is. :)
pi_83158903
Hoe zit het nou echt? Echt in elke friggin topic en overal hoor je alle vrouwen (ja over een kam alle vrouwen!!) zeggen, neehoor uiterlijk is niet belangrijk bla bla verzorgd uiterlijk en goed innerlijk bla en humor bla bla..

Maar wel kwijlen bij frank de boer... :'{
Snap jij het of snap ik het? Ik snap het niet meer!

Klacht: vrouwen en hun tegenstrijdige retroiek.... GODDAMN wat is het moeilijk om uitte vogelen what the fuck ze dan wel nit bedoelen/willen..
  dinsdag 22 juni 2010 @ 19:48:36 #29
236046 NotYou
tigerblood
pi_83158917
quote:
Op dinsdag 22 juni 2010 19:43 schreef Schenkstroop het volgende:
Dus ik bel een hoer op.. Zij is italiaans blijkbaar en haar engels komt niet verder dan "yeah it's ok, no problem, sure". Blijbaar praatte ik iets te lang met haar en toen tuut tuut tuut tuut tuut..

Klacht is duidelijk.

Mischien was dr acu leeg kan ook.. (positief denken)
Ik denk dat ze uit je manier van spreken af kon leiden wat voor type je bent en er van haar kant dus geen interesse meer is. Reden dat hoeren van je verlangen dat je met nummerherkenning aan belt is dan ook dat zij op deze manier freaks en potentiële risico's (stalkers, instabiele, agressieve types en ga zo maar door) uit kunnen sluiten.
Je suis Charlie Sheen
  dinsdag 22 juni 2010 @ 19:48:36 #30
246425 Penisbaard
We zijn binnen.
pi_83158919
Ik heb vrijdag een dagje amsterdam gedaan en moest ook het een en ander halen voor anderen. Dus kreeg dit reisje nog vergoed ook. NS is vrij duur. retourtje purmerend-a'dam is 8,40. 50c/ kilometer dus. Ik moest iig. een paar specifieke schoentjes meenemen voor een meisje en een of andere witte h&m hoed van 'divided'. Wit met een plooi erin en een zwarte band, maat s. Nadat ik niet kon slagen bij de h&m kalvertoren werd ik doorverwezen naar een filiaal op het Leidseplein.

Daar aangekomen kon ik nóg niet slagen voor die hoed. Maar ik moest ook nog ff uitzoeken of de pumps wellicht niet te klein vielen, anders moest ik terug. Dus ik kijk rond en vraag een willekeurig meisje of ze mij wilt helpen met passen. Heel toevallig was dit een erg leuk meisje, niet alleen om te zien, ze was gewoon hartstikke lief! Dus mijn hart smolt. De schoentjes waren A-OK want zij droeg zelf 39 maar een 38 kon ze ook nog aan wist ze te vertellen.

Dus ik bedank haar en verlaat de h&m maar.. ik kon het niet laten. Ik moest terug. Ik moest iig een naam hebben. Op de trap naar beneden kwam ik er "toevallig" weer tegen. En toen begon het. Ik wilde haar nog iets vragen. Of ze toevallig hyves had. Ik ging ervanuit dat ze op zn minst 17 zou zijn. Maar dat was niet het geval. Ik ben 15, zei ze... En toen wist ik niet meer wat ik moest zeggen. kon ik de tijd maar terugdraaien en was ik maar niet teruggegaan!

"Oh, laat dan maar" zei ik. Ik ben namelijk een stuk ouder dan dat. Reden was natuurlijk dat je vaak lieve leuke meisjes tegenkomt op straat en daarna nooit meer terug zal zien. Wat natuurlijk een grote zonde is. En dat heb ik ook tegen haar gezegd. Zo nerveus als ik werd, werd zij ook nerveus. En ik bedankte haar nogmaals en ging weg.. Alsof ik half dronken was slenterde ik van links naar rechts terug richting de dam. in de hoop dat ik niet een al te erge flater sloeg in haar mooie ogen. En eigenlijk wil ik nogsteeds haar hyves. Want ze was zo lief!

klacht 1: retourtje purmerend-a'dam is 8.40.
klacht 2: leuk meisje bij de h&m blijkt pas 15 te zijn.. geen naam nog een hyves kunnen regelen.
klacht 3: ik ben een loser omdat ik niet knap ben geboren en niet alle meisjes kan paaien die ik maar wil.
pi_83158934
quote:
Op dinsdag 22 juni 2010 19:47 schreef Penisbaard het volgende:
Ik wil zo graag ontmaagd worden door een leuk meisje. Word er helemaal gestoord van.. Ik kan niet langer wachten, zkeer niet met mijn leeftijd. Zeker niet omdat ik hier al jaren en jaren elke dag, dag in dag uit mee zit.. Wat een klote situatie zit ik in..
pi_83158937
Zat ik net dus even te poepen, ik heb eindelijk geen diarree meer
Maar voor me was er dus iemand die staand heeft staan pissen, dat moet dus mijn vader zijn.
Mijn zusje en mijn moeder kunnen het niet geweest zijn, anders moesten ze mijn 2e vader en mijn broertje heten.
Maar hij had dus over de rand geplast, en daar ben ik in gaan zitten
Door de urine is het haar op mijn kont in een soort perkamentje komen te zitten

Klacht: vader pist over de bril !
pi_83158974
Ok jongens dit is dus NIET het kleine klachten topic
Geen visum, geen paspoort, geen douane, geen grenzen, geen irritante verhalen van vervelende mensen.
  dinsdag 22 juni 2010 @ 19:50:20 #34
246425 Penisbaard
We zijn binnen.
pi_83159014
Nog eentje dan maar. Dit meisje ken ik. Min of meer. We zijn vrienden maar.. ik ben altijd voorzichtig met deze termen. En noem haar eerder een 'kennis of vage bekende'. Zij heet Pascalle en ik kwam gisteren echt per toeval onderstaand filmpje tegen..

Ik ben een tijd lang verliefd dit meisje geweest en dacht dat het nu wel over was. Tot ik dit schattige filmpje tegenkwam gister. Dat meisje dat ik kort heb gesproken bij de h&m, zie ander topic."iis het nogsteeds voor mij" al is zij 15 (ja ik weet het ik dacht dat zij 17 was maargoed). Maar dit vond ik ook wel weer leuk om te zien.

Klacht:
leuke meisjes die je kent en op youtube tegenkomt. en dan weer denkt: goh wat is zij toch schattig.

tevens, brei-topic voor beginners. incl. "afkanten" 101

subklacht:
Ik weet dat ik dit niet kan maken maar stiekem.. (stiekem) hoop ik toch wel een beetje op een rel (gek he?)

anti-klacht (mag ):
Is zij niet schattig?
pi_83159016
Hoe voelt het nou om te tongen. Is het nog ergens mee te vergelijken?
En wat merk je ervan als een leuke meisje lippenstift op heeft tijdens tongen/kussen en zuks. Maak dat extra geil?
pi_83159023
Net ging ik zo even naar mijn moeder toe, je weet wel ik had geen zin om te koken en mijn vriendin was weg met andere vriendinnen. Ik zat zo te eten en toen even later was het eten op, ik zo wtf ik heb honger.
Klacht: Eten op nadat je gegeten hebt.
Roken is lekker
  dinsdag 22 juni 2010 @ 19:51:08 #37
130298 TheThirdMark
To what Purpose!
pi_83159058
quote:
Op dinsdag 22 juni 2010 19:43 schreef Schenkstroop het volgende:
Dus ik bel een hoer op.. Zij is italiaans blijkbaar en haar engels komt niet verder dan "yeah it's ok, no problem, sure". Blijbaar praatte ik iets te lang met haar en toen tuut tuut tuut tuut tuut..

Klacht is duidelijk.

Mischien was dr acu leeg kan ook.. (positief denken)
Als het echt een hoer is kan je beter sero-positief gaan denken.
pi_83159060
quote:
Op dinsdag 22 juni 2010 19:50 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Hoe voelt het nou om te tongen. Is het nog ergens mee te vergelijken?
En wat merk je ervan als een leuke meisje lippenstift op heeft tijdens tongen/kussen en zuks. Maak dat extra geil?
Het is als je tong door een bak rauwe haring gaan, maar dan warm, zoiets geloof ik
pi_83159063
Godverdomme, komt er een meid bij je staan uit je vriendengroep heeft ze zoveel bruiningspoeder op haar gezicht zodat je lijnen ziet op sommige plekken. Dus ik vraag zo: "Is de make-up in de aanbieding?" Subtiele hint je weet!

Vraagt deze meid: "Waarom?"

Klacht meid die te veel bruiningspoeder op haar gezicht doet. Je probeert het duidelijk te maken met een subtiele hint, snapt ze het niet.
  Moderator dinsdag 22 juni 2010 @ 19:51:27 #40
145080 crew  SwJ
Het boegbeeld van FOK!
pi_83159074
quote:
Op dinsdag 22 juni 2010 19:46 schreef Skonk het volgende:
Zelfs de kankermods verkankeren de topics

Doe eens normaal
F.K.A. SuperwormJim
pi_83159078
Ik heb nu nog maar zo weinig geld dat als ik elke dag beschuit zou eten, en water drinken uit de kraan, dat ik het dan mischien nog wel red. Serieus. Leven is kut.

klacht: zie boven ^^
anti-klacht: beschuit kan je al krijgen voor 49c. /pak
anti-klacht: ik kan afwisselen door een brood te kopen van 50c. en 1 euro te investeren in beleg.
anti-klacht: ik leef nog
anti-klacht: ik heb weer licht in huis
anti-klacht: ik haat antillianen ook ja!

mischien is het leven dan nog niet zó zuur
  dinsdag 22 juni 2010 @ 19:52:08 #42
267444 Skonk
Free Skonk
pi_83159109
quote:
Op dinsdag 22 juni 2010 19:51 schreef SuperwormJim het volgende:

[..]

Doe eens normaal
Doe jij eens normaal
Wat ben je nou aan het doen
  dinsdag 22 juni 2010 @ 19:52:10 #43
246425 Penisbaard
We zijn binnen.
pi_83159114
Negers en witten, negers en witten, neger snegers negers en witten. Word er kotsmisselijk van. Bestaat er een lobby om meer negers in de reklame te gooien ofzo? Waar blijven de aziaten. Krijgen wij ook nog een statusverhogende imago please?

Klacht is duidelijk.
pi_83159118
Ik heb een probleem, ik vind een meisje leuk maar ze valt op kleine kinderen van een jaar of 12,13 terwijl zij 19 jaar is. Gister was ze weer aanwezig, ik zat met mijn neef te drinken aan de bar en zij zat op een afstandje bij de kindercrèche. Ze was weer bezig met die kleine egotripper.

Ik vind haar echter leuk, als ze alleen is staat ze altijd bij mij te praten over haar leven etc. maar als ik haar zie flirten met die kleine kerel denk ik daar toch weer anders over.

Wat zal ik doen met haar een relatie aangaan of links laten liggen? Ik weet het niet
pi_83159122
Ik zeg, laten we dit voortaan doen bij elk Schenkstroop topic
  dinsdag 22 juni 2010 @ 19:52:38 #46
246425 Penisbaard
We zijn binnen.
pi_83159141
Ik keek net zo een inetrview met drie hoertjes die aan een heuse wedstrijd meededen. nr.2 wint een plasma tv nr.3 een babyliss ofzo. nr.1 krijgt $15000.. En dan gaat dat kreng met de hoofdprijs huilen!!
En dat snap ik niet bij vrouwen he. Zij laten zich in alle drie de gaten in één keer uitwonen en uitscheuren voor de camera, met steeds wisselende mannen. Geen probleem niks geen tranen all good. En als ze een prijs winnen bij een radioshow dan gaan ze huilen alsof ze heel teer zijn!!! zegt ze zo: "ja gister was ik jarig en dit vind ik zo mooi"

Vrouwen..

Wie snapt dat?
pi_83159147
Hoe ben je aan dat telefoonnummer gekomen Schenk?
Op donderdag 22 juli 2010 01:22 schreef xmamacitax het volgende:
mijn nederlands is 1000 x beter dan de joune
pi_83159152
Net zo bij de hoeren vandaan komt er een wijf met een te scherpe knie ik zo hallo daar ben ik niet van gediend.
Klacht: Hoer met een scherpe knie.
Roken is lekker
  Moderator dinsdag 22 juni 2010 @ 19:53:20 #49
145080 crew  SwJ
Het boegbeeld van FOK!
pi_83159168
quote:
Op dinsdag 22 juni 2010 19:52 schreef Skonk het volgende:

[..]

Doe jij eens normaal
Wat ben je nou aan het doen

Ik zit nu in m'n luie stoel voor de tv met m'n laptop op m'n schoot te FOK!ken. Zometeen sta ik even op om een kopje rooibosthee te zetten.
F.K.A. SuperwormJim
  dinsdag 22 juni 2010 @ 19:54:01 #50
246425 Penisbaard
We zijn binnen.
pi_83159198
Ik leef helemaal niet/ kan me niet uitleven zoals anderen dat doen en dat valt me zwaar. Ik zie gezonde jongeren van 18 die zich al helemaal uitleven en ik ben bechamend 12 jaar ouder. ik kom maar niet uit mijn/deze situatie. Struikelblok is mijn lichaam en mijn uiterlijk, vooral mijn gezicht. Blech mijn gezicht!

Ik kan wel proberen en gewoon naar cafés gaan enzo maar verder kom ik daar niet mee. Mijn lichaam werkt niet mee en mijn ziekten (eczeem ed. ) ook niet. Mijn financiele situatie zit ook niet mee. En een baan zit er ook niet zo gauw in. Het enige wat ik heb is ik mezelf en de eenzaamheid en mn computer.

Ik word dagelijks geteisterd door het beeld dat ik van mijzelf heb. En het feit dat ik niet meedoe. Ik ben absoluut geen mooie jongen (ondermaats zelfs). Dat komt ook door de eczeem en 23 jaar pijn en ellende, dan gaat je smoel vanzelf wel scheef hangen. En speciaal ben ik ook niet. Mensen nemen je zoals je bent. En als je niet mooi of speciaal bent ben je er. En tegelijkertijd ook niet. Pijnlijk is dat.

Het is voor mij of-of en ik weet nog niet wat ik ga doen. Er is iig. verschrikkelijk veel werk voor mij voor ik ook maar kan beginnen met genieten van het leven zoals ik dat wil. Zoals dat normaal hoort. Weet niet of ik dit ga redden en ik ben al 30. Dus na 23 jaar ziekte nog meer pijn en ellende erin steken om eruit komen. En dan pas kunnen werken aan mijzelf. Mijn houding, mijn uiterlijk, mijn leven, mijn woonkamer. Werk.. iets van scharrels als dat er ooit in zit. Tsja niet geboren met looks he...

Wilde dit alleen even kwijt.
Opmerkingen mag.
pi_83159203
Vandaag feestje gehad, het was leuk en gezellig maar dan opeens uit het niets veranderd de sfeer voor mij aanzienlijk. Een klein jochie van 13 jaar probeert mij even duidelijk te maken hoe ik mijn kleding moet dragen, net alsof ik mij zelf niet kan kleden Dat kutjoch beweert dat de broek op half 7 moet hangen de t-shirt over de riem, wat op zich lelijk is. Ik gaf hem een les dat hij als hij dit weer doet de volgende keer dat ik hem fucking een stoot geef zodat hij weken lang in het ziekenhuis belandt.

Klacht: Jochie, dat mij even een les kleding dragen denk te geven, terwijl hij zelf eruitzag als een sloeber
pi_83159221
quote:
Op dinsdag 22 juni 2010 19:53 schreef SuperwormJim het volgende:

[..]

Ik zit nu in m'n luie stoel voor de tv met m'n laptop op m'n schoot te FOK!ken. Zometeen sta ik even op om een kopje rooibosthee te zetten.
1 of 2 schepjes suiker Jim ?
  dinsdag 22 juni 2010 @ 19:55:04 #53
267444 Skonk
Free Skonk
pi_83159247
quote:
Op dinsdag 22 juni 2010 19:53 schreef SuperwormJim het volgende:

[..]

Thee
pi_83159266
China schijnt veel Amerikaanse Dollars te bezitten, Maar wat hebben ze eraan? Ik schat de Chinezen namelijk een stuk slimmer in dus moet het wel een reden hebben toch?

Als De dolarstraks oud papier wordt verklaard, wat hebben de chinezen daaraan?
Als de Chinezen nu die Dollars willen verkopen, waar kunnen ze het allemaal kwijt/wie wil ze hebben?
Roken is lekker
pi_83159271
Topics verzinnen
pi_83159273
Beschrijf eens hoe het voelt om als vrouw te neuken wat je dan voelt als hij in je komt. En als je man bent hoe voelt is om bij een meisje naar binnen te gaan?
  dinsdag 22 juni 2010 @ 19:55:42 #57
236046 NotYou
tigerblood
pi_83159283
quote:
Op dinsdag 22 juni 2010 19:54 schreef Splutje het volgende:
Vandaag feestje gehad, het was leuk en gezellig maar dan opeens uit het niets veranderd de sfeer voor mij aanzienlijk. Een klein jochie van 13 jaar probeert mij even duidelijk te maken hoe ik mijn kleding moet dragen, net alsof ik mij zelf niet kan kleden Dat kutjoch beweert dat de broek op half 7 moet hangen de t-shirt over de riem, wat op zich lelijk is. Ik gaf hem een les dat hij als hij dit weer doet de volgende keer dat ik hem fucking een stoot geef zodat hij weken lang in het ziekenhuis belandt.

Klacht: Jochie, dat mij even een les kleding dragen denk te geven, terwijl hij zelf eruitzag als een sloeber
Klein jochie die zegt hoe ik mijn kleding moet dragen

Ging dit niet tegen de policy in?
Je suis Charlie Sheen
  dinsdag 22 juni 2010 @ 19:55:46 #58
250728 banaantjeEE
We zien wel !
pi_83159286
Mijn vriend kijkt South Park, American Dad en Family Guy, tekenfilms zonder enige inhoud, verschrikkelijk. Maar hij heeft wel commentaar als ik GTST kijk, dat heeft nog meer inhoud dan die South Parkpoppetjes.

Klacht: Vriend die nog naar tekenfilms kijkt (hij is 28 )
Op zaterdag 28 juni 2014 @ 18:18 schreef Marie30 het volgende: Zo lief. :) Kusje :*
Op donderdag 14 juli 2016 @ 23:45 schreef GGMM het volgende: Het is altijd bijzonder gezellig als banaantje er is. :)
  dinsdag 22 juni 2010 @ 19:56:17 #59
238762 Skylark.
Mijn witte lach en ik.
pi_83159307
quote:
Op dinsdag 22 juni 2010 19:55 schreef NotYou het volgende:

[..]

Klein jochie die zegt hoe ik mijn kleding moet dragen

Ging dit niet tegen de policy in?
Nee hoor .
pi_83159309
quote:
Op dinsdag 22 juni 2010 19:55 schreef Mr.Cooper het volgende:
China schijnt veel Amerikaanse Dollars te bezitten, Maar wat hebben ze eraan? Ik schat de Chinezen namelijk een stuk slimmer in dus moet het wel een reden hebben toch?

Als de Chinezen nu die Dollars willen verkopen, waar kunnen ze het allemaal kwijt/wie wil ze hebben?
Het gaat slecht met de krantensector in China, wegens de censuur.
Daarom drukken ze de kranten op Dollars, dan worden ze meer waard.
pi_83159326
En dan zeggen ze niks meertegen je op MSN ofzo. of doen ze kortaf. Waarom zo fijngevoelig? Hoe moet je dan met vrouwen omgaan. wordt toch moeilijk dan? hoe noet je dan doen of zijn wat voor houding moet je aannemen. Klacht is in ieder geval duidelijk. > vrouwen zijn fijngevoelige kuthoeren! Ze worden altijd zo betutteld en beschermd opgevoed met lieve poezenplaatjes en paardenboekjes alsof ze breekbaar zijn als glas. Maar het worden allemaal standaard vieze neuksletten die de meest ranzige dingen gaan doen die pappa zich niet had kunnen voorstellen dat zijn o zo schattige opdondertje zou doen.

Herhaling van klacht (en das mijn mening): Vrouwen zijn fijngevoelige latente kuthoeren !

Als je ze niet kan uitstaan waar zijn zij dan nog goed voor? precies het plezier! enkelt het plezier. ze dragen het zelf uit.

Zou het toeval zijn dan dat alle vrouwen bi-curieus zijn? NEE!! Das juist het bewijs dat zij enkelt het plezier dienen in het leven !!!!!!!!!!!!!

so there.

Wake up mannen. sla die bitch afentoe. laat zien wie de baas is. wie er ruggegraat heeft.
Vrouwen houden van mannen met zelfvertrouwen en die dat ook tonen weetje nog?
  dinsdag 22 juni 2010 @ 19:56:39 #62
246425 Penisbaard
We zijn binnen.
pi_83159328
Ik kan niet leven met mijzelf en mijn uiterlijk. Ik kan er gewoon niet mee omgaan. Voel me dag in dag uit gevangen in mijn verrotte en lelijke lichaam. In de spiegel lkijken is een confrontatie van jaren leed, pijn en ziekte. En nee het is er niet mooier door geworden. Een lichaam is ook niet iets dat je zomaar even kunt uittrekken. Niks dat ik eraan kan doen enmin uiterlijk heb ik altijd bij me. Ik moet een manier vinden om ermee omtegaan of te veranderen. Veranderen is wel heel erg moeiljk. Het kan gewoon niet. Ik zit hier ontzettend mee en al jaren en jaren. Het bellemmert mij in allerlei opzichten. Kan het gewoon niet accepteren. Hoef het ook niet te accpeteren maar kan ook niet anders. Wilde dit gewoon even kwijt.

geen mooie relaxte zomer voor mij ( alweer.)
  dinsdag 22 juni 2010 @ 19:56:56 #63
236046 NotYou
tigerblood
pi_83159343
quote:
Op dinsdag 22 juni 2010 19:56 schreef Skylark. het volgende:

[..]

Nee hoor .
Je suis Charlie Sheen
pi_83159376
quote:
Op dinsdag 22 juni 2010 19:56 schreef So_Surreal_Baby het volgende:

[..]

Het gaat slecht met de krantensector in China, wegens de censuur.
Daarom drukken ze de kranten op Dollars, dan worden ze meer waard.
Ik heb een paar kledingstukken die met de hand gewassen moeten worden omdat ze erg fijn zijn. Kan ik hier doorsnee Dreft-waspoeder voor gebruiken of kan ik beter iets anders gebruiken. Tips?
Roken is lekker
  dinsdag 22 juni 2010 @ 19:57:44 #65
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_83159379
Vandaag zat ik in de trein en liep daar een lekker 16 jarig mokkeltje voorbij! Ik ging naast haar zitten en ging ondertussen met mijn armen een beetje tegen haar armen aan zitten. Toen de trein begon te wiebelen ging ik best veel met mijn arm langs haar arm. Ik ging toen een beetje over mijn benen heen strijken en ik voelde haar ogen naar mijn handen kijken. Ik ging vervolgens dus met mijn handen zoe naar mijn broek. Ik keek haar aan en zij keek mij aan. Ik pakte haar lippen beet en zoende haar. Vervolgens ging mijn hand naar haar broeierige kutje van 16! Ik deed haar broek uit en ging met mijn handen onder haar BH. Ze had kanker stijve tepels en daar kreeg ik op mijn beurt weer een stijfje van. Vervolgens ging ik haar echt hard nemen. Ze had een blond kutje en zat flink te soppen op mijn pik. De klacht van dit verhaal is dat het niet waar is en ik een stijfje kreeg tijdens het typen.
  dinsdag 22 juni 2010 @ 19:58:36 #66
250728 banaantjeEE
We zien wel !
pi_83159421
Regelmatig staan er op verschillende nieuwssites allerlei nietszeggende onderzoeken. Leuk, ze moeten natuurlijk hun views halen, maar ik erger me voornamelijk aan mensen die alles geloven.

Eerste probleem, correlatie en causaliteit. Mensen lijken niet te snappen dat een correlatie niet hetzelfde is als een causaal verband. Een tijd geleden was er een onderzoek waaruit bleek dat mensen die lang slapen gemiddeld eerder sterven. Ja, omdat zieke mensen veel rust nodig hebben. Maar nee hoor, er volgt een eindeloze stroom reacties met "Nou, ik zet morgen de wekker een uurtje eerder!!".

Tweede probleem. Significante resultaten omdat de steekproef zo groot was. Ik las een tijdje geleden een onderzoek dat twee grote diëten vergeleek (ik geloof Atkinson en South Beach). Het ene dieet was "SIGNIFICANT BETER!". Ja, omdat de steekproef bestond uit tienduizend mensen en de ene groep gemiddeld 50 gram meer gewicht verloor in een maand. Het boeit dus niets, maar mensen geloven de kop van het artikel en switchen van dieet.

Klacht: mensen die niets van onderzoeken begrijpen
  dinsdag 22 juni 2010 @ 19:59:22 #67
246425 Penisbaard
We zijn binnen.
pi_83159469
- edit: ik ga knappe mensen geen tips geven -

Ik zou genieten dat wil je niet weten...

Ts is leluk.
Klacht is duidelijk.
pi_83159481
Seriously though! Waarom willen meiden zo'n megabag sjouwen. Wat is de reden voor zo'n tas, en wat stoppen zij erin? Gaan ze ermee parachute-springen of is het toch om baby's te ontvoeren ?.
Help mij dit mysterie te ontrafelen want ik vind dit best wel een raar fenomeen.

[ afbeelding ]

En mischien hoort dit wel in R&P thuis daar kwam ik ook niet uit. Want hoe debiel moet je als meisje zijn eigenlijk?
Roken is lekker
  dinsdag 22 juni 2010 @ 20:00:03 #69
246425 Penisbaard
We zijn binnen.
pi_83159516
De Dollar is nog maar 2 cent waard of iets dergelijks. En toch blijft de de dollar srijgen ten opzichte van bv. de Euro. De waarde van de dollar is gebasseerd op sterke handel en geloof. Maar niets van waarde. Geloof in lucht en afspraken. Afspraken dat het wel weer goedkomt. Belangen. Geen goud.

Voorts steken ook Europese leiders hun kop nogsteeds hardnekkig in 't zand. En geloven dat meer lenen bij de IMF/centrale banken, diezelfde instanties die de mogelijkheid geven om op de pof te kunnen leven, de schulden kunnen opheffen.. In reele zin kan het de toestanden alleen verzachten. En ondertussen kan het geld-creatie systeem blijven bestaan. Alle landen zullen door dit systeem en onze politici enkelt meer afhankelijk gemaakt worden van dit fiat bankensysteem met haar digitale en girale nepgeld.

Meer schuld maakt alleen meer afhankelijk. niet vrij. Sommigen denken zelfs dat de soevereiniteit van elk land stap voor stap wordt weggevaagd. De toestanden in Griekenland zijn hiervan zo evident.
Door bovenstaande toestanden worden leuke produkten voor mij duurder. Zeker als ik ze uit de VS wil laten overkomen (wat ik mij dus iet meer kan veroorloven). De Euro zit op een all time low. Is de dollar aangesterkt of is onze Euro aan het davalueren? De eerste die het juiste antwoord geeft krijgt van mij een Mars-reep.

De grafieken schommelen als een equalizer. En niemand die ernaar kraait. Behalve beurshandelaren. En oja de good old "truther". Maar wie luistert er naar hen?

klacht is duidelijk.

K* dollar.
pi_83159547
haha TS wordt afgescheept door een hoer.
  Forum Admin dinsdag 22 juni 2010 @ 20:00:38 #71
54263 crew  Pharkus
eeuwig vader, deeltijd autist
pi_83159549
Dus ik zit bij een van mijn bitches op de bank de pimp uit te hangen, belt er zo'n stotterende kneusje die nog lang niet ontknaapt is. Zij zo russisch italiaans engels grappen maken over dat ie lelijk is. Is der batterij leeg, heb der maar de straat op gestuurd.
Een vel leeg papier kan altijd nog een mooie tekening worden.
pi_83159559
quote:
Op dinsdag 22 juni 2010 19:57 schreef Mr.Cooper het volgende:

[..]

Ik heb een paar kledingstukken die met de hand gewassen moeten worden omdat ze erg fijn zijn. Kan ik hier doorsnee Dreft-waspoeder voor gebruiken of kan ik beter iets anders gebruiken. Tips?
Nee, daar heb je speciale handzeep voor
  dinsdag 22 juni 2010 @ 20:02:50 #73
299486 BaasD
GREED is GOOD!
pi_83159673
kwam je niet
'wat niet rekt, dat scheurt'
  dinsdag 22 juni 2010 @ 20:08:11 #74
267444 Skonk
Free Skonk
pi_83159975
quote:
Op dinsdag 22 juni 2010 20:02 schreef BaasD het volgende:
kwam je niet
Elke keer als jij in een topic post valt ie stil
  dinsdag 22 juni 2010 @ 20:12:34 #75
299486 BaasD
GREED is GOOD!
pi_83160199
quote:
Op dinsdag 22 juni 2010 20:08 schreef Skonk het volgende:

[..]

Elke keer als jij in een topic post valt ie stil
Ieder zijn eigen kwaliteiten
  dinsdag 22 juni 2010 @ 20:14:10 #76
130298 TheThirdMark
To what Purpose!
pi_83160296
quote:

Dumpen op de markt om zo de economie van de VS een klap te verkopen en zelf uit te groeien tot een economische grootmacht.

Oh wacht, ga ik hier toch zomaar serieus ergens op in
  dinsdag 22 juni 2010 @ 20:20:33 #77
237452 Japsnars
Euro's in mijn zakken
pi_83160657
quote:
Op dinsdag 22 juni 2010 19:47 schreef Mr.Cooper het volgende:
[ afbeelding ]
quote:
Op dinsdag 22 juni 2010 19:54 schreef Penisbaard het volgende:
Ik leef helemaal niet/ kan me niet uitleven zoals anderen dat doen en dat valt me zwaar. Ik zie gezonde jongeren van 18 die zich al helemaal uitleven en ik ben bechamend 12 jaar ouder. ik kom maar niet uit mijn/deze situatie. Struikelblok is mijn lichaam en mijn uiterlijk, vooral mijn gezicht. Blech mijn gezicht!

Ik kan wel proberen en gewoon naar cafés gaan enzo maar verder kom ik daar niet mee. Mijn lichaam werkt niet mee en mijn ziekten (eczeem ed. ) ook niet. Mijn financiele situatie zit ook niet mee. En een baan zit er ook niet zo gauw in. Het enige wat ik heb is ik mezelf en de eenzaamheid en mn computer.

Ik word dagelijks geteisterd door het beeld dat ik van mijzelf heb. En het feit dat ik niet meedoe. Ik ben absoluut geen mooie jongen (ondermaats zelfs). Dat komt ook door de eczeem en 23 jaar pijn en ellende, dan gaat je smoel vanzelf wel scheef hangen. En speciaal ben ik ook niet. Mensen nemen je zoals je bent. En als je niet mooi of speciaal bent ben je er. En tegelijkertijd ook niet. Pijnlijk is dat.

Het is voor mij of-of en ik weet nog niet wat ik ga doen. Er is iig. verschrikkelijk veel werk voor mij voor ik ook maar kan beginnen met genieten van het leven zoals ik dat wil. Zoals dat normaal hoort. Weet niet of ik dit ga redden en ik ben al 30. Dus na 23 jaar ziekte nog meer pijn en ellende erin steken om eruit komen. En dan pas kunnen werken aan mijzelf. Mijn houding, mijn uiterlijk, mijn leven, mijn woonkamer. Werk.. iets van scharrels als dat er ooit in zit. Tsja niet geboren met looks he...

Wilde dit alleen even kwijt.
Opmerkingen mag.
Op woensdag 23 juni 2010 22:44 schreef Chuck_Norris het volgende:
Haha Jap jonge trollgod
Op woensdag 23 juni 2010 22:48 schreef Skylark. het volgende:
Chuck is mastertrolled _O_.
  dinsdag 22 juni 2010 @ 20:21:00 #78
257229 opastokvis
Oud maar nog geen tachtig. :(
pi_83160679
toont ie initatief en dan krijgt ie dit als beloning.
vage fokkertjes toch
Lafheid berust vaak op goede informatie, moed op gebrek aan inzicht.
  dinsdag 22 juni 2010 @ 20:21:00 #79
299486 BaasD
GREED is GOOD!
pi_83160680
Wat een verhalen
T ging over hoeren ja
  dinsdag 22 juni 2010 @ 20:23:35 #80
267444 Skonk
Free Skonk
pi_83160815
quote:
Op dinsdag 22 juni 2010 20:21 schreef BaasD het volgende:
Wat een verhalen
T ging over hoeren ja
Ja, en dan die SWJ die nog zegt dat ík normaal moet doen
pi_83160935
Ze weten daar bij het rijk (als het om geld gaat) al die verschillende soorten belastingen wel te categoriseren he. Mijn god wat krijg ik daar een punthoofd van. En volgens mij hebben ze wel 100 verschillende synoniemen voor het woordje "belasting" en gebruiken ze die allemaal tegelijk alsof het om allemaal verschillende dingen gaat. En daarmee de burger lastig vallen uiteraard. Owee als ze denken dat je iets achterhoudt of je toetsingsinkomen te laag ingeschat was.

Boeven zijn het gewoon.

En die taal. Van welke planeet komen die saddisten?

Belachelijk. 1 miljoen keer voor ze.
Ron Paul 2012
pi_83161045
Word je mooier van sex?

Het valt me namelijk op dat mensen die regelmatig sex hebben er iig heel blij en opgewekt uitzien. In tegenstelling tot mensen die geen sex hebben of nog maagd zijn. Dit gaat naar wat ik zie gelijk op voor mannen en vrouwen.
Ron Paul 2012
  dinsdag 22 juni 2010 @ 20:29:50 #83
298713 SemperSenseo
Een geniale ramp
pi_83161168
quote:
Op dinsdag 22 juni 2010 20:21 schreef BaasD het volgende:
Wat een verhalen
T ging over hoeren ja
Ik snap deze topic niet

WTF gaat het over, behalve hoeren?
"Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein (1879 - 1955)
"A fool thinks himself to be wise, but a wise man knows himself to be a fool." - William Shakespeare (1564 - 1616)
  dinsdag 22 juni 2010 @ 20:37:53 #84
299486 BaasD
GREED is GOOD!
pi_83161619
quote:
Op dinsdag 22 juni 2010 20:27 schreef Supersoep het volgende:
Word je mooier van sex?

Het valt me namelijk op dat mensen die regelmatig sex hebben er iig heel blij en opgewekt uitzien. In tegenstelling tot mensen die geen sex hebben of nog maagd zijn. Dit gaat naar wat ik zie gelijk op voor mannen en vrouwen.
Ik ben gewoon Fok!ing lekker
pi_83163783
het wordt tijd dat er een foto van henkstroop op tafel komt.
hint: Aldi van Uithoorn of Purmerend ofzo (?)
pi_83163855
Ik weet op Schenkstroops topics altijd niets anders te zeggen dan:
Op woensdag 5 mei 2010 00:37 schreef henrydg het volgende:
GATVERDAMME TS. GAT VR DAMME WAT BEN JIJ GOOR JE KUNT TOCH NAAR HE TOILET LOPEN VUIEL RANSAAP GATVERDAMME :r :r
pi_83164034
Schenkstroop toch me advies genomen ?geeft nikt hoor als het niet lukt. Gewoon een andere hoer zoeken
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
黑人
  dinsdag 22 juni 2010 @ 21:24:58 #88
177114 Demon_Hunter
Tell the truth and then run.
pi_83164130
Ach brand is erger.
Minds are like parachutes. They only function when open.
  dinsdag 22 juni 2010 @ 21:25:24 #89
177114 Demon_Hunter
Tell the truth and then run.
pi_83164153
En btw : schenkstroop held van de natie.
Minds are like parachutes. They only function when open.
  dinsdag 22 juni 2010 @ 21:42:31 #90
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_83165228
quote:
Op dinsdag 22 juni 2010 19:44 schreef Skylark. het volgende:
Wat voor type of psyche gaat schuil achter de meiden die je overal ( bij de supermarkt en daarbuiten bijv. op het gemeentehuis) ten alle tijden samen met dr moeder samen ziet.

Beschrijving van het meisje (althans de meiden die ik zie):
jong, mooi, 16-21 jaar en hip gekleed. maar wel altijd samen met de moeder. ik kijk altijd argwanend naar deze meiden. Zouden ze mischien huishoudschool doen en bakken ze de hele dag koekjes??

I don't get it
quote:
Op dinsdag 22 juni 2010 19:46 schreef Skylark. het volgende:
En dan zeggen ze niks meer tegen je op MSN. of doen ze kortaf. Waarom zo fijngevoelig? Hoe moet je dan met vrouwen omgaan. wordt toch moeilijk dan? hoe moet je dan doen of zijn wat voor houding moet je aannemen. Klacht is in ieder geval duidelijk. > vrouwen zijn fijngevoelige kuthoeren! Ze worden altijd zo betutteld en beschermd opgevoed met lieve poezenplaatjes en paardenboekjes alsof ze breekbaar zijn als glas. Maar het worden allemaal standaard vieze neuksletten die de meest ranzige dingen gaan doen die pappa zich niet had kunnen voorstellen dat zijn o zo schattige opdondertje zou doen.

so there.

Wake up mannen. sla die bitch afentoe. laat zien wie de baas is. Vrouwen houden van mannen met zelfvertrouwen en die dat óók tonen weten jullie nog?
quote:
Op dinsdag 22 juni 2010 19:47 schreef Penisbaard het volgende:
Ik wil zo graag ontmaagd worden door een leuk meisje. Word er helemaal gestoord van.. Ik kan niet langer wachten, zeker niet op mijn leeftijd. Zeker niet omdat ik hier al jaren en jaren elke dag, dag in dag uit mee zit.. Wat een klote situatie zit ik in..
quote:
Op dinsdag 22 juni 2010 19:48 schreef Penisbaard het volgende:
Ik heb vrijdag een dagje amsterdam gedaan en moest ook het een en ander halen voor anderen. Dus kreeg dit reisje nog vergoed ook. NS is vrij duur. retourtje purmerend-a'dam is 8,40. 50c/ kilometer dus. Ik moest iig. een paar specifieke schoentjes meenemen voor een meisje en een of andere witte h&m hoed van 'divided'. Wit met een plooi erin en een zwarte band, maat s. Nadat ik niet kon slagen bij de h&m kalvertoren werd ik doorverwezen naar een filiaal op het Leidseplein.

Daar aangekomen kon ik nóg niet slagen voor die hoed. Maar ik moest ook nog ff uitzoeken of de pumps wellicht niet te klein vielen, anders moest ik terug. Dus ik kijk rond en vraag een willekeurig meisje of ze mij wilt helpen met passen. Heel toevallig was dit een erg leuk meisje, niet alleen om te zien, ze was gewoon hartstikke lief! Dus mijn hart smolt. De schoentjes waren A-OK want zij droeg zelf 39 maar een 38 kon ze ook nog aan wist ze te vertellen.

Dus ik bedank haar en verlaat de h&m maar.. ik kon het niet laten. Ik moest terug. Ik moest iig een naam hebben. Op de trap naar beneden kwam ik er "toevallig" weer tegen. En toen begon het. Ik wilde haar nog iets vragen. Of ze toevallig hyves had. Ik ging ervanuit dat ze op zn minst 17 zou zijn. Maar dat was niet het geval. Ik ben 15, zei ze... En toen wist ik niet meer wat ik moest zeggen. kon ik de tijd maar terugdraaien en was ik maar niet teruggegaan!

"Oh, laat dan maar" zei ik. Ik ben namelijk een stuk ouder dan dat. Reden was natuurlijk dat je vaak lieve leuke meisjes tegenkomt op straat en daarna nooit meer terug zal zien. Wat natuurlijk een grote zonde is. En dat heb ik ook tegen haar gezegd. Zo nerveus als ik werd, werd zij ook nerveus. En ik bedankte haar nogmaals en ging weg.. Alsof ik half dronken was slenterde ik van links naar rechts terug richting de dam. in de hoop dat ik niet een al te erge flater sloeg in haar mooie ogen. En eigenlijk wil ik nogsteeds haar hyves. Want ze was zo lief!

klacht 1: retourtje purmerend-a'dam is 8.40.
klacht 2: leuk meisje bij de h&m blijkt pas 15 te zijn.. geen naam nog een hyves kunnen regelen.
klacht 3: ik ben een loser omdat ik niet knap ben geboren en niet alle meisjes kan paaien die ik maar wil.
quote:
Op dinsdag 22 juni 2010 19:50 schreef Penisbaard het volgende:
Nog eentje dan maar. Dit meisje ken ik. Min of meer. We zijn vrienden maar.. ik ben altijd voorzichtig met deze termen en noem haar eerder een 'kennis of vage bekende'. Zij heet Pascalle en ik kwam gisteren echt per toeval onderstaand filmpje tegen..

Ik ben een tijdje verliefd dit meisje geweest en dacht dat het nu wel over was. Tot ik dit schattige filmpje tegenkwam. Dat meisje dat ik kort heb gesproken bij de h&m, zie ander topic."is het iig nogsteeds voor mij" al is zij 15 (ja ik weet het ik dacht dat zij 17 was maargoed). Maar dit vond ik ook wel weer leuk om te zien.

Klacht:
leuke meisjes die je kent en op youtube tegenkomt. en dan weer denkt: goh wat is zij toch schattig.

tevens, brei-topic voor beginners. incl. "afkanten 101"

anti-klacht (mag ):
Is zij niet schattig?
quote:
Op dinsdag 22 juni 2010 19:52 schreef Penisbaard het volgende:
Negers en witten, negers en witten, neger snegers negers en witten. Word er kotsmisselijk van. Bestaat er een lobby om meer negers in de reklame te gooien ofzo? Waar blijven de aziaten. Krijgen wij ook nog een statusverhogende imago please?

Klacht is duidelijk.
quote:

Nu ik mijn eigen klaagtopics teruglees denk ik.. zijn het geen pareltjes?
Verder heb ik fans op fok! of zijn we fanatiek in mijn posthistorie gaan wroeten?
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
pi_83165274
quote:
Op dinsdag 22 juni 2010 21:42 schreef Schenkstroop het volgende:

[..]

[..]

[..]

[..]

[..]

[..]

[..]

Nu ik mijn eerdere klaagtopics zelf teruglees.. Dnek ik.. zijn het geen pareltjes?

Verder heb ik fans of zijn we fanatiek in mijn posthistorie gaan wroeten?
Je hebt fans.
Op woensdag 5 mei 2010 00:37 schreef henrydg het volgende:
GATVERDAMME TS. GAT VR DAMME WAT BEN JIJ GOOR JE KUNT TOCH NAAR HE TOILET LOPEN VUIEL RANSAAP GATVERDAMME :r :r
pi_83165326
quote:

[..]

[..]

[..]

[..]

[..]

[..]

[..]

Verder heb ik fans op fok! of zijn we fanatiek in mijn posthistorie gaan wroeten?
Fans. Ik heb al je topics op mijn computer opgeslagen
  dinsdag 22 juni 2010 @ 21:44:21 #93
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_83165331
Jullie houden wordpad documenten bij met quotes van mij ?
pi_83165332
quote:

[..]

[..]

[..]

[..]

[..]

[..]

[..]

Nee.
  dinsdag 22 juni 2010 @ 21:45:35 #95
246425 Penisbaard
We zijn binnen.
pi_83165416
quote:
Op dinsdag 22 juni 2010 21:44 schreef Schenkstroop het volgende:
Ja
  dinsdag 22 juni 2010 @ 21:45:46 #96
246425 Penisbaard
We zijn binnen.
pi_83165427
quote:
Op dinsdag 22 juni 2010 21:44 schreef Chai het volgende:

[..]

Nee.
Ja.
pi_83165484
quote:
Op dinsdag 22 juni 2010 21:44 schreef Schenkstroop het volgende:
pi_83165610
quote:
Op dinsdag 22 juni 2010 21:45 schreef Penisbaard het volgende:

[..]

Ja.
Ze zijn wel succesvol, omdat.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 22-06-2010 21:49:00 ]
  dinsdag 22 juni 2010 @ 21:49:32 #99
299486 BaasD
GREED is GOOD!
pi_83165662
  dinsdag 22 juni 2010 @ 21:50:01 #100
246425 Penisbaard
We zijn binnen.
pi_83165697
quote:
Op dinsdag 22 juni 2010 21:48 schreef Chai het volgende:

[..]

Ze zijn wel succesvol, omdat.
[ afbeelding ]
Nee hoor, zijn topics zijn zo populair omdat Schenkstroop een keizer is die zegt wat het volk denkt.
  dinsdag 22 juni 2010 @ 21:50:52 #101
295330 Het_Boek
Ik lees niet.
pi_83165762
Dit topic
  dinsdag 22 juni 2010 @ 21:58:18 #102
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_83166286
Naar hoeren moet je niet bellen, maar fysiek heengaan. Hoe wil je er anders mee aan de slag?
Geduld
(zelfst. naamw.)
Iets dat op is tegen de middag.
  dinsdag 22 juni 2010 @ 22:03:27 #103
299907 Lespaulspelert
Speelt Les Paul
pi_83166612
Als SS in 300 zou spelen...
  dinsdag 22 juni 2010 @ 22:09:23 #104
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_83167062
quote:
Op dinsdag 22 juni 2010 19:44 schreef DoimeN het volgende:
Gast vrouwen vallen niet op je omdat je kankerlelijk bent, zorg dan iig dat je veel geld krijgt en dus nog een kans hebt.

Opgelost
Ben zelf 30, krijg daardoor geen stufi meer, door ziekte nooit diploma's op een normale reguliere manier kunnen halen. Tienerjaren ook weg/nooit van kunnen genieten (geen vriendinnetjes, geen sex, geen lol, geen vakanties, geen uitjes niks). Dus wat nu?
Geen geld, want uitkering. En nu VVD aan de macht is kan ik het helemaal schudden. Want zij zijn de partij van "heb je de boot gemist dan kun je het bekijken!"

pi_83167093
wanneer wordt dit geval gebanned?
pi_83167150
quote:
Op dinsdag 22 juni 2010 22:09 schreef _cleopatra_ het volgende:
Je bent zelf een wanneer wordt dit geval gebanned?
When you call my heart stops beating
And when you're gone it won't stop bleeding
I can wait, I can wait
I can wait forever
  dinsdag 22 juni 2010 @ 22:10:54 #107
258802 Yreal
henk..!
pi_83167159
quote:
Op dinsdag 22 juni 2010 22:09 schreef Schenkstroop het volgende:

[..]

Ben zelf 30, krijg daardoor geen stufi meer, door ziekte nooit diploma's op een normale reguliere manier kunnen halen. Tienerjaren ook weg/nooit van kunnen genieten (geen vriendinnetjes, geen sex, geen lol, geen vakanties, geen uitjes niks). Dus wat nu?
Geen geld, want uitkering. En nu VVD aan de macht is kan ik het helemaal schudden. Want zij zijn de partij van "heb je de boot gemist dan kun je het bekijken!"

De sociale dienst sponsort je school wel hoor, als je daarna oprot uit de uitkering maken ze er dikke winst op
pi_83167233
quote:
Op dinsdag 22 juni 2010 22:10 schreef ViaRegnum het volgende:

[..]

Je bent zelf een wanneer wordt dit geval gebanned?

nietus
  dinsdag 22 juni 2010 @ 22:12:07 #109
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_83167237
quote:
Op dinsdag 22 juni 2010 22:09 schreef _cleopatra_ het volgende:
Wanneer? je hebt je vandaag pas geregistreerd!

Van wie ben jij een kloon
pi_83167403
Waneer wordt HSG eens verbannen van de eeuwige jachvelden van FOK! HSG je bent cker zon twaalfjarige boy die er bij wilt horen?
Ik Ben Stoer!
  dinsdag 22 juni 2010 @ 22:15:01 #111
299907 Lespaulspelert
Speelt Les Paul
pi_83167465
Post eens pics SS?
pi_83171253
quote:

[..]

Waarom kom jij nu weer dit topic verpesten? Rot toch eens op, mongool.
Op maandag 8 augustus 2011 09:53 schreef McBlackLake het volgende:
Als alles fokkers de algemene consument zouden vertegenwoordigen zou de hele wereldeconomie in elkaar storten omdat ze alles kut en kanker vinden ;(
  dinsdag 22 juni 2010 @ 23:17:07 #113
246425 Penisbaard
We zijn binnen.
pi_83171352
quote:
Op dinsdag 22 juni 2010 22:14 schreef Internetheld het volgende:
Waneer wordt HSG eens verbannen van de eeuwige jachvelden van FOK! HSG je bent cker zon twaalfjarige boy die er bij wilt horen?
Haten op HSG Ben je wel goed snik?
pi_83171533
quote:
Eens. Wat een falende kutuser is dat zeg.
  dinsdag 22 juni 2010 @ 23:26:14 #115
308143 Vaginasnor
Vrouw van Penisbaard.
pi_83171824
quote:
Op dinsdag 22 juni 2010 23:17 schreef Penisbaard het volgende:

[..]

Is dat een vriend van je? Stel me eens aan hem voor, ongemanierde jongen !
Klik hier voor mijn site!
Ik hou van Haneskjegg O+.
pi_83171959
quote:

[..]

Hoeveel jaar ben je eigenlijk als ik mag vragen
黑人
pi_83172751
quote:

[..]

Doe een colloquium doctum bij een universiteit, als je het een beetje goed speelt krijg je nog het vergoed ook .
leer daar een leuk meisje kennen die niet zo sociaal is, want die zijn daar genoeg en maak je niet druk over concurrentie heb je daar toch niet.
pi_83173591
quote:
Op dinsdag 22 juni 2010 23:26 schreef Vaginasnor het volgende:

[..]

yer not one of dem smart felers are ye?
pi_83173611
quote:
Op dinsdag 22 juni 2010 23:26 schreef Vaginasnor het volgende:

[..]

Op donderdag 22 juli 2010 01:22 schreef xmamacitax het volgende:
mijn nederlands is 1000 x beter dan de joune
  dinsdag 22 juni 2010 @ 23:53:17 #120
266264 Drinky
L'amour et la violence
pi_83173717
Ik ging laatst naar mijn omoe, ziek dat ze was bracht ik haar wat lekkers mee. Ik deed mijn rode muts met capuchon aan, pakte mijn fiets en fietste richting haar huis. Het weer was lekker en de bloemetjes bloeiden en de volgeltjes vogelden.

Eenmaal bij haar huis aangekomen zag ik dat haar voordeur op een kier stond. "Het zou toch niet?", dacht ik. Ik ging naar binnen en zag dat de vaas die in de gang stond kapot was gevallen, gelijk vreesde ik voor het ergste. Ik ging naar boven, naar haar kamer.

Bij haar kamer aangekomen zag ik dat die deur ook op een kier stond. Ik hoorde mijn oma krijsen en kreunen, alsof ze doodging van de pijn. Ik keek naar binnen en schrok me te pletter. Ik vatte namelijk een glimps op van een wolf.

"Een wolf, een wolf!!! Wat moet ik nu doen!!!???", vroeg ik me af. Ik keek rond in de gang, op zoek naar een wapen. Het enige wat ik kon vinden was een vuvuzela. "Als ik 'm niet kan doden, dan moet ik hem maar bang maken en wegjagen.

Ik verzamelde al mijn moed en stormde naar binnen, tetterend op mijn vuvuzela. Eenmaal binnen zag ik dat het geen wolf was, maar een man met een wolvenshirt, hij was mijn oma aan het neuken, vandaar dat ze zo schreeuwde en kreunde. De man schrok van mijn binnenkomst en draaide zich richting mij, hij was blijkbaar op zijn hoogtepunt en door de schrik van mijn vuvuzela spoot hij. Het kwakje kwam mijn kant opgevlogen en belande in mijn vuvuzela en daarna in mijn mond. "Gatverdamme, die was voor mijn oma bedoeld",dacht ik in mezelf.

Ondertussen had de man weer een slappe fallus en was mijn oma overleden aan een hartaanval.

Klacht: Zelfs mijn oma en een man met een wolvenshirt hebben seks, en Schenkstroop niet
subklacht: Ik ben kei lekker
I just warped whoop whoop!
Op dinsdag 27 juli 2010 04:05 schreef Righteous het volgende:
Drinky is een baas
pi_83173972
quote:
Geen geld, want uitkering.
Klacht: Mensen met een uitkering die ons belastinggeld verneuken.
pi_83174820
Goed topic!
  woensdag 23 juni 2010 @ 00:12:28 #123
155616 Proximo
For god, king & country
pi_83174822
Dit topic
Life is visceral, rather than intellectual. And the most visceral practitioners of life are those who characterise themselves as “intellectuals”
  woensdag 23 juni 2010 @ 01:05:41 #124
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_83176661
Schenkie
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_83177128
Had k dus soals sommige mesnen wellicht al weten onlangs de tarzan XXL horsemode vibatror gekocht via intrenet. Gewoon om mij eige af en toe lekker te kunen vrewennen in de late eenzame uurtjes . Was die vamiddag dus aangekome heeft mij moeder per ongeluk het pakej opengemaakt omdat ze dacht dat er iets van haar in zat..

Kalcht: moedre opent mij pakje
Klacht 2: feyrenord wordt wir niks dit jaar
schreef Siniti het volgende
Omg wat een topic Buffalo, je flikt et em weer, zoeen kwaliteitstopic. Je bent mijn grote voorbeeld gast !
schreef stevenmac26 het volgende:
Dit is toch een pure kwaliteits topic, hoe doet die jongen dat toch ook?
  woensdag 23 juni 2010 @ 01:34:15 #126
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_83177155
Oh was jij dat die ik aan de telefoon had.
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
  woensdag 23 juni 2010 @ 02:09:40 #127
257229 opastokvis
pi_83177515
ej spelign is om te hiulen
  woensdag 23 juni 2010 @ 02:11:41 #128
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_83177533
quote:
Op woensdag 23 juni 2010 01:34 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Oh was jij dat die ik aan de telefoon had.
HA je kan dus wel Nederlands!

(met je "yeah no problem sure that's okay sure that's okay no problem yeah hm hm no problem sure" )
  woensdag 23 juni 2010 @ 02:13:18 #129
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_83177550
quote:
Op dinsdag 22 juni 2010 19:52 schreef Mr.Cooper het volgende:
Net zo bij de hoeren vandaan komt er een wijf met een te scherpe knie ik zo hallo daar ben ik niet van gediend.
Klacht: Hoer met een scherpe knie.
hoer spel je altijd met een kleine letter 'h'
  woensdag 23 juni 2010 @ 02:14:05 #130
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_83177560
quote:
Op woensdag 23 juni 2010 02:09 schreef opastokvis het volgende:
ej spelign is om te hiulen
de jouwe ook!
  woensdag 23 juni 2010 @ 02:15:09 #131
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_83177575
quote:
Op woensdag 23 juni 2010 01:32 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
Had k dus soals sommige mesnen wellicht al weten onlangs de tarzan XXL horsemode vibatror gekocht via intrenet. Gewoon om mij eige af en toe lekker te kunen vrewennen in de late eenzame uurtjes . Was die vamiddag dus aangekome heeft mij moeder per ongeluk het pakej opengemaakt omdat ze dacht dat er iets van haar in zat..

Kalcht: moedre opent mij pakje
Klacht 2: feyrenord wordt wir niks dit jaar
wacht even.. ze dacht dus dat het voor haar was en.. je hebt verder niet gevraagd wat ze ermee gedaan heeft
  woensdag 23 juni 2010 @ 02:16:28 #132
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_83177587
quote:
Op woensdag 23 juni 2010 01:05 schreef Maanvis het volgende:
Schenkie
Je comments komen wel over als goedkeueirng cq. 'ik ben fan'.. maar ik weet wel dat je me eigenlijk haat..
  woensdag 23 juni 2010 @ 02:16:58 #133
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_83177596
quote:
Op woensdag 23 juni 2010 00:12 schreef Proximo het volgende:
Dit topic
Krijg ik weer een pm van ene Timur..
  woensdag 23 juni 2010 @ 02:19:07 #134
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_83177615
quote:

[..]

love voe

Wie heeft de band achterstevoren gespeeld, grapjassen..
  woensdag 23 juni 2010 @ 02:23:07 #135
257229 opastokvis
pi_83177636
quote:
Op woensdag 23 juni 2010 02:14 schreef Schenkstroop het volgende:

[..]

de jouwe ook!
niet de jouwe Schenkie!
pi_83177672
quote:
Op woensdag 23 juni 2010 02:15 schreef Schenkstroop het volgende:

[..]

wacht even.. ze dacht dus dat het voor haar was en.. je hebt verder niet gevraagd wat ze ermee gedaan heeft
is da nou geen tregten kalcht ?
Omg wat een topic Buffalo, je flikt et em weer, zoeen kwaliteitstopic. Je bent mijn grote voorbeeld gast !
  woensdag 23 juni 2010 @ 02:44:03 #137
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_83177738
quote:
Op woensdag 23 juni 2010 02:30 schreef Buffalo-Soldier het volgende:

[..]

is da nou geen tregten kalcht ?
ja open effe een eigen klb-topic..
pi_83177803
quote:
Op woensdag 23 juni 2010 02:44 schreef Schenkstroop het volgende:

[..]

ja open effe een eigen klb-topic..
hoe dat kan?
ik zie iedreen kleinen klagten neerzettne hier
  woensdag 23 juni 2010 @ 03:00:08 #139
257229 opastokvis
pi_83177810
troletje ga in je holetje!
  woensdag 23 juni 2010 @ 03:07:05 #140
244933 trovey
Nachtoele
pi_83177826
quote:
Op dinsdag 22 juni 2010 19:45 schreef Lakitu het volgende:
Maar hoe voelen tieten nou? Zitten er zenuwen in?
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
pi_83177873
Schenkstrooptopiek held van de dag en alle volgende dagen
Ga weg
pi_83177986
Aan mannelijke vrienden heb je niks.. Als een meisje zegt 'zo' dan lopen ze erachteraan. verraders vind ik het. zwak. zielig. t kutje is alles.

In dit leven kruipen mannen voor vrouwen. het is een vrouwen-wereld geen 'mannen'.

Subklacht: de meest graatloze debiele sukkels hebben al een aantal vrindinnen gehad. Eentje wordt al zelfs vader, het is nog een kind. ik kan er echt niet bij. 28 is geen kind meer, maar hij is nog een kind. Wat is de graatmeter voor mannelijkheid eigenlijk? Alle haalbare idealen die ik mij voorstelde doen er blijkbaar niet toe. Is mannelijkheid niet meer dan stoerdoenerij, doen alsof, een image? Ik snap het niet meer.
pi_83178674
Dit is het beste schenkietopic ooit.
Als alles fokkers de algemene consument zouden vertegenwoordigen zou de hele wereldeconomie in elkaar storten omdat ze alles kut en kanker vinden ;(
  woensdag 23 juni 2010 @ 08:15:32 #144
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_83179288
Graatmeter, Sportex?
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  woensdag 23 juni 2010 @ 08:35:52 #145
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_83179593
Hier moet ik even gepost hebben.
With my pack on my back, down the road I will stray.
  woensdag 23 juni 2010 @ 09:20:08 #146
94676 Garisson72
weten is weten dat je nix weet
pi_83180619
Dit moet toch het wonderlijkste topic sinds tijden zijn.
Breasts! helping men to avoid eye contact since 1865.
  Forum Admin woensdag 23 juni 2010 @ 09:22:55 #147
54263 crew  Pharkus
pi_83180697
quote:
Op woensdag 23 juni 2010 07:18 schreef sinadO het volgende:
Ach het vervolgtopic laat zich ook al raden: "Afgewezen bij hoer door exceem" "Niet genoeg geld bij want ik heb een uitkering voor de hoer" "Moest extra bijbetalen bij hoer voor lelijkheid" etc
  woensdag 23 juni 2010 @ 09:24:37 #148
94676 Garisson72
pi_83180757
quote:
Op woensdag 23 juni 2010 09:22 schreef Pharkus het volgende:
Ach het vervolgtopic laat zich ook al raden: "Afgewezen bij hoer door exceem" "Niet genoeg geld bij want ik heb een uitkering voor de hoer" "Moest extra bijbetalen bij hoer voor lelijkheid" etc
Nog los van de immense "was dit nou alles ?!?!!?"-desillusie die Schenkie 100% zeker met alle mogelijke kracht zal vellen.
  Forum Admin woensdag 23 juni 2010 @ 09:30:52 #149
54263 crew  Pharkus
pi_83180977
quote:
Op woensdag 23 juni 2010 09:24 schreef Garisson72 het volgende:

[..]

Nog los van de immense "was dit nou alles ?!?!!?"-desillusie die Schenkie 100% zeker met alle mogelijke kracht zal vellen.
Dat moet zo'n beetje wel de grande finale zijn.
  woensdag 23 juni 2010 @ 09:38:04 #150
139316 Pieter-utd
Art Vandelay
pi_83181227
Ik heb het gevoel dat mijn ene bal groter is dan mijn andere. Mijn vriendin zegt dat zij het niet ziet, maarja dat kan ook uit beleefdheid zijn. Ik durf het aan niemand anders te laten zien. Zelfs niet mijn dokter, dat is namelijk ook mijn schoonmoeder. Ik wil niet dat ze mij in vol ornaat ziet... Ik zit er echt mee want word er ook onzeker van....

Laatst liep ik nog in de supermarkt toen er een medewerker constant naar mijn broek keek. Ik dacht "hij zal het toch niet zien". Uit schaamte werd ik vuurrood en rende ik huilend weg...
pi_83181239
quote:
nee ik ben 10 aters
  woensdag 23 juni 2010 @ 09:58:24 #152
94676 Garisson72
pi_83181932
quote:
Op woensdag 23 juni 2010 09:30 schreef Pharkus het volgende:
Dat moet zo'n beetje wel de grande finale zijn.
Het laatste duwtje dat hij nodig heeft, om te langen leste het onafwendbare lot te bezegelen. Ik mis hem nu al.
  woensdag 23 juni 2010 @ 10:01:22 #153
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_83182037
Een gedicht over Maanvis
  woensdag 23 juni 2010 @ 16:13:18 #154
257229 opastokvis
pi_83197146
maar goed Stroop, er zwemmen meer hoeren in de zee.
Please try again.
pi_83197965
quote:
Op dinsdag 22 juni 2010 19:51 schreef TheThirdMark het volgende:

[..]

Als het echt een hoer is kan je beter sero-positief gaan denken.
http://www.instantsfun.es/badumtss
  woensdag 23 juni 2010 @ 16:36:14 #156
237906 Chocolatebear
Tikkeltje narcistisch
pi_83198328
Ik wil een foto van SS
The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.
pi_83199923
Echt waar jongens, dit topic is nu al legendarisch. Kan iemand het ergens bewaren of zo?
  woensdag 23 juni 2010 @ 17:12:15 #158
246425 Penisbaard
We zijn binnen.
pi_83199957
quote:
Op woensdag 23 juni 2010 10:01 schreef Maanvis het volgende:
Zelfs bij de hoeren <-
Schenkstroop
  woensdag 23 juni 2010 @ 20:25:22 #159
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_83209862
quote:
Op woensdag 23 juni 2010 09:38 schreef Pieter-utd het volgende:
Ik heb het gevoel dat mijn ene bal groter is dan mijn andere. Mijn vriendin zegt dat zij het niet ziet, maarja dat kan ook uit beleefdheid zijn. Ik durf het aan niemand anders te laten zien. Zelfs niet mijn dokter, dat is namelijk ook mijn schoonmoeder. Ik wil niet dat ze mij in vol ornaat ziet... Ik zit er echt mee want word er ook onzeker van....

Laatst liep ik nog in de supermarkt toen er een medewerker constant naar mijn broek keek. Ik dacht "hij zal het toch niet zien". Uit schaamte werd ik vuurrood en rende ik huilend weg...
vanaf dikgedrukte nam ik het niet meer serieus.
pi_83210018
quote:
Op woensdag 23 juni 2010 20:25 schreef Schenkstroop het volgende:

[..]

vanaf dikgedrukte nam ik het niet meer serieus.
Vanaf hier nam ik jou al niet meer serieus.
  woensdag 23 juni 2010 @ 20:29:37 #161
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_83210173
quote:
Op woensdag 23 juni 2010 07:18 schreef sinadO het volgende:
Met heel veel quotes uit mijn eerdere post-verleden (niet allemaal trouwens). En.. wat vinden jullie van mijn eigenste echte eigen mening over van alles en nog wat, ik loop iig niet anderen natelullen toch? krijg ik daar geen lintje voor, authenticiteit is toch een mooi persoonljk trekje dat iedereen zogezegd wordt gewaardeerd ed?

of werkt het toch niet.. ?
pi_83213356
schenkie heet je D. L. ?
pi_83213884
ik gok op 60% dat ik een foto heb gevonden van vroeger. (schoolbank)

- chinees
- uit Purmerend
- dik
- rond de 28 jaar
- wat feitjes die hij heeft gepost
- dat was het.

[ Bericht 10% gewijzigd door fespo op 23-06-2010 21:33:36 ]
pi_83213932
quote:
Op woensdag 23 juni 2010 21:21 schreef fespo het volgende:

- chinees
- uit Purmerend
- dik
- rond de 28 jaar
- dat was het.
Post, stuur, link, doe iets!
pi_83213976
quote:

- chinees
- uit Purmerend
- dik
- rond de 28 jaar
- dat was het.
Ik geloof je niet.
Op dinsdag 9 december 2025 20:10 schreef Haags het volgende:
De enige goede Rus is een dode Rus.
pi_83214060
quote:

- chinees
- uit Purmerend
- dik
- rond de 28 jaar
- dat was het.
Post.
pi_83214217
quote:
Op woensdag 23 juni 2010 21:22 schreef Mortaxx het volgende:

[..]

Ik geloof je niet.
waarom niet?
  woensdag 23 juni 2010 @ 21:30:47 #168
237906 Chocolatebear
Tikkeltje narcistisch
pi_83214631
quote:

- chinees
- uit Purmerend
- dik
- rond de 28 jaar
- dat was het.
Do it faggot!
The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.
pi_83214708
quote:

- chinees
- uit Purmerend
- dik
- rond de 28 jaar
- dat was het.

Post het ! het moet !

Voor klb
pi_83214783
zou niet zo leuk voor henkstroop zijn.

als hij reageert dat hij geen D. L. heet post ik de foto.
dan liegt hij of het is hem echt niet.

als hij wel D.L. heet post ik de foto niet als henkstroop dat niet wilt.
  woensdag 23 juni 2010 @ 21:44:58 #171
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_83215783
Deze kan wel dicht.
Bio is baas. Ik ben niet meer op straat. Ik rij alleen langs om te kijken hoe het gaat.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')