abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 2 augustus 2009 @ 12:02:21 #1
151110 Malahide
Interne amplitude
pi_71533296
Hier verder.

So You Think You Can Dance [USA] # 1 Sick Pop 'n' Lock Dancer!

So You Think You Can Dance [USA] # 2: Hot Tamales!

De finalisten van seizoen 5:

Kayla

Evan

Jeanine

Brandon

[ Bericht 91% gewijzigd door Malahide op 02-08-2009 12:11:09 ]
You cheated on me with choreography.
  zondag 2 augustus 2009 @ 12:12:22 #2
217108 Saeramir
SYTYCD-maniak
pi_71533507
quote:
Op zondag 2 augustus 2009 08:55 schreef Malahide het volgende:

[..]

Laat ik het zo zeggen... als ik mijn best had gedaan vroeger dan was ik nu een leuke jonge moeder geweest van een 20-jarig Adeetje of een Jasontje

36
[..]

Van Australië heb ik alleen nog maar de audities van seizoen 1 gezien, dus daar kan ik nog niks over zeggen. Seizoen 1 van Canada vond ik vooral amateuristisch qua productie en die presentatrice... . Wat een barbie, met dat handje altijd op haar heup en dat meegejank. Het niveau van de dansen was wel lager en vooral de choreografen zijn volgens mij lang zo goed niet als in de US.

Maar de allerslechtste SYTYCD was toch wel USA 1. Vreselijk, de hele opzet ook. Ze waren toen écht nog bezig om het programma vorm te geven. En de gemiddelde kwaliteit van de dansers was dramatisch. Zo'n Jonnis, of Big Poppa... die zouden nu niet eens naar de choreo gestuurd worden. Blake was dan wel weer hilarisch. En Lauren Sanchez . Thank God for Cat.

Ooooo en Nico... da's pure lust . Die ogen ! Dat geile Franse accentje . En o ja, hij heeft ook wel een lekker lichaam volgens mij . Als alles meezit ga ik volgend jaar naar Canada op vakantie, dan ga ik Nico stalken . Wat een man...
whahah.. wat ben jij oud zeg

Heb je Canada al afgekeken?? (voor spoilers) Ik vond dat dus ook! Zo rommelig opgenomen op de 1 of andere manier.. En ik heb me met vlagen rot geërgerd aan JMG, als ie té sexistisch aan het kleppen was.. had ik echt plaatsvervangende schaamte, zo van, je vrouw zit in het publiek, viezerik Maar vaak was ie ook wel grappig Heb iig toch wel zin in het 2e seizoen! Het dansen vond ik ook van een iets lager niveau, al leek Mary Murphy dat niet te vinden (zei meerdere malen dat het het hoogste standaard was dat ze ooit gezien had ). Ik hoop eigenlijk dat dit jaar die gekke Italiaanse kunstschaatser terug komt. Ook al vond ik het een soort van kwal, die dingen die hij er soms ingooide ongelofelijk.
  zondag 2 augustus 2009 @ 12:16:30 #3
151110 Malahide
Interne amplitude
pi_71533571
quote:
Op zondag 2 augustus 2009 10:59 schreef Cee het volgende:
Verbaast me dat hij zo ongeliefd is op de andere tv-fora (Amerikaanse) die ik bezoek, ze noemen hem o.a. de 'dancing milkshake'. Of, eigenlijk is het best grappig.
Dat 'dancing milkshake' komt van Nigel af, die zei dat toen hij zo in het oog sprong bij de Afrikaanse groepsdans, tussen de multicolours Brandon, Ade, Jason en Kupono .
quote:
Ik kom er trouwens achter dat de SYTYCD-tour in Boston komt, een week nadat ik er ben geweest. Goeie timing, Cee. Maar gelukkig kan ik de eerste paar afleveringen gewoon live kijken, jammer genoeg zijn het de audities, dan kan ik niet stemmen. Ach ja!
Zo zat ik net terug te rekenen dat ik zeer wsl. in NY was toen daar de audities voor het eerste seizoen werden gehouden. Maf is dat. Heb toen wel opnames gezien op Fifth Avenue van die vreselijke serie Everwood .
  zondag 2 augustus 2009 @ 12:17:08 #4
217108 Saeramir
SYTYCD-maniak
pi_71533596
volgende deel alweer sorry voor mijn gezwam, Cee
is Evan zo ongeliefd?! jammer hoor. En wat vinden ze van Brandon dan op die fora? ben ik wel benieuwd naar..
dat wat jij had met seizoen 1 had ik dus pas ook. Had er geen idee van dat het te dlden was. Dus het kwam op de Egyptische tv en ik probeerde met alle macht geen spoilers te lezen op het internet. Gelukkig ben ik er nu wel achter

maar Malahide, Aus moet je echt kijken hoor!! is echt supergoed. van hoge kwaliteit en mooi gemaakt.
  zondag 2 augustus 2009 @ 12:23:09 #5
217108 Saeramir
SYTYCD-maniak
pi_71533721
quote:
Echt? OMG, ik dacht dat ik een paar weken rust had om bij te komen voor de herstwaanzin .
Leuk hoor, dat wordt weer flink kopen. Maar goed dat ik net een nieuwe externe harddisc heb gekocht.

Ja, 't is best gezelli hier . Zo gezelli dat ik het vreselijk woord gezelli gewoon durf te gebruiken...
ja he
quote:
Het gekke is dat ik het van Jean-Marc heel goed kan hebben, maar van Nigel
dat komt omdat JMG een gekke fransoos is en Nigel een stijve Britse old bastard is
  zondag 2 augustus 2009 @ 12:23:45 #6
151110 Malahide
Interne amplitude
pi_71533731
quote:
Op zondag 2 augustus 2009 12:12 schreef Saeramir het volgende:
whahah.. wat ben jij oud zeg
scheer je weg snotneus.

quote:
Ik hoop eigenlijk dat dit jaar die gekke Italiaanse kunstschaatser terug komt. Ook al vond ik het een soort van kwal, die dingen die hij er soms ingooide ongelofelijk.
Seizoen 1 Canada heb ik gekeken, twee nog niet.
Oh God ja, Emanuel Sandhu . Wat een omhooggevallen kneus. Die laten ze écht niet door, dan zou het hele programma alleen maar om hem draaien, want hij is echt een sportheld in Canada (ja, kunstschaatsen kijk ik ook al naar, ja ja, ben niet alleen bejaard maar ook zielig ). Die knaap zou absoluut niet kunnen partneren, vééééél te egocentrisch. Ik zie Nigel er als überexecutiveproducermegalomaan nog wel persoonlijk een stokje voor steken, want die houdt helemaal niet van vrouwelijke dansers zoals we weten.
  zondag 2 augustus 2009 @ 12:25:48 #7
217108 Saeramir
SYTYCD-maniak
pi_71533782
quote:
Strictly Come Dancing is de oerversie van alle Dancing With The Stars, dus professionele ballroom/latindansers die met celebrities dansen. Veel slechter dansen natuurlijk dan bij SYTYCD, maar de 'journeys' zijn altijd zo leuk. Dat is echt een grote happening in mijn leven hoor , als het kan iedere zaterdag met vrienden voor de buis, lekker eten erbij en zo. Geen idee of je het kan downloaden, tot nu toe heb ik alles opgenomen op mijn DVD-recorder. We gaan gewoon zoeken.
hopelijk vind ik het, ik weet zeker dat ik het super vind!! maar als je het op kan nemen op een dvd speler, kan je het volgens mij ook uploaden via een site als megaupload ofzo? gaan we eens bekijken
  zondag 2 augustus 2009 @ 12:30:59 #8
217108 Saeramir
SYTYCD-maniak
pi_71533888
quote:
Op zondag 2 augustus 2009 12:23 schreef Malahide het volgende:

[..]

scheer je weg snotneus.

[..]
quote:
Seizoen 1 Canada heb ik gekeken, twee nog niet.
Oh God ja, Emanuel Sandhu . Wat een omhooggevallen kneus. Die laten ze écht niet door, dan zou het hele programma alleen maar om hem draaien, want hij is echt een sportheld in Canada (ja, kunstschaatsen kijk ik ook al naar, ja ja, ben niet alleen bejaard maar ook zielig ). Die knaap zou absoluut niet kunnen partneren, vééééél te egocentrisch. Ik zie Nigel er als überexecutiveproducermegalomaan nog wel persoonlijk een stokje voor steken, want die houdt helemaal niet van vrouwelijke dansers zoals we weten.
wakker worden, season 2 CA gaat dus nog beginnen
is dat zo? wist niet dat ie zo'n held was. ik vond hem ook een kwal dus, maar die triple axes ongelofijk. Mary Murphy wilde hem er echt heeeel graag inhebben, die was helemaal perplex.Trouwens als ik de tijd en kans heb kijk ik ook graag kunstschaatsen, vind het prachtig. Alleen de laatste jaren helemaal niets gezien, gewoonweg geen tijd gehad.. En ken ook niet echt namen, ja die van een jaar of 8 geleden mss nog een beetje..
  zondag 2 augustus 2009 @ 12:32:26 #9
217108 Saeramir
SYTYCD-maniak
pi_71533909
wow, wat een geklets, sorry iedereen nu tijd voor de resultshow met Twitch en Joshua
  zondag 2 augustus 2009 @ 12:32:39 #10
151110 Malahide
Interne amplitude
pi_71533914
quote:
Op zondag 2 augustus 2009 12:25 schreef Saeramir het volgende:

[..]

hopelijk vind ik het, ik weet zeker dat ik het super vind!! maar als je het op kan nemen op een dvd speler, kan je het volgens mij ook uploaden via een site als megaupload ofzo? gaan we eens bekijken
Ik zou dat in principe van mijn DVD-recorder naar mijn PC kunnen kopiëren, alleen heb ik dat nog nooit gedaan en t.z.t. kan ik me niet voorstellen dat ik er dan tijd voor heb . Ben best een techniek-kneus. Bij het googlen kom ik best veel oude torrents tegen, dus misschien valt het mee.
  zondag 2 augustus 2009 @ 12:35:18 #11
151110 Malahide
Interne amplitude
pi_71533967
quote:
Op zondag 2 augustus 2009 12:30 schreef Saeramir het volgende:
wakker worden, season 2 CA gaat dus nog beginnen
Doe's lief tegen mij, anders maak ik nooit meer een nieuw deeltje aan.

Ik ga er ook vandoor, werken . En het regent keihard...
  zondag 2 augustus 2009 @ 12:43:13 #12
217108 Saeramir
SYTYCD-maniak
pi_71534140
quote:
Op zondag 2 augustus 2009 12:35 schreef Malahide het volgende:

[..]

Doe's lief tegen mij, anders maak ik nooit meer een nieuw deeltje aan.

Ik ga er ook vandoor, werken . En het regent keihard...
aaah, ik zal lief doen sterkte met werken en door de regen heenploegen. hier is het boven de 40 graden, andere uiterste

oh en ik heb het ook nog nooit geprobeerd om te kopen, dus mss is het best te verkrijgen. dat uploaden kost idd best veel tijd denk ik, maar het komt wel goed
  zondag 2 augustus 2009 @ 13:41:46 #13
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_71535725
Ik vind Canada qua dans echt 1 van de besten.

Zo, dit is een TVP
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  zondag 2 augustus 2009 @ 16:20:30 #14
21350 breaky
Harder praten a.u.b
pi_71540638
Niet helemaal on topic maar dan kan wel hier denk ik. ;-)

Ik vroeg me al een hele tijd af hoe lang Cat Deeley was....want ze lijkt zo lang naast al die dancers

Ik opzoeken en lees dus dat ze rond de 175 cm lang is.

Nu vind ik dat niet zo heel erg lang eerlijk gezegd...

Dat betekent dus dat al die dansers allemaal zulke kleine mennekes en meiskes zijn? (Nu ben ik zelf ook maar een klein menneke hoor.)
Modus Vivendi!
Beetje aan het werk @ Lao P.D.R.
Soda water en Earl Grey :-)
  zondag 2 augustus 2009 @ 17:16:35 #15
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_71542100
NL is nu eenmaal een lang volk, voor ons is 175 niet zo lang nee
L'Amour menaçant:
  ESF Reporter zondag 2 augustus 2009 @ 21:22:28 #16
87554 Cee
Welluk?
pi_71548647
quote:
Op zondag 2 augustus 2009 12:16 schreef Malahide het volgende:

[..]

Dat 'dancing milkshake' komt van Nigel af, die zei dat toen hij zo in het oog sprong bij de Afrikaanse groepsdans, tussen de multicolours Brandon, Ade, Jason en Kupono .
Verrek, je hebt gelijk. Stomme Nigel.
quote:
Zo zat ik net terug te rekenen dat ik zeer wsl. in NY was toen daar de audities voor het eerste seizoen werden gehouden. Maf is dat. Heb toen wel opnames gezien op Fifth Avenue van die vreselijke serie Everwood .
Grappig! Vorig jaar wilde ik in NY naar Altar Boyz, leek me sowieso een leuke show en Neil zat er in. Maar dat feest ging helaas niet door. Hij zit nu in een andere musical maar die gaat er binnenkort ook mee stoppen. En gvdmme Danny Tidwell gaat ook in een musical spelen, de eerste previews daarvan zijn te zien in de week nadat ik weer weg ben uit NY dit jaar.
Cee, Koningin der Timingen.
  maandag 3 augustus 2009 @ 01:22:04 #17
21350 breaky
Harder praten a.u.b
pi_71554690
Reislustige mensen trouwens hier

Ik ook hoor
Modus Vivendi!
Beetje aan het werk @ Lao P.D.R.
Soda water en Earl Grey :-)
  maandag 3 augustus 2009 @ 12:44:56 #18
217108 Saeramir
SYTYCD-maniak
pi_71561592
quote:
Op zondag 2 augustus 2009 16:20 schreef breaky het volgende:
Niet helemaal on topic maar dan kan wel hier denk ik. ;-)

Ik vroeg me al een hele tijd af hoe lang Cat Deeley was....want ze lijkt zo lang naast al die dancers

Ik opzoeken en lees dus dat ze rond de 175 cm lang is.

Nu vind ik dat niet zo heel erg lang eerlijk gezegd...

Dat betekent dus dat al die dansers allemaal zulke kleine mennekes en meiskes zijn? (Nu ben ik zelf ook maar een klein menneke hoor.)
Echt? dan zijn ze idd allemaal kleintjes zeg, want zelfs de lange mannen zijn meestal wat korter dan Cat, en al heeft die vast wel hakken van 10 cm, dat betekent nog dat er nauwelijks mannen zijn die langer zijn dan 1.80?! best gek. En dan betekent dan ook dat Evan idd een klein ventje is.. ws nog geen 1.65 :0
  dinsdag 4 augustus 2009 @ 08:26:30 #19
151110 Malahide
Interne amplitude
pi_71585007
Een beetje info over de finale (van de Fox site):
quote:
Brandon Bryant, Evan Kasprzak, Jeanine Mason and Kayla Radomski were named SO YOU THINK YOU CAN DANCE’s Top 4 finalists after host Cat Deeley revealed that Melissa Sandvig, 29, a Ballet dancer from Los Alamitos, CA and Ade Obayomi, 20, a Contemporary dancer from Orange County, CA were eliminated from the competition.

The two-night, four-hour season finale of SO YOU THINK YOU CAN DANCE promises to be the series’ most spectacular showdown ever! The Top 4 will compete one last time in the hopes of winning America’s vote and the title of America’s Favorite Dancer, a $250,000 cash prize and a featured spot on the cover of the November issue of Dance Spirit magazine. Judges Nigel Lythgoe and Mary Murphy, as well as guest judges Mia Michaels, Tyce Diorio, Adam Shankman and Debbie Allen, will offer critiques on the final performances of the season. Broadcast for the first time from the Kodak Theatre in Hollywood, the finale will air Wednesday, Aug. 5 (8:00-10:00 PM ET/PT) and Thursday, Aug. 6 (8:00-10:00 PM ET live/PT tape-delayed) on FOX.

In addition to naming America’s Favorite Dancer, the two-hour live finale will feature performances by this season’s Top 20 dancers, Hip Hop dance team The Rage Boyz Crew and Talia Fowler, winner of Season Two of “So You Think You Can Dance Australia.” The celebration will also showcase encore performances of the Judges’ favorite routines from Season Five.
Vier uur
Debbie Allen en Shankers .
Ook leuk dat de winnares van SYTYCD Australië komt optreden.
  dinsdag 4 augustus 2009 @ 10:10:26 #20
217108 Saeramir
SYTYCD-maniak
pi_71586782
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 08:26 schreef Malahide het volgende:
Een beetje info over de finale (van de Fox site):
[..]

Vier uur
Debbie Allen en Shankers .
Ook leuk dat de winnares van SYTYCD Australië komt optreden.
heb er alweer helemaal zin in!! al is het dan wel alweer afgelopen wat is het toch snel gegaan he!
  dinsdag 4 augustus 2009 @ 10:27:59 #21
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_71587169
TALIA
L'Amour menaçant:
  dinsdag 4 augustus 2009 @ 10:28:30 #22
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_71587178
Ja dit seizoen lijkt trouwens idd sneller gegaan dan anderen...
Waren er minder auditie afleveringen of zo?
L'Amour menaçant:
  dinsdag 4 augustus 2009 @ 11:47:15 #23
217108 Saeramir
SYTYCD-maniak
pi_71589098
volgens mij niet.. ik dacht dat het altijd 23 afleveringen waren.

tijd gaat snel als je het naar je zin hebt
  dinsdag 4 augustus 2009 @ 12:00:33 #24
151110 Malahide
Interne amplitude
pi_71589456
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 10:10 schreef Saeramir het volgende:
heb er alweer helemaal zin in!! al is het dan wel alweer afgelopen wat is het toch snel gegaan he!
Zeker snel gegaan en er waren toch echt niet minder afleveringen dan vorig jaar. En joh, we gaan zo weer verder met seizoen 6, en met Canada, en met Nederland...

malahide nu
malahide over een paar maanden
  dinsdag 4 augustus 2009 @ 12:04:18 #25
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_71589540
Ja straks lopen er 3 door elkaar heen of zo
L'Amour menaçant:
  dinsdag 4 augustus 2009 @ 12:04:36 #26
151110 Malahide
Interne amplitude
pi_71589547
Welke dansen denken jullie dat de judges gaan kiezen voor de 'repeat'? Veilige gokken zijn denk ik Addiction (Kayla & Kupono), BreastCancer (Melissa & Ade, maar ze kunnen natuurlijk ook dat balletstuk van hun pakken, al zie ik het liefst hun rumba nog een keer), Janette & Brandon's Argentine Tango, Jason & Caitlin's Bollywood. Misschien de allereerste dans van het seizoen, Phillip & Jeanine's hip hop. Wat denken jullie? Ik vergeet vast een heel voor de hand liggende...
  dinsdag 4 augustus 2009 @ 12:17:18 #27
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_71589857
Addiction & Cancer ja (voelt raar om te zeggen nu exact op dit moment een vriendin van me de uitslag krijgt ).
maar goed, die 2 dansen sowieso wel!
L'Amour menaçant:
  dinsdag 4 augustus 2009 @ 12:20:41 #28
151110 Malahide
Interne amplitude
pi_71589937
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 12:17 schreef Ang3l het volgende:
Addiction & Cancer ja (voelt raar om te zeggen nu exact op dit moment een vriendin van me de uitslag krijgt ).
maar goed, die 2 dansen sowieso wel!
Ja, klinkt niet lekker , we moeten er maar een andere naam voor verzinnen. Ik duim voor goed nieuws voor je vriendin.
  dinsdag 4 augustus 2009 @ 12:45:10 #29
217108 Saeramir
SYTYCD-maniak
pi_71590628
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 12:04 schreef Malahide het volgende:
Welke dansen denken jullie dat de judges gaan kiezen voor de 'repeat'? Veilige gokken zijn denk ik Addiction (Kayla & Kupono), BreastCancer (Melissa & Ade, maar ze kunnen natuurlijk ook dat balletstuk van hun pakken, al zie ik het liefst hun rumba nog een keer), Janette & Brandon's Argentine Tango, Jason & Caitlin's Bollywood. Misschien de allereerste dans van het seizoen, Phillip & Jeanine's hip hop. Wat denken jullie? Ik vergeet vast een heel voor de hand liggende...
Ik denk ook wel de Butt-dans van Evan en Randi. Ik denk zelf niet de Bollywood, en ook niet de rumba.
  dinsdag 4 augustus 2009 @ 12:46:21 #30
217108 Saeramir
SYTYCD-maniak
pi_71590663
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 12:20 schreef Malahide het volgende:

[..]

Ik duim voor goed nieuws voor je vriendin.
Ik ook
  dinsdag 4 augustus 2009 @ 13:30:19 #31
151110 Malahide
Interne amplitude
pi_71591924
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 12:45 schreef Saeramir het volgende:

[..]

Ik denk ook wel de Butt-dans van Evan en Randi. Ik denk zelf niet de Bollywood, en ook niet de rumba.
Ik denk ook niet dat we de rumba van Ade en Melissa nog een keer gaan zien, maar hij zou wel op mijn wensenlijstje staan. De dans van Jason & Jeanine is ook wel een kansmakertje denk ik. En ja, van Evan als finalist zal er toch een dans 'herhaald' moeten worden lijkt me, dan maakt de 'butt dance' nog de meeste kans...
  dinsdag 4 augustus 2009 @ 13:33:11 #32
151110 Malahide
Interne amplitude
pi_71592031
O ja, en als ze van de openingsdansen niet I Know You Want Me doen (hip hop/latin, NappyTabs/Dmitry), dan word ik heeeeel boos
  woensdag 5 augustus 2009 @ 09:53:31 #33
217108 Saeramir
SYTYCD-maniak
pi_71616203
Mijn gok zou zijn:

Addiction (Kayla & Kupono)
Butt (Randi & Evan)
Argentine Tango (Janette & Brandon)
BC (Melissa & Ade)
Ruzie in bed (Jeanine & Phillip)

En dan nummer 6.. Zal wel óf die van Jeanine en Jason worden (contemporary), of heel mss de Pas de Deux of de disco van Janette & Brandon..

Ik zou ook heel graag die Africaanse dans van de top 5 guys nog eens willen zien, maar dat zal wel niet gebeuren..

Trouwens, als mijn gok een beetje uitkomt, bewijst het maar al te meer wat een gevarieerde top 20 we hadden. Normaalgesproken is er wel 1 of 2 dansers die meerdere dansen dansen in de repeats, maar ik denk dat dat deze keer niet of nauwelijks gaat gebeuren..

Nog 1 dagje wachten!!!!!!
  woensdag 5 augustus 2009 @ 10:46:07 #34
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_71617386
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 12:20 schreef Malahide het volgende:

[..]

Ja, klinkt niet lekker , we moeten er maar een andere naam voor verzinnen. Ik duim voor goed nieuws voor je vriendin.
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 12:46 schreef Saeramir het volgende:

[..]

Ik ook
Thanks! Het nieuws was.... nou ja... zo goed als nog kon

Oeh, bijna de finale
L'Amour menaçant:
  woensdag 5 augustus 2009 @ 11:02:43 #35
217108 Saeramir
SYTYCD-maniak
pi_71617814
Fijn Ang hopelijk beterschap voor altijd!
pi_71631364
quote:
Op woensdag 5 augustus 2009 09:53 schreef Saeramir het volgende:
Mijn gok zou zijn:

Addiction (Kayla & Kupono)
Butt (Randi & Evan)
Argentine Tango (Janette & Brandon)
BC (Melissa & Ade)
Ruzie in bed (Jeanine & Phillip)

En dan nummer 6.. Zal wel óf die van Jeanine en Jason worden (contemporary), of heel mss de Pas de Deux of de disco van Janette & Brandon..

Ik
misschien wordt die travis dans van Jeanine en jason nog een keer gedaan? Daar werd de jury ook helemaal wauwie van. ((ikzelf trouwens ook, al was het alleen maar om travis))
I tried to tease it, but i just pissed it off
  donderdag 6 augustus 2009 @ 08:02:31 #37
151110 Malahide
Interne amplitude
pi_71642243
Hé dansvrindjes ,

Ik heb nog geen goede download gevonden maar wel clipjes gezien. Helaas geen tijd om vanochtend op een download te gaan zitten wachten, dus mijn verslag komt later. Eerste indrukken:

niveau
megagroot podium Kodak Theater en de manier waarop de dansen in beeld werden gebracht
Brandon (het kon dus nog erger...)

O ja, ik wil definitely dat één van de meiden wint .

Laters!

[ Bericht 3% gewijzigd door Malahide op 06-08-2009 08:40:06 ]
  donderdag 6 augustus 2009 @ 14:03:43 #38
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_71651015
Brandon ............... mijn god, ik geloof echt serieus geen ENE fuck van dat hele interview met hem. Niet geloven dat ie goed is, onzeker en verlegen... my ass. Dan komen die arrogante blikken en poses en gebaarjes echt niet vanzelf naar boven, en al helemaal niet zo vaak. Bah. Jak. nee. En die solo..... een hoop gespring. Knappe kunsten, ja... dans? Neuh.Hoeveel trucjes kan ik in 1 minuut proppen.
L'Amour menaçant:
pi_71659575
ik heb het gezien ik vond het niet finale-waardig ik weet gewoon niet meer wat ik van alles moet vinden. ben echt wat in de war. de reden daarvan volgt in mijn verslagje....

Podium
Veel te groot voor de dansers. Het was voor mij minder fijn op het oog dan de vertrouwde vloer van SYTYCD..

Jurk Cat
WHYYY wat lelijk zeg. Zij zelf was wel leuk trouwens.

Camerawerk
Idd niet goed

Algemeen niveau

Dit seizoen had niet nog een show moeten duren want mijn roze bril voor Evan begint af te glijden

Ik kom ook even met een disclaimer want ik heb het ook aardig vluchtig gezien allemaal en wil niet nog een keer kijken voor de download af is..

Even de dansen in willekeurige volgorde. Geef er meteen even rapportcijfers achteraan

Kayla & Brandon (6)
Ik kon er niet veel aanvinden Het was technisch gezien allemaal bijna perfect natuurlijk maar de muziek was niet mijn smaak, nee dit was het totaal niet voor mij. Wat mij ook stoorde is toen ze die pirouettes samen deden en ze aan het eind dus niet meer synchroon waren. Niet dat dat een schande is want het is gewoon hartstikke moeilijk, maar waarom wordt daar door de judges niet van gezegd Kayla en Brandon, de lievelingetjes van de leraren

Jeanine & Evan (7)
Vermakelijk, maar ben het net als Nigel ook wel zat dat Evan steeds een soort van underdogrol speelt in de stukken die ie voorgeschoteld krijgt. Maar verder gewoon goed gedanst en mss komt het door de roze bril die nog net op mijn neusvleugels hangt, maar ik vond dit 1 vd betere dansen van de avond. Maar verder ook niet memorabel.

Jeanine & Brandon (5)
Ik kon het niet leuk vinden Dit is toch geen paso doble muziek??? Ik haat het als die genres zo verkracht worden. Weer goed gedanst, maar ik vond het gewoon alsof ze tegen de muziek aan het vechten waren Ik kan niet zo goed wat zeggen over het dansen zelf, hebben ze gewoon goed gedaan. Maar ik kon het gewoon niet leuk vinden..

Kayla & Evan (7)
Weer de jive voor Evan. Tijd voor verbetering dus itt tot de eerste. Ik vond dat hij het beter deed dan de eerste keer, de contractions waren stukken scherper en het was een super leuke dans om te zien. Hun personality kwam ook goed naar voren. Maar weeer moet ik zeggen, NIET memorabel

Evan & Brandon (7)
Ik vond dit eigenlijk 1 vd betere routines van de avond. En eigenlijk viel Evan mij helemaal niet zo tegen. Vond het niet echt outdanced (maar de roze bril zit er nog steeds op), vond het leuk om naar te kijken. Vermakelijk maar niet echt een battle zoals het had moeten zijn..

Jeanine & Kayla (9)
Jaaaaa de beste dans van de avond is weer eens een Mia Onwijjjjjjjs mooi en briljant bedacht. Die ga ik nog een paar keer kijken. Gewoon ontroerend om de een of andere reden. En heel verrassend in het begin. Techniek was superb, het leek bijna ballet. Mooi hoor

Groepsdans (2)
WAT WAS DAAAAAAAT WHYYYYYY WADE (kan er niets fatsoenlijks over zeggen gewoon ) " " MY ASS

Brandon Solo (5)
Op techniek kan je gewoon niets opmerken maar wat een persoon. Als Brandon wint, ga ik echt en!!!!!!

Evan Solo (6)
Meer van hetzelfde maar blijft vermakelijk. Ben het dan ook niet eens dat het een slechte solo was. Maar wat Nigel zei, is dus de reden dat die roze bril nog maar aan een haartje hangt: Evan is idd niet zo vooruitgegaan als ik had verwacht en gehoopt. Hij is altijd een beetje op hetzelfde niveau gebleven terwijl anderen echt vooruitgang geboekt hebben. Ik hoop nog steeds dat ie wint en hij is voor mij nog steeds en maar het had niet nog een ronde moeten duren denk ik.... ik kan niet geloven dat ik dit echt opschrijf

Kayla Solo (6)
Niets speciaals net als wat Adam S zei, maar het blijft natuurlijk een fenomenale danser, technisch gezien.

Jeanine Solo (9)
De beste solo van de avond. Het stoeipoezerige wat me zo begon te storen was er helemaal niet, het was gewoon supersexy en prachtig mooi gedanst.

Gemiddeld een 5.6 Dat KAN toch niet voor een finale???

Ga dit eerst maar even posten en dan eens nadenken over wat ik hoop en denk voor morgen..

[ Bericht 0% gewijzigd door Saeramir op 06-08-2009 19:54:23 ]
pi_71660408
nog geen verslagje van Malahide?

Ik zit nu te wachten tot mijn neerlaad klaar is, dat duurt nogal lang met die rotconnectie hier duurt nog 3 kwartier ongeveer en dan ga ik het nog een keer kijken. Hopelijk valt het de tweede keer mee ipv tegen.

Ik heb echt een beetje een anticlimax-gevoel. Hopelijk is de show van morgen zo fantastisch dat de ietwat vieze smaak die ik van vandaag in mijn mon heb, verdwijnt. Mss als Evan wint

Wat ik denk? Nog steeds dat Evan wint. De balans opmakend, moet ik dit concluderen:

Kayla = Techniek maar geen personality
Evan = Personality maar geen techniek
Brandon = Techniek maar een kwallenpersonality
Jeanine = Techniek en gemiddeld personality

Aangezien ik nog steeds Kasprzactivist ben, ga ik nog steeds voor Evan. Mss dat eerlijkheidshalve, Jeanine moet winnen, aangezien zij in mijn ogen de beste mix heeft. Maar ik vind haar gewoon geen winnaar. Kan me niet voorstellen dat zij Americ's Fav Dancer is. Een beetje te erg de underdog, ofzo. Net zoiets als toen Griekenland Europees Kampioen voetbal werd ( ). Kayla zou ik mee kunnen leven maar Brandon als winnaar zou me meteen naar de rand van een ravijn drijven om eraf te springen.

Wat ik denk (en hoop): 1 Evan, 2 Jeanine, 3 Kayla, 4 Brandon..
  ESF Reporter donderdag 6 augustus 2009 @ 21:21:48 #41
87554 Cee
Welluk?
pi_71662976
Ik ben nog niet helemaal klaar, ben halverwege. Tot nu toe:

"Nasty Boys" (Brandon/Evan)

Wat een voorspelbare baggerchoreo zeg. Beetje heupstoten, beetje stampen. Nee, ik hoop dat dat koptelefoon-mens niet meer wordt uitgenodigd voor seizoen 6.

Wade Robson group routine
Geweldig leuk idee, leuk verhaal, leuk gedaan! Evan die de bal al bij het begin niet kon vangen.

Evan/Jeanine routine
Superleuk, Sonya begint me steeds meer te bevallen. Ik ben absoluut geen Jeanine-fan maar ze viel me steeds toch wel op en ik ging steeds minder op Evan letten. Maar zodra ik dat weer deed, wist hij me toch te verrassen.

Brandon/Kayla

Goed gedanst, maar op een of andere manier vond ik het lied niet rijmen met de outfits en sommige danspassen waardoor ik er niet veel chocola van kon maken.

KUT-jury met dat gebelegeer aan Evan's adres over z'n voorkomen.

Naar wat ik begrijp, is Jeanine opeens superpopulair geworden en ik denk dat ze wel zal winnen. Ze is veruit m'n minst favoriet. Heb er geen hekel aan of zo maar ze heeft totaal niks speciaals en ze raffelt de boel steeds een beetje af. Wat dat betreft is Kayla mijlen beter.
  ESF Reporter donderdag 6 augustus 2009 @ 21:23:24 #42
87554 Cee
Welluk?
pi_71663028
Die Mia Michaels routine.
(sorry, ben verzuurd aan het raken)
pi_71664047
ik ben halverwege de neerlaad en mss zijn sommige dingen wel ietsje beter dan mijn eerste indruk.. maar niet veel. ga nu naar bed, kijk de rest morgen wel. Morgen de hele dag weg dus ik hoop dat ik vlak voor ik weg moet nog even de neerlaad aan kan zetten, zodat ik niet hoef te wachten en meteen kan kijken als ik terug kom
  donderdag 6 augustus 2009 @ 22:09:20 #44
151110 Malahide
Interne amplitude
pi_71664483
Nee, ook nog geen verslagje van Malahide . Ben de hele dag op stap geweest en de neerlaad is nog niet helemaal binnen. Maar met een beetje mazzel lukt het nog voor deel twee van de finale...
  donderdag 6 augustus 2009 @ 22:40:41 #45
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_71665546

Wel ff op 1 van mijn vorige leraren stemmen bij de wildcard ronde van SYTYCD NL he
L'Amour menaçant:
  donderdag 6 augustus 2009 @ 22:44:40 #46
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_71665682
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 22:40 schreef Ang3l het volgende:

Wel ff op 1 van mijn vorige leraren stemmen bij de wildcard ronde van SYTYCD NL he
Ik vind trouwens dat je zijn stijl pas echt na 2:30 ziet.
That's my boyyy!
L'Amour menaçant:
  ESF Reporter donderdag 6 augustus 2009 @ 23:02:22 #47
87554 Cee
Welluk?
pi_71666343
Ang3l, ik zal kijken wat ik voor je kan doen. Hij danst oké maar het zijn vooral de danspassen die voor me een beetje teveel in de herhaling vallen, beetje teveel gewapper en gevogue met de handen. Met wat sterkere choreografie kan ie volgens mij een stuk beter uit de verf komen. Als jij er vertrouwen in hebt, heb ik het ook!

De rest van de finale-aflevering van gisteren heb ik inmiddels gezien en nu snap ik waarom half Amerika opeens helemaal lyrisch is over Jeanine. Wat wil je ook met zo'n knaller van een einde op een toch gezapige avond? Maar ALSJEBLIEFT Nigel, hou die perverse ondermaatse vunzige opmerkingen voor je, ouwe snoeperd. Ieeuwwww ieeeuwww.
Ik weet opeens niet meer wie ik wil zien winnen. Ik twitterde (tweette?) Evan maar toen kreeg ik op m'n kop van een vriendin van me uit de US. Die wilde Brandon zien winnen. En toen zag ik Kayla dansen en merkte ik dat ik haar zo veel beter vind dan Jeanine en dan gun ik haar toch ook die overwinning want ze is, samen met Brandon, de beste danser, maar minder onuitstaanbaar dan Brandon. Ach, wat. Als Jeanine maar niet wint. Maar die wint wel.

En holy shit on a popsicle waar kom ik net achter? Dit vindt momenteel plaats op Broadway. "Leuk", dacht ik, totdat ik dit las
quote:
Star dancers Anya Garnis and Pasha Kovalev will join the cast of Burn the Floor on August 18 at Broadway’s Longacre Theatre. They replace featured couple Maksim Chmerkovskiy and Karina Smirnoff, who are set to depart on August 16 for the upcoming season of Dancing with the Stars.
.....
Garnis and Kovalev have become fan favorites on TV’s So You Think You Can Dance. The Latvian-born Anya and Siberian-born Pasha have also appeared as guest dancers on Dancing with the Stars and Superstars of Dance.
omg omg omg! Ik ga misschien Pasha zien!
  vrijdag 7 augustus 2009 @ 00:08:22 #48
151110 Malahide
Interne amplitude
pi_71668817
Wat is het toch met shows als SYTYCD? Ik vreet alle afleveringen alsof ik drie maanden niet gegeten heb, maar zodra het einde nadert verslapt mijn enthousiasme. Te weinig dansers, te veel herhaling van de dansen en de commentaren, dezelfde gezichten telkens. De spanning is weg. Ik heb dit jaar ook geen favoriet, dat zal ook wel meespelen. Ik vond het een erg teleurstellende show, er gebeurde weinig origineels en al helemaal niets waar over drie jaar nog over gesproken zal worden. Hopelijk wordt het vanavond wel leuk, met de herhaling van de mooiste dansen van het seizoen, en de hopelijke spanning van wie er als laatsten overblijven. We duimen…

Podium: rare keuze om naar het immense Kodak Theater te gaan. Da’s leuk voor de Oscaruitreiking, maar veel te groot voor deze show. En ik vind het normale podium altijd zo leuk, met alle mensen die er omheen en boven hangen. Vanuit de zaal zal het best mooi geweest zijn, maar van zo veraf filmen werkt absoluut niet op televisie. Jammer, helemaal niet de intieme SYTYCD-sfeer . Echt een misser.

Alvast een special mention voor Nigel: getverdemme , wat is die vervelend zeg de laatste tijd, wat een seksistisch gedoe allemaal. Ik vond Nigel altijd wel een sympathieke vent, maar hij heeft dit seizoen behoorlijk voor mij afgedaan. Ik weet dat hij op zoek is naar een nieuwe vrouw in zijn leven, maar om nou voortdurend half klaar te gaan zitten komen op zo’n achttienjarige Jeanine… getver.

Group dance (Wade Robson)
Mmm… ik ga ervan uit dat dit heel erg ‘tongue in cheek’ was en stiekem vond ik het ook best een beetje vermakelijk. Maar dit was echt weer zo’n Wade-dans waar ongetwijfeld een briljant idee achter zit dat niet uit de verf komt. Het blijft bij Wade toch erop of eronder. Het is óf helemaal fantastisch, óf eigenlijk drie keer niks. Qua dansen stelde dit gecheerleader natuurlijk weinig voor. Kayla en Jeanine als cheerleaders, daar trap ik nog wel in, maar Brandon en Evan als stoere jocks… ha ha ha. Evan was trouwens echt de minste op het podium, bij deze dans was het wel heel duidelijk. Jammer, je hoopt toch op een enorme klapper aan het begin van de finale, zeker als Wade de touwtjes in handen heeft. Helaas. Wat ik overigens wel tof vond was Wade te zien dansen in het vooraf clipje. Wat een beest is dat zeg .

Jeanine & Evan – jazz (Sonya Tayeh)
Bleeeh, Sonya... altijd hetzelfde hoor. Rennen, vliegen, springen, duiken, vallen, opstaan en weer doorgaan (met dank aan Herman van Veen ). Altijd die gevechten tussen jongetje en meisje. Ik heb het wel gezien met haar choreos zo langzamerhand. Een paar sprongen en vooral de lifts waren goed. Jeanine was wel erg sterk en Evan had weer eens het nakijken. Die knul heeft vaak echt een gebrek aan ‘attack’. Hij kan het wel, maar ook vandaag kwam het er gewoon niet uit.

Kayla & Brandon – Broadway (Tyce 'cookie' Diorio)
Wat wel leuk was aan deze dans is dat Brandon op het einde doodging . Maar nu serieus! De choreo deed me op zich weinig. Ik vond eigenlijk vooral Kayla heel erg goed in deze dans, voor mijn gevoel knalde ze Brandon best een beetje van het podium. Prachtige danseres, wat een uitstraling en kracht. Die pirouettes, hoewel niet helemaal synchroon, waren toch wel vrij spectaculair. Volgens mij is dat echt zo’n mannen powerding in klassiek ballet, vond het wel gaaf dat Kayla dat nu ook deed. Het was goed, maar toch… over een jaar zal niemand zich dit nog herinneren.

Brandon & Evan – pop jazz (Laurie Ann Gibson)
Wat vreselijk. Wat afschuwelijk. Ik heb er geen woorden voor. O ja, toch wel. Als die fucking choreobitch volgend jaar terugkeert, gaat er een grote potplant door de televisie (nou ja, laptop) in huize Malahide . Wat een vreselijk wijf en wat een lelijke choreografieën. Net zoals bij de vorige keer: semi-stoer naast elkaar dansen als in een voor $500 gemaakte videoclip en ergens in het midden een potje schaduwboksen. Weten jullie nog wat de twee mannelijke finalisten vorig jaar deden? Juist, die fenomenale Russische adrenaline kick van Joshua en Twitch. Arme Evan en Brandon. En nogmaals arme Evan, je werd 200% weggedanst door Brandon. Ik heb nog een keer gekeken of het echt zo slecht was. Ja, dat was het .

Kayla & Jeanine – contemporary (Mia Michaels)
Jaaaa, hè, hè, eindelijk iets fatsoenlijks, eindelijk een dans die me wat deed . Mooie symboliek, mooie muziek – en vooral ook hele moeilijke muziek om op te dansen! Die twee tantes lieten wat mij betreft een enorm visitekaartje op dat podium achter. De elegantie en uitstraling van Kayla en de kracht en passie van Jeanine vloeiden prachtig samen. Wat mij betreft de dans van de avond. Meer dan terecht als één van deze twee wint, het maakt me niet zoveel uit wie (al zag ik bij Kayla weer het bekende wiebeltje!).

Kayla & Evan – jive (Tony & Melanie)
Dat countrysausje had voor mij niet gehoeven, maar kudos voor Kayla voor het dansen in die vreselijke cowboy boots. Hoewel Evan beter jivede dan bij zijn eerste poging, werd hij voor de zoveelste keer vanavond van het podium geblazen, deze keer door Kayla. De kritiek van Mary op de handen deelde ik niet helemaal, dat specifieke ding waar ze op wees leek mij een choreografische keuze, maar ik zal er wel helemaal naast zitten. Naar het einde toe vond ik het een rommeltje worden. Tja, entertaining, niet meer dan dat. Ik verlang naar een echte vette klassieke jive, zoals die van Anya en Danny (toevallig gister teruggezien).

Jeanine & Brandon – paso doble (Louis van Amstel)
Jeeeeuuu, Louis (kan het niet laten ha ha)! Maar… sorry Loetje, deze paso werkte niet voor mij. Ik vond de muziek erg vervelend en die dominatrix en leernicht outfits nogal afleidend. Ik ben geloof ik nogal een pasopurist, die dans werkt zoveel beter met traditionele muziek. Wel goed gedanst natuurlijk, al had ik Brandon best nog een tikkie krachtiger willen zien. Eindelijk een dans waarin hij al zijn arrogantie kan proppen, en dan doet ‘ie het niet .

Solo’s:

Brandon: oooooh, the horror. Wat is het toch een fijne oprechte jongen hè? De dans: was hij door een nest wespen in zijn reet gestoken of zo? Jezus, wat hectisch. Die pose op het einde (was dat het moment dat je over je nek ging Ang3l?), en dat gehinnik toen Nigel zei “you wiped out the competition” . Twee keer naar de plee rennen hoor... Vreselijk, té genant gewoon . Laat hem alsjeblieft niet winnen America, pleeaaaasssseeeeeee.

Jeanine: ge-wel-dig . Perfecte muziekkeuze, briljant gedanst. Die pirouette die maar doorging en langzaam vertraagde totdat ik dacht: “nu valt ze om”. Die roos in haar mond… zo tacky, maar het werkte! Heerlijk, had nog wel langer door mogen gaan.

Evan: och, traantjes. Hup, tienduizend stemmen extra. Call me cynical. En de solo… zwak. 45 seconden en daar de helft van een beetje stilstaan en boppen… Gozer, knal toch eens keer echt! Teleurstellend. Toen het kritische commentaar van Nigel… en weer tienduizend stemmen!

Kayla: pfoe, weer die jankende opa. De solo was zoals altijd goed, maar ze is gewoon niet de beste choreografe voor haarzelf. Wel geweldig voor haar dat ze door Adam in het rijtje Travis-Will-Danny werd geplaatst. Kan me daar best in vinden. Het zal wel betekenen dat ze niet gaat winnen.

Wie gaat er winnen? Geen idee, dan ben ik maar net zo min man als Shankers !
Wie ik wil zien winnen? Jeanine of Kayla, met een kleine voorkeur voor Jeanine. Of Kayla. Whaaaaa, ik weet het gewoon niet!

[ Bericht 0% gewijzigd door Malahide op 07-08-2009 06:58:24 ]
  vrijdag 7 augustus 2009 @ 00:27:49 #49
151110 Malahide
Interne amplitude
pi_71669356
Ik heb weer erg genoten van jullie posts dames en heer. We zijn het vaak eens, maar op een paar punten liggen onze meningen ook lekker ver uit elkaar . Ik ga naar mijn nest en hoop vurig morgenochtend met gezwinde spoed een download binnen te kunnen halen! Tot morgen!
pi_71674798
I can't wait.. maar ik wil de uitslag zelf zien, en niet op internet lezen...
maar het duurt zoooo lang...
And It Hurts With Every HeartBeat
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')