nee ik ben 10 atersquote:Op dinsdag 22 juni 2010 22:14 schreef Internetheld het volgende:
Waneer wordt HSG eens verbannen van de eeuwige jachvelden van FOK! HSG je bent cker zon twaalfjarige boy die er bij wilt horen?
Het laatste duwtje dat hij nodig heeft, om te langen leste het onafwendbare lot te bezegelen. Ik mis hem nu al.quote:Op woensdag 23 juni 2010 09:30 schreef Pharkus het volgende:
Dat moet zo'n beetje wel de grande finale zijn.
http://www.instantsfun.es/badumtssquote:Op dinsdag 22 juni 2010 19:51 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Als het echt een hoer is kan je beter sero-positief gaan denken.
vanaf dikgedrukte nam ik het niet meer serieus.quote:Op woensdag 23 juni 2010 09:38 schreef Pieter-utd het volgende:
Ik heb het gevoel dat mijn ene bal groter is dan mijn andere. Mijn vriendin zegt dat zij het niet ziet, maarja dat kan ook uit beleefdheid zijn. Ik durf het aan niemand anders te laten zien. Zelfs niet mijn dokter, dat is namelijk ook mijn schoonmoeder. Ik wil niet dat ze mij in vol ornaat ziet... Ik zit er echt mee want word er ook onzeker van....
Laatst liep ik nog in de supermarkt toen er een medewerker constant naar mijn broek keek. Ik dacht "hij zal het toch niet zien". Uit schaamte werd ik vuurrood en rende ik huilend weg...
Vanaf hier nam ik jou al niet meer serieus.quote:Op woensdag 23 juni 2010 20:25 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
vanaf dikgedrukte nam ik het niet meer serieus.
Met heel veel quotes uit mijn eerdere post-verleden (niet allemaal trouwens). En.. wat vinden jullie van mijn eigenste echte eigen mening over van alles en nog wat, ik loop iig niet anderen natelullen toch? krijg ik daar geen lintje voor, authenticiteit is toch een mooi persoonljk trekje dat iedereen zogezegd wordt gewaardeerd ed?quote:
Post, stuur, link, doe iets!quote:Op woensdag 23 juni 2010 21:21 schreef fespo het volgende:
ik gok op 60% dat ik een foto heb gevonden van vroeger. (schoolbank)
- chinees
- uit Purmerend
- dik
- rond de 28 jaar
- dat was het.
Ik geloof je niet.quote:Op woensdag 23 juni 2010 21:21 schreef fespo het volgende:
- chinees
- uit Purmerend
- dik
- rond de 28 jaar
- dat was het.
Post.quote:Op woensdag 23 juni 2010 21:21 schreef fespo het volgende:
- chinees
- uit Purmerend
- dik
- rond de 28 jaar
- dat was het.
Do it faggot!quote:Op woensdag 23 juni 2010 21:21 schreef fespo het volgende:
- chinees
- uit Purmerend
- dik
- rond de 28 jaar
- dat was het.
quote:Op woensdag 23 juni 2010 21:21 schreef fespo het volgende:
- chinees
- uit Purmerend
- dik
- rond de 28 jaar
- dat was het.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |