abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 26 mei 2008 @ 12:19:27 #2
148174 Kantar
TV junkie.
pi_58916466
Ik heb het al gedownload maar nog steeds geen tijd gehad om het te kijken. Ik moet eerst even nog de laatste twee afleveringen van de Australische versie kijken, voor ik weer naar Cat Deeley ga kijken. Iemand anders die de Aussie versie ook volgt/gevolgd heeft? Het is echt net zo leuk als de US versie, met af en toe zelfs veel betere choreografie. Anywho, eerst dus maar even kijken wie Australia's favourite dancer gaat worden.
pi_58923201
Er komt nu ook een Nederlandse versie zag ik net...

http://www.rtl.nl/shows/soyouthinkyoucandance/
  maandag 26 mei 2008 @ 18:17:28 #4
148174 Kantar
TV junkie.
pi_58923630
^ Whoohoo! Eindelijk! Ik zat al te wachten tot ook wij een degelijke danscompetitie zouden krijgen en nee, dan heb ik het niet over ''Dancing Queen'' ( ) of ''Dancing with the Stars.'' Ik hoop alleen wel dat het een fatsoenlijk presentatieduo (of misschien gewoon 1 presentatrice net als in US/AU) wordt, en eens een keer niet Wendy van Dijk.

[ Bericht 0% gewijzigd door Kantar op 27-05-2008 13:32:14 ]
pi_58939211
Klopt. Ze zijn nu druk bezig de crew samen te stellen.

het wordt hier trouwens gemaakt door de makers van Peking Express/ Undercover Lover/ Temptation Island/ Huis te Koop
  dinsdag 27 mei 2008 @ 13:37:09 #6
148174 Kantar
TV junkie.
pi_58940076
WOW. Ik heb tot nu toe alle seizoenen van SYTYCD US gevolgd, maar geen enkele finale daarvan kan tippen aan de finale van de Australische versie! Hopelijk nemen ze daar dit seizoen een voorbeeld aan, want ook al is Cat Deeley megalief, dit seizoen uit Australië is tot nu toe mijn favoriet.

Vanavond maar eens 4x01 kijken, heb er nu alweer zin in!
  dinsdag 27 mei 2008 @ 16:20:48 #7
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_58943917
FTR -> SHO
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
pi_58954429
kep een tijd geleden de Duitse versie gevolgd. Echt een supergave show!
"Purple is the last color of the rainbow colors. It means I will trust and love you for a long time"
  woensdag 28 mei 2008 @ 19:23:05 #9
148174 Kantar
TV junkie.
pi_58970538
Gisteravond eindelijk kunnen kijken en wat was het weer leuk! Cat is sowieso de leukste presentatrice op TV atm, dus ik zou het alleen al voor haar kijken. Dingen die me het meest zijn bijgebleven zijn:

- Dat meisje dat als eerste moet waarbij het verkeerde liedje werd gestart. Vooral stokstijf blijven staan en niet even vermelden dat het het verkeerde liedje is ofzo...
- Die gladjanus uit Italië. Wat een vies ventje was dat... Geweldig ook hoe zijn partner in de choreografie-ronde zichzelf letterlijk op hem wierp. Daarnaast Mia natuurlijk met haar slip of the tongue: ''You'll never be sex...'' En daar meteen achteraan Mary met haar gegil, prachtig.
- Dat vrouwtje dat blijkbaar haar man (en zijn huis van een half miljoen) had achtergelaten om ''vrij'' te zijn. Good for you, sister!
- Dat (half)blinde meisje. Ik vond het wel knap dat ze het lef had om überhaupt auditie te doen. Daar heb ik echt respect voor. Was natuurlijk een beetje logisch dat ze niet door zou mogen gaan, want ze zou nooit alle choreografie op tijd kunnen oppikken met haar beperking, maar toch erg tof dat ze het probeerde.
- De ballroom-mensen. Daar heb ik het niet zo mee, dat zijn me te vaak van die hooggevallen typetjes...
- Dat ventje met de rare armen. Ik ben even z'n naam kwijt (Philip?) maar hij was vorig jaar in ieder geval ook auditie komen doen. Maar goed, erg leuke auditie weer en hopelijk schopt hij het ver.
- En dan blijft natuurlijk dat allerlaatste gastje over. Very impressive... Ik hoop alleen dat hij het niet puur van de wow-factor van z'n trucs moet hebben, maar ook echt het talent heeft om andere genres aan te kunnen. Zo ja, dan zie ik hem dit hele gebeuren wel winnen.

Who was I kidding? De Amerikaanse versie van SYTYCD is zóveel leuker dan de Australische!
pi_58976392
Eindelijk na lang wachten weer een nieuw seizoen

Iemand die mij kan helpen en mij vertellen welke nummers werden gespeeld tijdens:

- Ryan Roa (44:00)
- Edwin Martin (58:12)
  dinsdag 3 juni 2008 @ 21:41:05 #11
148174 Kantar
TV junkie.
pi_59101440
Er zaten weer hele leuke audities tussen de laatste twee afleveringen. Toch gek dat je bij zo'n programma als SYTYCD eigenlijk het omgekeerde effect hebt van American Idol. Daarbij vind ik de auditie-rondes altijd tenenkrommend en het wordt elk jaar eigenlijk alleen maar minder leuk, terwijl SYTYCD juist steeds leuker wordt!

En voor dat meisje dat auditie deed op Anouk's ''Lost''.
  dinsdag 3 juni 2008 @ 23:02:19 #12
42530 Jerruh
I'm rocking one leg!
pi_59104045
nog niet zo ver met kijken maar dit was toch wel enorm.... prachtig!

put
your
clothes
on!
  woensdag 4 juni 2008 @ 00:26:04 #13
42530 Jerruh
I'm rocking one leg!
pi_59105877
Ik hoop trouwens zo erg dat Nederland het niet verknalt, aangezien ze dat met andere shows ook hebben gedaan (antm als grootste voorbeeld...)

ik heb de australische versie grotendeels bekeken en daarin zitten een hoop talentjes! henry de ballroomdancer vond ik geweldig!
bij de amerikaanse versie alleen wat fragmenten bekeken! tijd om te downloaden dus! in ieder geval hebben travis en beji een goede indruk gemaakt .
put
your
clothes
on!
  zondag 8 juni 2008 @ 16:57:48 #14
148174 Kantar
TV junkie.
pi_59222218
Dit topic loopt goed zeg...

Anywho, ik heb net pas 4x04 kunnen kijken en hoe vet was de allerlaatste auditie? Het was al meteen duidelijk dat het Travis was (tijdens seizoen 2 waren er nog allemaal foto's van hem in drag opgedoken) maar hij deed het echt heel leuk. Voor de rest weer heel veel talent, al zit er eerlijk gezegd nog niemand tussen die er meteen uit sprong. Maar goed, dat komt nog wel.

Straks maar even 4x05 kijken.

En Jerruh, ik raad je aan om gewoon alle seizoenen tot nu toe te downloaden en alles vanaf het begin te kijken. Kun je ook zien hoe elk seizoen er weer een paar dingetjes veranderen (zoals de presentatrice )... En ik vond Henry eerlijk gezegd één van de irritantse mensen van SYTYCD AUS. Rhys, Jemma en Kate waren mijn favorieten.
  zondag 8 juni 2008 @ 21:36:16 #15
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_59230860
Cat
You know when you close your eyes and wish for something?
Well, God's the person that is ignoring you.
  maandag 9 juni 2008 @ 15:58:55 #16
148174 Kantar
TV junkie.
pi_59249383
quote:
Op zondag 8 juni 2008 21:36 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Cat
Inderdaad. Cat is echt het leukste en spontaanste mens op tv imo. Zo lief.. Kantar is verliefd...
  maandag 9 juni 2008 @ 16:56:01 #17
148174 Kantar
TV junkie.
pi_59251018
Zo te zien ga ik dit topic helemaal alleen volspammen, maar goed... Er is weer wat nieuws over de Nederlandse versie van SYTYCD. Het gaat gepresenteerd worden door EliZe. Inderdaad, die van Automatic en natuurlijk het Tietenlied. Aan de ene kant leuk dat het niet weer Wendy van Dijk ofzo is, maar ik vraag me af of EliZe wel leuk genoeg is als presentatrice om zo'n show aan te kunnen. Maar goed, we zien vanzelf wel.
  maandag 9 juni 2008 @ 17:17:07 #18
42530 Jerruh
I'm rocking one leg!
pi_59251589
quote:
Op maandag 9 juni 2008 16:56 schreef Kantar het volgende:
Zo te zien ga ik dit topic helemaal alleen volspammen, maar goed... Er is weer wat nieuws over de Nederlandse versie van SYTYCD. Het gaat gepresenteerd worden door EliZe. Inderdaad, die van Automatic en natuurlijk het Tietenlied. Aan de ene kant leuk dat het niet weer Wendy van Dijk ofzo is, maar ik vraag me af of EliZe wel leuk genoeg is als presentatrice om zo'n show aan te kunnen. Maar goed, we zien vanzelf wel.
ik heb heel erg lang lopen nadenken over de jury voor de nederlandse versie en het enige wat ik hoop is dat we geen bekende mensen in de jury krijgen! geen HJ smits of iets dergelijks! ook hoop ik dat ze een paar echt goeie choreografen uit de kast halen! mya, wade etc zijn moeilijk te benaderen op hun vakgebied maar hopelijk kent nederland ook een paar goeien! ik hoop in ieder geval niet dat het weer zo'n nederlandse miskleun wordt zoals idols of hntm... .
put
your
clothes
on!
pi_59303805
ff tussen dit hyper geweld door: Waar kijken jullie dit soort afleveringen nou? Kan me niet aan de indruk ontrekken dat hier aardig via NG wordt binnengehaald. Correct me of i am wrong
  woensdag 11 juni 2008 @ 18:41:19 #20
148174 Kantar
TV junkie.
pi_59312346
quote:
Op woensdag 11 juni 2008 13:35 schreef spy08 het volgende:
ff tussen dit hyper geweld door: Waar kijken jullie dit soort afleveringen nou? Kan me niet aan de indruk ontrekken dat hier aardig via NG wordt binnengehaald. Correct me of i am wrong
Hyper geweld?

En ik heb geen idee wat NG is, maar ik denk dat je aardig in de buurt zit met ''binnenhalen''. Misschien dat ''neerladen'' een betere term is.

[ Bericht 0% gewijzigd door Kantar op 12-06-2008 00:13:31 ]
  woensdag 11 juni 2008 @ 21:18:43 #21
42530 Jerruh
I'm rocking one leg!
pi_59317784
of gewoon youtuben .
put
your
clothes
on!
  ESF Reporter woensdag 11 juni 2008 @ 21:51:17 #22
87554 Cee
Welluk?
pi_59318982
quote:
Op maandag 9 juni 2008 16:56 schreef Kantar het volgende:
Zo te zien ga ik dit topic helemaal alleen volspammen, maar goed... Er is weer wat nieuws over de Nederlandse versie van SYTYCD. Het gaat gepresenteerd worden door EliZe. Inderdaad, die van Automatic en natuurlijk het Tietenlied.
Ik hoorde haar op Boulevard iets zeggen over een 'bootcamp' na de audities. Ik wil de Vegas-ronde verdorie. Maar die zou toch nooit zo spectaculair zijn als de US versie. Dus, ach.

Twitch
Gev
Kourtni / Uma
  woensdag 11 juni 2008 @ 21:56:29 #23
42530 Jerruh
I'm rocking one leg!
pi_59319176
quote:
Op woensdag 11 juni 2008 21:51 schreef Cee het volgende:

[..]

Ik hoorde haar op Boulevard iets zeggen over een 'bootcamp' na de audities. Ik wil de Vegas-ronde verdorie. Maar die zou toch nooit zo spectaculair zijn als de US versie. Dus, ach.

Twitch
Gev
Kourtni / Uma
ja, ze gaan er vast weer zo'n "wij willen alleen maar de besten en diegenen die volharden" wedstrijd van maken. ik ben zo bang dat de emotie en de passie voor dansen weg gaan vallen en dat het gewoon weer zo'n idols achtige ordinaire wedstrijd wordt... ik wil mia michaels, mary murphy, nigel, shane sparks en al die anderen die echt gewoon geweldige choreografie hebben of eerlijke en mooie commentaren geven
put
your
clothes
on!
  ESF Reporter donderdag 12 juni 2008 @ 21:38:06 #24
87554 Cee
Welluk?
pi_59347356
Welcome back SYTYCD! Leuke show, mooie routines. Mijn favoriete was toch die van Joshua en Katee - niet m'n instant favoriete koppel maar van de routine kreeg ik kippevel en dat heeft deels te maken met de choreografie maar toch zeker ook met de uitvoering ervan. Dus, thumbs up. Jammer dat Gev uit z'n element was met Disco want hij is toch één van m'n favorieten (samen met Twitch en Uma Thurman).
Mia's choreografie was des Mia's, de ene keer vind ik het niks, de andere keer heeft het van die subtiele dingen die me altijd bij blijven staan zoals de bank-slide van Travis en het kilometersverre dwergwerpen van Lacey en Kameron. En nu met het Burton-esque gekke-bekken-trekken. Geweldig.

Ik wacht het moment af waarop ik Mary Murphy's gekrijs niet meer uit kan staan. Maar tot nu toe valt het, na 3 hele seizoenen, nog altijd mee.
  zondag 15 juni 2008 @ 16:57:04 #25
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_59408573
Cat's jurken:
You know when you close your eyes and wish for something?
Well, God's the person that is ignoring you.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')