De verrassing van deze zoek tocht dus. Net als Roy bij Jozef?quote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:58 schreef Cee het volgende:
Dit is er zo eentje die altijd matig presteert maar verdomme de top 5 nog gaat halen ook.
Zoiets, maar Roy was beter!quote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:59 schreef Bos81 het volgende:
[..]
De verrassing van deze zoek tocht dus. Net als Roy bij Jozef?
denk meer type Amir..quote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:59 schreef PatriQue89 het volgende:
typtje roy dit... niet super, en dan toch nog de 3de plek halen..
same herequote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:00 schreef TheVulture het volgende:
Ik hou normaal helemaal niet van blond maar deze is leuk
Blond is geilquote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:00 schreef TheVulture het volgende:
Ik hou normaal helemaal niet van blond maar deze is leuk
Wacht maar tot Ruudje komt.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:00 schreef Steve het volgende:
Wat een gladheid allemaal.... Dat moet dan misschien een beetje, maar daar hoort ook wel wat charisma bij.
Rene van Kooten heeft al het charismaquote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:00 schreef Steve het volgende:
Wat een gladheid allemaal.... Dat moet dan misschien een beetje, maar daar hoort ook wel wat charisma bij.
Godverpikkie, alleen de gedachte al, blij dat ik glij.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:01 schreef roos85 het volgende:
[..]
Rene van Kooten heeft al het charisma
jep, en hij staat ook in WWRYquote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:01 schreef TheVulture het volgende:
Ruud is toch die ene uit Volendam de musical?
Geef gewoon Freek die rol maar... dan koop ik de hele eerste rij aan kaartjesquote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:01 schreef roos85 het volgende:
[..]
Rene van Kooten heeft al het charisma
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |