Ik ga denk ik ook zo veel mogelijk kijken, wel jammer dat het op Zaterdagavond valt, wil wel gewoon naar PSV blijven gaan...quote:
ik ookquote:
Ik heb alleen Joseph gevolgd, dat vond ik erg ammussant. Door prive-omstandigheden kon ik nauwelijks kijken naar Poppins, maar nu hoop ik weer vaak te gaan kijken.quote:Op zaterdag 20 november 2010 18:15 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik ook
Ik heb ze tot nu toe allemaal gezien, en nog geen aflevering gemist
quote:Op zaterdag 20 november 2010 16:41 schreef Bos81 het volgende:
En als ik naar de kandidaten kijk op de site heeft die Tommie volgens mij meegedaan aan de liveshows van op zoek naar joseph toch![]()
Dat was volgens mij de jongen die bij Op zoek naar Joseph wel geselecteerd was voor de liveshows, maar toen ook de hoofdrol in High School Musical kreeg en dus uit de competitie stapte.quote:
Ja dat zou ook goed kunnen, dan ken ik hem nog van de auditierondes.quote:Op zondag 21 november 2010 14:12 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dat was volgens mij de jongen die bij Op zoek naar Joseph wel geselecteerd was voor de liveshows, maar toen ook de hoofdrol in High School Musical kreeg en dus uit de competitie stapte.
Je hebt hem al in een andere musical gezien of?quote:Op vrijdag 26 november 2010 22:06 schreef Cee het volgende:
Ruud gaat winnen. Ik dacht, ik zeg 't alvast.
Ik 'volg' (lees: kom hem regelmatig tegen in Fontys producties) hem al een paar jaar en hij heeft de stem en de looks, hij gaat ver komen!quote:Op vrijdag 26 november 2010 22:10 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Je hebt hem al in een andere musical gezien of?
Okee, leukquote:Op vrijdag 26 november 2010 22:13 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik 'volg' (lees: kom hem regelmatig tegen in Fontys producties) hem al een paar jaar en hij heeft de stem en de looks, hij gaat ver komen!
Ik vind er qua types wel veel bij zitten die (wat mij betreft) totaal niet de uitstraling/looks van een 'echte' Zorro hebbenquote:Op zondag 19 december 2010 15:33 schreef Phoenixbirdy het volgende:
Cwool. Dit ga ik uiteraard weer kijken.
Filmpje
Met heel eventjes Pia, heldin.
Nog 1.
OKee, ja ik las het op de ZOrro site.quote:Op vrijdag 31 december 2010 20:18 schreef Naamah het volgende:
Ja, vanavond worden ze voorgesteld, volgens mij. Wordt overigens twee keer uitgezonden, een keer over een paar minuten en nog een keer herhaald laat (iets van 1.30 ofzo).
Ja, het valt wmb onder een talentenjacht, maar in TV had ie ook niet misstaanquote:Op vrijdag 31 december 2010 20:38 schreef alors het volgende:
Ooh hier staat ie, ik zat al in TV te zoeken!
Ja hèquote:Op vrijdag 31 december 2010 20:23 schreef Symphonic het volgende:
Shit waarom valt het nou samen met Popstars
Hmm.. moet zeggen dat dat niet echt veel zijn.. ik vind het heel veel softie hetero's, en homo's.. echte man.. hmm.. ruud, samuel.. rest niet echt..quote:Op vrijdag 31 december 2010 20:53 schreef Pisces29 het volgende:
Erwin van Lambaart zei in een interview dat er een man gekozen moet worden waarvan álle vrouwen denken "damn, die moet een avond bij me langs komen".
Ik ben dus heel benieuwd wie het uiteindelijk wint
Hoe gaat het eigenlijk in de finale, beslist een jury of ook mensen thuis?
Maar vind je dat ook voor een zorro?? Ik vind dit meer Joseph's..quote:Op zaterdag 1 januari 2011 05:42 schreef Kinga het volgende:
Er zitten best wat leuke koppies bij deze serie
geen popstars kijken, faalhaas!quote:Op zaterdag 1 januari 2011 14:42 schreef charmed_angel het volgende:
Roman
Waarom komt het nou weer tegelijkertijd met Popstars
En toch ga ik popstars kijken en dit opnemenquote:Op zaterdag 1 januari 2011 14:52 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
geen popstars kijken, faalhaas!
quote:Op zaterdag 1 januari 2011 14:57 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
En toch ga ik popstars kijken en dit opnemen
maar OZNZ is toch veel leuker?quote:Op zaterdag 1 januari 2011 15:05 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
popstars volg ik al vanaf het begin... en wil toch weten hoe het afloopt
Zei het toch, faalhaasquote:Op zaterdag 1 januari 2011 15:48 schreef charmed_angel het volgende:
Wat doe ik nou moeilijk![]()
Popstars is 21;30 uur afgelopen. En OZNZ begint om 21;25 uur
Hehequote:Op zaterdag 1 januari 2011 15:51 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik ben nog niet helemaal wakker
Klopt.. of jongens die al wel musicals doen, maar ensemble..quote:Op zaterdag 1 januari 2011 15:40 schreef roos85 het volgende:
ook wel leuk dat de meeste deelnemers onbekende talenten zijn
Jeroen?quote:Op zaterdag 1 januari 2011 16:01 schreef alors het volgende:
Ik vond die laatste jongen wel tof, die nog nauwelijks ervaring had en zo flirtte met Pia
maar ben wel benieuwd of ze een totaal onbekend iemand uiteindelijk de rol van Zorro gaat spelen.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 15:54 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Klopt.. of jongens die al wel musicals doen, maar ensemble..ik ken d'r 6
Heb je de prono al ingevuld ?quote:Op zaterdag 1 januari 2011 16:18 schreef roos85 het volgende:
[..]
maar ben wel benieuwd of ze een totaal onbekend iemand uiteindelijk de rol van Zorro gaat spelen.
ik zet mijn geld (tot nu toe) in op Tommie
Jaaa... ook prono invullen Cee!quote:Op zaterdag 1 januari 2011 16:21 schreef Cee het volgende:
Heb het gisteren gemist maar ik ga het zometeen terugkijken en dan vanavond helemaal klaarzitten voor de eerste liveshow! Leuk om te lezen dat Ruud in de smaak valt hier.
Ceetje! Ik vroeg me al af waar je bleef in dit topicquote:Op zaterdag 1 januari 2011 16:21 schreef Cee het volgende:
Heb het gisteren gemist maar ik ga het zometeen terugkijken en dan vanavond helemaal klaarzitten voor de eerste liveshow! Leuk om te lezen dat Ruud in de smaak valt hier.
Ik heb getwijfeld of ik kaarten zou kopen, ik ben nu bij twee liveshows geweest en dat was allemaal heel leuk en gezellig en kostte maar een paar duiten. Nu is het duurder en volgens mij hebben ze de set ook uitgebreid want je kan kiezen om zit- of staanplaatsen te kopen. Vond die kleinschaligheid wel leuk maar ga dit jaar niet omdat het volgens mij wat massaler wordt en minder gezellig.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 18:19 schreef Honeymooner het volgende:
Jaa leuk, ga het ook volgen!!
Iemand al kaarten voor de liveshows? Ik heb net besteld voor de 29ste.
Nee, 22:00 begint de uitslag, tot half 11.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 15:48 schreef charmed_angel het volgende:
Wat doe ik nou moeilijk![]()
Popstars is 21;30 uur afgelopen. En OZNZ begint om 21;25 uur
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rudyyyyy![]()
quote:Op zaterdag 1 januari 2011 20:00 schreef Cee het volgende:
Song-spoilers voor vanavond:wel aparte keuzesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rudyyyyy
Yep, was ik niet, dus dat ging nu in 1 moeite door, kostte 5,75 ofzo.. Bestellen kan gewoon via de site, staat een link naar ticketline oid.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 19:25 schreef roos85 het volgende:
waar kan je die kaarten eigenlijk bestellen?
en moet je perse lid van de AVRO zijn?
Volgens mij doen ze dat zelf in samenspraak met Pia, Erwin en WIllem. Maar daar kan ik me ernstig in vergissen.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:05 schreef Jojoke het volgende:
Die liedjes, wordt dat voor hen gekozen?
Oké, misschien vertellen ze het gedurende de uitzending (over 15 minuten!).quote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:07 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Volgens mij doen ze dat zelf in samenspraak met Pia, Erwin en WIllem. Maar daar kan ik me ernstig in vergissen.
dat idee had ik ook alquote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:11 schreef shiNinG_staR het volgende:
Zingen sommige zorro's niet hetzelfde liedje als bij dat optreden dat gister werd uitgezonden? Tommie zong dacht ik ook iets uit Nine en dat Hercules-nummer heb ik ook voorbij horen komen.
Ik weet van voorgaande edities dat (daags?) na de liveshow, aan de kandidaten werd verteld welke liedjes ze de komende week toegewezen kregen (en ook de motivatie erbij, dus waarom ze dat nummer hadden uitgekozen). Video van die bekendmaking werd dan aan het begin van de week op de website gezet. Om een lang verhaal kort te maken: ze kozen ze niet zelf uit.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:05 schreef Jojoke het volgende:
Die liedjes, wordt dat voor hen gekozen?
alleen in de finale mogen ze zelf kiezen toch?quote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:22 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik weet van voorgaande edities dat (daags?) na de liveshow, aan de kandidaten werd verteld welke liedjes ze de komende week toegewezen kregen (en ook de motivatie erbij, dus waarom ze dat nummer hadden uitgekozen). Video van die bekendmaking werd dan aan het begin van de week op de website gezet. Om een lang verhaal kort te maken: ze kozen ze niet zelf uit.
Mannenquote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:27 schreef alors het volgende:
Dit is toch veeeeeeeeeeeeeeeeel leuker dan dat verschrikkelijk truttige Mary Poppins? Sowieso zijn dit mannen
Ik heb al kaartjes.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:30 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik denk toch dat ik wel naar de musical wil, al dacht ik eerst van niet
dat ja.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:27 schreef alors het volgende:
Dit is toch veeeeeeeeeeeeeeeeel leuker dan dat verschrikkelijk truttige Mary Poppins? Sowieso zijn dit mannen
wè denkte gij, ik zit hier meej unnen groate smaail op mun bakkes te kèèke!quote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:31 schreef roos85 het volgende:
[..]
dat ja.
eej ceeeje hedde gij al veul zin om te kijke naor al die mooie mennekes?
gij ok al?quote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:31 schreef Cee het volgende:
[..]
wè denkte gij, ik zit hier meej unnen groate smaail op mun bakkes te kèèke!
quote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:34 schreef Cee het volgende:
Wat een baas is die Willem. Enige talentenjachtjurylid waarbij ik, als ik het niet met hem eens ben, mezelf eerder in twijfel trek dan hem.
hoezo??quote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:36 schreef PatriQue89 het volgende:
Tommie, ik heb gewoon wat tegen m..
Hij dacht dat ze op zoek gingen naar een oliebolquote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:35 schreef Cee het volgende:
Wat een dikke kop heeft Fritz Zizzing gekregen!
quote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:31 schreef Cee het volgende:
[..]
wè denkte gij, ik zit hier meej unnen groate smaail op mun bakkes te kèèke!
zekerquote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:37 schreef PatriQue89 het volgende:
Hij doet dit wel heel goed moet ik zeggen...
quote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:38 schreef Merel het volgende:
Is het jullie al opgevallen dat heel veel kandidaten wijd uit elkaar staande ogen hebben? Let maar eens op! Zal wel moeten voor dat masker
oh niet eens gezien, zal er eens oplettenquote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:38 schreef Merel het volgende:
Is het jullie al opgevallen dat heel veel kandidaten wijd uit elkaar staande ogen hebben? Let maar eens op! Zal wel moeten voor dat masker
JA!quote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:38 schreef Merel het volgende:
Is het jullie al opgevallen dat heel veel kandidaten wijd uit elkaar staande ogen hebben?
quote:Zal wel moeten voor dat masker
Zou hij net als zijn broers ook een goed balgevoel hebben?quote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:39 schreef PatriQue89 het volgende:
Kelvin, lekker, goed zingend... grrr...HIT ME
Geen voetbalgevoel iig.. maar voor die andere welquote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:40 schreef Cee het volgende:
[..]
Zou hij net als zijn broers ook een goed balgevoel hebben?
quote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:40 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Geen voetbalgevoel iig.. maar voor die andere wel
Jaaa.. en dat haar zo is jammer, moet weer ff iets langer, plus die stoppels.. en dat pak uit.. 't is een schatje!quote:
Frits is ook aardig bruinquote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:43 schreef Pisces29 het volgende:
Ik zit me echt te verbazen om dat licht bij de jury. Lijkt wel of ze allemaal 3 dagen onder een zonnebank hebben gelegenMet name van Lambaart.
Een van de 11 wordt Zorro, ja!quote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:46 schreef RijstNatie het volgende:
Gaat deze zorro ook spelen in de Musical die vanaf de zomer in alle theaters te zien is?
Ik heb namelijk 2 kaarten gekocht voor Zorro ergens in Juni 2011
Als het met Lone van Roosendaal en Rene van Kooten is welquote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:46 schreef RijstNatie het volgende:
Gaat deze zorro ook spelen in de Musical die vanaf de zomer in alle theaters te zien is?
Ik heb namelijk 2 kaarten gekocht voor Zorro ergens in Juni 2011
Nou, Inderdaad!!quote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:46 schreef TheVulture het volgende:
Dit is me iets teveel een gladde ober die je teveel laat afrekenen
Jaaaaaaaa!quote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:46 schreef TheVulture het volgende:
Dit is me iets teveel een gladde ober die je teveel laat afrekenen
Die Tommie net ook hoor.quote:
quote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:49 schreef roos85 het volgende:
Zou er dit jaar weer een leuke vader bij zitten?
Net als de vader van Roy
quote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:50 schreef TheVulture het volgende:
dit is niet zo heel goed
Ondanks zijn looks
O ja die gast was topquote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:49 schreef roos85 het volgende:
Zou er dit jaar weer een leuke vader bij zitten?
Net als de vader van Roy
quote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:50 schreef Merel het volgende:
Over die ogen, Sandor heeft dat ook heel erg. Maar die lijkt sowieso op een gremlin.
WOW nu wel!quote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:50 schreef PatriQue89 het volgende:
MAAR... hebben jullie die moeder van roman gezien??
Zit je MILFs te spotten, Pat?quote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:50 schreef PatriQue89 het volgende:
MAAR... hebben jullie die moeder van roman gezien??
Ik heb 'r niet gezien, wat is er mee?quote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:53 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ik wist het nog van Popstars the rivals, niks veranderd!
Hij kwam toch bij Idols tot die eerste kleine liveshows? laatste 30...quote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:53 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ik wist het nog van Popstars the rivals, niks veranderd!
quote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:54 schreef Cee het volgende:
Haha, die Willem ook weer met z'n gekift op het klapvee-publiek.
Nee, hij zat bij popstars the rivals, in de liveshows, viel in de tweede mannenronde afquote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:54 schreef alors het volgende:
[..]
Hij kwam toch bij Idols tot die eerste kleine liveshows? laatste 30...
WEl een minputn ja. Maar als je een rocker bent, ken je dit kleine nummer misschien wel niet. LIgt ook aan de ouders denk ik. Ik ken het ook omdat mijn moeder graag naar Boeijen luisterde.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:51 schreef Merel het volgende:
Hij kende het nietNou, rot dan meteen maar op.
Ook Idols, ik ben niet gek, want ik ken hem maar heb nooit andere talentenjachten dan Idols gevolgd:quote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:55 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Nee, hij zat bij popstars the rivals, in de liveshows, viel in de tweede mannenronde af
van zijn fansite.quote:Verder heeft hij wel eens een poging gedaan bij de 2e editie van Idols, hierin kwam hij niet verder dan de theaterrondes.
voor het grote publiek waars. welquote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:56 schreef TheVulture het volgende:
Ik snap dat ze glad moeten zijn voor deze rol maar godsamme... het is toch niet de bedoeling dat ze van het scherm glijden
Ok..quote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:57 schreef alors het volgende:
[..]
Ook Idols, ik ben niet gek, want ik ken hem maar heb nooit andere talentenjachten dan Idols gevolgd:
[..]
De verrassing van deze zoek tocht dus. Net als Roy bij Jozef?quote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:58 schreef Cee het volgende:
Dit is er zo eentje die altijd matig presteert maar verdomme de top 5 nog gaat halen ook.
Zoiets, maar Roy was beter!quote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:59 schreef Bos81 het volgende:
[..]
De verrassing van deze zoek tocht dus. Net als Roy bij Jozef?
denk meer type Amir..quote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:59 schreef PatriQue89 het volgende:
typtje roy dit... niet super, en dan toch nog de 3de plek halen..
same herequote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:00 schreef TheVulture het volgende:
Ik hou normaal helemaal niet van blond maar deze is leuk
Blond is geilquote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:00 schreef TheVulture het volgende:
Ik hou normaal helemaal niet van blond maar deze is leuk
Wacht maar tot Ruudje komt.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:00 schreef Steve het volgende:
Wat een gladheid allemaal.... Dat moet dan misschien een beetje, maar daar hoort ook wel wat charisma bij.
Rene van Kooten heeft al het charismaquote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:00 schreef Steve het volgende:
Wat een gladheid allemaal.... Dat moet dan misschien een beetje, maar daar hoort ook wel wat charisma bij.
Godverpikkie, alleen de gedachte al, blij dat ik glij.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:01 schreef roos85 het volgende:
[..]
Rene van Kooten heeft al het charisma
jep, en hij staat ook in WWRYquote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:01 schreef TheVulture het volgende:
Ruud is toch die ene uit Volendam de musical?
Geef gewoon Freek die rol maar... dan koop ik de hele eerste rij aan kaartjesquote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:01 schreef roos85 het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:02 schreef alors het volgende:
OHja Amir, ik kwam ff niet op zijn naam, dat zou ik een echte Zorro vinden, ook zo stout en stoer
Daar vind ik dus echt helemaal niks aanquote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:01 schreef roos85 het volgende:
[..]
quote:
Onder andere ja. Won vorig jaar ook Korenslag met het koor waar hij in zat. Hij kan echt heel veel.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:01 schreef TheVulture het volgende:
Ruud is toch die ene uit Volendam de musical?
zoooquote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:02 schreef Cee het volgende:
[..]
Godverpikkie, alleen de gedachte al, blij dat ik glij.
Freekquote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:02 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Geef gewoon Freek die rol maar... dan koop ik de hele eerste rij aan kaartjes
Heb je All Shook Up gezien? Dat deel waar hij ineens met ontbloot en nat bovenlijf het podium op kwam rennen?quote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:03 schreef roos85 het volgende:
[..]
zooo![]()
bij Urinetown was hij zo geweldig, hij begon met een zin van als mensen iets deden ze een paar uur met hem werden opgesloten..
nou daar zou ik geen problemen mee hebben
JAAAquote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:04 schreef Cee het volgende:
[..]
Heb je All Shook Up gezien? Dat deel waar hij ineens met ontbloot en nat bovenlijf het podium op kwam rennen?
DWEILPAUZE.![]()
![]()
wat dacht je van masker van Marijn, met die orenquote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:04 schreef Merel het volgende:
Jeroens ogen staan dan weer dicht bij elkaar. Moeten ze dat masker weer aanpassen!
ja klopt, 17 uit mijn hoofdquote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:05 schreef Bos81 het volgende:
o ja amir uit Joseph toch? Was hem al helemaal vergeten, maar was dat nog vrij jong toen hij daaraan meedeed?
quote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:04 schreef Cee het volgende:
[..]
Heb je All Shook Up gezien? Dat deel waar hij ineens met ontbloot en nat bovenlijf het podium op kwam rennen?
DWEILPAUZE.![]()
![]()
Ja hij was leukquote:
Okee,quote:
Heldquote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:10 schreef Bos81 het volgende:
Ben ik eigenlijk de enige hetero man in dit topic
SYmphonic kijkt ook, maar die zie ik niet in dit topicquote:
Alsof ie je in de slaapkamer aan bed wil vastbinden he.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:12 schreef TheVulture het volgende:
Bij nader inzien vind ik Ruud een hele enge glimlach hebben
Laat maar komen!quote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:12 schreef Cee het volgende:
[..]
Alsof ie je in de slaapkamer aan bed wil vastbinden he.
die heeft een ander topic geopendquote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:11 schreef Bos81 het volgende:
[..]
SYmphonic kijkt ook, maar die zie ik niet in dit topic
Ahh Bossie, dat vind ik ontzettend leuk om te horen/lezen! Beetje voor mezelf maar voornamelijk voor jou.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:13 schreef Bos81 het volgende:
CEe, door je posts vergeet ik gewoon mijn sombere buien![]()
wehehehe iewwwquote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:13 schreef TheVulture het volgende:
Ruud doet me denken aan Ronald Jan Heijn en Oibibio
[ afbeelding ]
GODSKOLERE what has been seen cannot be unseen. TheVulture.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:13 schreef TheVulture het volgende:
Ruud doet me denken aan Ronald Jan Heijn en Oibibio
[ afbeelding ]
Fuck jaquote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:14 schreef MeloD het volgende:
Ruud doet mij juist denken aan Robin Zijlstra
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |