Jah ik moest het even kwijtquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
idd. Huilend kruipt hij achter zijn computer om een topic te openenquote:
Joh, denk je dat ik zit nog even na te chillen omdat de sfeer op het laatst toch nog goed wasquote:Op zondag 27 september 2009 21:36 schreef Brickboy het volgende:
[..]
idd. Huilend kruipt hij achter zijn computer om een topic te openen.
En wat moet dat kutkind op een feestje waar TS is?quote:Op zondag 27 september 2009 21:38 schreef Boxxy het volgende:
WTF moet TS op een feestje met kutkinder van 13?
Meiden checken natuurlijk, iemand van 16 hield een feest en had daarbij ook nog een paar van die dertienjarige uitgenodigd. Natuurlijk kwam ik voor de meiden en het gratis bierquote:Op zondag 27 september 2009 21:38 schreef Boxxy het volgende:
WTF moet TS op een feestje met kutkinder van 13?
Pics van die meiden?quote:Op zondag 27 september 2009 21:39 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Meiden checken natuurlijk, iemand van 16 hield een feest en had daarbij ook nog een paar van die dertienjarige uitgenodigd. Natuurlijk kwam ik voor de meiden en het gratis bier
Ik had zo'n hemd/shirt aan van wrangler en een carsjeans broek met riem. Ik had dat shirt/hemd natuurlijk netjes in mijn broek gedaan maar dat blijkt niet in de mode te zijnquote:Op zondag 27 september 2009 21:38 schreef Adelante het volgende:
Wat had je aan dan en voor wat voor 'n feestje was het?
Jonge, dat kutjoch keek alleen en kwam de hele tijd bij me staan en ik sprak met de meiden. Hij heeft er voor gezorgd dat mijn imago nu gedaald isquote:Op zondag 27 september 2009 21:40 schreef J.Herrer het volgende:
zelfs een kind kan zien dat je geen stijl hebt
En zelfs dat betwijfel ik. Hij kreeg waarschijnlijk gelijk traanogen in plaats van dat hij, zoals hij in de OP beweerd, een weerwoord had en er hier maar een topic over opende.quote:
Gast...quote:Op zondag 27 september 2009 21:44 schreef onderwateragent het volgende:
-edit-
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |