Gisteravond eindelijk kunnen kijken en wat was het weer leuk!

Cat is sowieso de leukste presentatrice op TV atm, dus ik zou het alleen al voor haar kijken.

Dingen die me het meest zijn bijgebleven zijn:
- Dat meisje dat als eerste moet waarbij het verkeerde liedje werd gestart.

Vooral stokstijf blijven staan en niet even vermelden dat het het verkeerde liedje is ofzo...
- Die gladjanus uit Italië. Wat een vies ventje was dat... Geweldig ook hoe zijn partner in de choreografie-ronde zichzelf letterlijk op hem wierp.

Daarnaast Mia natuurlijk met haar slip of the tongue: ''You'll never be sex...''

En daar meteen achteraan Mary met haar gegil, prachtig.
- Dat vrouwtje dat blijkbaar haar man (en zijn huis van een half miljoen) had achtergelaten om ''vrij'' te zijn. Good for you, sister!
- Dat (half)blinde meisje.

Ik vond het wel knap dat ze het lef had om überhaupt auditie te doen. Daar heb ik echt respect voor.

Was natuurlijk een beetje logisch dat ze niet door zou mogen gaan, want ze zou nooit alle choreografie op tijd kunnen oppikken met haar beperking, maar toch erg tof dat ze het probeerde.
- De ballroom-mensen.

Daar heb ik het niet zo mee, dat zijn me te vaak van die hooggevallen typetjes...
- Dat ventje met de rare armen.

Ik ben even z'n naam kwijt (Philip?) maar hij was vorig jaar in ieder geval ook auditie komen doen. Maar goed, erg leuke auditie weer en hopelijk schopt hij het ver.
- En dan blijft natuurlijk dat allerlaatste gastje over. Very impressive...

Ik hoop alleen dat hij het niet puur van de wow-factor van z'n trucs moet hebben, maar ook echt het talent heeft om andere genres aan te kunnen. Zo ja, dan zie ik hem dit hele gebeuren wel winnen.
Who was I kidding? De Amerikaanse versie van SYTYCD is zóveel leuker dan de Australische!