Tien voor Taal bijvoorbeeld?quote:Heb je zin om te discussiëren, praten en/of te roddelen over (bepaalde dingen in) Talenshows?
Whehe. Verbeterd.quote:
bronquote:fappen:
1. mislukken
2. door de vuist halen
quote:Op woensdag 23 juni 2010 07:13 schreef Cee het volgende:
Moet deze ook naar TAL?
American Idol Season 9: De Ontknoping
Als ik goedkeuring van Static krijg komen ze eraan.quote:Op woensdag 23 juni 2010 08:05 schreef Malahide het volgende:
Mag deze ook vast naar TAL?
Die gaan we binnenkort weer gebruiken![]()
So You Think You Can Dance [Canada]: we need another Nico!
Thanks en mod ze!
quote:Op woensdag 23 juni 2010 09:16 schreef Noek het volgende:
Hoort Project Runway hier nu ook thuis? Ik wil eigenlijk al mijn programma's onder één dak hebben dus ik ben nu al voor. Zeg ja!
Nee, in FTR. Kort ik dat goed af? Nou ja, whatever. Bij Mike iig.quote:Op woensdag 23 juni 2010 09:18 schreef iBenny het volgende:
Ik zeg 'Ja!'
Staat daar een topic in SHO over?
quote:Op woensdag 23 juni 2010 09:20 schreef Noek het volgende:
[..]
Nee, in FTR. Kort ik dat goed af? Nou ja, whatever. Bij Mike iig.
En het heeft alles met talent te maken natuurlijk.
quote:Op woensdag 23 juni 2010 09:26 schreef j95 het volgende:
Is het ook de bedoeling dat bijvoorbeeld kookprogamma's waar mensen afvallen, hier komen te staan?
quote:Op woensdag 23 juni 2010 12:39 schreef ranja het volgende:
Is het zinvol om naar MUZ verplaatste topics over bv Jaap en Maaike terug te verplaatsen naar hier?
quote:Op woensdag 23 juni 2010 09:26 schreef j95 het volgende:
Is het ook de bedoeling dat bijvoorbeeld kookprogamma's waar mensen afvallen, hier komen te staan?
Lijkt mij ook wel inderdaad. Dus Hells Kitchen en dat soort dingen.quote:Op woensdag 23 juni 2010 14:15 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dat lijkt me wel
Ik zal Erik ook nog ff vragen hoe hij erover denkt, maar als het aan mij ligt kan dat gewoon hier
quote:Op woensdag 23 juni 2010 18:29 schreef static het volgende:
Ik neem aan dat de 'Ultimate Fighter' (MMA) hier dus ook komt?
Misschien inderdaad gewoon een centraal 'Show hier je eigen materiaal'-topic.quote:Op maandag 12 juli 2010 17:11 schreef charmed_angel het volgende:
Sorry dat ik me ermee bemoei hoor, maar kunnen onderstaande topics niet gewoon samen?
Ik ga wat spelen
Mezelf uitzenden voor publiek
Straks gaat ze voor elk liedje wat e gaat zingen een topic openen
quote:Op maandag 12 juli 2010 22:57 schreef Dagonet het volgende:
Ik ben er eigenlijk geen voorstander van, normaal gesproken, maar zouden hier ook filters kunnen komen zodat je snel alles van één show kan zien als je dat wil?
Die dingen zijn zo gemaakt en weggehaald, dat kan je heel vloeiend doen, gooi je alles in een filter van de shows die nu lopen in Nederland. Show klaar? Filter weg, volgende filter erin.quote:Op maandag 12 juli 2010 22:58 schreef Tha_Erik het volgende:
Het zou lastig zijn welke shows een filter krijgen en welke niet.
Dat is algemeen bekend.quote:
Ik ook, misschien een filter voor de shows die op dit moment bezig zijnquote:Op maandag 12 juli 2010 23:18 schreef Zelva het volgende:
Vind het wel een rotzooitje zo eigenlijk.
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 22:31 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik ook, misschien een filter voor de shows die op dit moment bezig zijn
POP en HGT
open TAL maar eens... 1 groot rotzooitje! Ik kan niks meer vindenquote:Op donderdag 15 juli 2010 08:08 schreef Loveless85 het volgende:
Benny zei toch juist laatst toen die discussie ergens anders liep dat er bewust is gekozen voor tags ipv filters.
Maar eens met jullie. Filters voor de grote shows en de rest is dan prima met tags te doen denk ik
» Er is al 262 dagen niet in dit topic gepostquote:Op zaterdag 17 juli 2010 09:02 schreef Malahide het volgende:
Hey mannen,
Zouden deze twee topics van SHO naar TAL mogen?
So You Think You Can Dance [Canada]: we need another Nico!
quote:
Heuh, waarom? We gaan altijd verder in onze oude topics als er weer een nieuw seizoen begint of als er tussendoor iets te melden valtquote:Op zaterdag 17 juli 2010 11:40 schreef iBenny het volgende:
» Er is al 262 dagen niet in dit topic gepost
Dat gaat 'm niet worden... je kan hier gewoon een nieuw topic voor openen
En wat is eruit gekomen? Ik vind het echt enorm onhandig werken zo.quote:Op donderdag 15 juli 2010 10:24 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik zal het idee nog eens achter de schermen neergooien als Benny weer terug is.
Inderdaadquote:Op zondag 25 juli 2010 20:21 schreef Rauzer het volgende:
[..]
En wat is eruit gekomen? Ik vind het echt enorm onhandig werken zo.
En?quote:Op maandag 26 juli 2010 08:49 schreef Tha_Erik het volgende:
Ben het een beetje vergeten. Maar ga er weer achteraan
.
Is aangepastquote:Op woensdag 28 juli 2010 13:42 schreef crv het volgende:
Kan de huidige SC 151 naar 152 omgenummerd worden please
Lekker rustig tochquote:Op woensdag 28 juli 2010 14:51 schreef j95 het volgende:
Dat valt me een beetje tegen beste mods, er valt verder niks te modden hier
Hallo zo moeilijk is die beslissing toch niet?quote:
Ik snap het... maar Erik en ik gaan daar niet over. De FA's besluiten uiteindelijk of het er komt en wij hebben nog niks vernomenquote:Op woensdag 28 juli 2010 14:54 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Hallo zo moeilijk is die beslissing toch niet?
Gewoon 3 filters
* POP
* HGT
* DIV
En als bijvoorbeeld POP is afgelopen die weer naar diversen en dan filter XFA aanmaken
ok duidelijk!quote:Op woensdag 28 juli 2010 14:59 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik snap het... maar Erik en ik gaan daar niet over. De FA's besluiten uiteindelijk of het er komt en wij hebben nog niks vernomen
Maar jullie zijn het er wel mee eens dus?quote:Op woensdag 28 juli 2010 14:59 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik snap het... maar Erik en ik gaan daar niet over. De FA's besluiten uiteindelijk of het er komt en wij hebben nog niks vernomen
Ja, het verzoek ligt bij de FA's.quote:Op woensdag 28 juli 2010 18:36 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Maar jullie zijn het er wel mee eens dus?
Het is een Onzin-topicquote:Op donderdag 29 juli 2010 21:02 schreef Maanvis het volgende:
Hello, My Name is... tong80! hoort niet in ONZ, want de ONZ mods begrijpen niet dat er een "Hello my name is..." show komt.
het is een TALENTENJACHT want het gaat er toch om wie het meeste talent heeft om TONG na te doen?quote:
Dan krijgen we straks 'My name is Maanvis', 'My name is iBenny', enz. En dat is ook weer niet de bedoeling.quote:Op donderdag 29 juli 2010 21:13 schreef Maanvis het volgende:
[..]
het is een TALENTENJACHT want het gaat er toch om wie het meeste talent heeft om TONG na te doen?
tong80 is 'beroemd' op FOK!, net zoals michael jackson dat IRL is. natuurlijk komt er geen 'my name is maanvis' of 'my name is ibenny'. en als die er toch komt dan zet je DAAR maar een slotje op.quote:Op donderdag 29 juli 2010 21:23 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dan krijgen we straks 'My name is Maanvis', 'My name is iBenny', enz. En dat is ook weer niet de bedoeling.
Er zijn genoeg 'doe tong80 na' topics... is geen talentenjacht voor nodig, tong kan dat zelf als de beste en hebben geen opvolger nodigquote:Op donderdag 29 juli 2010 21:24 schreef Maanvis het volgende:
[..]
tong80 is 'beroemd' op FOK!, net zoals michael jackson dat IRL is. natuurlijk komt er geen 'my name is maanvis' of 'my name is ibenny'. en als die er toch komt dan zet je DAAR maar een slotje op.
Het was gewoonv oor het leuk, voort het community building. Of wil je dat ik een TR plaats bij elke imitatie waarvoor geen talentenjacht nodig wasquote:Op donderdag 29 juli 2010 21:36 schreef iBenny het volgende:
[..]
Er zijn genoeg 'doe tong80 na' topics... is geen talentenjacht voor nodig, tong kan dat zelf als de beste en hebben geen opvolger nodig
Nee.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 17:22 schreef charmed_angel het volgende:
iBenny yo!
kan dit topic terug naar KLB
quote:Op vrijdag 30 juli 2010 20:40 schreef rene90 het volgende:
Misschien is het al gezegd, maar anders zou het enorm meer overzicht bieden als er filters komen. Er zijn heel veel losse topics over popstars / hollands got talent. Gooi er een paar filters in en je kan op basis van je programma alle topics vinden.
Oke super, bedankt voor je snelle reactiequote:Op vrijdag 30 juli 2010 20:49 schreef iBenny het volgende:
[..]
Yup, is al meerdere keren gevraagd... we zijn ermee bezig
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 17:18 schreef Loveless85 het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
Kap es ff met die popcorn post zeg![]()
Als je niks te melden hebt hou je toch gewoon ff je muil?
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
En als er dan in het volgende topic op een redelijk normale te kennen gegeven word dat een SC echt niet altijd serieus hoeft te zijn maar het gros geen behoefte heeft aan de aanhoudende stroom ONZ pics en totaal geblaat dan komt de ijzersterke reactie;quote:
quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 17:57 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Loop niet zo te mauwen joh. Dan blijf je toch weg.
quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 17:58 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Of jij blijft gewoon een keer weg met je baggerhoofd, je hebt echt niet in de gaten dat de halve sc je uitkotst hier he?
quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 17:58 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Jawel, maar het boeit me niet zoveel.
quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 17:58 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Goeie reactie. Nee echt![]()
Dan mauw ik maar, ik ben schijnbaar niet de enige. Dus OF je nokt er gewoon mee, met dat overdreven gedoe. Of een FA'tje of modje gaat maar even kijken of ik idd mauw
Een SC is voor iedereen, en iedereen is dus welkom, mits normaal gedrag. Maar dat de échte TAL-bezoekers wegblijven omdat er totale lading bagger en ONZ(in) posts worden uitgestort en een halve SC word 'overgenomen' lijkt me nou ook niet bedoeling.quote:
Optiefen zou een goed begin zijn. En ga nou niet doen alsof dit een eenmalig iets was ofzoquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 18:07 schreef Zeroku het volgende:
Sorry dat ik grappig probeerde te zijn![]()
. Hoe kan ik het ooit nog goedmaken
?
Ieder ding wat ik post ligt bij jou onder de loep dus het maakt geen fuck uit wat ik wel of niet doe. Misschien eens een mailtje de deur uit doen of je geen mod kunt worden.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 18:08 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Optiefen zou een goed begin zijn. En ga nou niet doen alsof dit een eenmalig iets was ofzo
Neuh. Sorry. Geen ambities die kant op.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 18:09 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ieder ding wat ik post ligt bij jou onder de loep dus het maakt geen fuck uit wat ik wel of niet doe. Misschien eens een mailtje de deur uit doen of je geen mod kunt worden.
Je hoeft me geen woorden in de mond te leggen hoorquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 18:11 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Neuh. Sorry. Geen ambities die kant op.
En ga jij nu serieus iemand anders voor crewgeiler uitmaken?![]()
Met zoveel mensen in een SC ontploft het wel eens. Dat is eerder gebeurd en zal ook nog wel vaker gebeuren. Ik zag dat er iets op een normale toon van gezegd is in de SC zelf en dat bepaalde mensen zich daardoor aangesproken voelden en zeggen dat ze er op zullen letten.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 19:40 schreef Loveless85 het volgende:
En mocht er een modje/FA in tha house zijn is dit wel het moment even de kaders te stellen, want er ontstaat nu weer een hele discussie
Want het hele oeuvre wat ik hiervoor quote ging idd over mensen die een paar keer 'hoi' over en weer roepen jaquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 20:19 schreef Greys het volgende:
[..]
Met zoveel mensen in een SC ontploft het wel eens. Dat is eerder gebeurd en zal ook nog wel vaker gebeuren. Ik zag dat er iets op een normale toon van gezegd is in de SC zelf en dat bepaalde mensen zich daardoor aangesproken voelden en zeggen dat ze er op zullen letten.
En dan ga je weer door.
Regeltjes en kaders in een SC werkt niet, echt niet. Want er wordt wel vaker alleen maar 'hoi' over en weer geroepen of alleen een smiley of een plaatje gepost, niet door maar één persoon.
Wees gewoon een beetje verdraagzaam, lees over dingen heen die je niet interesseren en let met zijn allen een beetje op dat je zelf ook niet doet wat je een ander verwijt("Je" in het algemeen, niet jij persoonlijk).
Greys zal ook wel in de SC hebben gelezen.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 20:23 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Want het hele oeuvre wat ik hiervoor quote ging idd over mensen die een paar keer 'hoi' over en weer roepen ja
mwah, niet teruglezend tot voor benny's vakantie gok ikquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 20:27 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Greys zal ook wel in de SC hebben gelezen.
waarom kunnen andere mensen het zo mooi verwoorden en ik nietquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 20:27 schreef tombolafan het volgende:
Zo, als de FB naar boven komt in MyAt dan moet ik even gluren natuurlijk
En de problemen zijn al langer hoor GreysVoor Benny op vakantie ging was er al gerommel (vraag maar aan Symphonic), en imho is het alleen maar erger geworden qua gekloot in de SC... Dat hele postopkrikgedoe en gebagger is niet echt leuk meer, en ook niet meer sporadisch
True, maar ik zie hier alleen quotes van Zeroku en ik lees best vaak mee (normaal is dat namelijk best gezellig om af en toe eens mee te lezen hier) en toen er al eerder problemen waren had dat weinig tot niets met Zeroku te maken, waar of niet?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 20:27 schreef tombolafan het volgende:
Zo, als de FB naar boven komt in MyAt dan moet ik even gluren natuurlijk
En de problemen zijn al langer hoor GreysVoor Benny op vakantie ging was er al gerommel (vraag maar aan Symphonic), en imho is het alleen maar erger geworden qua gekloot in de SC... Dat hele postopkrikgedoe en gebagger is niet echt leuk meer, en ook niet meer sporadisch
Heel mooi gezegd en hier kan ik me dus wel helemaal in vinden, geven en nemen aan alle kantenquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 20:36 schreef Greys het volgende:
[..]
True, maar ik zie hier alleen quotes van Zeroku en ik lees best vaak mee (normaal is dat namelijk best gezellig om af en toe eens mee te lezen hier) en toen er al eerder problemen waren had dat weinig tot niets met Zeroku te maken, waar of niet?
Er was hier inderdaad eerder 'gedoe'. Daarna werd het weer leuk en nu is er weer iets. Het is nou eenmaal een drukke SC.
Ik zag dat er in de SC al gevraagd is of men (in het algemeen, laat degenen die zich er het meest schuldig aan maken zich vooral aangesproken voelen) daar een beetje op wil letten dat alleen zinloos geblaat en oneliners en postopkrikkers gewoon niet een SC ten goede komen. En sommigen hebben aangegeven daar op te zullen letten. Maar dat moet dan ook wel van alle kanten komen, een beetje verdraagzaamheid en zelfreflectie is ook op zijn plek.
Het is geen kleuterklas, jullie zijn allemaal (grotendeels) volwassen mensen, gedraag je daar dan ook gewoon naar. En dat heeft NIETS te maken met dat bepaalde grappen niet meer mogen, of dat plaatjes niet meer mogen. Doseer het gewoon.
En dat helemaal, mag zeker gezegd wordenquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 20:38 schreef Zeroku het volgende:
Buiten het feit of ik het wel of niet met je eens ben Greys, vind ik het wel tof je meehelpt om een oplossing te zoeken ondanks dat dit niet eens 'jouw' subforum is.
Dat het op dit moment toevallig Zeroku's posts zijn die de druppel zijn, daar doe je niks aan. En eerder was het ook Zeroku (en met ook bedoel ik dan; ook anderen) over wie het ging. En goed, er wordt gewoon gevraagd of er gestopt kan worden. Maar dat is wel vaker gevraagd, maar meestal is het antwoord dan "nee, waarom?" en dat is een beetje jammer, dat er niet volwassen gereageerd wordt als er dan een keer gewoon gevraagd wordt of het anders kanquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 20:36 schreef Greys het volgende:
[..]
True, maar ik zie hier alleen quotes van Zeroku en ik lees best vaak mee (normaal is dat namelijk best gezellig om af en toe eens mee te lezen hier) en toen er al eerder problemen waren had dat weinig tot niets met Zeroku te maken, waar of niet?
Er was hier inderdaad eerder 'gedoe'. Daarna werd het weer leuk en nu is er weer iets. Het is nou eenmaal een drukke SC.
Ik zag dat er in de SC al gevraagd is of men (in het algemeen, laat degenen die zich er het meest schuldig aan maken zich vooral aangesproken voelen) daar een beetje op wil letten dat alleen zinloos geblaat en oneliners en postopkrikkers gewoon niet een SC ten goede komen. En sommigen hebben aangegeven daar op te zullen letten. Maar dat moet dan ook wel van alle kanten komen, een beetje verdraagzaamheid en zelfreflectie is ook op zijn plek.
Het is geen kleuterklas, jullie zijn allemaal (grotendeels) volwassen mensen, gedraag je daar dan ook gewoon naar. En dat heeft NIETS te maken met dat bepaalde grappen niet meer mogen, of dat plaatjes niet meer mogen. Doseer het gewoon.
Mag ik vragen wanneer ik 'nee waarom' heb gezegd toen iemand vroeg om ermee op te houden? Dat heb ik namelijk naar mijn weten niet een keer gezegd. Iedere keer als men het mij vroeg ben ik ermee gestopt of heb ik gezegd dat ik de volgende keer na zou denken.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 20:41 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Dat het op dit moment toevallig Zeroku's posts zijn die de druppel zijn, daar doe je niks aan. En eerder was het ook Zeroku (en met ook bedoel ik dan; ook anderen) over wie het ging. En goed, er wordt gewoon gevraagd of er gestopt kan worden. Maar dat is wel vaker gevraagd, maar meestal is het antwoord dan "nee, waarom?" en dat is een beetje jammer, dat er niet volwassen gereageerd wordt als er dan een keer gewoon gevraagd wordt of het anders kan
Waarom denk je dat laatst een deel van de TAL SC in V&A kwam? Op een gegeven moment is het gewoon over qua "verdraagzaamheid en zelfreflectie"...
Ik heb het over het algemeenquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 20:42 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Mag ik vragen wanneer ik 'nee waarom' heb gezegd toen iemand vroeg om ermee op te houden? Dat heb ik namelijk naar mijn weten niet een keer gezegd. Iedere keer als men het mij vroeg ben ik ermee gestopt of heb ik gezegd dat ik de volgende keer na zou denken.
En nu werd er wel volwassen gereageerd door de meesten op de vraag of het wat minder kan.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 20:41 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Dat het op dit moment toevallig Zeroku's posts zijn die de druppel zijn, daar doe je niks aan. En eerder was het ook Zeroku (en met ook bedoel ik dan; ook anderen) over wie het ging. En goed, er wordt gewoon gevraagd of er gestopt kan worden. Maar dat is wel vaker gevraagd, maar meestal is het antwoord dan "nee, waarom?" en dat is een beetje jammer, dat er niet volwassen gereageerd wordt als er dan een keer gewoon gevraagd wordt of het anders kan
Waarom denk je dat laatst een deel van de TAL SC in V&A kwam? Op een gegeven moment is het gewoon over qua "verdraagzaamheid en zelfreflectie"...
Ah, oké. Dan zie editquote:
quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 20:43 schreef Huppelmuts het volgende:
Voordat ik weer met een ban wordt verblijd wegens het overnemen en verbaggeren van andermans SC.
Ik heb niks verbaggert en zat al een poosje in deze SC. En ik was daar heel lief!!
Herstel, als ik 1 pagina teruglees staat er een quote dat je vindt dat mensen die zich ergeren aan je gedrag maar weg moeten gaan?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 20:42 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Mag ik vragen wanneer ik 'nee waarom' heb gezegd toen iemand vroeg om ermee op te houden? Dat heb ik namelijk naar mijn weten niet een keer gezegd. Iedere keer als men het mij vroeg ben ik ermee gestopt of heb ik gezegd dat ik de volgende keer na zou denken.
Nee, daarom zeg ik ook; ook in de zin van; ook over anderenquote:En de vorige keer ging het niet ook over mij, toen ging het gewoon erover dat er in een korte tijd veel mensen bij waren gekomen, dat had helemaal niets met mij persoonlijk te maken.
Ik geloof heus wel dat de crew de verziekers aanpakt. Maar als de TAL crew niet aanwezig is dan vind ik het meer dan logisch dat er gevraagd wordt om hulp als het stroef looptquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 20:43 schreef Greys het volgende:
[..]
En nu werd er wel volwassen gereageerd door de meesten op de vraag of het wat minder kan.
En degenen die dat niet doen, die trek ik aan hun oor. En hardEn daarna draag ik ze weer over aan de TAL mods.
Laatst kwam een deel van de TAL SC idd naar de V&A, maar dat was van héél korte duur, daarna was het bijna dezelfde dag al weer leuk in de TAL SC.
Het is nu gezegd, hou het leesbaar voor anderen, ga ook niet over élke post van een ander vallen die je niet aanstaat (dat heb je nou eenmaal in een SC) en nogmaals, mochten mensen moedwillig een SC verzieken dan weet de crew die wel te vinden
Dat was er eentje, en dat gezeur ging over een paar keer 'ok' zeggen, wat imo zwaar overdreven was. Maar ik heb niet echt zin om er nog uren over door te gaanquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 20:46 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Herstel, als ik 1 pagina teruglees staat er een quote dat je vindt dat mensen die zich ergeren aan je gedrag maar weg moeten gaan?
Das snel van "niet een keer" naar "eentje"quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 20:49 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Dat was er eentje, en dat gezeur ging over een paar keer 'ok' zeggen, wat imo zwaar overdreven was. Maar ik heb niet echt zin om er nog uren over door te gaan, ik kan me wel vinden in de reactie van Greys
.
Dat mag uiteraard, ik zeg ook niet dat jij dat niet magquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 20:51 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Das snel van "niet een keer" naar "eentje"
En prima hoor, als je het er niet meer over wilt hebben. Maar ik vond dat ik mijn mening ook wel mocht geven
Ik zei ook never dat ik nooit 'lol' trap, en dat weet jij ook wel.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 20:46 schreef Bellatrix het volgende:
En de mensen die begonnen zijn met het zeuren, mogen zoals Grey zei ook een keer naar zichzelf kijken.
Niet alleen jij, ook c_a die toen perse op 1 wilde staan in de dagcijferlijst.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 20:58 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik zei ook never dat ik nooit 'lol' trap, en dat weet jij ook wel.
Volgens mij noemde ik zelfs mezelf nog in een opsomming van mensen die soms de boel aan het verbaggeren waren![]()
Maar goed, we hebben nu duidelijk een reactie
Echt!quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 21:03 schreef Bellatrix het volgende:
I
[..]
Niet alleen jij, ook c_a die toen perse op 1 wilde staan in de dagcijferlijst.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
Dat is 1 keer geweestquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 21:03 schreef Bellatrix het volgende:
I
[..]
Niet alleen jij, ook c_a die toen perse op 1 wilde staan in de dagcijferlijst.
Ja? DeLuna en de meeste anderen hebben het ook maar een keer gedaan. En die posten ook door heel het forum toen/quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 21:15 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Dat is 1 keer geweest
En ik heb toen over het gehele forum gepost en niet alleen in TAL
Maar goed maak niet uitfok is nou eenmaal een baggerforum, zeker in de schoolvakanties. Dus dat zullen we moeten accepteren
En ik ben ook niet altijd serieus en altijd in voor een geintje, grapje, seksposts of wat dan ook.
Maar soms vind ik het gebagger teveel
Daar zeg ik toch niks over?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 21:16 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ja? DeLuna en de meeste anderen hebben het ook maar een keer gedaan. En die posten ook door heel het forum toen/
En dat is dus niet zo, dat het gebagger maar gewoon geaccepteerd moet worden.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 21:21 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Daar zeg ik toch niks over?
Het gaat mij er om dat dezelfde personen constant aan het baggeren zijnmaar goed, ik zei toch al, dat is fok de laatst tijd nou eenmaal
en dat moet ik accepteren
En vroeger.... Ja vroegerwas alles anders op fok
vind ik dan
Maar ik ga niet verder in discussie. Ik heb gezegd dat ik het bagger maar moet accepterenen over sommige dingen lees ik gewoon heen.
Mag ik het ook in jouw boezemquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 21:23 schreef Greys het volgende:
[..]
En dat is dus niet zo, dat het gebagger maar gewoon geaccepteerd moet worden.
Alleen aan de wijzende vingers hier hebben we niet zo heel veel als de wijzende vingers zich er zelf ook wel eens schuldig aan maken
Dus nogmaals, steek allemaal de hand in eigen boezem () en beperk allemaal het gebagger in een SC een beetje.
Oké klaar we praten er niet meer over.quote:
Nee.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 21:24 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Mag ik het ook in jouw boezem, gewoon omdat het kan?
quote:
Ik de jouwequote:Op dinsdag 17 augustus 2010 21:27 schreef Goodbye het volgende:
Ik heb Greys d'r tiet aangeraakt![]()
tot zover mijn nuttige bijdrage![]()
Precies.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 22:19 schreef Symphonic het volgende:
Ik ben de afgelopen tijd weinig aanwezig geweest, gewoon ff te druk.
Ik zal er weer vaker zijn, en ingrijpen waar nodig.
Maar in een SC zou dat niet nodig moeten zijn.
Het is de bedoeling dat de SC gezellig blijft en dat de postopkrikkers die krikken om het krikken hun heil niet in de SC zoeken daarvoor.
Erikquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 22:23 schreef Tha_Erik het volgende:
Ja hoi. Lief doen en wat greys zegt.
Thanks voor het invallen.
Oh, tof.quote:
quote:Op woensdag 18 augustus 2010 14:08 schreef Tha_Erik het volgende:
Subfora: check.
Heb alle topics die in de actieve topiclijst stonden ingedeeld, de rest doe ik welke er nog omhoog komen of geopend worden.
Superquote:Op woensdag 18 augustus 2010 14:08 schreef Tha_Erik het volgende:
Heb alle topics die in de actieve topiclijst stonden ingedeeld, de rest doe ik welke er nog omhoog komen of geopend worden.
hij staat als 19e, onder Tour de France 2010quote:Op woensdag 18 augustus 2010 14:45 schreef -Vaduz- het volgende:
Ja, maar zou je dat even willen vragen in het topic achter?
Voor mods ja, de users kunnen 'm al sinds de sluiting niet meer zien.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 18:24 schreef Symphonic het volgende:
[..]
hij staat als 19e, onder Tour de France 2010
Bij mij komt na TDF2010 TDF2008, en dan ESF2010quote:Op woensdag 18 augustus 2010 18:24 schreef Symphonic het volgende:
[..]
hij staat als 19e, onder Tour de France 2010
Correct, dank.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 22:45 schreef Tha_Erik het volgende:
Als het goed is, is X Factor 2010 nu voor users ook weer zichtbaar.
Worden de Live topics er ook nog bijgezet, of doen jullie die er liever niet bij?quote:Op woensdag 18 augustus 2010 14:08 schreef Tha_Erik het volgende:
De live-topics van HGT en Popstars horen natuurlijk ook in de betreffende subforaquote:Op donderdag 19 augustus 2010 10:14 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Worden de Live topics er ook nog bijgezet, of doen jullie die er liever niet bij?
Kusje op je slotjequote:Op vrijdag 20 augustus 2010 22:21 schreef charmed_angel het volgende:
Bennyy
[POP] LIVE #33 Kerstversiering in je lip!
Wil je slotje doen
Doe hem dan gelijk maar de groeten als je toch achter bent. En vergeet de rest niet!quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 11:33 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik zal het even overleggen met iBenny.
Groetjes terugquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 11:37 schreef Noek het volgende:
[..]
Doe hem dan gelijk maar de groeten als je toch achter bent. En vergeet de rest niet!
quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 12:34 schreef charmed_angel het volgende:
The Voice ook een filter? En my name is.... ?
MNI is zal bij OVG blijven... VOI zal ipv HGT komenquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 12:35 schreef charmed_angel het volgende:
HGT gaat dan zeker weg na de finale ?
Dat Sherlock plaatje was nergens voor nodig.quote:Op maandag 30 augustus 2010 17:55 schreef Fir3fly het volgende:
Zeg Benny leuk dat je mod bent hoor maar wat mij betreft kan je die knopjes beter met rust laten in gewone topics.
En ze bewaren voor de sc ofzoquote:Op maandag 30 augustus 2010 17:55 schreef Fir3fly het volgende:
Zeg Benny leuk dat je mod bent hoor maar wat mij betreft kan je die knopjes beter met rust laten in gewone topics.
quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 12:44 schreef iBenny het volgende:
[..]
[..]
MNI is zal bij OVG blijven... VOI zal ipv HGT komen
quote:
quote:
En ik ondervind geen problemen in de slowchat momenteelquote:
Ik heb er #399 van gemaakt, goed?quote:Op zaterdag 11 september 2010 23:44 schreef -Miauw- het volgende:
Wil iemand hier 398 van maken?
TAL SC #397] Bijna middernacht
prima! Fijn dat je er weer bentquote:Op zondag 12 september 2010 00:00 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik heb er #399 van gemaakt, goed?
Ehm, nee die hebben we niet. Voorheen was die te vinden in SHO, weet niet waar die nu is gebleven.quote:Op dinsdag 14 september 2010 08:58 schreef Noek het volgende:
Hebben jullie toevallig Benelux next topmodel in jullie pakket?
Ik vind dat echt nergens.
quote:Op dinsdag 14 september 2010 09:10 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ehm, nee die hebben we niet. Voorheen was die te vinden in SHO, weet niet waar die nu is gebleven.
Kijk eens... BNTM #8
Zal ff vragen of ze 'm willen hebbenquote:Op donderdag 16 september 2010 12:25 schreef timmmmm het volgende:
Kan dat kwaadaardige demonentopic niet gewoon naar ONZ? Ik vond hem juist grappig
Als we kijken naar de eerste alinea is het toch heel wat opgekropte onzin. En ik denk niet dat ze in SES van de dagboekverhaaltjes zijn.quote:Op zondag 19 september 2010 14:43 schreef Peter het volgende:
Hey! ik heb mijn MBO SPW-4 diploma gehaald!!!! had je ook wel naar SES kunnen schoppen ipv sluiten. Wel zo klantvriendelijk..
oh.quote:Op zondag 26 september 2010 13:26 schreef iBenny het volgende:
[..]
http://forum.fok.nl/fok/list_forumfilter/77/90
Ja, ik zat wel te filteren maar deed iets echt niet goedquote:Op zondag 26 september 2010 13:20 schreef -Vaduz- het volgende:
Zit je niet toevallig vast in een filter?
Goeie vraag....quote:Op dinsdag 28 september 2010 18:22 schreef Rauzer het volgende:
Niet dat ik er per se wil posten hoor, maar waarom is [XFA UK] Cher Lloyd, de winnaar? op slot? Kandidaten van buitenlandse talentenjachten mogen toch ook een eigen topic?
Misschien omdat het *ook* al gewoon in TAL staat?quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 15:41 schreef Loveless85 het volgende:
Ben Saunders topic
Waarom staat dat topic eigenlijk in MUZ? Dit leek me toch de plek voor afzonderlijke topics over kandidaten van Talentenjachten?
Daar krijg je edit (+note ? ) als je je in het topic hardop afvraagt waarom het niet in TAL staat...
Joh, het is één topicje. En daarin staat al de link naar TAL. Lijkt me voldoende toch?quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 16:43 schreef Loveless85 het volgende:
Dat zijn topics met vaak toch net een IETS andere insteek. Dit is gewoon hetzelfde topic x2, en als daar ook nog over Talentenjacht kandidaten topics gaan lopen want is dan het bestaansrecht van TAL?
Dat klopt...quote:Op maandag 1 november 2010 09:35 schreef Da_Sandman het volgende:
Ik ben op zoek naar een Shari-Ann (VOH) topique, maar kan dat niet vinden. Klopt het dat er geen topique over haar is?
Misschien Pheno, die kan wel overal in.quote:Op maandag 1 november 2010 23:49 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik gok op een verdwaalde muisklik oid, ik kan 'm ook niet meer zien namelijk.
quote:Op maandag 1 november 2010 23:49 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik gok op een verdwaalde muisklik oid, ik kan 'm ook niet meer zien namelijk.
Is goed zoquote:Op zaterdag 20 november 2010 18:38 schreef Bos81 het volgende:
Op zoek naar Zorro vanaf 1 januari op Nederland 1
Volgens mij ben ik hier een tag vergeten, of heeft dat programma dat niet nodig en wordt het bij 1 centraal topic gehouden?
Dat mag...quote:Op zaterdag 20 november 2010 21:53 schreef Bos81 het volgende:
Mag ik hier zeggen dat ik het jammer vind van sommige onzin reacties in dat topic?
Ja, zolang er geen bijkomen dan.. Een paar onzin posts mag natuurlijk, maar niet dat dadelijk het hele topic er vol mee staatquote:
Tof...quote:Op zondag 5 december 2010 23:35 schreef PiRANiA het volgende:
[ link | afbeelding ]
ook zo'n teller?
[ link | afbeelding ]
ook zo'n teller?
Kijk maar wat jullie er mee willen
Nope, dat is een Reality seriequote:Op woensdag 15 december 2010 21:36 schreef geppie het volgende:
Valt The Bachelor ook onder dit subforum?
Ja, opgelostquote:Op vrijdag 31 december 2010 19:31 schreef Bos81 het volgende:
Op zoek naar Zorro vanaf 1 januari op Nederland 1
[OZNZ] Op Zoek Naar Zorro #1
ZIJn dit niet 2 dezelfde topics?
Omdat die talentenjacht simpelweg niet bestaat.quote:Op woensdag 5 januari 2011 22:21 schreef Zeroku het volgende:
[Op zoek naar] Kusjekroel
Waarom is die gesloten en wat is Lutte?
Bron?quote:Op woensdag 5 januari 2011 22:32 schreef iBenny het volgende:
[..]
Omdat die talentenjacht simpelweg niet bestaat.
Dat is de straf die we krijgen als we slecht over Jennifûr sprekenquote:Op donderdag 6 januari 2011 15:00 schreef charmed_angel het volgende:
Steeds dezelfde filmpjes in het Jennifer topic, kan daar niet wat aan gedaan worden?
Dat heb je al gedaan... *schouderklopje geeft*quote:Op donderdag 6 januari 2011 15:00 schreef charmed_angel het volgende:
Steeds dezelfde filmpjes in het Jennifer topic, kan daar niet wat aan gedaan worden?
quote:Op donderdag 6 januari 2011 18:27 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dat heb je al gedaan... *schouderklopje geeft*
Ik zal er op lettenquote:Op donderdag 6 januari 2011 18:49 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ok maar bij een volgende keer misschien verwijderen
Onder en boven aan de de pagina voor de filter heb je een pulldownmenu, daar kun je meer of minder topics laten verschijnen. Alle POP topics hebben een filter meegekregenquote:Op zaterdag 8 januari 2011 21:24 schreef Pisces29 het volgende:
Benny, zijn er wat topics niet meegenomen toen TAL opgesplitst werd (VOH/POP)?
Want een aantal van Popstars zijn weg, van de deelnemers.
Het Dean-topic kon C_A net wel vinden, maar ik kon hem niet via de index vinden![]()
Whut went rong?
Dankjewelquote:Op zaterdag 8 januari 2011 21:28 schreef iBenny het volgende:
[..]
Onder en boven aan de de pagina voor de filter heb je een pulldownmenu, daar kun je meer of minder topics laten verschijnen. Alle POP topics hebben een filter meegekregen
Zo heb je een overzicht van alle POP topics
http://forum.fok.nl/fok/list_forumfilter/77/90
http://forum.fok.nl/fok/list_forumfilter/77/90/90
http://forum.fok.nl/fok/list_forumfilter/77/180/90
De topics van vorig seizoen hebben we niet meegenomen. Die zocht je niet toch?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 21:31 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dankjewel, ik was al bang dat je onze Popsterretjes vergeten was
![]()
Neequote:Op zaterdag 8 januari 2011 21:39 schreef iBenny het volgende:
[..]
De topics van vorig seizoen hebben we niet meegenomen. Die zocht je niet toch?
quote:Op zondag 9 januari 2011 19:31 schreef Bos81 het volgende:
Sorry het was echt niet mijn bedoeling om de SC te vernaggelen..
Bos serieus, dit heeft echt helemaal niets met jou te maken, serieus nietquote:Op zondag 9 januari 2011 19:31 schreef Bos81 het volgende:
Sorry het was echt niet mijn bedoeling om de SC te vernaggelen..
done.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 10:42 schreef charmed_angel het volgende:
Wil iemand de TT van de SC aanpassen?
Ik wilde de volgende spreuk in de TT zetten:
Wanneer de mond glimlacht, glimlacht het hart.
Daar zit-ie al.quote:Op maandag 24 januari 2011 10:27 schreef charmed_angel het volgende:
Deze kan in het subforum XFA [XFA] Spoilertopic
[RED ROOM #1062] Zwollllluuuuuuuuh!quote:Op zondag 6 februari 2011 16:02 schreef PatriQue89 het volgende:
Kan iemand een nieuw deel sc openen v oor mij?
Yupquote:Op dinsdag 8 februari 2011 14:08 schreef sbientje het volgende:
[XFA]Rolf kan iemand hier effe een XFA tag voorzetten? dacht dat dat automatisch ging in een bep. subforum
Jazeker! TUDB is een TAL, dus TAL staat open voor TUDB.quote:Op maandag 21 maart 2011 16:51 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Gaat The Ultimate Dance Battle op TAL een plaatjes krijgen? SYTYCD had het tenslotte ook...
Als je dat zelf wilt doen is dat helemaal primaquote:Op dinsdag 22 maart 2011 09:15 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Coolio...heeft een mod plannen om een topic te openen of is dat aan ons?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |