Beetje een late post weer over de afgelopen twee shows, maar beter laat dan nooit.

Ik kan het niet vaak genoeg zeggen: So You Think You Can Dance is echt dè ideale reality-show imo.

Erg hoog entertainment-gehalte en tot nu toe zijn alle seizoenen gewoon top geweest.
En dan even over de afgelopen week. WTF zit er in de bekers van de juryleden (Nigel en Mary)? Hebben ze wat tips van Paula gehad ofzo, want ze zaten met z'n allen lekker cuhraaaazy te doen.

Niet dat ik het per se erg vond ofzo hoor, het was wel grappig, maar af en toe had ik echt plaatsvervangende schaamte (toen Nigel bijv. even voordeed hoe Chris z'n kruis vast moest pakken

)... Voor de rest is het natuurlijk altijd leuk om Mia te zien, al vind ik haar als choreografe leuker dan als jurylid.
Even de koppels bespreken:
-
Chelsea & Thayne: Ik denk dat Mandy Moore één van de beste choreografen van SYTYCD is, maar dit was gewoon zwak. Leuk conceptje, maar het vertaalde zich totaal niet in een dans. En daar werden Chelsea en Thayne de dupe van, want wat ze deden, deden ze goed. Maar het was allemaal een beetje te rustig en saai imo.

En oh ja,

The Veronicas
-
Chelsie & Mark: Ai, ai, ai! LOVED THIS.

Het was allemaal erg slick en subtiel en het geheel was gewoon ontzettend goed uitgevoerd. Ik moet wel zeggen dat Mark echt creepy is. En dan niet op een goede manier.

Haha, maar opzich is dat ook wel weer interessant aan hem natuurlijk... Ik ben er trouwens van overtuigd dat Cee hem helemaal geweldig vindt, hij heeft duidelijk een case van Constantine/David Cook.
-
Jessica & Will:

Ik vind Jessica zo lief! En eerlijk gezegd zat ik tijdens de routine meer naar haar te kijken dan naar hem, en dat komt gewoon omdat Will zo'n enorme zoutzak is. Sure, hij zal vast goed dansen maar ik vind hem als persoon totaal niet interessant. En daarbij komt nog eens dat hij ZO overduidelijk gepimpt wordt door de jury dat ik hem al uitkots voor hij maar 1 (dans)pas gezet heeft.
-
Kourtni & Matt: Erg leuk imo.

Sure, het was misschien niet mega-spectaculair maar ik vond het zeker beter dan vorige week en het is gewoon een leuk duo. Trouwens, Nigel is stom.

Hij zat Matt wel mooi te bejubelen maar ondertussen Kourtni voor moddervet varken uit te maken.
-
Courtney & Gev: Mwah... Ik vind ''Lost'' sowieso een ontzettend mooi nummer, dus daarmee hebben deze twee al een streepje voor. Maar de choreografie vond ik voor de rest weinig interessant. Ik dacht in het begin nog: ''

Dit kan zo'n typische SYTYCD-dans worden die je je na 2 seizoenen nog steeds kunt herinneren.'' Maar helaas, het was niet zo. Voor de rest wel aardig gedanst, maar imo een beetje te veel credit gekregen.
-
Katee & Joshua: Dit snap ik TOTAAL NIET.

Sure, Tyce is leuk en aardig en geweldig en all that jazz (pun intended

), maar ZO geweldig dansten ze het niet hoor. Het was niet slecht, maar om nou zo compleet uit je dak te gaan omdat het zogenaamd MEGA-entertaining is...

Ach ja, ieder z'n ding zal ik maar zeggen. Ik denk trouwens dat het feit dat ik Katee een enorm kutwijf vind m'n mening misschien enigszins beïnvloedt.
-
Susie & Marquis: Wel aardig, niet spectaculair. Ik vond Susie erg goed, maar het geheel kwam niet echt overtuigend over. Misschien door het leeftijdsverschil? Dunno, maar ik denk dat ze wel enigszins terecht naar huis zijn gestuurd, al vond ik Susie wel lief.
-
Kherrington & Twitch: Ugh... Hier wordt ik nou zo ziek van... Mooie choreografie met mooie kleding en dans en alles erop en eraan. Maar dit is gewoon een rip-off van een dans in de Australische versie van SYTYCD. Zie
En ligt het nou aan mij of gebruiken ze echt bij elke Waltz muziek van Celine Dion?

Buiten dat allemaal vond ik ze allebei wel ontzettend goed. Het leukste koppel van dit seizoen vind ik.
-
Comfort & Chris: Ach ja, het was wel aardig opzich... Ik verwachtte meer van Comfort, aangezien dit echt haar genre was, maar ik vond Chris best goed eigenlijk. En dan is zo'n reactie van Nigel (arrogante lul) echt ongepast.
Al met al een leuke week weer, al begon ik me wel een klein beetje te irriteren aan de j
uudges. Maar goed, Cat was weer heerlijk als vanouds, dus dat maakte veel goed.

Edit: Oei, iets te lange post...
[ Bericht 0% gewijzigd door Kantar op 25-06-2008 10:30:57 ]