1 of 2 schepjes suiker Jimquote:Op dinsdag 22 juni 2010 19:53 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Ik zit nu in m'n luie stoel voor de tv met m'n laptop op m'n schoot te FOK!ken. Zometeen sta ik even op om een kopje rooibosthee te zetten.
Theequote:Op dinsdag 22 juni 2010 19:53 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Ik zit nu in m'n luie stoel voor de tv met m'n laptop op m'n schoot te FOK!ken. Zometeen sta ik even op om een kopje rooibosthee te zetten.
Klein jochie die zegt hoe ik mijn kleding moet dragenquote:Op dinsdag 22 juni 2010 19:54 schreef Splutje het volgende:
Vandaag feestje gehad, het was leuk en gezellig maar dan opeens uit het niets veranderd de sfeer voor mij aanzienlijk. Een klein jochie van 13 jaar probeert mij even duidelijk te maken hoe ik mijn kleding moet dragen, net alsof ik mij zelf niet kan kleden Dat kutjoch beweert dat de broek op half 7 moet hangen de t-shirt over de riem, wat op zich lelijk is. Ik gaf hem een les dat hij als hij dit weer doet de volgende keer dat ik hem fucking een stoot geef zodat hij weken lang in het ziekenhuis belandt.
Klacht: Jochie, dat mij even een les kleding dragen denk te geven, terwijl hij zelf eruitzag als een sloeber
Nee hoorquote:Op dinsdag 22 juni 2010 19:55 schreef NotYou het volgende:
[..]
Klein jochie die zegt hoe ik mijn kleding moet dragen
Ging dit niet tegen de policy in?
Het gaat slecht met de krantensector in China, wegens de censuur.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 19:55 schreef Mr.Cooper het volgende:
China schijnt veel Amerikaanse Dollars te bezitten, Maar wat hebben ze eraan? Ik schat de Chinezen namelijk een stuk slimmer in dus moet het wel een reden hebben toch?
Als De dolarstraks oud papier wordt verklaard, wat hebben de chinezen daaraan?
Als de Chinezen nu die Dollars willen verkopen, waar kunnen ze het allemaal kwijt/wie wil ze hebben?
Ik heb een paar kledingstukken die met de hand gewassen moeten worden omdat ze erg fijn zijn. Kan ik hier doorsnee Dreft-waspoeder voor gebruiken of kan ik beter iets anders gebruiken. Tips?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 19:56 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Het gaat slecht met de krantensector in China, wegens de censuur.
Daarom drukken ze de kranten op Dollars, dan worden ze meer waard.
Nee, daar heb je speciale handzeep voorquote:Op dinsdag 22 juni 2010 19:57 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Ik heb een paar kledingstukken die met de hand gewassen moeten worden omdat ze erg fijn zijn. Kan ik hier doorsnee Dreft-waspoeder voor gebruiken of kan ik beter iets anders gebruiken. Tips?
Ieder zijn eigen kwaliteitenquote:Op dinsdag 22 juni 2010 20:08 schreef Skonk het volgende:
[..]
Elke keer als jij in een topic post valt ie stil
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |