abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 2 augustus 2009 @ 12:02:21 #1
151110 Malahide
Interne amplitude
pi_71533296
Hier verder.

So You Think You Can Dance [USA] # 1 Sick Pop 'n' Lock Dancer!

So You Think You Can Dance [USA] # 2: Hot Tamales!

De finalisten van seizoen 5:

Kayla

Evan

Jeanine

Brandon

[ Bericht 91% gewijzigd door Malahide op 02-08-2009 12:11:09 ]
You cheated on me with choreography.
  zondag 2 augustus 2009 @ 12:12:22 #2
217108 Saeramir
SYTYCD-maniak
pi_71533507
quote:
Op zondag 2 augustus 2009 08:55 schreef Malahide het volgende:

[..]

Laat ik het zo zeggen... als ik mijn best had gedaan vroeger dan was ik nu een leuke jonge moeder geweest van een 20-jarig Adeetje of een Jasontje

36
[..]

Van Australië heb ik alleen nog maar de audities van seizoen 1 gezien, dus daar kan ik nog niks over zeggen. Seizoen 1 van Canada vond ik vooral amateuristisch qua productie en die presentatrice... . Wat een barbie, met dat handje altijd op haar heup en dat meegejank. Het niveau van de dansen was wel lager en vooral de choreografen zijn volgens mij lang zo goed niet als in de US.

Maar de allerslechtste SYTYCD was toch wel USA 1. Vreselijk, de hele opzet ook. Ze waren toen écht nog bezig om het programma vorm te geven. En de gemiddelde kwaliteit van de dansers was dramatisch. Zo'n Jonnis, of Big Poppa... die zouden nu niet eens naar de choreo gestuurd worden. Blake was dan wel weer hilarisch. En Lauren Sanchez . Thank God for Cat.

Ooooo en Nico... da's pure lust . Die ogen ! Dat geile Franse accentje . En o ja, hij heeft ook wel een lekker lichaam volgens mij . Als alles meezit ga ik volgend jaar naar Canada op vakantie, dan ga ik Nico stalken . Wat een man...
whahah.. wat ben jij oud zeg

Heb je Canada al afgekeken?? (voor spoilers) Ik vond dat dus ook! Zo rommelig opgenomen op de 1 of andere manier.. En ik heb me met vlagen rot geërgerd aan JMG, als ie té sexistisch aan het kleppen was.. had ik echt plaatsvervangende schaamte, zo van, je vrouw zit in het publiek, viezerik Maar vaak was ie ook wel grappig Heb iig toch wel zin in het 2e seizoen! Het dansen vond ik ook van een iets lager niveau, al leek Mary Murphy dat niet te vinden (zei meerdere malen dat het het hoogste standaard was dat ze ooit gezien had ). Ik hoop eigenlijk dat dit jaar die gekke Italiaanse kunstschaatser terug komt. Ook al vond ik het een soort van kwal, die dingen die hij er soms ingooide ongelofelijk.
  zondag 2 augustus 2009 @ 12:16:30 #3
151110 Malahide
Interne amplitude
pi_71533571
quote:
Op zondag 2 augustus 2009 10:59 schreef Cee het volgende:
Verbaast me dat hij zo ongeliefd is op de andere tv-fora (Amerikaanse) die ik bezoek, ze noemen hem o.a. de 'dancing milkshake'. Of, eigenlijk is het best grappig.
Dat 'dancing milkshake' komt van Nigel af, die zei dat toen hij zo in het oog sprong bij de Afrikaanse groepsdans, tussen de multicolours Brandon, Ade, Jason en Kupono .
quote:
Ik kom er trouwens achter dat de SYTYCD-tour in Boston komt, een week nadat ik er ben geweest. Goeie timing, Cee. Maar gelukkig kan ik de eerste paar afleveringen gewoon live kijken, jammer genoeg zijn het de audities, dan kan ik niet stemmen. Ach ja!
Zo zat ik net terug te rekenen dat ik zeer wsl. in NY was toen daar de audities voor het eerste seizoen werden gehouden. Maf is dat. Heb toen wel opnames gezien op Fifth Avenue van die vreselijke serie Everwood .
  zondag 2 augustus 2009 @ 12:17:08 #4
217108 Saeramir
SYTYCD-maniak
pi_71533596
volgende deel alweer sorry voor mijn gezwam, Cee
is Evan zo ongeliefd?! jammer hoor. En wat vinden ze van Brandon dan op die fora? ben ik wel benieuwd naar..
dat wat jij had met seizoen 1 had ik dus pas ook. Had er geen idee van dat het te dlden was. Dus het kwam op de Egyptische tv en ik probeerde met alle macht geen spoilers te lezen op het internet. Gelukkig ben ik er nu wel achter

maar Malahide, Aus moet je echt kijken hoor!! is echt supergoed. van hoge kwaliteit en mooi gemaakt.
  zondag 2 augustus 2009 @ 12:23:09 #5
217108 Saeramir
SYTYCD-maniak
pi_71533721
quote:
Echt? OMG, ik dacht dat ik een paar weken rust had om bij te komen voor de herstwaanzin .
Leuk hoor, dat wordt weer flink kopen. Maar goed dat ik net een nieuwe externe harddisc heb gekocht.

Ja, 't is best gezelli hier . Zo gezelli dat ik het vreselijk woord gezelli gewoon durf te gebruiken...
ja he
quote:
Het gekke is dat ik het van Jean-Marc heel goed kan hebben, maar van Nigel
dat komt omdat JMG een gekke fransoos is en Nigel een stijve Britse old bastard is
  zondag 2 augustus 2009 @ 12:23:45 #6
151110 Malahide
Interne amplitude
pi_71533731
quote:
Op zondag 2 augustus 2009 12:12 schreef Saeramir het volgende:
whahah.. wat ben jij oud zeg
scheer je weg snotneus.

quote:
Ik hoop eigenlijk dat dit jaar die gekke Italiaanse kunstschaatser terug komt. Ook al vond ik het een soort van kwal, die dingen die hij er soms ingooide ongelofelijk.
Seizoen 1 Canada heb ik gekeken, twee nog niet.
Oh God ja, Emanuel Sandhu . Wat een omhooggevallen kneus. Die laten ze écht niet door, dan zou het hele programma alleen maar om hem draaien, want hij is echt een sportheld in Canada (ja, kunstschaatsen kijk ik ook al naar, ja ja, ben niet alleen bejaard maar ook zielig ). Die knaap zou absoluut niet kunnen partneren, vééééél te egocentrisch. Ik zie Nigel er als überexecutiveproducermegalomaan nog wel persoonlijk een stokje voor steken, want die houdt helemaal niet van vrouwelijke dansers zoals we weten.
  zondag 2 augustus 2009 @ 12:25:48 #7
217108 Saeramir
SYTYCD-maniak
pi_71533782
quote:
Strictly Come Dancing is de oerversie van alle Dancing With The Stars, dus professionele ballroom/latindansers die met celebrities dansen. Veel slechter dansen natuurlijk dan bij SYTYCD, maar de 'journeys' zijn altijd zo leuk. Dat is echt een grote happening in mijn leven hoor , als het kan iedere zaterdag met vrienden voor de buis, lekker eten erbij en zo. Geen idee of je het kan downloaden, tot nu toe heb ik alles opgenomen op mijn DVD-recorder. We gaan gewoon zoeken.
hopelijk vind ik het, ik weet zeker dat ik het super vind!! maar als je het op kan nemen op een dvd speler, kan je het volgens mij ook uploaden via een site als megaupload ofzo? gaan we eens bekijken
  zondag 2 augustus 2009 @ 12:30:59 #8
217108 Saeramir
SYTYCD-maniak
pi_71533888
quote:
Op zondag 2 augustus 2009 12:23 schreef Malahide het volgende:

[..]

scheer je weg snotneus.

[..]
quote:
Seizoen 1 Canada heb ik gekeken, twee nog niet.
Oh God ja, Emanuel Sandhu . Wat een omhooggevallen kneus. Die laten ze écht niet door, dan zou het hele programma alleen maar om hem draaien, want hij is echt een sportheld in Canada (ja, kunstschaatsen kijk ik ook al naar, ja ja, ben niet alleen bejaard maar ook zielig ). Die knaap zou absoluut niet kunnen partneren, vééééél te egocentrisch. Ik zie Nigel er als überexecutiveproducermegalomaan nog wel persoonlijk een stokje voor steken, want die houdt helemaal niet van vrouwelijke dansers zoals we weten.
wakker worden, season 2 CA gaat dus nog beginnen
is dat zo? wist niet dat ie zo'n held was. ik vond hem ook een kwal dus, maar die triple axes ongelofijk. Mary Murphy wilde hem er echt heeeel graag inhebben, die was helemaal perplex.Trouwens als ik de tijd en kans heb kijk ik ook graag kunstschaatsen, vind het prachtig. Alleen de laatste jaren helemaal niets gezien, gewoonweg geen tijd gehad.. En ken ook niet echt namen, ja die van een jaar of 8 geleden mss nog een beetje..
  zondag 2 augustus 2009 @ 12:32:26 #9
217108 Saeramir
SYTYCD-maniak
pi_71533909
wow, wat een geklets, sorry iedereen nu tijd voor de resultshow met Twitch en Joshua
  zondag 2 augustus 2009 @ 12:32:39 #10
151110 Malahide
Interne amplitude
pi_71533914
quote:
Op zondag 2 augustus 2009 12:25 schreef Saeramir het volgende:

[..]

hopelijk vind ik het, ik weet zeker dat ik het super vind!! maar als je het op kan nemen op een dvd speler, kan je het volgens mij ook uploaden via een site als megaupload ofzo? gaan we eens bekijken
Ik zou dat in principe van mijn DVD-recorder naar mijn PC kunnen kopiëren, alleen heb ik dat nog nooit gedaan en t.z.t. kan ik me niet voorstellen dat ik er dan tijd voor heb . Ben best een techniek-kneus. Bij het googlen kom ik best veel oude torrents tegen, dus misschien valt het mee.
  zondag 2 augustus 2009 @ 12:35:18 #11
151110 Malahide
Interne amplitude
pi_71533967
quote:
Op zondag 2 augustus 2009 12:30 schreef Saeramir het volgende:
wakker worden, season 2 CA gaat dus nog beginnen
Doe's lief tegen mij, anders maak ik nooit meer een nieuw deeltje aan.

Ik ga er ook vandoor, werken . En het regent keihard...
  zondag 2 augustus 2009 @ 12:43:13 #12
217108 Saeramir
SYTYCD-maniak
pi_71534140
quote:
Op zondag 2 augustus 2009 12:35 schreef Malahide het volgende:

[..]

Doe's lief tegen mij, anders maak ik nooit meer een nieuw deeltje aan.

Ik ga er ook vandoor, werken . En het regent keihard...
aaah, ik zal lief doen sterkte met werken en door de regen heenploegen. hier is het boven de 40 graden, andere uiterste

oh en ik heb het ook nog nooit geprobeerd om te kopen, dus mss is het best te verkrijgen. dat uploaden kost idd best veel tijd denk ik, maar het komt wel goed
  zondag 2 augustus 2009 @ 13:41:46 #13
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_71535725
Ik vind Canada qua dans echt 1 van de besten.

Zo, dit is een TVP
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  zondag 2 augustus 2009 @ 16:20:30 #14
21350 breaky
Harder praten a.u.b
pi_71540638
Niet helemaal on topic maar dan kan wel hier denk ik. ;-)

Ik vroeg me al een hele tijd af hoe lang Cat Deeley was....want ze lijkt zo lang naast al die dancers

Ik opzoeken en lees dus dat ze rond de 175 cm lang is.

Nu vind ik dat niet zo heel erg lang eerlijk gezegd...

Dat betekent dus dat al die dansers allemaal zulke kleine mennekes en meiskes zijn? (Nu ben ik zelf ook maar een klein menneke hoor.)
Modus Vivendi!
Beetje aan het werk @ Lao P.D.R.
Soda water en Earl Grey :-)
  zondag 2 augustus 2009 @ 17:16:35 #15
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_71542100
NL is nu eenmaal een lang volk, voor ons is 175 niet zo lang nee
L'Amour menaçant:
  ESF Reporter zondag 2 augustus 2009 @ 21:22:28 #16
87554 Cee
Welluk?
pi_71548647
quote:
Op zondag 2 augustus 2009 12:16 schreef Malahide het volgende:

[..]

Dat 'dancing milkshake' komt van Nigel af, die zei dat toen hij zo in het oog sprong bij de Afrikaanse groepsdans, tussen de multicolours Brandon, Ade, Jason en Kupono .
Verrek, je hebt gelijk. Stomme Nigel.
quote:
Zo zat ik net terug te rekenen dat ik zeer wsl. in NY was toen daar de audities voor het eerste seizoen werden gehouden. Maf is dat. Heb toen wel opnames gezien op Fifth Avenue van die vreselijke serie Everwood .
Grappig! Vorig jaar wilde ik in NY naar Altar Boyz, leek me sowieso een leuke show en Neil zat er in. Maar dat feest ging helaas niet door. Hij zit nu in een andere musical maar die gaat er binnenkort ook mee stoppen. En gvdmme Danny Tidwell gaat ook in een musical spelen, de eerste previews daarvan zijn te zien in de week nadat ik weer weg ben uit NY dit jaar.
Cee, Koningin der Timingen.
  maandag 3 augustus 2009 @ 01:22:04 #17
21350 breaky
Harder praten a.u.b
pi_71554690
Reislustige mensen trouwens hier

Ik ook hoor
Modus Vivendi!
Beetje aan het werk @ Lao P.D.R.
Soda water en Earl Grey :-)
  maandag 3 augustus 2009 @ 12:44:56 #18
217108 Saeramir
SYTYCD-maniak
pi_71561592
quote:
Op zondag 2 augustus 2009 16:20 schreef breaky het volgende:
Niet helemaal on topic maar dan kan wel hier denk ik. ;-)

Ik vroeg me al een hele tijd af hoe lang Cat Deeley was....want ze lijkt zo lang naast al die dancers

Ik opzoeken en lees dus dat ze rond de 175 cm lang is.

Nu vind ik dat niet zo heel erg lang eerlijk gezegd...

Dat betekent dus dat al die dansers allemaal zulke kleine mennekes en meiskes zijn? (Nu ben ik zelf ook maar een klein menneke hoor.)
Echt? dan zijn ze idd allemaal kleintjes zeg, want zelfs de lange mannen zijn meestal wat korter dan Cat, en al heeft die vast wel hakken van 10 cm, dat betekent nog dat er nauwelijks mannen zijn die langer zijn dan 1.80?! best gek. En dan betekent dan ook dat Evan idd een klein ventje is.. ws nog geen 1.65 :0
  dinsdag 4 augustus 2009 @ 08:26:30 #19
151110 Malahide
Interne amplitude
pi_71585007
Een beetje info over de finale (van de Fox site):
quote:
Brandon Bryant, Evan Kasprzak, Jeanine Mason and Kayla Radomski were named SO YOU THINK YOU CAN DANCE’s Top 4 finalists after host Cat Deeley revealed that Melissa Sandvig, 29, a Ballet dancer from Los Alamitos, CA and Ade Obayomi, 20, a Contemporary dancer from Orange County, CA were eliminated from the competition.

The two-night, four-hour season finale of SO YOU THINK YOU CAN DANCE promises to be the series’ most spectacular showdown ever! The Top 4 will compete one last time in the hopes of winning America’s vote and the title of America’s Favorite Dancer, a $250,000 cash prize and a featured spot on the cover of the November issue of Dance Spirit magazine. Judges Nigel Lythgoe and Mary Murphy, as well as guest judges Mia Michaels, Tyce Diorio, Adam Shankman and Debbie Allen, will offer critiques on the final performances of the season. Broadcast for the first time from the Kodak Theatre in Hollywood, the finale will air Wednesday, Aug. 5 (8:00-10:00 PM ET/PT) and Thursday, Aug. 6 (8:00-10:00 PM ET live/PT tape-delayed) on FOX.

In addition to naming America’s Favorite Dancer, the two-hour live finale will feature performances by this season’s Top 20 dancers, Hip Hop dance team The Rage Boyz Crew and Talia Fowler, winner of Season Two of “So You Think You Can Dance Australia.” The celebration will also showcase encore performances of the Judges’ favorite routines from Season Five.
Vier uur
Debbie Allen en Shankers .
Ook leuk dat de winnares van SYTYCD Australië komt optreden.
  dinsdag 4 augustus 2009 @ 10:10:26 #20
217108 Saeramir
SYTYCD-maniak
pi_71586782
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 08:26 schreef Malahide het volgende:
Een beetje info over de finale (van de Fox site):
[..]

Vier uur
Debbie Allen en Shankers .
Ook leuk dat de winnares van SYTYCD Australië komt optreden.
heb er alweer helemaal zin in!! al is het dan wel alweer afgelopen wat is het toch snel gegaan he!
  dinsdag 4 augustus 2009 @ 10:27:59 #21
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_71587169
TALIA
L'Amour menaçant:
  dinsdag 4 augustus 2009 @ 10:28:30 #22
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_71587178
Ja dit seizoen lijkt trouwens idd sneller gegaan dan anderen...
Waren er minder auditie afleveringen of zo?
L'Amour menaçant:
  dinsdag 4 augustus 2009 @ 11:47:15 #23
217108 Saeramir
SYTYCD-maniak
pi_71589098
volgens mij niet.. ik dacht dat het altijd 23 afleveringen waren.

tijd gaat snel als je het naar je zin hebt
  dinsdag 4 augustus 2009 @ 12:00:33 #24
151110 Malahide
Interne amplitude
pi_71589456
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 10:10 schreef Saeramir het volgende:
heb er alweer helemaal zin in!! al is het dan wel alweer afgelopen wat is het toch snel gegaan he!
Zeker snel gegaan en er waren toch echt niet minder afleveringen dan vorig jaar. En joh, we gaan zo weer verder met seizoen 6, en met Canada, en met Nederland...

malahide nu
malahide over een paar maanden
  dinsdag 4 augustus 2009 @ 12:04:18 #25
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_71589540
Ja straks lopen er 3 door elkaar heen of zo
L'Amour menaçant:
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')