HA je kan dus wel Nederlands!quote:Op woensdag 23 juni 2010 01:34 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Oh was jij dat die ik aan de telefoon had.
hoer spel je altijd met een kleine letter 'h'quote:Op dinsdag 22 juni 2010 19:52 schreef Mr.Cooper het volgende:
Net zo bij de hoeren vandaan komt er een wijf met een te scherpe knie ik zo hallo daar ben ik niet van gediend.
Klacht: Hoer met een scherpe knie.
de jouwe ook!quote:
wacht even.. ze dacht dus dat het voor haar was en.. je hebt verder niet gevraagd wat ze ermee gedaan heeftquote:Op woensdag 23 juni 2010 01:32 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
Had k dus soals sommige mesnen wellicht al weten onlangs de tarzan XXL horsemode vibatror gekocht via intrenet. Gewoon om mij eige af en toe lekker te kunen vrewennen in de late eenzame uurtjes. Was die vamiddag dus aangekome heeft mij moeder per ongeluk het pakej opengemaakt omdat ze dacht dat er iets van haar in zat..
Kalcht: moedre opent mij pakje
Klacht 2: feyrenord wordt wir niks dit jaar
Je comments komen wel over als goedkeueirng cq. 'ik ben fan'.. maar ik weet wel dat je me eigenlijk haat..quote:
Krijg ik weer een pm van ene Timur..quote:
love voequote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:17 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Haten op HSGBen je wel goed snik?
is da nou geen tregten kalcht ?quote:Op woensdag 23 juni 2010 02:15 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
wacht even.. ze dacht dus dat het voor haar was en.. je hebt verder niet gevraagd wat ze ermee gedaan heeft
ja open effe een eigen klb-topic..quote:Op woensdag 23 juni 2010 02:30 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
is da nou geen tregten kalcht ?
hoe dat kan?quote:Op woensdag 23 juni 2010 02:44 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
ja open effe een eigen klb-topic..
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 19:45 schreef Lakitu het volgende:
Maar hoe voelen tieten nou? Zitten er zenuwen in?
Ach het vervolgtopic laat zich ook al raden: "Afgewezen bij hoer door exceem" "Niet genoeg geld bij want ik heb een uitkering voor de hoer" "Moest extra bijbetalen bij hoer voor lelijkheid" etcquote:
Nog los van de immense "was dit nou alles ?!?!!?"-desillusie die Schenkie 100% zeker met alle mogelijke kracht zal vellen.quote:Op woensdag 23 juni 2010 09:22 schreef Pharkus het volgende:
Ach het vervolgtopic laat zich ook al raden: "Afgewezen bij hoer door exceem" "Niet genoeg geld bij want ik heb een uitkering voor de hoer" "Moest extra bijbetalen bij hoer voor lelijkheid" etc
Dat moet zo'n beetje wel de grande finale zijn.quote:Op woensdag 23 juni 2010 09:24 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Nog los van de immense "was dit nou alles ?!?!!?"-desillusie die Schenkie 100% zeker met alle mogelijke kracht zal vellen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |