quote:
Kut clownquote:
gelukkig we zijn weer op niveauquote:
Ik moet je wel helpen met dat niveau hequote:
Denk aan mij, dan wordt je zo warmquote:Op maandag 1 november 2010 23:39 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik zie op tegen de ochtend omdat ik weet dat het hier 's ochtends ijskoud is. Nu staat de verwarming nog even aan
.
Dan zet je hem weer even aan. En dan douchen en dan kom je in een warm huisje.quote:Op maandag 1 november 2010 23:39 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik zie op tegen de ochtend omdat ik weet dat het hier 's ochtends ijskoud is. Nu staat de verwarming nog even aan
.
ik moet morgen om 4 uur op, 5 uur wordt ik opgehaald en 6:15 zit ik in een koud onverwarmd vliegtuigquote:Op maandag 1 november 2010 23:39 schreef Tha_Erik het volgende:
.
Oquote:Op maandag 1 november 2010 23:41 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dan liggen we straks met koorts in bed
quote:Op maandag 1 november 2010 23:41 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dan liggen we straks met koorts in bed
Douchenquote:Op maandag 1 november 2010 23:40 schreef JJH het volgende:
[..]
Dan zet je hem weer even aan. En dan douchen en dan kom je in een warm huisje.
Maar wel op weg naar je vrouw, dus niet miepenquote:Op maandag 1 november 2010 23:41 schreef crv het volgende:
[..]
ik moet morgen om 4 uur op, 5 uur wordt ik opgehaald en 6:15 zit ik in een koud onverwarmd vliegtuig
Kom bij mamaquote:Op maandag 1 november 2010 23:42 schreef Patje1987 het volgende:
Ik ben ziek, wie wil met me knuffelen?
quote:
quote:Op maandag 1 november 2010 23:40 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik moet je wel helpen met dat niveau he
Moet je dan niet eens gaan slapenquote:Op maandag 1 november 2010 23:41 schreef crv het volgende:
[..]
ik moet morgen om 4 uur op, 5 uur wordt ik opgehaald en 6:15 zit ik in een koud onverwarmd vliegtuig
Ik heb altijd kleren op de douche liggen. Of m'nquote:Op maandag 1 november 2010 23:41 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Douchen. Nou ja, het onder de douche staan is lekker warm, maar de trap af, badkamer in, afdrogen, badkamer uit, trap op
....
Wat voor ziekte heb je?quote:Op maandag 1 november 2010 23:42 schreef Patje1987 het volgende:
Ik ben ziek, wie wil met me knuffelen?
moet wel, maar mijn glas is nog niet leegquote:Op maandag 1 november 2010 23:42 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Moet je dan niet eens gaan slapen. En ja, je hebt het nog wel een graadje erger dan ik, maar dat doet niks af aan mijn leed
.
Is nog onduidelijk, volgens de kenners aids op mijn buik.quote:
Neuh het is gewoon open scheurbuik en de maden eten het vieze er wel afquote:Op maandag 1 november 2010 23:43 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Is nog onduidelijk, volgens de kenners aids op mijn buik.
Dan is het wel beter voor de 13equote:Op maandag 1 november 2010 23:44 schreef Kally het volgende:
[..]
Neuh het is gewoon open scheurbuik en de maden eten het vieze er wel af
Precies, maden eten alleen rot vleesquote:Op maandag 1 november 2010 23:44 schreef Kally het volgende:
[..]
Maden zijn lief.quote:Op maandag 1 november 2010 23:44 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja doe je de maden in een potje?quote:Op maandag 1 november 2010 23:44 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Dan is het wel beter voor de 13e
quote:Op maandag 1 november 2010 23:44 schreef Kally het volgende:
[..]
hangt ervan afquote:
Jij altijdquote:
"Wie gooit het verst" is altijd wel een enorme hit!quote:Op maandag 1 november 2010 23:44 schreef crv het volgende:
iemand nog idees voor leuke iphone spelletjes om mee ten nemen op vakantie
Uiteraard!quote:
hatertquote:Op maandag 1 november 2010 23:45 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
"Wie gooit het verst" is altijd wel een enorme hit!
quote:
quote:
Neequote:Op maandag 1 november 2010 23:45 schreef Zeroku het volgende:
[..]
[..]
[ afbeelding ]
Klopt deze qua menselijke verhoudingen?
Zijn ene oog moet iets groter, linksquote:Op maandag 1 november 2010 23:46 schreef Zeroku het volgende:
Het lijnwerk van die kraag is trouwens wel kut zie ik nu.
Heb je 't nagetekend? Komt me vaag bekend voor. Mij lijkt zijn ene oog wat aan de kleine kantquote:Op maandag 1 november 2010 23:45 schreef Zeroku het volgende:
[..]
[..]
[ afbeelding ]
Klopt deze qua menselijke verhoudingen?
Hoiquote:
Morge C_Aquote:
Hoinquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |