quote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:02 schreef alors het volgende:
OHja Amir, ik kwam ff niet op zijn naam, dat zou ik een echte Zorro vinden, ook zo stout en stoer
Daar vind ik dus echt helemaal niks aanquote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:01 schreef roos85 het volgende:
[..]
Rene van Kooten heeft al het charisma
quote:
Onder andere ja. Won vorig jaar ook Korenslag met het koor waar hij in zat. Hij kan echt heel veel.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:01 schreef TheVulture het volgende:
Ruud is toch die ene uit Volendam de musical?
zoooquote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:02 schreef Cee het volgende:
[..]
Godverpikkie, alleen de gedachte al, blij dat ik glij.
Freekquote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:02 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Geef gewoon Freek die rol maar... dan koop ik de hele eerste rij aan kaartjes
Heb je All Shook Up gezien? Dat deel waar hij ineens met ontbloot en nat bovenlijf het podium op kwam rennen?quote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:03 schreef roos85 het volgende:
[..]
zooo![]()
bij Urinetown was hij zo geweldig, hij begon met een zin van als mensen iets deden ze een paar uur met hem werden opgesloten..
nou daar zou ik geen problemen mee hebben
JAAAquote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:04 schreef Cee het volgende:
[..]
Heb je All Shook Up gezien? Dat deel waar hij ineens met ontbloot en nat bovenlijf het podium op kwam rennen?
DWEILPAUZE.![]()
![]()
wat dacht je van masker van Marijn, met die orenquote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:04 schreef Merel het volgende:
Jeroens ogen staan dan weer dicht bij elkaar. Moeten ze dat masker weer aanpassen!
ja klopt, 17 uit mijn hoofdquote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:05 schreef Bos81 het volgende:
o ja amir uit Joseph toch? Was hem al helemaal vergeten, maar was dat nog vrij jong toen hij daaraan meedeed?
quote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:04 schreef Cee het volgende:
[..]
Heb je All Shook Up gezien? Dat deel waar hij ineens met ontbloot en nat bovenlijf het podium op kwam rennen?
DWEILPAUZE.![]()
![]()
Ja hij was leukquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |