whahah.. wat ben jij oud zegquote:Op zondag 2 augustus 2009 08:55 schreef Malahide het volgende:
[..]
Laat ik het zo zeggen... als ik mijn best had gedaan vroeger dan was ik nu een leuke jonge moeder geweest van een 20-jarig Adeetje of een Jasontje![]()
36![]()
[..]
Van Australië heb ik alleen nog maar de audities van seizoen 1 gezien, dus daar kan ik nog niks over zeggen. Seizoen 1 van Canada vond ik vooral amateuristisch qua productie en die presentatrice.... Wat een barbie, met dat handje altijd op haar heup en dat meegejank. Het niveau van de dansen was wel lager en vooral de choreografen zijn volgens mij lang zo goed niet als in de US.
Maar de allerslechtste SYTYCD was toch wel USA 1. Vreselijk, de hele opzet ook. Ze waren toen écht nog bezig om het programma vorm te geven. En de gemiddelde kwaliteit van de dansers was dramatisch. Zo'n Jonnis, of Big Poppa... die zouden nu niet eens naar de choreo gestuurd worden. Blake was dan wel weer hilarisch. En Lauren Sanchez. Thank God for Cat.
Ooooo en Nico... da's pure lust. Die ogen
! Dat geile Franse accentje
. En o ja, hij heeft ook wel een lekker lichaam volgens mij
. Als alles meezit ga ik volgend jaar naar Canada op vakantie, dan ga ik Nico stalken
. Wat een man...
Dat 'dancing milkshake' komt van Nigel af, die zei dat toen hij zo in het oog sprong bij de Afrikaanse groepsdans, tussen de multicolours Brandon, Ade, Jason en Kuponoquote:Op zondag 2 augustus 2009 10:59 schreef Cee het volgende:
Verbaast me dat hij zo ongeliefd is op de andere tv-fora (Amerikaanse) die ik bezoek, ze noemen hem o.a. de 'dancing milkshake'. Of, eigenlijk is het best grappig.
Zo zat ik net terug te rekenen dat ik zeer wsl. in NY was toen daar de audities voor het eerste seizoen werden gehouden. Maf is dat. Heb toen wel opnames gezien op Fifth Avenue van die vreselijke serie Everwoodquote:Ik kom er trouwens achter dat de SYTYCD-tour in Boston komt, een week nadat ik er ben geweest. Goeie timing, Cee. Maar gelukkig kan ik de eerste paar afleveringen gewoon live kijken, jammer genoeg zijn het de audities, dan kan ik niet stemmen. Ach ja!
ja hequote:Echt? OMG, ik dacht dat ik een paar weken rust had om bij te komen voor de herstwaanzin .
Leuk hoor, dat wordt weer flink kopen. Maar goed dat ik net een nieuwe externe harddisc heb gekocht.
Ja, 't is best gezelli hier . Zo gezelli dat ik het vreselijk woord gezelli gewoon durf te gebruiken...
dat komt omdat JMG een gekke fransoos is en Nigel een stijve Britse old bastard isquote:Het gekke is dat ik het van Jean-Marc heel goed kan hebben, maar van Nigel
quote:
Seizoen 1 Canada heb ik gekeken, twee nog niet.quote:Ik hoop eigenlijk dat dit jaar die gekke Italiaanse kunstschaatser terug komt. Ook al vond ik het een soort van kwal, die dingen die hij er soms ingooideongelofelijk.
hopelijk vind ik het, ik weet zeker dat ik het super vind!!quote:Strictly Come Dancing is de oerversie van alle Dancing With The Stars, dus professionele ballroom/latindansers die met celebrities dansen. Veel slechter dansen natuurlijk dan bij SYTYCD, maar de 'journeys' zijn altijd zo leuk. Dat is echt een grote happening in mijn leven hoor , als het kan iedere zaterdag met vrienden voor de buis, lekker eten erbij en zo. Geen idee of je het kan downloaden, tot nu toe heb ik alles opgenomen op mijn DVD-recorder. We gaan gewoon zoeken.
quote:
wakker worden, season 2 CA gaat dus nog beginnenquote:Seizoen 1 Canada heb ik gekeken, twee nog niet.
Oh God ja, Emanuel Sandhu![]()
. Wat een omhooggevallen kneus. Die laten ze écht niet door, dan zou het hele programma alleen maar om hem draaien, want hij is echt een sportheld in Canada (ja, kunstschaatsen kijk ik ook al naar, ja ja, ben niet alleen bejaard maar ook zielig
![]()
). Die knaap zou absoluut niet kunnen partneren, vééééél te egocentrisch. Ik zie Nigel er als überexecutiveproducermegalomaan nog wel persoonlijk een stokje voor steken, want die houdt helemaal niet van vrouwelijke dansers zoals we weten.
Ik zou dat in principe van mijn DVD-recorder naar mijn PC kunnen kopiëren, alleen heb ik dat nog nooit gedaan en t.z.t. kan ik me niet voorstellen dat ik er dan tijd voor hebquote:Op zondag 2 augustus 2009 12:25 schreef Saeramir het volgende:
[..]
hopelijk vind ik het, ik weet zeker dat ik het super vind!!maar als je het op kan nemen op een dvd speler, kan je het volgens mij ook uploaden via een site als megaupload ofzo? gaan we eens bekijken
Doe's lief tegen mij, anders maak ik nooit meer een nieuw deeltje aan.quote:Op zondag 2 augustus 2009 12:30 schreef Saeramir het volgende:
wakker worden, season 2 CA gaat dus nog beginnen
aaah, ik zal lief doenquote:Op zondag 2 augustus 2009 12:35 schreef Malahide het volgende:
[..]
Doe's lief tegen mij, anders maak ik nooit meer een nieuw deeltje aan.
Ik ga er ook vandoor, werken. En het regent keihard...
Verrek, je hebt gelijk.quote:Op zondag 2 augustus 2009 12:16 schreef Malahide het volgende:
[..]
Dat 'dancing milkshake' komt van Nigel af, die zei dat toen hij zo in het oog sprong bij de Afrikaanse groepsdans, tussen de multicolours Brandon, Ade, Jason en Kupono.
Grappig!quote:Zo zat ik net terug te rekenen dat ik zeer wsl. in NY was toen daar de audities voor het eerste seizoen werden gehouden. Maf is dat. Heb toen wel opnames gezien op Fifth Avenue van die vreselijke serie Everwood.
Echt?quote:Op zondag 2 augustus 2009 16:20 schreef breaky het volgende:
Niet helemaal on topic maar dan kan wel hier denk ik. ;-)
Ik vroeg me al een hele tijd af hoe lang Cat Deeley was....want ze lijkt zo lang naast al die dancers
Ik opzoeken en lees dus dat ze rond de 175 cm lang is.
Nu vind ik dat niet zo heel erg lang eerlijk gezegd...
Dat betekent dus dat al die dansers allemaal zulke kleine mennekes en meiskes zijn? (Nu ben ik zelf ook maar een klein menneke hoor.)
Vier uurquote:Brandon Bryant, Evan Kasprzak, Jeanine Mason and Kayla Radomski were named SO YOU THINK YOU CAN DANCE’s Top 4 finalists after host Cat Deeley revealed that Melissa Sandvig, 29, a Ballet dancer from Los Alamitos, CA and Ade Obayomi, 20, a Contemporary dancer from Orange County, CA were eliminated from the competition.
The two-night, four-hour season finale of SO YOU THINK YOU CAN DANCE promises to be the series’ most spectacular showdown ever! The Top 4 will compete one last time in the hopes of winning America’s vote and the title of America’s Favorite Dancer, a $250,000 cash prize and a featured spot on the cover of the November issue of Dance Spirit magazine. Judges Nigel Lythgoe and Mary Murphy, as well as guest judges Mia Michaels, Tyce Diorio, Adam Shankman and Debbie Allen, will offer critiques on the final performances of the season. Broadcast for the first time from the Kodak Theatre in Hollywood, the finale will air Wednesday, Aug. 5 (8:00-10:00 PM ET/PT) and Thursday, Aug. 6 (8:00-10:00 PM ET live/PT tape-delayed) on FOX.
In addition to naming America’s Favorite Dancer, the two-hour live finale will feature performances by this season’s Top 20 dancers, Hip Hop dance team The Rage Boyz Crew and Talia Fowler, winner of Season Two of “So You Think You Can Dance Australia.” The celebration will also showcase encore performances of the Judges’ favorite routines from Season Five.
quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 08:26 schreef Malahide het volgende:
Een beetje info over de finale (van de Fox site):
[..]
Vier uur![]()
Debbie Allenen Shankers
![]()
.
Ook leuk dat de winnares van SYTYCD Australië komt optreden.
Zeker snel gegaan en er waren toch echt niet minder afleveringen dan vorig jaar. En joh, we gaan zo weer verder met seizoen 6, en met Canada, en met Nederland...quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 10:10 schreef Saeramir het volgende:
![]()
heb er alweer helemaal zin in!! al is het dan wel alweer afgelopen
wat is het toch snel gegaan he!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |