quote:
Op dinsdag 22 juni 2010 10:26 schreef Elckiebone het volgende:1: Bel de dame in kwestie op
2: Ga douchen, wassen, scheren, doe je haar netjes.
3: Doe een geurtje op of wat dan ook, ook al is het een hoer die 20 palen per dag te verwerken krijgt
4: Trek nette kleding aan.
Dan zullen ze er weinig problemen mee hebben lijkt me.
precies.
schenkstroop, ik weet niet hoe lelijk je bent... maar echt, zolang je niet 'ranzig' bent, waar een vrouw echt kan van walgen, en angst van kan krijgen voor haar eigen hyg"iene.
99% kans dat ze gewoon gevoel uitschakelt en je haar standaard routine geeft
hoeren verwerken meer klanten per dag, en gaan er niet elke keer van genieten, en hebben gewoon een standaardroutine.
dit is. man condoom omdoen, al pijpend. beetje in de gaten houden wat de man er van vind, ook te vragen of het goed gaat.
dan neuken. zij vraagt positie om te neuken
zij doet dat gewoon, zij boven, dan beweegt zij
jij boven, dan mag je zelf je gang gaan, terwijl zij aan iets anders ligt te denken. en de 'kriebel' in haar keel, lijkt haar meer te doen dan wat jij (ik) kan uithalen als ze tijdens, even moet kuchen.
als jij dan laat merken dat je het lekker vind, gaat zij dat ook faken
als ze er bereid is meer energie in te stoppen, of dat je het zelf helemaal niet kan. dan probeert zij te regelen dat je niet meteen klaarkomt.
of meteen klaarkomt, en dan misschien nog een keertje kan komen.
dan probeert zij het een beetje te regelen, dat je een 'goede' tijd hebt, zolang je hebt afgesproken.
dit is, als ze niet op de 1 of andere manier superspeciaal haar best gaat doen, of als ze psycho haar lusten op jouw gaat proberen uit te leven.
superspeciale aanpak kan je misschien krijgen door te zeggen dat je maagd bent van tevoren.
als ze niet een al te zware dag heeft, dan 'leeft' ze daar vast wel iets van op.
met superspeciale aanpak, bedoel ik dat ze er meer energie in gaat steken, om het in goede banen te leiden dan ze van tevoren van plan was.
maar ze doet dat toch wel, als jij er niets van bakt/ alles fout doet
dingen fout doen, er niets van bakken. daar bedoel ik mee dat ze denkt dat jij op deze manier geen plezier hebt.
van haar hoef je niets, zolang je haar maar niet pijn doet ofzo
als er goede recensies op hookers.nl zijn gaat het gewoon zo
ze krijgen duizenden mannen over zich heen, ze raken de tel kwijt.
mannen die ze ontmaagd, dat telt ze waarschijnlijk wel, dus je bent al een beetje speciaal voor haar.
wat jij fout kan doen, voor slechte eerste ervaring, is drinken van tevoren. of 100 keer fappen en dan niet kunnen komen(neem aan dat je dat erg jammer zal vinden als tijd om is, en je bent nog niet klaargekomen. of het valt tegen)
als je:
goed aangeschreven hoer op hookers.nl neemt
gewoon braaf betaald
niet totaal lam aankomt, en beetje haar gekamt en tanden hebt gepoetst van tevoren
is er niets wat je beter kan regelen van tevoren
als ze psycho toch op de 1 of andere manier omdat je zo lekker bent, er van gaat proberen te genieten. en jij valt toch heel erg tegen, denkt ze zucht wat jammer, zon lekker ding en dan zo slecht in bed. en gaat ze terug op standaardroutine
en kan natuurlijk nog meer psycho dat je gratis mag, en weet ik het. maar echte doorgewinterde hoeren doen dat niet
er gelden gewoon vaste prijzen voor iedereen. en zoniet is heb je slechte hoer
slechtste geval, kom je bij 1 of andere buitenlandse zoutzak, die alleen maar als doel heeft jou alle 'extras' aan te smeren, en dan het moeilijk maakt om die uit te voeren. maar dat is onmogelijk als je recensies op hookers checkt
in het andere slechtste geval, vind ze jou te onhygenisch, en wordt je meteen bij de deur geweigerd. maar dat is ook redelijk onmogelijk, als je beetje geshoren en gewassen aankomt
[ Bericht 0% gewijzigd door mylifeisgrey op 22-06-2010 11:38:10 ]