abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_96190009
Zo te lezen ben ik volgens mij iets positiever dan Cee.
Wij, een vriendin en ik, hebben de helft van de musical in een scheur gelegen. Vooral om wat Tommie en Lone allemaal deden en zeiden op het podium (de humor voor volwassenen). Tommie heeft maar weereens bewezen over veel zelfspot te beschikken in dat andere kostuum van hem. _O- Lone was zeker temperamentvol, girl/womanpower ten top.
Zingen kan ze, dat bleek wel. Ik heb haar eigenlijk nooit live gezien, maar nog een keer met iets anders lijkt me een goed idee. Tommie heeft weer bewezen dit ook te kunnen. Na 'Hoop', als dat liedje zo heet, zag je hem even in de zaal kijken van 'was het goed zo?'. Ik vind het schattig dat hij goed wil presteren en dat ook even tussendoor durft te laten zien. In de duetten viel het me eveneens op dat we goed gekozen hebben. Zo echt live heeft hij ook een mooie stem.
Verder moet ik natuurlijk even _O_ voor de geweldige Spanjaarden. Wat een passie! Ze hadden verschillende momenten waarin ze dat konden laten zien. Na de pauze even wat belten als start. Daarna bij het vuur een stuk pure flamenco. Enkele solo's, die dus ook niet onderbroken werden door Hollanders die het ook probeerden. De solo van die eerste danser was heel goed. Ik kon zijn energie voelen, heb zelf gejoeld en hoorde dat anderen ook doen. Even wat energie teruggeven. :) En dan die heerlijke rustige of juist swingende Spaanse gitaarklanken. :9~
Minpuntje was dat we Michelle niet hadden. Elise deed het ok, maar voldeed voor mij niet helemaal in de solonummers. Vooral op het einde, in het wit, stoorde het mij dat ik niets voelde van wat ze probeerde te vertellen. Ook was het niet helemaal zuiver en krachtig genoeg. De echte Garcia hadden we ook niet, maar dat stoorde mij niet zo. Naar mijn mening niet zo'n belangrijke rol. Maar wel leuk in combo met powerwoman Lone. Ruud is me eerlijk gezegd helemaal niet opgevallen. Tom Hoffman ook niet zo. Dennis af en toe wel, door zijn enthousiasme. Hoe hij bij de toegiften de zaal in keek zat daar ook vol mee. Mooi om te zien.
Rene had geoefend op zijn 'rode cape-stierenvechters bewegingen'. Zag er wel cool uit, ook al kan hij volgens zichzelf niet dansen. Hij had zichtbaar veel lol in combo met Tommie. Het probleem daarbij was dat hij weer zijn lieve zelf werd, en niet de gemene schurk die hij moest spelen. ;)

Kortom, Spain rules! ^O^

[ Bericht 0% gewijzigd door Phoenixbirdy op 30-04-2011 23:13:47 ]
pi_96699594
Tommie en Michelle zijn leuk. Zie het interview bij Koffietijd, t/m ongeveer 18 min.
Ook leuk dat 'wij' Tilburgers nog genoemd zijn. :) Maar jammer dat ze Tommie niet echt uit lieten spreken. Alsof ze zoveel mogelijk vragen per minuut wilden stellen.

Tommie heeft trouwens net als ik een vage woordenschat. 'Guppie' en 'vroegjes' zeg ik ook vaak.

Er is er touwens ook nog 1 van Lone en Tom. Die ga ik nu kijken.
pi_96701078
quote:
7s.gif Op donderdag 28 april 2011 19:45 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik ga niet *O* , want Tommie :r
  zaterdag 28 mei 2011 @ 01:42:51 #79
130755 Kinga
versier hier
pi_97410167
Nou, ik ben onderhand ook geweest. Is dat een running gag in musicalland ofzo, dat ze in elke stad dat ze spelen iets doen 'van daar'? In echt elke musical die ik hier in het Zuiden heb gezien, moeten ze er een stukje plat Limburgs ingooien. Lekker makkelijk, dat vindt de zaal altijd ge-wel-dig. Ahem.

De show zelf was entertaining, flink wat spektakel, hou ik wel van. Wat Cee zegt was me ook opgevallen, Ruud kan écht niet dansen. Moest er echt om giechelen. En Dennis valt positief op door zijn enthousiasme, heel leuk om te zien. Oh ja, wat ik ook wel leuk vond waren de grapjes over Tommie's lengte, leuke verwijzing naar OZNZ. En Tommie, tsja, kan niet anders zeggen, hij deed het verdomde goed heur. Ik vond hem bijna....sexy, in zijn Zorro outfit! Lone, Rene en Michelle spreken voor zich eigenlijk, heb ik niks op aan te merken.

Zaterdag nog een keer :@ , om de boel wat beter op me in te laten werken.
  ESF Reporter zaterdag 28 mei 2011 @ 08:30:49 #80
87554 Cee
Welluk?
pi_97412423
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 mei 2011 01:42 schreef Kinga het volgende:
Is dat een running gag in musicalland ofzo, dat ze in elke stad dat ze spelen iets doen 'van daar'? In echt elke musical die ik hier in het Zuiden heb gezien, moeten ze er een stukje plat Limburgs ingooien. Lekker makkelijk, dat vindt de zaal altijd ge-wel-dig. Ahem.
Ik vermoed dat ze dat accent doen omdat het hier gaat om een katholieke priester. En doorgaans wordt die met een zuidelijk accent nagedaan. Want daar komen de meesten vandaan, net als dat een havenarbeider een Rotterdams accent heeft. ;)
pi_97656389
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 mei 2011 01:42 schreef Kinga het volgende:
En Tommie, tsja, kan niet anders zeggen, hij deed het verdomde goed heur. Ik vond hem bijna....sexy, in zijn Zorro outfit!
Ja, he? Dat vonden wij ook. :@

quote:
Zaterdag nog een keer :@ , om de boel wat beter op me in te laten werken.
Ik ben alleen 2 keer met gratis kaarten naar een musical geweest. Anders zou ik dat, denk ik, nooit doen. Er is zoveel leuks in muziek/musical-land. O+
  vrijdag 3 juni 2011 @ 15:30:44 #82
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
  vrijdag 3 juni 2011 @ 18:01:34 #83
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_97664366
quote:
9s.gif Op vrijdag 3 juni 2011 15:30 schreef Haaibaaike het volgende:

[..]

Jammer alles naar RTL ;(
Ja, maar dan zijn we wel eindelijk van Frits verlost!!!!!!!
Remember all, if you don't sin, then Jesus died for nothing.
Samenzweringstheorieën behoren tot de wetenschap van onwetenden
  zaterdag 4 juni 2011 @ 09:27:00 #84
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_97689088
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juni 2011 18:01 schreef ElizabethR het volgende:

Ja, maar dan zijn we wel eindelijk van Frits verlost!!!!!!!
Dat dan weer wel !!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')