quote:Op maandag 10 januari 2011 10:57 schreef PierreBetfair het volgende:
Slechtste is Anne idd. Wat is dat een raar kroketvormig schepsel.
iemand is de poll aan het verzieken, dat weet ik welquote:Op maandag 10 januari 2011 11:04 schreef PierreBetfair het volgende:
Jennifer duidelijk favoriet bij de Fokkers. Ik heb er alle vetrouwen in. Go Jenny Go
Geert Wilders staat ook op 1 bij zowel meest gliefde als meest gehate politicus. Dat zie je vaker bij beroemdheden. Jenny heeft dat ookquote:Op maandag 10 januari 2011 11:14 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
iemand is de poll aan het verzieken, dat weet ik wel
Want bij de slechtste staat ze bovenaan
Nee ik kan ook steeds inloggen op een andere ip als ik wil, en dan kan ik steeds op Esther stemmen bijvoorbeeldquote:Op maandag 10 januari 2011 11:16 schreef PierreBetfair het volgende:
[..]
Geert Wilders staat ook op 1 bij zowel meest gliefde als meest gehate politicus. Dat zie je vaker bij beroemdheden. Jenny heeft dat ook
Ja ben ik nu aan het doen, in een kwartier van 12 naar 34 stemmen is onmogelijkquote:Op maandag 10 januari 2011 11:18 schreef UltraR het volgende:
Zet die favorieten poll idd maar ff opnieuw erin, want er wordt duidelijk vals gespeeld.
Naar mijn idee kan zij nog wel zingenquote:Op maandag 10 januari 2011 10:57 schreef PierreBetfair het volgende:
Slechtste is Anne idd. Wat is dat een raar kroketvormig schepsel.
helemaal mee eens.quote:Op maandag 10 januari 2011 09:35 schreef charmed_angel het volgende:
Deze was wat makkelijker
- Kim de Boer
- Leonie Meijer
- Pearl Josefzoon
- Ben Saunders
Favoriet van de 8: Ben Saunders
Slechtste van de 8: Jennifer Ewbank
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |