abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 22 juni 2010 @ 19:47:57 #26
25865 Bill_E
vijf plus 98!
pi_83158887
* Profiel
* 2 berichten

Hallo Wiesemuis!
Ik ben Chantal en 26 jaar en sinds net gestopt met de pil. Ik ben vandaag ongesteld geworden en ga net als jij beginnen met de volgende eisprong!! Ik vind het harstikke spannend en ben erg benieuwd hoe lang het gaat duren. Ik zou het heel leuk vinden om van jou en natuurlijk ook anderen te horen hoe het met je gaat!!!

Groetjes Chanta
  dinsdag 22 juni 2010 @ 19:48:12 #27
250728 banaantjeEE
We zien wel !
pi_83158900
Gisteren ben ik gaan fietsen met mijn fiets. Maar een fietser voor mij fietste te traag dus belde ik met mijn fietsbel. Aldus kon ik de fietsende fietser nog voorbijfietsen.
Op zaterdag 28 juni 2014 @ 18:18 schreef Marie30 het volgende: Zo lief. :) Kusje :*
Op donderdag 14 juli 2016 @ 23:45 schreef GGMM het volgende: Het is altijd bijzonder gezellig als banaantje er is. :)
pi_83158903
Hoe zit het nou echt? Echt in elke friggin topic en overal hoor je alle vrouwen (ja over een kam alle vrouwen!!) zeggen, neehoor uiterlijk is niet belangrijk bla bla verzorgd uiterlijk en goed innerlijk bla en humor bla bla..

Maar wel kwijlen bij frank de boer... :'{
Snap jij het of snap ik het? Ik snap het niet meer!

Klacht: vrouwen en hun tegenstrijdige retroiek.... GODDAMN wat is het moeilijk om uitte vogelen what the fuck ze dan wel nit bedoelen/willen..
  dinsdag 22 juni 2010 @ 19:48:36 #29
236046 NotYou
tigerblood
pi_83158917
quote:
Op dinsdag 22 juni 2010 19:43 schreef Schenkstroop het volgende:
Dus ik bel een hoer op.. Zij is italiaans blijkbaar en haar engels komt niet verder dan "yeah it's ok, no problem, sure". Blijbaar praatte ik iets te lang met haar en toen tuut tuut tuut tuut tuut..

Klacht is duidelijk.

Mischien was dr acu leeg kan ook.. (positief denken)
Ik denk dat ze uit je manier van spreken af kon leiden wat voor type je bent en er van haar kant dus geen interesse meer is. Reden dat hoeren van je verlangen dat je met nummerherkenning aan belt is dan ook dat zij op deze manier freaks en potentiële risico's (stalkers, instabiele, agressieve types en ga zo maar door) uit kunnen sluiten.
Je suis Charlie Sheen
  dinsdag 22 juni 2010 @ 19:48:36 #30
246425 Penisbaard
We zijn binnen.
pi_83158919
Ik heb vrijdag een dagje amsterdam gedaan en moest ook het een en ander halen voor anderen. Dus kreeg dit reisje nog vergoed ook. NS is vrij duur. retourtje purmerend-a'dam is 8,40. 50c/ kilometer dus. Ik moest iig. een paar specifieke schoentjes meenemen voor een meisje en een of andere witte h&m hoed van 'divided'. Wit met een plooi erin en een zwarte band, maat s. Nadat ik niet kon slagen bij de h&m kalvertoren werd ik doorverwezen naar een filiaal op het Leidseplein.

Daar aangekomen kon ik nóg niet slagen voor die hoed. Maar ik moest ook nog ff uitzoeken of de pumps wellicht niet te klein vielen, anders moest ik terug. Dus ik kijk rond en vraag een willekeurig meisje of ze mij wilt helpen met passen. Heel toevallig was dit een erg leuk meisje, niet alleen om te zien, ze was gewoon hartstikke lief! Dus mijn hart smolt. De schoentjes waren A-OK want zij droeg zelf 39 maar een 38 kon ze ook nog aan wist ze te vertellen.

Dus ik bedank haar en verlaat de h&m maar.. ik kon het niet laten. Ik moest terug. Ik moest iig een naam hebben. Op de trap naar beneden kwam ik er "toevallig" weer tegen. En toen begon het. Ik wilde haar nog iets vragen. Of ze toevallig hyves had. Ik ging ervanuit dat ze op zn minst 17 zou zijn. Maar dat was niet het geval. Ik ben 15, zei ze... En toen wist ik niet meer wat ik moest zeggen. kon ik de tijd maar terugdraaien en was ik maar niet teruggegaan!

"Oh, laat dan maar" zei ik. Ik ben namelijk een stuk ouder dan dat. Reden was natuurlijk dat je vaak lieve leuke meisjes tegenkomt op straat en daarna nooit meer terug zal zien. Wat natuurlijk een grote zonde is. En dat heb ik ook tegen haar gezegd. Zo nerveus als ik werd, werd zij ook nerveus. En ik bedankte haar nogmaals en ging weg.. Alsof ik half dronken was slenterde ik van links naar rechts terug richting de dam. in de hoop dat ik niet een al te erge flater sloeg in haar mooie ogen. En eigenlijk wil ik nogsteeds haar hyves. Want ze was zo lief!

klacht 1: retourtje purmerend-a'dam is 8.40.
klacht 2: leuk meisje bij de h&m blijkt pas 15 te zijn.. geen naam nog een hyves kunnen regelen.
klacht 3: ik ben een loser omdat ik niet knap ben geboren en niet alle meisjes kan paaien die ik maar wil.
pi_83158934
quote:
Op dinsdag 22 juni 2010 19:47 schreef Penisbaard het volgende:
Ik wil zo graag ontmaagd worden door een leuk meisje. Word er helemaal gestoord van.. Ik kan niet langer wachten, zkeer niet met mijn leeftijd. Zeker niet omdat ik hier al jaren en jaren elke dag, dag in dag uit mee zit.. Wat een klote situatie zit ik in..
pi_83158937
Zat ik net dus even te poepen, ik heb eindelijk geen diarree meer
Maar voor me was er dus iemand die staand heeft staan pissen, dat moet dus mijn vader zijn.
Mijn zusje en mijn moeder kunnen het niet geweest zijn, anders moesten ze mijn 2e vader en mijn broertje heten.
Maar hij had dus over de rand geplast, en daar ben ik in gaan zitten
Door de urine is het haar op mijn kont in een soort perkamentje komen te zitten

Klacht: vader pist over de bril !
pi_83158974
Ok jongens dit is dus NIET het kleine klachten topic
Geen visum, geen paspoort, geen douane, geen grenzen, geen irritante verhalen van vervelende mensen.
  dinsdag 22 juni 2010 @ 19:50:20 #34
246425 Penisbaard
We zijn binnen.
pi_83159014
Nog eentje dan maar. Dit meisje ken ik. Min of meer. We zijn vrienden maar.. ik ben altijd voorzichtig met deze termen. En noem haar eerder een 'kennis of vage bekende'. Zij heet Pascalle en ik kwam gisteren echt per toeval onderstaand filmpje tegen..

Ik ben een tijd lang verliefd dit meisje geweest en dacht dat het nu wel over was. Tot ik dit schattige filmpje tegenkwam gister. Dat meisje dat ik kort heb gesproken bij de h&m, zie ander topic."iis het nogsteeds voor mij" al is zij 15 (ja ik weet het ik dacht dat zij 17 was maargoed). Maar dit vond ik ook wel weer leuk om te zien.

Klacht:
leuke meisjes die je kent en op youtube tegenkomt. en dan weer denkt: goh wat is zij toch schattig.

tevens, brei-topic voor beginners. incl. "afkanten" 101

subklacht:
Ik weet dat ik dit niet kan maken maar stiekem.. (stiekem) hoop ik toch wel een beetje op een rel (gek he?)

anti-klacht (mag ):
Is zij niet schattig?
pi_83159016
Hoe voelt het nou om te tongen. Is het nog ergens mee te vergelijken?
En wat merk je ervan als een leuke meisje lippenstift op heeft tijdens tongen/kussen en zuks. Maak dat extra geil?
pi_83159023
Net ging ik zo even naar mijn moeder toe, je weet wel ik had geen zin om te koken en mijn vriendin was weg met andere vriendinnen. Ik zat zo te eten en toen even later was het eten op, ik zo wtf ik heb honger.
Klacht: Eten op nadat je gegeten hebt.
Roken is lekker
  dinsdag 22 juni 2010 @ 19:51:08 #37
130298 TheThirdMark
To what Purpose!
pi_83159058
quote:
Op dinsdag 22 juni 2010 19:43 schreef Schenkstroop het volgende:
Dus ik bel een hoer op.. Zij is italiaans blijkbaar en haar engels komt niet verder dan "yeah it's ok, no problem, sure". Blijbaar praatte ik iets te lang met haar en toen tuut tuut tuut tuut tuut..

Klacht is duidelijk.

Mischien was dr acu leeg kan ook.. (positief denken)
Als het echt een hoer is kan je beter sero-positief gaan denken.
pi_83159060
quote:
Op dinsdag 22 juni 2010 19:50 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Hoe voelt het nou om te tongen. Is het nog ergens mee te vergelijken?
En wat merk je ervan als een leuke meisje lippenstift op heeft tijdens tongen/kussen en zuks. Maak dat extra geil?
Het is als je tong door een bak rauwe haring gaan, maar dan warm, zoiets geloof ik
pi_83159063
Godverdomme, komt er een meid bij je staan uit je vriendengroep heeft ze zoveel bruiningspoeder op haar gezicht zodat je lijnen ziet op sommige plekken. Dus ik vraag zo: "Is de make-up in de aanbieding?" Subtiele hint je weet!

Vraagt deze meid: "Waarom?"

Klacht meid die te veel bruiningspoeder op haar gezicht doet. Je probeert het duidelijk te maken met een subtiele hint, snapt ze het niet.
Eens met wat hierboven staat
  Moderator dinsdag 22 juni 2010 @ 19:51:27 #40
145080 crew  SwJ
Het boegbeeld van FOK!
pi_83159074
quote:
Op dinsdag 22 juni 2010 19:46 schreef Skonk het volgende:
Zelfs de kankermods verkankeren de topics

Doe eens normaal
F.K.A. SuperwormJim
pi_83159078
Ik heb nu nog maar zo weinig geld dat als ik elke dag beschuit zou eten, en water drinken uit de kraan, dat ik het dan mischien nog wel red. Serieus. Leven is kut.

klacht: zie boven ^^
anti-klacht: beschuit kan je al krijgen voor 49c. /pak
anti-klacht: ik kan afwisselen door een brood te kopen van 50c. en 1 euro te investeren in beleg.
anti-klacht: ik leef nog
anti-klacht: ik heb weer licht in huis
anti-klacht: ik haat antillianen ook ja!

mischien is het leven dan nog niet zó zuur
  dinsdag 22 juni 2010 @ 19:52:08 #42
267444 Skonk
Free Skonk
pi_83159109
quote:
Op dinsdag 22 juni 2010 19:51 schreef SuperwormJim het volgende:

[..]

Doe eens normaal
Doe jij eens normaal
Wat ben je nou aan het doen
  dinsdag 22 juni 2010 @ 19:52:10 #43
246425 Penisbaard
We zijn binnen.
pi_83159114
Negers en witten, negers en witten, neger snegers negers en witten. Word er kotsmisselijk van. Bestaat er een lobby om meer negers in de reklame te gooien ofzo? Waar blijven de aziaten. Krijgen wij ook nog een statusverhogende imago please?

Klacht is duidelijk.
pi_83159118
Ik heb een probleem, ik vind een meisje leuk maar ze valt op kleine kinderen van een jaar of 12,13 terwijl zij 19 jaar is. Gister was ze weer aanwezig, ik zat met mijn neef te drinken aan de bar en zij zat op een afstandje bij de kindercrèche. Ze was weer bezig met die kleine egotripper.

Ik vind haar echter leuk, als ze alleen is staat ze altijd bij mij te praten over haar leven etc. maar als ik haar zie flirten met die kleine kerel denk ik daar toch weer anders over.

Wat zal ik doen met haar een relatie aangaan of links laten liggen? Ik weet het niet
Eens met wat hierboven staat
pi_83159122
Ik zeg, laten we dit voortaan doen bij elk Schenkstroop topic
  dinsdag 22 juni 2010 @ 19:52:38 #46
246425 Penisbaard
We zijn binnen.
pi_83159141
Ik keek net zo een inetrview met drie hoertjes die aan een heuse wedstrijd meededen. nr.2 wint een plasma tv nr.3 een babyliss ofzo. nr.1 krijgt $15000.. En dan gaat dat kreng met de hoofdprijs huilen!!
En dat snap ik niet bij vrouwen he. Zij laten zich in alle drie de gaten in één keer uitwonen en uitscheuren voor de camera, met steeds wisselende mannen. Geen probleem niks geen tranen all good. En als ze een prijs winnen bij een radioshow dan gaan ze huilen alsof ze heel teer zijn!!! zegt ze zo: "ja gister was ik jarig en dit vind ik zo mooi"

Vrouwen..

Wie snapt dat?
pi_83159147
Hoe ben je aan dat telefoonnummer gekomen Schenk?
Op donderdag 22 juli 2010 01:22 schreef xmamacitax het volgende:
mijn nederlands is 1000 x beter dan de joune
pi_83159152
Net zo bij de hoeren vandaan komt er een wijf met een te scherpe knie ik zo hallo daar ben ik niet van gediend.
Klacht: Hoer met een scherpe knie.
Roken is lekker
  Moderator dinsdag 22 juni 2010 @ 19:53:20 #49
145080 crew  SwJ
Het boegbeeld van FOK!
pi_83159168
quote:
Op dinsdag 22 juni 2010 19:52 schreef Skonk het volgende:

[..]

Doe jij eens normaal
Wat ben je nou aan het doen

Ik zit nu in m'n luie stoel voor de tv met m'n laptop op m'n schoot te FOK!ken. Zometeen sta ik even op om een kopje rooibosthee te zetten.
F.K.A. SuperwormJim
  dinsdag 22 juni 2010 @ 19:54:01 #50
246425 Penisbaard
We zijn binnen.
pi_83159198
Ik leef helemaal niet/ kan me niet uitleven zoals anderen dat doen en dat valt me zwaar. Ik zie gezonde jongeren van 18 die zich al helemaal uitleven en ik ben bechamend 12 jaar ouder. ik kom maar niet uit mijn/deze situatie. Struikelblok is mijn lichaam en mijn uiterlijk, vooral mijn gezicht. Blech mijn gezicht!

Ik kan wel proberen en gewoon naar cafés gaan enzo maar verder kom ik daar niet mee. Mijn lichaam werkt niet mee en mijn ziekten (eczeem ed. ) ook niet. Mijn financiele situatie zit ook niet mee. En een baan zit er ook niet zo gauw in. Het enige wat ik heb is ik mezelf en de eenzaamheid en mn computer.

Ik word dagelijks geteisterd door het beeld dat ik van mijzelf heb. En het feit dat ik niet meedoe. Ik ben absoluut geen mooie jongen (ondermaats zelfs). Dat komt ook door de eczeem en 23 jaar pijn en ellende, dan gaat je smoel vanzelf wel scheef hangen. En speciaal ben ik ook niet. Mensen nemen je zoals je bent. En als je niet mooi of speciaal bent ben je er. En tegelijkertijd ook niet. Pijnlijk is dat.

Het is voor mij of-of en ik weet nog niet wat ik ga doen. Er is iig. verschrikkelijk veel werk voor mij voor ik ook maar kan beginnen met genieten van het leven zoals ik dat wil. Zoals dat normaal hoort. Weet niet of ik dit ga redden en ik ben al 30. Dus na 23 jaar ziekte nog meer pijn en ellende erin steken om eruit komen. En dan pas kunnen werken aan mijzelf. Mijn houding, mijn uiterlijk, mijn leven, mijn woonkamer. Werk.. iets van scharrels als dat er ooit in zit. Tsja niet geboren met looks he...

Wilde dit alleen even kwijt.
Opmerkingen mag.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')