Hell yeah, het moment dat hij die vleugeltjes afgooidequote:Op zaterdag 8 augustus 2009 17:19 schreef Saeramir het volgende:
[afbeelding ]
1 vd mooiste dansen van vorig seizoen
Ene Nico?quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 19:36 schreef Malahide het volgende:
Vorig jaar hadden ze 'n best lekkere danser erbij zitten in Canada, ene Nico
[ afbeelding ]
Yepquote:Op zondag 9 augustus 2009 08:15 schreef Saeramir het volgende:
http://www.ctv.ca/mini/dance2008/competitors.html
hier kan je alle top 20 dansers vinden van vorig jaar..
Ik was op het eind ook wel heel erg fan van Miles hoor, vond dat wel een hele sympathieke jongen.. maar ik vind Nico de meest worthy winnaar van alle SYTYCD's. gewoon de beste.. en Natalli vond ik al vanaf het begin irri!! dat was mijn galbultenfactor..
Missymuffet, jij geniet dus ook stilletjes mee van onze ellenlange verslagen
Miles was zo'n schatje altijd =quote:Op zondag 9 augustus 2009 17:23 schreef Ang3l het volgende:
Nicholas, Miles, Izaak, Danny, Joey... it's all good!
Jij hebt dus het omgekeerde probleem van ons allemaalquote:Op zondag 9 augustus 2009 20:40 schreef missymuffet het volgende:
[..]
Yep, niet heel veel mensen die ik ken kijken het,..dus tja
Dus dan lees ik graag wat andere er van vinden.
En Natalli vond ik ook niks, vond Allie leuk, echt altijd vrolijk
Ik moet alleen iets langer op jullie verslagen wachten omdat ik het live kan zien,....![]()
(Zit op dit moment in Canada) En dinsdag ben ik toevallig vrij, dus dat komt mooi uit.
Ik haalde Izaak volgens mij door de war met een jongen uit Australie 1, die zijn auditie op Missy Higgins deed... uhm... hele jonge jongen nog...quote:Op maandag 10 augustus 2009 05:33 schreef Saeramir het volgende:
[..]
Miles was zo'n schatje altijd =Izaak =
Joey =
Danny = ook cool, maar hij leek zo klein (weet niet of dat maar zo leek of dat het echt zo was) en ik ben altijd voor de lange ballroom-man
quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 06:43 schreef Saeramir het volgende:
ik kon het niet laten (oh wat ben ik toch ook een vreselijke perfectionist) en je bedoelt Graeme
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 10 augustus 2009 05:34 schreef Saeramir het volgende:
[..]
Jij hebt dus het omgekeerde probleem van ons allemaalwij moeten allemaal dit onderwerp vermijden tot we de show ergens hebben gevonden.. lucky you
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |