Ik ga denk ik ook zo veel mogelijk kijken, wel jammer dat het op Zaterdagavond valt, wil wel gewoon naar PSV blijven gaan...quote:
ik ookquote:
Ik heb alleen Joseph gevolgd, dat vond ik erg ammussant. Door prive-omstandigheden kon ik nauwelijks kijken naar Poppins, maar nu hoop ik weer vaak te gaan kijken.quote:Op zaterdag 20 november 2010 18:15 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik ook
Ik heb ze tot nu toe allemaal gezien, en nog geen aflevering gemist
quote:Op zaterdag 20 november 2010 16:41 schreef Bos81 het volgende:
En als ik naar de kandidaten kijk op de site heeft die Tommie volgens mij meegedaan aan de liveshows van op zoek naar joseph toch![]()
Dat was volgens mij de jongen die bij Op zoek naar Joseph wel geselecteerd was voor de liveshows, maar toen ook de hoofdrol in High School Musical kreeg en dus uit de competitie stapte.quote:
Ja dat zou ook goed kunnen, dan ken ik hem nog van de auditierondes.quote:Op zondag 21 november 2010 14:12 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dat was volgens mij de jongen die bij Op zoek naar Joseph wel geselecteerd was voor de liveshows, maar toen ook de hoofdrol in High School Musical kreeg en dus uit de competitie stapte.
Je hebt hem al in een andere musical gezien of?quote:Op vrijdag 26 november 2010 22:06 schreef Cee het volgende:
Ruud gaat winnen. Ik dacht, ik zeg 't alvast.
Ik 'volg' (lees: kom hem regelmatig tegen in Fontys producties) hem al een paar jaar en hij heeft de stem en de looks, hij gaat ver komen!quote:Op vrijdag 26 november 2010 22:10 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Je hebt hem al in een andere musical gezien of?
Okee, leukquote:Op vrijdag 26 november 2010 22:13 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik 'volg' (lees: kom hem regelmatig tegen in Fontys producties) hem al een paar jaar en hij heeft de stem en de looks, hij gaat ver komen!
Ik vind er qua types wel veel bij zitten die (wat mij betreft) totaal niet de uitstraling/looks van een 'echte' Zorro hebbenquote:Op zondag 19 december 2010 15:33 schreef Phoenixbirdy het volgende:
Cwool. Dit ga ik uiteraard weer kijken.
Filmpje
Met heel eventjes Pia, heldin.
Nog 1.
OKee, ja ik las het op de ZOrro site.quote:Op vrijdag 31 december 2010 20:18 schreef Naamah het volgende:
Ja, vanavond worden ze voorgesteld, volgens mij. Wordt overigens twee keer uitgezonden, een keer over een paar minuten en nog een keer herhaald laat (iets van 1.30 ofzo).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |