Precies, die criminelen krijgen veel te veel geld terug over hun hypothekenquote:Op maandag 9 februari 2009 00:12 schreef DonPerignon het volgende:
schijf 3, 52% is gewoon diefstal. Veelte hoog man!
quote:Op maandag 9 februari 2009 00:14 schreef Adelante het volgende:
[..]
Precies, die criminelen krijgen veel te veel geld terug over hun hypotheken
quote:Op maandag 9 februari 2009 00:14 schreef Adelante het volgende:
[..]
Dat zeggen al die uitkeringstrekkers..quote:Op maandag 9 februari 2009 00:14 schreef Adelante het volgende:
[..]
dan betaal je 25 euro en laat je het door een boekhouder doen. er zijn geloof ik ook studenten die het gratis doen om ervaring op te doen met dit soort dingen.quote:Op maandag 9 februari 2009 00:18 schreef Schenkstroop het volgende:
Nou eh ik kan effe niet meer nadenken hoor. Al die termen ik weet het effe niet meer wat ze van me verlangen. Wie begrijpt die taal nog? Tien jaar zelf ingevuld en nooit een probleem nu moet ik hetzelfde doen maar snap het gewoonweg niet meer wat ze nou willen. Wie snapt die taal nog
quote:Op maandag 9 februari 2009 03:26 schreef BasEnAad het volgende:
In ruil voor de belasting, krijg je wel meer regels en word je vrijheid beperkt!
Het moet van twee kanten komen
Het is een altijd actuele en zeer terechte klacht en dat weet iedereen.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 11:00 schreef Kesuu het volgende:
Het enige topic van Schenkstroop wat niet goed loopt
[ afbeelding ]
Jep, daarom trekt het ook altijd veel bekijks.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 12:01 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Het is een altijd actuele en zeer terechte klacht en dat weet iedereen.
-fixed-quote:Op zaterdag 31 maart 2012 12:04 schreef Frank_Drebin het volgende:
Wees blij dat er zoiets is als belasting Schenk. Hoe zou de staat anders jouw wajong kunnen betalen?
De banken hebben vele malen meer uitkering gekregen van het volk dan alle uitkeringtrekkers bij mekaar hoor. Ruttegutte krijgt ook manandelijks een dikke uitkering waar je TIEN andere uitkleringtrkekers van in leven kunt houden. En daarvoor doet hij geen ene reet behalve NL verkopen aan de EU. Of heb je onder een steen geleefd de laatste jaren?quote:Op zaterdag 31 maart 2012 12:04 schreef Frank_Drebin het volgende:
Wees blij dat er zoiets is als belasting Schenk. Hoe zou de staat anders jouw uitkering kunnen betalen?
Dat heet een ambtenarensalaris Stroopquote:Op zaterdag 31 maart 2012 12:07 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
De banken hebben vele malen meer uitkering gekregen van het volk dan alle uitkeringtrekkers bij mekaar hoor. Ruttegutte krijgt ook manandelijks een dikke uitkeirng waar je TIEN uitkleringtrkekers van in leven kunt houden. En daarvoor doet hij geen ene reet behalve NL verkopen aan de EU. Of heb je onder een steen geleefd de laatste jaren?
Het is soms moeilijk om de vertrouwde veiligheid van mijn zolderkamer te moeten verlaten ja.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 12:07 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
De banken hebben vele malen meer uitkering gekregen van het volk dan alle uitkeringtrekkers bij mekaar hoor. Ruttegutte krijgt ook manandelijks een dikke uitkeirng waar je TIEN uitkleringtrkekers van in leven kunt houden. En daarvoor doet hij geen ene reet behalve NL verkopen aan de EU. Of heb je onder een steen geleefd de laatste jaren?
quote:Op zaterdag 31 maart 2012 12:07 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
De banken hebben vele malen meer uitkering gekregen van het volk dan alle uitkeringtrekkers bij mekaar hoor.
En excrement is een mooiere benaming voor poep.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 12:08 schreef haan33 het volgende:
[..]
Dat heet een ambtenarensalaris Stroop
Leuke vergelijking welquote:Op zaterdag 31 maart 2012 12:10 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
En excrement is een mooiere benaming voor poep.
Blijft een rare snuiter die Schenkstroopquote:
I knew we couldn't disagree ALL the time.quote:
Toch denk ik dat je als je een paar kannonetjes met hem drinkt het best een aardig gozer kan zijn. Een beetje raar maar je zal er wel om kunnen lachen denk ik.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 12:12 schreef haan33 het volgende:
[..]
Blijft een rare snuiter die Schenkstroop
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |