Ja, de shows van afgelopen maandag en dinsdag, waarin zijn uitgeschakeldquote:Op zondag 31 juli 2011 14:39 schreef Saeramir het volgende:
MalahideIk ben gaan kijken omdat jij me ertoe aanspoorde
Maar wacht even is er nou nog een show en uitslag nadat Lauren en Rodrigo eruit waren?
Ik kom zo wel even wat commentaar leveren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Ik dacht dat ik ze gedownload had (wel de goede nummers) maar het bleken de afleveringen van de week ervoor te zijn.
Tja Saer, ik heb er ff geen zin meer an als dat zo kloten gaat met die downloads. Bovendien ga ik ook nog op vakantie en dan mis ik sowieso drie weken, dus dat wordt dan weer zo'n inhaalslag.You cheated on me with choreography.
Neen.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 06:40 schreef Saeramir het volgende:
Dus 12 is pas net uitgekomen? Dat zat ik ook al te denken. Mallie, we zaten naar een aflevering te zoeken die nog niet uit was
* Saeramir neerlaads
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.12-13 Top 14: Dan in jury, exitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De S04E10 en S04E11-torrents die rondzwerven zijn dus eigenlijk afl. 8 en 9
Die 12 die jij nu hebt gedownload, is dat een result show? Dat zou dan nl. S04E13 moeten zijn.
En toch... doe het niet Mallie
You cheated on me with choreography.
Bedankt voor de tip iBenny, maar ik denk dat niemand er gelukkig van zou worden als ik godbetere mee zou mogen doenquote:Op donderdag 10 november 2011 18:36 schreef iBenny het volgende:
Win toegang tot Dan Karaty's Kinect Dance Central Party
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |