Ben zelf 30, krijg daardoor geen stufi meer, door ziekte nooit diploma's op een normale reguliere manier kunnen halen. Tienerjaren ook weg/nooit van kunnen genieten (geen vriendinnetjes, geen sex, geen lol, geen vakanties, geen uitjes niks). Dus wat nu?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 19:44 schreef DoimeN het volgende:
Gast vrouwen vallen niet op je omdat je kankerlelijk bent, zorg dan iig dat je veel geld krijgt en dus nog een kans hebt.
Opgelost
Je bent zelf een wanneer wordt dit geval gebanned?quote:
De sociale dienst sponsort je school wel hoor, als je daarna oprot uit de uitkering maken ze er dikke winst opquote:Op dinsdag 22 juni 2010 22:09 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Ben zelf 30, krijg daardoor geen stufi meer, door ziekte nooit diploma's op een normale reguliere manier kunnen halen. Tienerjaren ook weg/nooit van kunnen genieten (geen vriendinnetjes, geen sex, geen lol, geen vakanties, geen uitjes niks). Dus wat nu?
Geen geld, want uitkering. En nu VVD aan de macht is kan ik het helemaal schudden. Want zij zijn de partij van "heb je de boot gemist dan kun je het bekijken!"
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 22:10 schreef ViaRegnum het volgende:
[..]
Je bent zelf een wanneer wordt dit geval gebanned?
Wanneer? je hebt je vandaag pas geregistreerd!quote:
Waarom kom jij nu weer dit topic verpesten? Rot toch eens op, mongool.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 22:09 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Ben zelf 30, krijg daardoor geen stufi meer, door ziekte nooit diploma's op een normale reguliere manier kunnen halen. Tienerjaren ook weg/nooit van kunnen genieten (geen vriendinnetjes, geen sex, geen lol, geen vakanties, geen uitjes niks). Dus wat nu?
Geen geld, want uitkering. En nu VVD aan de macht is kan ik het helemaal schudden. Want zij zijn de partij van "heb je de boot gemist dan kun je het bekijken!"
Haten op HSGquote:Op dinsdag 22 juni 2010 22:14 schreef Internetheld het volgende:
Waneer wordt HSG eens verbannen van de eeuwige jachvelden van FOK! HSG je bent cker zon twaalfjarige boy die er bij wilt horen?
Eens. Wat een falende kutuser is dat zeg.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 22:14 schreef Internetheld het volgende:
Waneer wordt HSG eens verbannen van de eeuwige jachvelden van FOK! HSG je bent cker zon twaalfjarige boy die er bij wilt horen?
Is dat een vriend van je? Stel me eens aan hem voor, ongemanierde jongenquote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:17 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Haten op HSGBen je wel goed snik?
Hoeveel jaar ben je eigenlijk als ik mag vragenquote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:17 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Doe een colloquium doctum bij een universiteit, als je het een beetje goed speelt krijg je nog het vergoed ook .quote:Op dinsdag 22 juni 2010 22:09 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:26 schreef Vaginasnor het volgende:
[..]
Is dat een vriend van je? Stel me eens aan hem voor, ongemanierde jongen!
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:26 schreef Vaginasnor het volgende:
[..]
Is dat een vriend van je? Stel me eens aan hem voor, ongemanierde jongen!
HA je kan dus wel Nederlands!quote:Op woensdag 23 juni 2010 01:34 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Oh was jij dat die ik aan de telefoon had.
hoer spel je altijd met een kleine letter 'h'quote:Op dinsdag 22 juni 2010 19:52 schreef Mr.Cooper het volgende:
Net zo bij de hoeren vandaan komt er een wijf met een te scherpe knie ik zo hallo daar ben ik niet van gediend.
Klacht: Hoer met een scherpe knie.
de jouwe ook!quote:
wacht even.. ze dacht dus dat het voor haar was en.. je hebt verder niet gevraagd wat ze ermee gedaan heeftquote:Op woensdag 23 juni 2010 01:32 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
Had k dus soals sommige mesnen wellicht al weten onlangs de tarzan XXL horsemode vibatror gekocht via intrenet. Gewoon om mij eige af en toe lekker te kunen vrewennen in de late eenzame uurtjes. Was die vamiddag dus aangekome heeft mij moeder per ongeluk het pakej opengemaakt omdat ze dacht dat er iets van haar in zat..
Kalcht: moedre opent mij pakje
Klacht 2: feyrenord wordt wir niks dit jaar
Je comments komen wel over als goedkeueirng cq. 'ik ben fan'.. maar ik weet wel dat je me eigenlijk haat..quote:
Krijg ik weer een pm van ene Timur..quote:
love voequote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:17 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
is da nou geen tregten kalcht ?quote:Op woensdag 23 juni 2010 02:15 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
wacht even.. ze dacht dus dat het voor haar was en.. je hebt verder niet gevraagd wat ze ermee gedaan heeft
ja open effe een eigen klb-topic..quote:Op woensdag 23 juni 2010 02:30 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
is da nou geen tregten kalcht ?
hoe dat kan?quote:Op woensdag 23 juni 2010 02:44 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
ja open effe een eigen klb-topic..
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 19:45 schreef Lakitu het volgende:
Maar hoe voelen tieten nou? Zitten er zenuwen in?
Ach het vervolgtopic laat zich ook al raden: "Afgewezen bij hoer door exceem" "Niet genoeg geld bij want ik heb een uitkering voor de hoer" "Moest extra bijbetalen bij hoer voor lelijkheid" etcquote:
Nog los van de immense "was dit nou alles ?!?!!?"-desillusie die Schenkie 100% zeker met alle mogelijke kracht zal vellen.quote:Op woensdag 23 juni 2010 09:22 schreef Pharkus het volgende:
Ach het vervolgtopic laat zich ook al raden: "Afgewezen bij hoer door exceem" "Niet genoeg geld bij want ik heb een uitkering voor de hoer" "Moest extra bijbetalen bij hoer voor lelijkheid" etc
Dat moet zo'n beetje wel de grande finale zijn.quote:Op woensdag 23 juni 2010 09:24 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Nog los van de immense "was dit nou alles ?!?!!?"-desillusie die Schenkie 100% zeker met alle mogelijke kracht zal vellen.
nee ik ben 10 atersquote:Op dinsdag 22 juni 2010 22:14 schreef Internetheld het volgende:
Het laatste duwtje dat hij nodig heeft, om te langen leste het onafwendbare lot te bezegelen. Ik mis hem nu al.quote:Op woensdag 23 juni 2010 09:30 schreef Pharkus het volgende:
Dat moet zo'n beetje wel de grande finale zijn.
http://www.instantsfun.es/badumtssquote:Op dinsdag 22 juni 2010 19:51 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Als het echt een hoer is kan je beter sero-positief gaan denken.
vanaf dikgedrukte nam ik het niet meer serieus.quote:Op woensdag 23 juni 2010 09:38 schreef Pieter-utd het volgende:
Ik heb het gevoel dat mijn ene bal groter is dan mijn andere. Mijn vriendin zegt dat zij het niet ziet, maarja dat kan ook uit beleefdheid zijn. Ik durf het aan niemand anders te laten zien. Zelfs niet mijn dokter, dat is namelijk ook mijn schoonmoeder. Ik wil niet dat ze mij in vol ornaat ziet... Ik zit er echt mee want word er ook onzeker van....
Laatst liep ik nog in de supermarkt toen er een medewerker constant naar mijn broek keek. Ik dacht "hij zal het toch niet zien". Uit schaamte werd ik vuurrood en rende ik huilend weg...
Vanaf hier nam ik jou al niet meer serieus.quote:Op woensdag 23 juni 2010 20:25 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
vanaf dikgedrukte nam ik het niet meer serieus.
Met heel veel quotes uit mijn eerdere post-verleden (niet allemaal trouwens). En.. wat vinden jullie van mijn eigenste echte eigen mening over van alles en nog wat, ik loop iig niet anderen natelullen toch? krijg ik daar geen lintje voor, authenticiteit is toch een mooi persoonljk trekje dat iedereen zogezegd wordt gewaardeerd ed?quote:
Post, stuur, link, doe iets!quote:Op woensdag 23 juni 2010 21:21 schreef fespo het volgende:
ik gok op 60% dat ik een foto heb gevonden van vroeger. (schoolbank)
- chinees
- uit Purmerend
- dik
- rond de 28 jaar
- dat was het.
Ik geloof je niet.quote:Op woensdag 23 juni 2010 21:21 schreef fespo het volgende:
- chinees
- uit Purmerend
- dik
- rond de 28 jaar
- dat was het.
Post.quote:Op woensdag 23 juni 2010 21:21 schreef fespo het volgende:
- chinees
- uit Purmerend
- dik
- rond de 28 jaar
- dat was het.
Do it faggot!quote:Op woensdag 23 juni 2010 21:21 schreef fespo het volgende:
- chinees
- uit Purmerend
- dik
- rond de 28 jaar
- dat was het.
quote:Op woensdag 23 juni 2010 21:21 schreef fespo het volgende:
- chinees
- uit Purmerend
- dik
- rond de 28 jaar
- dat was het.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |