Jonge jonge jonge zeg, kwam ik vandaag kei moe aan op 't werk, dus ik ga zo achteruit leunend op de stoel zitten en strek mij uit. Mijn collega had de computer al opgestart en surfte naar youtube. Toen de webpagina eenmaal geladen was vulde hij de woorden: Slaap lekker in. Dus ik keek een beetje vreemd en vroeg of hij ook zo moe was . Daarna klikte hij de eerste video aan en er kwam geluid uit de boxen. Mijn god zeg eerst dacht ik waarom Romeo & Juliet daarna dreunde een lekker beat door de werkruimte heen, het gaf mij eerlijk gezegd een geweldig gevoel maar toch verlangde ik, naarmate de plaat steeds vaker gedraaid werd naar mijn warm bedje.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 19:44 schreef Bellatrix het volgende:
En trouwens HSG, het is niet grappig, ga op zoek naar een andere garp.
WTFquote:Op dinsdag 22 juni 2010 19:45 schreef SuperwormJim het volgende:
M'n bier is op en morgen moet ik vroeg opstaan om te werken. Maar gelukkig is het goed weer en ben ik vroeg klaar. Ik hoop alleen dat m'n vriendin dan de booschappen heeft gedaan zodat ik niet naar een overvolle supermarkt hoef te gaten.
kan dit wel waarderenquote:Op dinsdag 22 juni 2010 19:45 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Jonge jonge jonge zeg, kwam ik vandaag kei moe aan op 't werk, dus ik ga zo achteruit leunend op de stoel zitten en strek mij uit. Mijn collega had de computer al opgestart en surfte naar youtube. Toen de webpagina eenmaal geladen was vulde hij de woorden: Slaap lekker in. Dus ik keek een beetje vreemd en vroeg of hij ook zo moe was . Daarna klikte hij de eerste video aan en er kwam geluid uit de boxen. Mijn god zeg eerst dacht ik waarom Romeo & Juliet daarna dreunde een lekker beat door de werkruimte heen, het gaf mij eerlijk gezegd een geweldig gevoel maar toch verlangde ik, naarmate de plaat steeds vaker gedraaid werd naar mijn warm bedje.
Klacht: Nummer die je moe maakt.
Antiklacht: Leuk nummer
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 19:46 schreef Penisbaard het volgende:
Dus ik heb me net best wel lang zitten aftre... een keer of 4. Ik kan meer. Ja zoveel ibido heb ik. Ik dnek dat ik in totaal 2.5 uur bezig ben geweest. Ik doe ook aan orgasme uitstellen enzo. Dat maakt alles meer fun in je eentje. Maar nu heb ik buikpijn.. (beetje hoor, een beetje)
Klacht is duidelijk (?)
subklacht: ik zit op een uitklapbaar tuinstoel met van die dwarslatten, en dat doet effe pijn als ik nu opsta.. waaaah! maar verder wel leuk. de striemen enzo.
Nog een subklacht: zag een leuk meisje bij de super, zij en haar vriendinnen gingen taart bakken denk ik. weilde haar buiten aaspreken en kwam niet verder. 'hey mag ik jou wat vragen ben jij *naam* ? eh nee? oh.. sorry dan heb ik me vergist..![]()
![]()
![]()
weer geen naam niks..
Ik denk dat ze uit je manier van spreken af kon leiden wat voor type je bent en er van haar kant dus geen interesse meer is. Reden dat hoeren van je verlangen dat je met nummerherkenning aan belt is dan ook dat zij op deze manier freaks en potentiële risico's (stalkers, instabiele, agressieve types en ga zo maar door) uit kunnen sluiten.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 19:43 schreef Schenkstroop het volgende:
Dus ik bel een hoer op.. Zij is italiaans blijkbaar en haar engels komt niet verder dan "yeah it's ok, no problem, sure". Blijbaar praatte ik iets te lang met haar en toen tuut tuut tuut tuut tuut..
Klacht is duidelijk.
Mischien was dr acu leeg kan ook.. (positief denken)
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 19:47 schreef Penisbaard het volgende:
Ik wil zo graag ontmaagd worden door een leuk meisje. Word er helemaal gestoord van.. Ik kan niet langer wachten, zkeer niet met mijn leeftijd. Zeker niet omdat ik hier al jaren en jaren elke dag, dag in dag uit mee zit.. Wat een klote situatie zit ik in..
Als het echt een hoer is kan je beter sero-positief gaan denken.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 19:43 schreef Schenkstroop het volgende:
Dus ik bel een hoer op.. Zij is italiaans blijkbaar en haar engels komt niet verder dan "yeah it's ok, no problem, sure". Blijbaar praatte ik iets te lang met haar en toen tuut tuut tuut tuut tuut..
Klacht is duidelijk.
Mischien was dr acu leeg kan ook.. (positief denken)
Het is als je tong door een bak rauwe haring gaan, maar dan warm, zoiets geloof ikquote:Op dinsdag 22 juni 2010 19:50 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Hoe voelt het nou om te tongen. Is het nog ergens mee te vergelijken?
En wat merk je ervan als een leuke meisje lippenstift op heeft tijdens tongen/kussen en zuks. Maak dat extra geil?
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 19:52 schreef Skonk het volgende:
[..]
Doe jij eens normaal
Wat ben je nou aan het doen
1 of 2 schepjes suiker Jimquote:Op dinsdag 22 juni 2010 19:53 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Ik zit nu in m'n luie stoel voor de tv met m'n laptop op m'n schoot te FOK!ken. Zometeen sta ik even op om een kopje rooibosthee te zetten.
Theequote:Op dinsdag 22 juni 2010 19:53 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Ik zit nu in m'n luie stoel voor de tv met m'n laptop op m'n schoot te FOK!ken. Zometeen sta ik even op om een kopje rooibosthee te zetten.
Klein jochie die zegt hoe ik mijn kleding moet dragenquote:Op dinsdag 22 juni 2010 19:54 schreef Splutje het volgende:
Vandaag feestje gehad, het was leuk en gezellig maar dan opeens uit het niets veranderd de sfeer voor mij aanzienlijk. Een klein jochie van 13 jaar probeert mij even duidelijk te maken hoe ik mijn kleding moet dragen, net alsof ik mij zelf niet kan kleden Dat kutjoch beweert dat de broek op half 7 moet hangen de t-shirt over de riem, wat op zich lelijk is. Ik gaf hem een les dat hij als hij dit weer doet de volgende keer dat ik hem fucking een stoot geef zodat hij weken lang in het ziekenhuis belandt.
Klacht: Jochie, dat mij even een les kleding dragen denk te geven, terwijl hij zelf eruitzag als een sloeber
Nee hoorquote:Op dinsdag 22 juni 2010 19:55 schreef NotYou het volgende:
[..]
Klein jochie die zegt hoe ik mijn kleding moet dragen
Ging dit niet tegen de policy in?
Het gaat slecht met de krantensector in China, wegens de censuur.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 19:55 schreef Mr.Cooper het volgende:
China schijnt veel Amerikaanse Dollars te bezitten, Maar wat hebben ze eraan? Ik schat de Chinezen namelijk een stuk slimmer in dus moet het wel een reden hebben toch?
Als De dolarstraks oud papier wordt verklaard, wat hebben de chinezen daaraan?
Als de Chinezen nu die Dollars willen verkopen, waar kunnen ze het allemaal kwijt/wie wil ze hebben?
Ik heb een paar kledingstukken die met de hand gewassen moeten worden omdat ze erg fijn zijn. Kan ik hier doorsnee Dreft-waspoeder voor gebruiken of kan ik beter iets anders gebruiken. Tips?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 19:56 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Het gaat slecht met de krantensector in China, wegens de censuur.
Daarom drukken ze de kranten op Dollars, dan worden ze meer waard.
Nee, daar heb je speciale handzeep voorquote:Op dinsdag 22 juni 2010 19:57 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Ik heb een paar kledingstukken die met de hand gewassen moeten worden omdat ze erg fijn zijn. Kan ik hier doorsnee Dreft-waspoeder voor gebruiken of kan ik beter iets anders gebruiken. Tips?
Ieder zijn eigen kwaliteitenquote:Op dinsdag 22 juni 2010 20:08 schreef Skonk het volgende:
[..]
Elke keer als jij in een topic post valt ie stil
Dumpen op de markt om zo de economie van de VS een klap te verkopen en zelf uit te groeien tot een economische grootmacht.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 19:55 schreef Mr.Cooper het volgende:
China schijnt veel Amerikaanse Dollars te bezitten, Maar wat hebben ze eraan? Ik schat de Chinezen namelijk een stuk slimmer in dus moet het wel een reden hebben toch?
Als de Chinezen nu die Dollars willen verkopen, waar kunnen ze het allemaal kwijt/wie wil ze hebben?
quote:
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 19:54 schreef Penisbaard het volgende:
Ik leef helemaal niet/ kan me niet uitleven zoals anderen dat doen en dat valt me zwaar. Ik zie gezonde jongeren van 18 die zich al helemaal uitleven en ik ben bechamend 12 jaar ouder. ik kom maar niet uit mijn/deze situatie. Struikelblok is mijn lichaam en mijn uiterlijk, vooral mijn gezicht. Blech mijn gezicht!
Ik kan wel proberen en gewoon naar cafés gaan enzo maar verder kom ik daar niet mee. Mijn lichaam werkt niet mee en mijn ziekten (eczeem ed. ) ook niet. Mijn financiele situatie zit ook niet mee. En een baan zit er ook niet zo gauw in. Het enige wat ik heb is ik mezelf en de eenzaamheid en mn computer.
Ik word dagelijks geteisterd door het beeld dat ik van mijzelf heb. En het feit dat ik niet meedoe. Ik ben absoluut geen mooie jongen (ondermaats zelfs). Dat komt ook door de eczeem en 23 jaar pijn en ellende, dan gaat je smoel vanzelf wel scheef hangen. En speciaal ben ik ook niet. Mensen nemen je zoals je bent. En als je niet mooi of speciaal bent ben je er. En tegelijkertijd ook niet. Pijnlijk is dat.
Het is voor mij of-of en ik weet nog niet wat ik ga doen. Er is iig. verschrikkelijk veel werk voor mij voor ik ook maar kan beginnen met genieten van het leven zoals ik dat wil. Zoals dat normaal hoort. Weet niet of ik dit ga redden en ik ben al 30. Dus na 23 jaar ziekte nog meer pijn en ellende erin steken om eruit komen. En dan pas kunnen werken aan mijzelf. Mijn houding, mijn uiterlijk, mijn leven, mijn woonkamer. Werk.. iets van scharrels als dat er ooit in zit. Tsja niet geboren met looks he...
Wilde dit alleen even kwijt.
Opmerkingen mag.
Ik snap deze topic nietquote:
Ik ben gewoon Fok!ing lekkerquote:Op dinsdag 22 juni 2010 20:27 schreef Supersoep het volgende:
Word je mooier van sex?
Het valt me namelijk op dat mensen die regelmatig sex hebben er iig heel blij en opgewekt uitzien. In tegenstelling tot mensen die geen sex hebben of nog maagd zijn. Dit gaat naar wat ik zie gelijk op voor mannen en vrouwen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.黑人
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 19:44 schreef Skylark. het volgende:
Wat voor type of psyche gaat schuil achter de meiden die je overal ( bij de supermarkt en daarbuiten bijv. op het gemeentehuis) ten alle tijden samen met dr moeder samen ziet.
Beschrijving van het meisje (althans de meiden die ik zie):
jong, mooi, 16-21 jaar en hip gekleed. maar wel altijd samen met de moeder. ik kijk altijd argwanend naar deze meiden. Zouden ze mischien huishoudschool doen en bakken ze de hele dag koekjes??
I don't get it
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 19:46 schreef Skylark. het volgende:
En dan zeggen ze niks meer tegen je op MSN. of doen ze kortaf. Waarom zo fijngevoelig? Hoe moet je dan met vrouwen omgaan. wordt toch moeilijk dan? hoe moet je dan doen of zijn wat voor houding moet je aannemen. Klacht is in ieder geval duidelijk. > vrouwen zijn fijngevoelige kuthoeren! Ze worden altijd zo betutteld en beschermd opgevoed met lieve poezenplaatjes en paardenboekjes alsof ze breekbaar zijn als glas. Maar het worden allemaal standaard vieze neuksletten die de meest ranzige dingen gaan doen die pappa zich niet had kunnen voorstellen dat zijn o zo schattige opdondertje zou doen.
Herhaling van klacht (en das mijn mening): Vrouwen zijn fijngevoelige latente kuthoeren !
Als je ze niet kan uitstaan waar zijn zij dan nog goed voor? precies het plezier! enkelt het plezier. ze dragen het zelf uit.
Zou het toeval zijn dan dat alle vrouwen bi-curieus zijn? NEE!! Das juist het bewijs dat zij enkelt het plezier dienen in het leven !!!!!!!!!!!!!
so there.
Wake up mannen. sla die bitch afentoe. laat zien wie de baas is. Vrouwen houden van mannen met zelfvertrouwen en die dat óók tonen weten jullie nog?
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 19:47 schreef Penisbaard het volgende:
Ik wil zo graag ontmaagd worden door een leuk meisje. Word er helemaal gestoord van.. Ik kan niet langer wachten, zeker niet op mijn leeftijd. Zeker niet omdat ik hier al jaren en jaren elke dag, dag in dag uit mee zit.. Wat een klote situatie zit ik in..
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 19:48 schreef Penisbaard het volgende:
Ik heb vrijdag een dagje amsterdam gedaan en moest ook het een en ander halen voor anderen. Dus kreeg dit reisje nog vergoed ook. NS is vrij duur. retourtje purmerend-a'dam is 8,40. 50c/ kilometer dus. Ik moest iig. een paar specifieke schoentjes meenemen voor een meisje en een of andere witte h&m hoed van 'divided'. Wit met een plooi erin en een zwarte band, maat s. Nadat ik niet kon slagen bij de h&m kalvertoren werd ik doorverwezen naar een filiaal op het Leidseplein.
Daar aangekomen kon ik nóg niet slagen voor die hoed. Maar ik moest ook nog ff uitzoeken of de pumps wellicht niet te klein vielen, anders moest ik terug. Dus ik kijk rond en vraag een willekeurig meisje of ze mij wilt helpen met passen. Heel toevallig was dit een erg leuk meisje, niet alleen om te zien, ze was gewoon hartstikke lief!Dus mijn hart smolt. De schoentjes waren A-OK want zij droeg zelf 39 maar een 38 kon ze ook nog aan wist ze te vertellen.
Dus ik bedank haar en verlaat de h&m maar.. ik kon het niet laten. Ik moest terug. Ik moest iig een naam hebben. Op de trap naar beneden kwam ik er "toevallig" weer tegen. En toen begon het. Ik wilde haar nog iets vragen. Of ze toevallig hyves had. Ik ging ervanuit dat ze op zn minst 17 zou zijn. Maar dat was niet het geval. Ik ben 15, zei ze... En toen wist ik niet meer wat ik moest zeggen. kon ik de tijd maar terugdraaien en was ik maar niet teruggegaan!
"Oh, laat dan maar" zei ik. Ik ben namelijk een stuk ouder dan dat. Reden was natuurlijk dat je vaak lieve leuke meisjes tegenkomt op straat en daarna nooit meer terug zal zien. Wat natuurlijk een grote zonde is. En dat heb ik ook tegen haar gezegd. Zo nerveus als ik werd, werd zij ook nerveus. En ik bedankte haar nogmaals en ging weg.. Alsof ik half dronken was slenterde ik van links naar rechts terug richting de dam. in de hoop dat ik niet een al te erge flater sloeg in haar mooie ogen. En eigenlijk wil ik nogsteeds haar hyves. Want ze was zo lief!
klacht 1: retourtje purmerend-a'dam is 8.40.
klacht 2: leuk meisje bij de h&m blijkt pas 15 te zijn.. geen naam nog een hyves kunnen regelen.
klacht 3: ik ben een loser omdat ik niet knap ben geboren en niet alle meisjes kan paaien die ik maar wil.
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 19:50 schreef Penisbaard het volgende:
Nog eentje dan maar. Dit meisje ken ik. Min of meer. We zijn vrienden maar.. ik ben altijd voorzichtig met deze termen en noem haar eerder een 'kennis of vage bekende'. Zij heet Pascalle en ik kwam gisteren echt per toeval onderstaand filmpje tegen..
Ik ben een tijdje verliefd dit meisje geweest en dacht dat het nu wel over was. Tot ik dit schattige filmpje tegenkwam. Dat meisje dat ik kort heb gesproken bij de h&m, zie ander topic."is het iig nogsteeds voor mij" al is zij 15 (ja ik weet het ik dacht dat zij 17 was maargoed). Maar dit vond ik ook wel weer leuk om te zien.
Klacht:
leuke meisjes die je kent en op youtube tegenkomt. en dan weer denkt: goh wat is zij toch schattig.
tevens, brei-topic voor beginners. incl. "afkanten 101"
anti-klacht (mag):
Is zij niet schattig?
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 19:52 schreef Penisbaard het volgende:
Negers en witten, negers en witten, neger snegers negers en witten. Word er kotsmisselijk van. Bestaat er een lobby om meer negers in de reklame te gooien ofzo? Waar blijven de aziaten. Krijgen wij ook nog een statusverhogende imago please?
Klacht is duidelijk.
Nu ik mijn eigen klaagtopics teruglees denk ik.. zijn het geen pareltjes?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 19:55 schreef Mr.Cooper het volgende:
Je hebt fans.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 21:42 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Nu ik mijn eerdere klaagtopics zelf teruglees.. Dnek ik.. zijn het geen pareltjes?
Verder heb ik fans of zijn we fanatiek in mijn posthistorie gaan wroeten?
Fans. Ik heb al je topics op mijn computer opgeslagenquote:Op dinsdag 22 juni 2010 21:42 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Nu ik mijn eigen klaagtopics teruglees denk ik.. zijn het geen pareltjes?
Verder heb ik fans op fok! of zijn we fanatiek in mijn posthistorie gaan wroeten?
Nee.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 21:42 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Nu ik mijn eigen klaagtopics teruglees denk ik.. zijn het geen pareltjes?
Verder heb ik fans op fok! of zijn we fanatiek in mijn posthistorie gaan wroeten?
Jaquote:Op dinsdag 22 juni 2010 21:44 schreef Schenkstroop het volgende:
Jullie houden wordpad documenten bij met quotes van mij ?
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 21:44 schreef Schenkstroop het volgende:
Jullie houden wordpad documenten bij met quotes van mij ?
Nee hoor, zijn topics zijn zo populair omdat Schenkstroop een keizer is die zegt wat het volk denkt.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 21:48 schreef Chai het volgende:
[..]
Ze zijn wel succesvol, omdat.
[ afbeelding ]
Ben zelf 30, krijg daardoor geen stufi meer, door ziekte nooit diploma's op een normale reguliere manier kunnen halen. Tienerjaren ook weg/nooit van kunnen genieten (geen vriendinnetjes, geen sex, geen lol, geen vakanties, geen uitjes niks). Dus wat nu?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 19:44 schreef DoimeN het volgende:
Gast vrouwen vallen niet op je omdat je kankerlelijk bent, zorg dan iig dat je veel geld krijgt en dus nog een kans hebt.
Opgelost
Je bent zelf een wanneer wordt dit geval gebanned?quote:
De sociale dienst sponsort je school wel hoor, als je daarna oprot uit de uitkering maken ze er dikke winst opquote:Op dinsdag 22 juni 2010 22:09 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Ben zelf 30, krijg daardoor geen stufi meer, door ziekte nooit diploma's op een normale reguliere manier kunnen halen. Tienerjaren ook weg/nooit van kunnen genieten (geen vriendinnetjes, geen sex, geen lol, geen vakanties, geen uitjes niks). Dus wat nu?
Geen geld, want uitkering. En nu VVD aan de macht is kan ik het helemaal schudden. Want zij zijn de partij van "heb je de boot gemist dan kun je het bekijken!"
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 22:10 schreef ViaRegnum het volgende:
[..]
Je bent zelf een wanneer wordt dit geval gebanned?
Wanneer? je hebt je vandaag pas geregistreerd!quote:
Waarom kom jij nu weer dit topic verpesten? Rot toch eens op, mongool.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 22:09 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Ben zelf 30, krijg daardoor geen stufi meer, door ziekte nooit diploma's op een normale reguliere manier kunnen halen. Tienerjaren ook weg/nooit van kunnen genieten (geen vriendinnetjes, geen sex, geen lol, geen vakanties, geen uitjes niks). Dus wat nu?
Geen geld, want uitkering. En nu VVD aan de macht is kan ik het helemaal schudden. Want zij zijn de partij van "heb je de boot gemist dan kun je het bekijken!"
Haten op HSGquote:Op dinsdag 22 juni 2010 22:14 schreef Internetheld het volgende:
Waneer wordt HSG eens verbannen van de eeuwige jachvelden van FOK! HSG je bent cker zon twaalfjarige boy die er bij wilt horen?
Eens. Wat een falende kutuser is dat zeg.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 22:14 schreef Internetheld het volgende:
Waneer wordt HSG eens verbannen van de eeuwige jachvelden van FOK! HSG je bent cker zon twaalfjarige boy die er bij wilt horen?
Is dat een vriend van je? Stel me eens aan hem voor, ongemanierde jongenquote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:17 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Haten op HSGBen je wel goed snik?
Hoeveel jaar ben je eigenlijk als ik mag vragenquote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:17 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Doe een colloquium doctum bij een universiteit, als je het een beetje goed speelt krijg je nog het vergoed ook .quote:Op dinsdag 22 juni 2010 22:09 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:26 schreef Vaginasnor het volgende:
[..]
Is dat een vriend van je? Stel me eens aan hem voor, ongemanierde jongen!
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:26 schreef Vaginasnor het volgende:
[..]
Is dat een vriend van je? Stel me eens aan hem voor, ongemanierde jongen!
HA je kan dus wel Nederlands!quote:Op woensdag 23 juni 2010 01:34 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Oh was jij dat die ik aan de telefoon had.
hoer spel je altijd met een kleine letter 'h'quote:Op dinsdag 22 juni 2010 19:52 schreef Mr.Cooper het volgende:
Net zo bij de hoeren vandaan komt er een wijf met een te scherpe knie ik zo hallo daar ben ik niet van gediend.
Klacht: Hoer met een scherpe knie.
de jouwe ook!quote:
wacht even.. ze dacht dus dat het voor haar was en.. je hebt verder niet gevraagd wat ze ermee gedaan heeftquote:Op woensdag 23 juni 2010 01:32 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
Had k dus soals sommige mesnen wellicht al weten onlangs de tarzan XXL horsemode vibatror gekocht via intrenet. Gewoon om mij eige af en toe lekker te kunen vrewennen in de late eenzame uurtjes. Was die vamiddag dus aangekome heeft mij moeder per ongeluk het pakej opengemaakt omdat ze dacht dat er iets van haar in zat..
Kalcht: moedre opent mij pakje
Klacht 2: feyrenord wordt wir niks dit jaar
Je comments komen wel over als goedkeueirng cq. 'ik ben fan'.. maar ik weet wel dat je me eigenlijk haat..quote:
Krijg ik weer een pm van ene Timur..quote:
love voequote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:17 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
is da nou geen tregten kalcht ?quote:Op woensdag 23 juni 2010 02:15 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
wacht even.. ze dacht dus dat het voor haar was en.. je hebt verder niet gevraagd wat ze ermee gedaan heeft
ja open effe een eigen klb-topic..quote:Op woensdag 23 juni 2010 02:30 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
is da nou geen tregten kalcht ?
hoe dat kan?quote:Op woensdag 23 juni 2010 02:44 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
ja open effe een eigen klb-topic..
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 19:45 schreef Lakitu het volgende:
Maar hoe voelen tieten nou? Zitten er zenuwen in?
Ach het vervolgtopic laat zich ook al raden: "Afgewezen bij hoer door exceem" "Niet genoeg geld bij want ik heb een uitkering voor de hoer" "Moest extra bijbetalen bij hoer voor lelijkheid" etcquote:
Nog los van de immense "was dit nou alles ?!?!!?"-desillusie die Schenkie 100% zeker met alle mogelijke kracht zal vellen.quote:Op woensdag 23 juni 2010 09:22 schreef Pharkus het volgende:
Ach het vervolgtopic laat zich ook al raden: "Afgewezen bij hoer door exceem" "Niet genoeg geld bij want ik heb een uitkering voor de hoer" "Moest extra bijbetalen bij hoer voor lelijkheid" etc
Dat moet zo'n beetje wel de grande finale zijn.quote:Op woensdag 23 juni 2010 09:24 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Nog los van de immense "was dit nou alles ?!?!!?"-desillusie die Schenkie 100% zeker met alle mogelijke kracht zal vellen.
nee ik ben 10 atersquote:Op dinsdag 22 juni 2010 22:14 schreef Internetheld het volgende:
Het laatste duwtje dat hij nodig heeft, om te langen leste het onafwendbare lot te bezegelen. Ik mis hem nu al.quote:Op woensdag 23 juni 2010 09:30 schreef Pharkus het volgende:
Dat moet zo'n beetje wel de grande finale zijn.
http://www.instantsfun.es/badumtssquote:Op dinsdag 22 juni 2010 19:51 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Als het echt een hoer is kan je beter sero-positief gaan denken.
vanaf dikgedrukte nam ik het niet meer serieus.quote:Op woensdag 23 juni 2010 09:38 schreef Pieter-utd het volgende:
Ik heb het gevoel dat mijn ene bal groter is dan mijn andere. Mijn vriendin zegt dat zij het niet ziet, maarja dat kan ook uit beleefdheid zijn. Ik durf het aan niemand anders te laten zien. Zelfs niet mijn dokter, dat is namelijk ook mijn schoonmoeder. Ik wil niet dat ze mij in vol ornaat ziet... Ik zit er echt mee want word er ook onzeker van....
Laatst liep ik nog in de supermarkt toen er een medewerker constant naar mijn broek keek. Ik dacht "hij zal het toch niet zien". Uit schaamte werd ik vuurrood en rende ik huilend weg...
Vanaf hier nam ik jou al niet meer serieus.quote:Op woensdag 23 juni 2010 20:25 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
vanaf dikgedrukte nam ik het niet meer serieus.
Met heel veel quotes uit mijn eerdere post-verleden (niet allemaal trouwens). En.. wat vinden jullie van mijn eigenste echte eigen mening over van alles en nog wat, ik loop iig niet anderen natelullen toch? krijg ik daar geen lintje voor, authenticiteit is toch een mooi persoonljk trekje dat iedereen zogezegd wordt gewaardeerd ed?quote:
Post, stuur, link, doe iets!quote:Op woensdag 23 juni 2010 21:21 schreef fespo het volgende:
ik gok op 60% dat ik een foto heb gevonden van vroeger. (schoolbank)
- chinees
- uit Purmerend
- dik
- rond de 28 jaar
- dat was het.
Ik geloof je niet.quote:Op woensdag 23 juni 2010 21:21 schreef fespo het volgende:
- chinees
- uit Purmerend
- dik
- rond de 28 jaar
- dat was het.
Post.quote:Op woensdag 23 juni 2010 21:21 schreef fespo het volgende:
- chinees
- uit Purmerend
- dik
- rond de 28 jaar
- dat was het.
Do it faggot!quote:Op woensdag 23 juni 2010 21:21 schreef fespo het volgende:
- chinees
- uit Purmerend
- dik
- rond de 28 jaar
- dat was het.
quote:Op woensdag 23 juni 2010 21:21 schreef fespo het volgende:
- chinees
- uit Purmerend
- dik
- rond de 28 jaar
- dat was het.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |