Ben zelf 30, krijg daardoor geen stufi meer, door ziekte nooit diploma's op een normale reguliere manier kunnen halen. Tienerjaren ook weg/nooit van kunnen genieten (geen vriendinnetjes, geen sex, geen lol, geen vakanties, geen uitjes niks). Dus wat nu?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 19:44 schreef DoimeN het volgende:
Gast vrouwen vallen niet op je omdat je kankerlelijk bent, zorg dan iig dat je veel geld krijgt en dus nog een kans hebt.
Opgelost
Je bent zelf een wanneer wordt dit geval gebanned?quote:
De sociale dienst sponsort je school wel hoor, als je daarna oprot uit de uitkering maken ze er dikke winst opquote:Op dinsdag 22 juni 2010 22:09 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Ben zelf 30, krijg daardoor geen stufi meer, door ziekte nooit diploma's op een normale reguliere manier kunnen halen. Tienerjaren ook weg/nooit van kunnen genieten (geen vriendinnetjes, geen sex, geen lol, geen vakanties, geen uitjes niks). Dus wat nu?
Geen geld, want uitkering. En nu VVD aan de macht is kan ik het helemaal schudden. Want zij zijn de partij van "heb je de boot gemist dan kun je het bekijken!"
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 22:10 schreef ViaRegnum het volgende:
[..]
Je bent zelf een wanneer wordt dit geval gebanned?
Wanneer? je hebt je vandaag pas geregistreerd!quote:
Waarom kom jij nu weer dit topic verpesten? Rot toch eens op, mongool.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 22:09 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Ben zelf 30, krijg daardoor geen stufi meer, door ziekte nooit diploma's op een normale reguliere manier kunnen halen. Tienerjaren ook weg/nooit van kunnen genieten (geen vriendinnetjes, geen sex, geen lol, geen vakanties, geen uitjes niks). Dus wat nu?
Geen geld, want uitkering. En nu VVD aan de macht is kan ik het helemaal schudden. Want zij zijn de partij van "heb je de boot gemist dan kun je het bekijken!"
Haten op HSGquote:Op dinsdag 22 juni 2010 22:14 schreef Internetheld het volgende:
Waneer wordt HSG eens verbannen van de eeuwige jachvelden van FOK! HSG je bent cker zon twaalfjarige boy die er bij wilt horen?
Eens. Wat een falende kutuser is dat zeg.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 22:14 schreef Internetheld het volgende:
Waneer wordt HSG eens verbannen van de eeuwige jachvelden van FOK! HSG je bent cker zon twaalfjarige boy die er bij wilt horen?
Is dat een vriend van je? Stel me eens aan hem voor, ongemanierde jongenquote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:17 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Haten op HSGBen je wel goed snik?
Hoeveel jaar ben je eigenlijk als ik mag vragenquote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:17 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Haten op HSGBen je wel goed snik?
Doe een colloquium doctum bij een universiteit, als je het een beetje goed speelt krijg je nog het vergoed ook .quote:Op dinsdag 22 juni 2010 22:09 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:26 schreef Vaginasnor het volgende:
[..]
Is dat een vriend van je? Stel me eens aan hem voor, ongemanierde jongen!
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:26 schreef Vaginasnor het volgende:
[..]
Is dat een vriend van je? Stel me eens aan hem voor, ongemanierde jongen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |