abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_83159203
Vandaag feestje gehad, het was leuk en gezellig maar dan opeens uit het niets veranderd de sfeer voor mij aanzienlijk. Een klein jochie van 13 jaar probeert mij even duidelijk te maken hoe ik mijn kleding moet dragen, net alsof ik mij zelf niet kan kleden Dat kutjoch beweert dat de broek op half 7 moet hangen de t-shirt over de riem, wat op zich lelijk is. Ik gaf hem een les dat hij als hij dit weer doet de volgende keer dat ik hem fucking een stoot geef zodat hij weken lang in het ziekenhuis belandt.

Klacht: Jochie, dat mij even een les kleding dragen denk te geven, terwijl hij zelf eruitzag als een sloeber
Eens met wat hierboven staat
pi_83159221
quote:
Op dinsdag 22 juni 2010 19:53 schreef SuperwormJim het volgende:

[..]

Ik zit nu in m'n luie stoel voor de tv met m'n laptop op m'n schoot te FOK!ken. Zometeen sta ik even op om een kopje rooibosthee te zetten.
1 of 2 schepjes suiker Jim ?
  dinsdag 22 juni 2010 @ 19:55:04 #53
267444 Skonk
Free Skonk
pi_83159247
quote:
Op dinsdag 22 juni 2010 19:53 schreef SuperwormJim het volgende:

[..]

Ik zit nu in m'n luie stoel voor de tv met m'n laptop op m'n schoot te FOK!ken. Zometeen sta ik even op om een kopje rooibosthee te zetten.
Thee
pi_83159266
China schijnt veel Amerikaanse Dollars te bezitten, Maar wat hebben ze eraan? Ik schat de Chinezen namelijk een stuk slimmer in dus moet het wel een reden hebben toch?

Als De dolarstraks oud papier wordt verklaard, wat hebben de chinezen daaraan?
Als de Chinezen nu die Dollars willen verkopen, waar kunnen ze het allemaal kwijt/wie wil ze hebben?
Roken is lekker
pi_83159271
Topics verzinnen
pi_83159273
Beschrijf eens hoe het voelt om als vrouw te neuken wat je dan voelt als hij in je komt. En als je man bent hoe voelt is om bij een meisje naar binnen te gaan?
  dinsdag 22 juni 2010 @ 19:55:42 #57
236046 NotYou
tigerblood
pi_83159283
quote:
Op dinsdag 22 juni 2010 19:54 schreef Splutje het volgende:
Vandaag feestje gehad, het was leuk en gezellig maar dan opeens uit het niets veranderd de sfeer voor mij aanzienlijk. Een klein jochie van 13 jaar probeert mij even duidelijk te maken hoe ik mijn kleding moet dragen, net alsof ik mij zelf niet kan kleden Dat kutjoch beweert dat de broek op half 7 moet hangen de t-shirt over de riem, wat op zich lelijk is. Ik gaf hem een les dat hij als hij dit weer doet de volgende keer dat ik hem fucking een stoot geef zodat hij weken lang in het ziekenhuis belandt.

Klacht: Jochie, dat mij even een les kleding dragen denk te geven, terwijl hij zelf eruitzag als een sloeber
Klein jochie die zegt hoe ik mijn kleding moet dragen

Ging dit niet tegen de policy in?
Je suis Charlie Sheen
  dinsdag 22 juni 2010 @ 19:55:46 #58
250728 banaantjeEE
We zien wel !
pi_83159286
Mijn vriend kijkt South Park, American Dad en Family Guy, tekenfilms zonder enige inhoud, verschrikkelijk. Maar hij heeft wel commentaar als ik GTST kijk, dat heeft nog meer inhoud dan die South Parkpoppetjes.

Klacht: Vriend die nog naar tekenfilms kijkt (hij is 28 )
Op zaterdag 28 juni 2014 @ 18:18 schreef Marie30 het volgende: Zo lief. :) Kusje :*
Op donderdag 14 juli 2016 @ 23:45 schreef GGMM het volgende: Het is altijd bijzonder gezellig als banaantje er is. :)
  dinsdag 22 juni 2010 @ 19:56:17 #59
238762 Skylark.
Mijn witte lach en ik.
pi_83159307
quote:
Op dinsdag 22 juni 2010 19:55 schreef NotYou het volgende:

[..]

Klein jochie die zegt hoe ik mijn kleding moet dragen

Ging dit niet tegen de policy in?
Nee hoor .
zwakken overleven moeilijk, sterken zitten in de wolken
pi_83159309
quote:
Op dinsdag 22 juni 2010 19:55 schreef Mr.Cooper het volgende:
China schijnt veel Amerikaanse Dollars te bezitten, Maar wat hebben ze eraan? Ik schat de Chinezen namelijk een stuk slimmer in dus moet het wel een reden hebben toch?

Als de Chinezen nu die Dollars willen verkopen, waar kunnen ze het allemaal kwijt/wie wil ze hebben?
Het gaat slecht met de krantensector in China, wegens de censuur.
Daarom drukken ze de kranten op Dollars, dan worden ze meer waard.
pi_83159326
En dan zeggen ze niks meertegen je op MSN ofzo. of doen ze kortaf. Waarom zo fijngevoelig? Hoe moet je dan met vrouwen omgaan. wordt toch moeilijk dan? hoe noet je dan doen of zijn wat voor houding moet je aannemen. Klacht is in ieder geval duidelijk. > vrouwen zijn fijngevoelige kuthoeren! Ze worden altijd zo betutteld en beschermd opgevoed met lieve poezenplaatjes en paardenboekjes alsof ze breekbaar zijn als glas. Maar het worden allemaal standaard vieze neuksletten die de meest ranzige dingen gaan doen die pappa zich niet had kunnen voorstellen dat zijn o zo schattige opdondertje zou doen.

Herhaling van klacht (en das mijn mening): Vrouwen zijn fijngevoelige latente kuthoeren !

Als je ze niet kan uitstaan waar zijn zij dan nog goed voor? precies het plezier! enkelt het plezier. ze dragen het zelf uit.

Zou het toeval zijn dan dat alle vrouwen bi-curieus zijn? NEE!! Das juist het bewijs dat zij enkelt het plezier dienen in het leven !!!!!!!!!!!!!

so there.

Wake up mannen. sla die bitch afentoe. laat zien wie de baas is. wie er ruggegraat heeft.
Vrouwen houden van mannen met zelfvertrouwen en die dat ook tonen weetje nog?
  dinsdag 22 juni 2010 @ 19:56:39 #62
246425 Penisbaard
We zijn binnen.
pi_83159328
Ik kan niet leven met mijzelf en mijn uiterlijk. Ik kan er gewoon niet mee omgaan. Voel me dag in dag uit gevangen in mijn verrotte en lelijke lichaam. In de spiegel lkijken is een confrontatie van jaren leed, pijn en ziekte. En nee het is er niet mooier door geworden. Een lichaam is ook niet iets dat je zomaar even kunt uittrekken. Niks dat ik eraan kan doen enmin uiterlijk heb ik altijd bij me. Ik moet een manier vinden om ermee omtegaan of te veranderen. Veranderen is wel heel erg moeiljk. Het kan gewoon niet. Ik zit hier ontzettend mee en al jaren en jaren. Het bellemmert mij in allerlei opzichten. Kan het gewoon niet accepteren. Hoef het ook niet te accpeteren maar kan ook niet anders. Wilde dit gewoon even kwijt.

geen mooie relaxte zomer voor mij ( alweer.)
  dinsdag 22 juni 2010 @ 19:56:56 #63
236046 NotYou
tigerblood
pi_83159343
quote:
Op dinsdag 22 juni 2010 19:56 schreef Skylark. het volgende:

[..]

Nee hoor .
Je suis Charlie Sheen
pi_83159376
quote:
Op dinsdag 22 juni 2010 19:56 schreef So_Surreal_Baby het volgende:

[..]

Het gaat slecht met de krantensector in China, wegens de censuur.
Daarom drukken ze de kranten op Dollars, dan worden ze meer waard.
Ik heb een paar kledingstukken die met de hand gewassen moeten worden omdat ze erg fijn zijn. Kan ik hier doorsnee Dreft-waspoeder voor gebruiken of kan ik beter iets anders gebruiken. Tips?
Roken is lekker
  dinsdag 22 juni 2010 @ 19:57:44 #65
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_83159379
Vandaag zat ik in de trein en liep daar een lekker 16 jarig mokkeltje voorbij! Ik ging naast haar zitten en ging ondertussen met mijn armen een beetje tegen haar armen aan zitten. Toen de trein begon te wiebelen ging ik best veel met mijn arm langs haar arm. Ik ging toen een beetje over mijn benen heen strijken en ik voelde haar ogen naar mijn handen kijken. Ik ging vervolgens dus met mijn handen zoe naar mijn broek. Ik keek haar aan en zij keek mij aan. Ik pakte haar lippen beet en zoende haar. Vervolgens ging mijn hand naar haar broeierige kutje van 16! Ik deed haar broek uit en ging met mijn handen onder haar BH. Ze had kanker stijve tepels en daar kreeg ik op mijn beurt weer een stijfje van. Vervolgens ging ik haar echt hard nemen. Ze had een blond kutje en zat flink te soppen op mijn pik. De klacht van dit verhaal is dat het niet waar is en ik een stijfje kreeg tijdens het typen.
  dinsdag 22 juni 2010 @ 19:58:36 #66
250728 banaantjeEE
We zien wel !
pi_83159421
Regelmatig staan er op verschillende nieuwssites allerlei nietszeggende onderzoeken. Leuk, ze moeten natuurlijk hun views halen, maar ik erger me voornamelijk aan mensen die alles geloven.

Eerste probleem, correlatie en causaliteit. Mensen lijken niet te snappen dat een correlatie niet hetzelfde is als een causaal verband. Een tijd geleden was er een onderzoek waaruit bleek dat mensen die lang slapen gemiddeld eerder sterven. Ja, omdat zieke mensen veel rust nodig hebben. Maar nee hoor, er volgt een eindeloze stroom reacties met "Nou, ik zet morgen de wekker een uurtje eerder!!".

Tweede probleem. Significante resultaten omdat de steekproef zo groot was. Ik las een tijdje geleden een onderzoek dat twee grote diëten vergeleek (ik geloof Atkinson en South Beach). Het ene dieet was "SIGNIFICANT BETER!". Ja, omdat de steekproef bestond uit tienduizend mensen en de ene groep gemiddeld 50 gram meer gewicht verloor in een maand. Het boeit dus niets, maar mensen geloven de kop van het artikel en switchen van dieet.

Klacht: mensen die niets van onderzoeken begrijpen
Op zaterdag 28 juni 2014 @ 18:18 schreef Marie30 het volgende: Zo lief. :) Kusje :*
Op donderdag 14 juli 2016 @ 23:45 schreef GGMM het volgende: Het is altijd bijzonder gezellig als banaantje er is. :)
  dinsdag 22 juni 2010 @ 19:59:22 #67
246425 Penisbaard
We zijn binnen.
pi_83159469
- edit: ik ga knappe mensen geen tips geven -

Ik zou genieten dat wil je niet weten...

Ts is leluk.
Klacht is duidelijk.
pi_83159481
Seriously though! Waarom willen meiden zo'n megabag sjouwen. Wat is de reden voor zo'n tas, en wat stoppen zij erin? Gaan ze ermee parachute-springen of is het toch om baby's te ontvoeren ?.
Help mij dit mysterie te ontrafelen want ik vind dit best wel een raar fenomeen.

[ afbeelding ]

En mischien hoort dit wel in R&P thuis daar kwam ik ook niet uit. Want hoe debiel moet je als meisje zijn eigenlijk?
Roken is lekker
  dinsdag 22 juni 2010 @ 20:00:03 #69
246425 Penisbaard
We zijn binnen.
pi_83159516
De Dollar is nog maar 2 cent waard of iets dergelijks. En toch blijft de de dollar srijgen ten opzichte van bv. de Euro. De waarde van de dollar is gebasseerd op sterke handel en geloof. Maar niets van waarde. Geloof in lucht en afspraken. Afspraken dat het wel weer goedkomt. Belangen. Geen goud.

Voorts steken ook Europese leiders hun kop nogsteeds hardnekkig in 't zand. En geloven dat meer lenen bij de IMF/centrale banken, diezelfde instanties die de mogelijkheid geven om op de pof te kunnen leven, de schulden kunnen opheffen.. In reele zin kan het de toestanden alleen verzachten. En ondertussen kan het geld-creatie systeem blijven bestaan. Alle landen zullen door dit systeem en onze politici enkelt meer afhankelijk gemaakt worden van dit fiat bankensysteem met haar digitale en girale nepgeld.

Meer schuld maakt alleen meer afhankelijk. niet vrij. Sommigen denken zelfs dat de soevereiniteit van elk land stap voor stap wordt weggevaagd. De toestanden in Griekenland zijn hiervan zo evident.
Door bovenstaande toestanden worden leuke produkten voor mij duurder. Zeker als ik ze uit de VS wil laten overkomen (wat ik mij dus iet meer kan veroorloven). De Euro zit op een all time low. Is de dollar aangesterkt of is onze Euro aan het davalueren? De eerste die het juiste antwoord geeft krijgt van mij een Mars-reep.

De grafieken schommelen als een equalizer. En niemand die ernaar kraait. Behalve beurshandelaren. En oja de good old "truther". Maar wie luistert er naar hen?

klacht is duidelijk.

K* dollar.
pi_83159547
haha TS wordt afgescheept door een hoer.
  Forum Admin dinsdag 22 juni 2010 @ 20:00:38 #71
54263 crew  Pharkus
eeuwig vader, deeltijd autist
pi_83159549
Dus ik zit bij een van mijn bitches op de bank de pimp uit te hangen, belt er zo'n stotterende kneusje die nog lang niet ontknaapt is. Zij zo russisch italiaans engels grappen maken over dat ie lelijk is. Is der batterij leeg, heb der maar de straat op gestuurd.
Een vel leeg papier kan altijd nog een mooie tekening worden.
pi_83159559
quote:
Op dinsdag 22 juni 2010 19:57 schreef Mr.Cooper het volgende:

[..]

Ik heb een paar kledingstukken die met de hand gewassen moeten worden omdat ze erg fijn zijn. Kan ik hier doorsnee Dreft-waspoeder voor gebruiken of kan ik beter iets anders gebruiken. Tips?
Nee, daar heb je speciale handzeep voor
  dinsdag 22 juni 2010 @ 20:02:50 #73
299486 BaasD
GREED is GOOD!
pi_83159673
kwam je niet
'wat niet rekt, dat scheurt'
  dinsdag 22 juni 2010 @ 20:08:11 #74
267444 Skonk
Free Skonk
pi_83159975
quote:
Op dinsdag 22 juni 2010 20:02 schreef BaasD het volgende:
kwam je niet
Elke keer als jij in een topic post valt ie stil
  dinsdag 22 juni 2010 @ 20:12:34 #75
299486 BaasD
GREED is GOOD!
pi_83160199
quote:
Op dinsdag 22 juni 2010 20:08 schreef Skonk het volgende:

[..]

Elke keer als jij in een topic post valt ie stil
Ieder zijn eigen kwaliteiten
  dinsdag 22 juni 2010 @ 20:14:10 #76
130298 TheThirdMark
To what Purpose!
pi_83160296
quote:

Dumpen op de markt om zo de economie van de VS een klap te verkopen en zelf uit te groeien tot een economische grootmacht.

Oh wacht, ga ik hier toch zomaar serieus ergens op in
  dinsdag 22 juni 2010 @ 20:20:33 #77
237452 Japsnars
Euro's in mijn zakken
pi_83160657
quote:
Op dinsdag 22 juni 2010 19:47 schreef Mr.Cooper het volgende:
[ afbeelding ]
quote:
Op dinsdag 22 juni 2010 19:54 schreef Penisbaard het volgende:
Ik leef helemaal niet/ kan me niet uitleven zoals anderen dat doen en dat valt me zwaar. Ik zie gezonde jongeren van 18 die zich al helemaal uitleven en ik ben bechamend 12 jaar ouder. ik kom maar niet uit mijn/deze situatie. Struikelblok is mijn lichaam en mijn uiterlijk, vooral mijn gezicht. Blech mijn gezicht!

Ik kan wel proberen en gewoon naar cafés gaan enzo maar verder kom ik daar niet mee. Mijn lichaam werkt niet mee en mijn ziekten (eczeem ed. ) ook niet. Mijn financiele situatie zit ook niet mee. En een baan zit er ook niet zo gauw in. Het enige wat ik heb is ik mezelf en de eenzaamheid en mn computer.

Ik word dagelijks geteisterd door het beeld dat ik van mijzelf heb. En het feit dat ik niet meedoe. Ik ben absoluut geen mooie jongen (ondermaats zelfs). Dat komt ook door de eczeem en 23 jaar pijn en ellende, dan gaat je smoel vanzelf wel scheef hangen. En speciaal ben ik ook niet. Mensen nemen je zoals je bent. En als je niet mooi of speciaal bent ben je er. En tegelijkertijd ook niet. Pijnlijk is dat.

Het is voor mij of-of en ik weet nog niet wat ik ga doen. Er is iig. verschrikkelijk veel werk voor mij voor ik ook maar kan beginnen met genieten van het leven zoals ik dat wil. Zoals dat normaal hoort. Weet niet of ik dit ga redden en ik ben al 30. Dus na 23 jaar ziekte nog meer pijn en ellende erin steken om eruit komen. En dan pas kunnen werken aan mijzelf. Mijn houding, mijn uiterlijk, mijn leven, mijn woonkamer. Werk.. iets van scharrels als dat er ooit in zit. Tsja niet geboren met looks he...

Wilde dit alleen even kwijt.
Opmerkingen mag.
Op woensdag 23 juni 2010 22:44 schreef Chuck_Norris het volgende:
Haha Jap jonge trollgod
Op woensdag 23 juni 2010 22:48 schreef Skylark. het volgende:
Chuck is mastertrolled _O_.
  dinsdag 22 juni 2010 @ 20:21:00 #78
257229 opastokvis
Oud maar nog geen tachtig. :(
pi_83160679
toont ie initatief en dan krijgt ie dit als beloning.
vage fokkertjes toch
Lafheid berust vaak op goede informatie, moed op gebrek aan inzicht.
  dinsdag 22 juni 2010 @ 20:21:00 #79
299486 BaasD
GREED is GOOD!
pi_83160680
Wat een verhalen
T ging over hoeren ja
  dinsdag 22 juni 2010 @ 20:23:35 #80
267444 Skonk
Free Skonk
pi_83160815
quote:
Op dinsdag 22 juni 2010 20:21 schreef BaasD het volgende:
Wat een verhalen
T ging over hoeren ja
Ja, en dan die SWJ die nog zegt dat ík normaal moet doen
pi_83160935
Ze weten daar bij het rijk (als het om geld gaat) al die verschillende soorten belastingen wel te categoriseren he. Mijn god wat krijg ik daar een punthoofd van. En volgens mij hebben ze wel 100 verschillende synoniemen voor het woordje "belasting" en gebruiken ze die allemaal tegelijk alsof het om allemaal verschillende dingen gaat. En daarmee de burger lastig vallen uiteraard. Owee als ze denken dat je iets achterhoudt of je toetsingsinkomen te laag ingeschat was.

Boeven zijn het gewoon.

En die taal. Van welke planeet komen die saddisten?

Belachelijk. 1 miljoen keer voor ze.
Ron Paul 2012
pi_83161045
Word je mooier van sex?

Het valt me namelijk op dat mensen die regelmatig sex hebben er iig heel blij en opgewekt uitzien. In tegenstelling tot mensen die geen sex hebben of nog maagd zijn. Dit gaat naar wat ik zie gelijk op voor mannen en vrouwen.
Ron Paul 2012
  dinsdag 22 juni 2010 @ 20:29:50 #83
298713 SemperSenseo
Een geniale ramp
pi_83161168
quote:
Op dinsdag 22 juni 2010 20:21 schreef BaasD het volgende:
Wat een verhalen
T ging over hoeren ja
Ik snap deze topic niet

WTF gaat het over, behalve hoeren?
"Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein (1879 - 1955)
"A fool thinks himself to be wise, but a wise man knows himself to be a fool." - William Shakespeare (1564 - 1616)
  dinsdag 22 juni 2010 @ 20:37:53 #84
299486 BaasD
GREED is GOOD!
pi_83161619
quote:
Op dinsdag 22 juni 2010 20:27 schreef Supersoep het volgende:
Word je mooier van sex?

Het valt me namelijk op dat mensen die regelmatig sex hebben er iig heel blij en opgewekt uitzien. In tegenstelling tot mensen die geen sex hebben of nog maagd zijn. Dit gaat naar wat ik zie gelijk op voor mannen en vrouwen.
Ik ben gewoon Fok!ing lekker
pi_83163783
het wordt tijd dat er een foto van henkstroop op tafel komt.
hint: Aldi van Uithoorn of Purmerend ofzo (?)
pi_83163855
Ik weet op Schenkstroops topics altijd niets anders te zeggen dan:
Op woensdag 5 mei 2010 00:37 schreef henrydg het volgende:
GATVERDAMME TS. GAT VR DAMME WAT BEN JIJ GOOR JE KUNT TOCH NAAR HE TOILET LOPEN VUIEL RANSAAP GATVERDAMME :r :r
pi_83164034
Schenkstroop toch me advies genomen ?geeft nikt hoor als het niet lukt. Gewoon een andere hoer zoeken
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
黑人
  dinsdag 22 juni 2010 @ 21:24:58 #88
177114 Demon_Hunter
Tell the truth and then run.
pi_83164130
Ach brand is erger.
Minds are like parachutes. They only function when open.
  dinsdag 22 juni 2010 @ 21:25:24 #89
177114 Demon_Hunter
Tell the truth and then run.
pi_83164153
En btw : schenkstroop held van de natie.
Minds are like parachutes. They only function when open.
  dinsdag 22 juni 2010 @ 21:42:31 #90
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_83165228
quote:
Op dinsdag 22 juni 2010 19:44 schreef Skylark. het volgende:
Wat voor type of psyche gaat schuil achter de meiden die je overal ( bij de supermarkt en daarbuiten bijv. op het gemeentehuis) ten alle tijden samen met dr moeder samen ziet.

Beschrijving van het meisje (althans de meiden die ik zie):
jong, mooi, 16-21 jaar en hip gekleed. maar wel altijd samen met de moeder. ik kijk altijd argwanend naar deze meiden. Zouden ze mischien huishoudschool doen en bakken ze de hele dag koekjes??

I don't get it
quote:
Op dinsdag 22 juni 2010 19:46 schreef Skylark. het volgende:
En dan zeggen ze niks meer tegen je op MSN. of doen ze kortaf. Waarom zo fijngevoelig? Hoe moet je dan met vrouwen omgaan. wordt toch moeilijk dan? hoe moet je dan doen of zijn wat voor houding moet je aannemen. Klacht is in ieder geval duidelijk. > vrouwen zijn fijngevoelige kuthoeren! Ze worden altijd zo betutteld en beschermd opgevoed met lieve poezenplaatjes en paardenboekjes alsof ze breekbaar zijn als glas. Maar het worden allemaal standaard vieze neuksletten die de meest ranzige dingen gaan doen die pappa zich niet had kunnen voorstellen dat zijn o zo schattige opdondertje zou doen.

Herhaling van klacht (en das mijn mening): Vrouwen zijn fijngevoelige latente kuthoeren !

Als je ze niet kan uitstaan waar zijn zij dan nog goed voor? precies het plezier! enkelt het plezier. ze dragen het zelf uit.

Zou het toeval zijn dan dat alle vrouwen bi-curieus zijn? NEE!! Das juist het bewijs dat zij enkelt het plezier dienen in het leven !!!!!!!!!!!!!

so there.

Wake up mannen. sla die bitch afentoe. laat zien wie de baas is. Vrouwen houden van mannen met zelfvertrouwen en die dat óók tonen weten jullie nog?
quote:
Op dinsdag 22 juni 2010 19:47 schreef Penisbaard het volgende:
Ik wil zo graag ontmaagd worden door een leuk meisje. Word er helemaal gestoord van.. Ik kan niet langer wachten, zeker niet op mijn leeftijd. Zeker niet omdat ik hier al jaren en jaren elke dag, dag in dag uit mee zit.. Wat een klote situatie zit ik in..
quote:
Op dinsdag 22 juni 2010 19:48 schreef Penisbaard het volgende:
Ik heb vrijdag een dagje amsterdam gedaan en moest ook het een en ander halen voor anderen. Dus kreeg dit reisje nog vergoed ook. NS is vrij duur. retourtje purmerend-a'dam is 8,40. 50c/ kilometer dus. Ik moest iig. een paar specifieke schoentjes meenemen voor een meisje en een of andere witte h&m hoed van 'divided'. Wit met een plooi erin en een zwarte band, maat s. Nadat ik niet kon slagen bij de h&m kalvertoren werd ik doorverwezen naar een filiaal op het Leidseplein.

Daar aangekomen kon ik nóg niet slagen voor die hoed. Maar ik moest ook nog ff uitzoeken of de pumps wellicht niet te klein vielen, anders moest ik terug. Dus ik kijk rond en vraag een willekeurig meisje of ze mij wilt helpen met passen. Heel toevallig was dit een erg leuk meisje, niet alleen om te zien, ze was gewoon hartstikke lief! Dus mijn hart smolt. De schoentjes waren A-OK want zij droeg zelf 39 maar een 38 kon ze ook nog aan wist ze te vertellen.

Dus ik bedank haar en verlaat de h&m maar.. ik kon het niet laten. Ik moest terug. Ik moest iig een naam hebben. Op de trap naar beneden kwam ik er "toevallig" weer tegen. En toen begon het. Ik wilde haar nog iets vragen. Of ze toevallig hyves had. Ik ging ervanuit dat ze op zn minst 17 zou zijn. Maar dat was niet het geval. Ik ben 15, zei ze... En toen wist ik niet meer wat ik moest zeggen. kon ik de tijd maar terugdraaien en was ik maar niet teruggegaan!

"Oh, laat dan maar" zei ik. Ik ben namelijk een stuk ouder dan dat. Reden was natuurlijk dat je vaak lieve leuke meisjes tegenkomt op straat en daarna nooit meer terug zal zien. Wat natuurlijk een grote zonde is. En dat heb ik ook tegen haar gezegd. Zo nerveus als ik werd, werd zij ook nerveus. En ik bedankte haar nogmaals en ging weg.. Alsof ik half dronken was slenterde ik van links naar rechts terug richting de dam. in de hoop dat ik niet een al te erge flater sloeg in haar mooie ogen. En eigenlijk wil ik nogsteeds haar hyves. Want ze was zo lief!

klacht 1: retourtje purmerend-a'dam is 8.40.
klacht 2: leuk meisje bij de h&m blijkt pas 15 te zijn.. geen naam nog een hyves kunnen regelen.
klacht 3: ik ben een loser omdat ik niet knap ben geboren en niet alle meisjes kan paaien die ik maar wil.
quote:
Op dinsdag 22 juni 2010 19:50 schreef Penisbaard het volgende:
Nog eentje dan maar. Dit meisje ken ik. Min of meer. We zijn vrienden maar.. ik ben altijd voorzichtig met deze termen en noem haar eerder een 'kennis of vage bekende'. Zij heet Pascalle en ik kwam gisteren echt per toeval onderstaand filmpje tegen..

Ik ben een tijdje verliefd dit meisje geweest en dacht dat het nu wel over was. Tot ik dit schattige filmpje tegenkwam. Dat meisje dat ik kort heb gesproken bij de h&m, zie ander topic."is het iig nogsteeds voor mij" al is zij 15 (ja ik weet het ik dacht dat zij 17 was maargoed). Maar dit vond ik ook wel weer leuk om te zien.

Klacht:
leuke meisjes die je kent en op youtube tegenkomt. en dan weer denkt: goh wat is zij toch schattig.

tevens, brei-topic voor beginners. incl. "afkanten 101"

anti-klacht (mag ):
Is zij niet schattig?
quote:
Op dinsdag 22 juni 2010 19:52 schreef Penisbaard het volgende:
Negers en witten, negers en witten, neger snegers negers en witten. Word er kotsmisselijk van. Bestaat er een lobby om meer negers in de reklame te gooien ofzo? Waar blijven de aziaten. Krijgen wij ook nog een statusverhogende imago please?

Klacht is duidelijk.
quote:

Nu ik mijn eigen klaagtopics teruglees denk ik.. zijn het geen pareltjes?
Verder heb ik fans op fok! of zijn we fanatiek in mijn posthistorie gaan wroeten?
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
pi_83165274
quote:
Op dinsdag 22 juni 2010 21:42 schreef Schenkstroop het volgende:

[..]

[..]

[..]

[..]

[..]

[..]

[..]

Nu ik mijn eerdere klaagtopics zelf teruglees.. Dnek ik.. zijn het geen pareltjes?

Verder heb ik fans of zijn we fanatiek in mijn posthistorie gaan wroeten?
Je hebt fans.
Op woensdag 5 mei 2010 00:37 schreef henrydg het volgende:
GATVERDAMME TS. GAT VR DAMME WAT BEN JIJ GOOR JE KUNT TOCH NAAR HE TOILET LOPEN VUIEL RANSAAP GATVERDAMME :r :r
pi_83165326
quote:

[..]

[..]

[..]

[..]

[..]

[..]

[..]

Verder heb ik fans op fok! of zijn we fanatiek in mijn posthistorie gaan wroeten?
Fans. Ik heb al je topics op mijn computer opgeslagen
  dinsdag 22 juni 2010 @ 21:44:21 #93
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_83165331
Jullie houden wordpad documenten bij met quotes van mij ?
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
pi_83165332
quote:

[..]

[..]

[..]

[..]

[..]

[..]

[..]

Nee.
  dinsdag 22 juni 2010 @ 21:45:35 #95
246425 Penisbaard
We zijn binnen.
pi_83165416
quote:
Op dinsdag 22 juni 2010 21:44 schreef Schenkstroop het volgende:
Ja
  dinsdag 22 juni 2010 @ 21:45:46 #96
246425 Penisbaard
We zijn binnen.
pi_83165427
quote:
Op dinsdag 22 juni 2010 21:44 schreef Chai het volgende:

[..]

Nee.
Ja.
pi_83165484
quote:
Op dinsdag 22 juni 2010 21:44 schreef Schenkstroop het volgende:
pi_83165610
quote:
Op dinsdag 22 juni 2010 21:45 schreef Penisbaard het volgende:

[..]

Ja.
Ze zijn wel succesvol, omdat.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 22-06-2010 21:49:00 ]
  dinsdag 22 juni 2010 @ 21:49:32 #99
299486 BaasD
GREED is GOOD!
pi_83165662
  dinsdag 22 juni 2010 @ 21:50:01 #100
246425 Penisbaard
We zijn binnen.
pi_83165697
quote:
Op dinsdag 22 juni 2010 21:48 schreef Chai het volgende:

[..]

Ze zijn wel succesvol, omdat.
[ afbeelding ]
Nee hoor, zijn topics zijn zo populair omdat Schenkstroop een keizer is die zegt wat het volk denkt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')