Yep, was ik niet, dus dat ging nu in 1 moeite door, kostte 5,75 ofzo.. Bestellen kan gewoon via de site, staat een link naar ticketline oid.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 19:25 schreef roos85 het volgende:
waar kan je die kaarten eigenlijk bestellen?
en moet je perse lid van de AVRO zijn?
Volgens mij doen ze dat zelf in samenspraak met Pia, Erwin en WIllem. Maar daar kan ik me ernstig in vergissen.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:05 schreef Jojoke het volgende:
Die liedjes, wordt dat voor hen gekozen?
Oké, misschien vertellen ze het gedurende de uitzending (over 15 minuten!).quote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:07 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Volgens mij doen ze dat zelf in samenspraak met Pia, Erwin en WIllem. Maar daar kan ik me ernstig in vergissen.
dat idee had ik ook alquote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:11 schreef shiNinG_staR het volgende:
Zingen sommige zorro's niet hetzelfde liedje als bij dat optreden dat gister werd uitgezonden? Tommie zong dacht ik ook iets uit Nine en dat Hercules-nummer heb ik ook voorbij horen komen.
Ik weet van voorgaande edities dat (daags?) na de liveshow, aan de kandidaten werd verteld welke liedjes ze de komende week toegewezen kregen (en ook de motivatie erbij, dus waarom ze dat nummer hadden uitgekozen). Video van die bekendmaking werd dan aan het begin van de week op de website gezet. Om een lang verhaal kort te maken: ze kozen ze niet zelf uit.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:05 schreef Jojoke het volgende:
Die liedjes, wordt dat voor hen gekozen?
alleen in de finale mogen ze zelf kiezen toch?quote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:22 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik weet van voorgaande edities dat (daags?) na de liveshow, aan de kandidaten werd verteld welke liedjes ze de komende week toegewezen kregen (en ook de motivatie erbij, dus waarom ze dat nummer hadden uitgekozen). Video van die bekendmaking werd dan aan het begin van de week op de website gezet. Om een lang verhaal kort te maken: ze kozen ze niet zelf uit.
Mannenquote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:27 schreef alors het volgende:
Dit is toch veeeeeeeeeeeeeeeeel leuker dan dat verschrikkelijk truttige Mary Poppins? Sowieso zijn dit mannen
Ik heb al kaartjes.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:30 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik denk toch dat ik wel naar de musical wil, al dacht ik eerst van niet
dat ja.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:27 schreef alors het volgende:
Dit is toch veeeeeeeeeeeeeeeeel leuker dan dat verschrikkelijk truttige Mary Poppins? Sowieso zijn dit mannen
wè denkte gij, ik zit hier meej unnen groate smaail op mun bakkes te kèèke!quote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:31 schreef roos85 het volgende:
[..]
dat ja.
eej ceeeje hedde gij al veul zin om te kijke naor al die mooie mennekes?
gij ok al?quote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:31 schreef Cee het volgende:
[..]
wè denkte gij, ik zit hier meej unnen groate smaail op mun bakkes te kèèke!
quote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:34 schreef Cee het volgende:
Wat een baas is die Willem. Enige talentenjachtjurylid waarbij ik, als ik het niet met hem eens ben, mezelf eerder in twijfel trek dan hem.
hoezo??quote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:36 schreef PatriQue89 het volgende:
Tommie, ik heb gewoon wat tegen m..
Hij dacht dat ze op zoek gingen naar een oliebolquote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:35 schreef Cee het volgende:
Wat een dikke kop heeft Fritz Zizzing gekregen!
quote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:31 schreef Cee het volgende:
[..]
wè denkte gij, ik zit hier meej unnen groate smaail op mun bakkes te kèèke!
zekerquote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:37 schreef PatriQue89 het volgende:
Hij doet dit wel heel goed moet ik zeggen...
quote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:38 schreef Merel het volgende:
Is het jullie al opgevallen dat heel veel kandidaten wijd uit elkaar staande ogen hebben? Let maar eens op! Zal wel moeten voor dat masker
oh niet eens gezien, zal er eens oplettenquote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:38 schreef Merel het volgende:
Is het jullie al opgevallen dat heel veel kandidaten wijd uit elkaar staande ogen hebben? Let maar eens op! Zal wel moeten voor dat masker
JA!quote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:38 schreef Merel het volgende:
Is het jullie al opgevallen dat heel veel kandidaten wijd uit elkaar staande ogen hebben?
quote:Zal wel moeten voor dat masker
Zou hij net als zijn broers ook een goed balgevoel hebben?quote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:39 schreef PatriQue89 het volgende:
Kelvin, lekker, goed zingend... grrr...HIT ME
Geen voetbalgevoel iig.. maar voor die andere welquote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:40 schreef Cee het volgende:
[..]
Zou hij net als zijn broers ook een goed balgevoel hebben?
quote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:40 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Geen voetbalgevoel iig.. maar voor die andere wel
Jaaa.. en dat haar zo is jammer, moet weer ff iets langer, plus die stoppels.. en dat pak uit.. 't is een schatje!quote:
Frits is ook aardig bruinquote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:43 schreef Pisces29 het volgende:
Ik zit me echt te verbazen om dat licht bij de jury. Lijkt wel of ze allemaal 3 dagen onder een zonnebank hebben gelegenMet name van Lambaart.
Een van de 11 wordt Zorro, ja!quote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:46 schreef RijstNatie het volgende:
Gaat deze zorro ook spelen in de Musical die vanaf de zomer in alle theaters te zien is?
Ik heb namelijk 2 kaarten gekocht voor Zorro ergens in Juni 2011
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |