quote:
De neuk.quote:Op maandag 1 november 2010 22:17 schreef Zeroku het volgende:
[ afbeelding ]
KUT, bijna vergeten mijn mandarijnen te plukken.
quote:
Is dat een epileptische aanval of is court adjourned?quote:
quote:
Nee dank jequote:
Bennyquote:
Vast heel laagquote:Op maandag 1 november 2010 22:22 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
BennyIk denk dat jij morgen weer moet lachen om de kijkcijfers.
quote:Op maandag 1 november 2010 22:23 schreef Pheno het volgende:
Ik heb het idee dat het wat ontspoort.
[ afbeelding ]
quote:
Dumbassquote:Op maandag 1 november 2010 22:26 schreef Zeroku het volgende:
[ afbeelding ]
Ohja het is halloween
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 1 november 2010 22:26 schreef Zeroku het volgende:
[ afbeelding ]
Ohja het is halloween
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 1 november 2010 22:27 schreef JJH het volgende:
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
quote:Op maandag 1 november 2010 22:26 schreef Zeroku het volgende:
[ afbeelding ]
Ohja het is halloween
[ afbeelding ]
Zwembad, kinderfeestjequote:Op maandag 1 november 2010 22:29 schreef Bellatrix het volgende:
Nou een ander onderwerp. Wat voor leuks gaan jullie schatjes doen in het weekend?
Werken.quote:Op maandag 1 november 2010 22:29 schreef Bellatrix het volgende:
Nou een ander onderwerp. Wat voor leuks gaan jullie schatjes doen in het weekend?
Verder ruzie makenquote:Op maandag 1 november 2010 22:29 schreef Bellatrix het volgende:
Ja, vast. Tot ooit. Morgen druk en zulcks. Ergotherapeut, ik gok dat het uiteindelijk ziekenhuis gaat worden voor wat onderzoeken. Fysio helpt ook al nietquote:
He bah.quote:
quote:
Ja mijn oudste geeft het feestjequote:
Met wie?quote:
Aaah, is toch wel leuk.quote:
Das balen...quote:Op maandag 1 november 2010 22:29 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ja, vast. Tot ooit. Morgen druk en zulcks. Ergotherapeut, ik gok dat het uiteindelijk ziekenhuis gaat worden voor wat onderzoeken. Fysio helpt ook al niet
Dat zeggen wij in de kerk ook altijd!quote:Op maandag 1 november 2010 22:30 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Aaah, is toch wel leuk.Lekker met die kindjes van die glijbaan. Is het disco? Dat is extra stoer.
Nog niks eigenlijk, vader is jarig maar viert het niet zei diequote:Op maandag 1 november 2010 22:29 schreef Bellatrix het volgende:
Nee wou hij niet, en ik ga heul dat water niet inquote:Op maandag 1 november 2010 22:30 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Aaah, is toch wel leuk.Lekker met die kindjes van die glijbaan. Is het disco? Dat is extra stoer.
Ja, dat weet ik.quote:Op maandag 1 november 2010 22:31 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Dat zeggen wij in de kerk ook altijd!
Nee, daarnet met het sporten voelde ik gewoonweg die spier die ijlt zitten. Alsof er een knobbel de boel zit te stoken.quote:Op maandag 1 november 2010 22:30 schreef iBenny het volgende:
[..]
Das balen...
Verbeterd het wel iets, of dat ook neit?
Nee, ik zou lekker frietjes en frikandellen gaan eten aan de zijlijn. Dat deed ik altijd na het zwemmen, nostalgie.quote:Op maandag 1 november 2010 22:31 schreef Kally het volgende:
[..]
Nee wou hij niet, en ik ga heul dat water niet in
Tuurlijk doe ik datquote:Op maandag 1 november 2010 22:32 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Nee, ik zou lekker frietjes en frikandellen gaan eten aan de zijlijn. Dat deed ik altijd na het zwemmen, nostalgie.
Oké.quote:Op maandag 1 november 2010 22:31 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Nog niks eigenlijk, vader is jarig maar viert het niet zei die
En als je er niets aan doet heb je ook hommeles?quote:Op maandag 1 november 2010 22:31 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Nog niks eigenlijk, vader is jarig maar viert het niet zei die
Hmm, das wel vervelend.quote:Op maandag 1 november 2010 22:32 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, daarnet met het sporten voelde ik gewoonweg die spier die ijlt zitten. Alsof er een knobbel de boel zit te stoken.
We gaan nu maand drie in.quote:Op maandag 1 november 2010 22:34 schreef iBenny het volgende:
[..]
Hmm, das wel vervelend.
Je hebt er al een tijd last van toch?
Ja, leuker dan Schiffer.quote:
Een erg mooie vrouw.quote:
Zo lang al?quote:
Wel die lelijke Duitse bovenlip.quote:
Maar de rest is meer dan perfect, laat die bovenlip lekker zitten!quote:Op maandag 1 november 2010 22:37 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Wel die lelijke Duitse bovenlip.
Dat trekt zo om je lul.quote:Op maandag 1 november 2010 22:37 schreef JJH het volgende:
[..]
Maar de rest is meer dan perfect, laat die bovenlip lekker zitten!
quote:Op maandag 1 november 2010 22:38 schreef Tha_Erik het volgende:
Ze doet ook altijd zo leuk mee met halloween:
[ afbeelding ]!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ].
WTFquote:Op maandag 1 november 2010 22:38 schreef Tha_Erik het volgende:
[ afbeelding ]!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ].
Ik vind dat haar wel sieren dat ze hem als man heeft (en er mooie kindjes mee maaktquote:
Dat kattenpakje.quote:Op maandag 1 november 2010 22:38 schreef Tha_Erik het volgende:
[ afbeelding ]!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ].
Dat wel.quote:Op maandag 1 november 2010 22:40 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik vind dat haar wel sieren dat ze hem als man heeft (en er mooie kindjes mee maakt!).
In welke vallei is de pathfinder geland?quote:
Zou goed staan bij mijn nertsensjaal.quote:
De huisarts zal wel weer zuchten als ie me ziet. Die verwijst niet graag doorquote:Op maandag 1 november 2010 22:36 schreef iBenny het volgende:
[..]
Zo lang al?
En ze weten niet hoe het kan worden opgelost? of wordt je -waarschijnlijk dus- voor het eerst naar het ziekenhuis verwezen?
Huisartsen die niet door willen verwijzenquote:Op maandag 1 november 2010 22:46 schreef Pheno het volgende:
[..]
De huisarts zal wel weer zuchten als ie me ziet. Die verwijst niet graag door
Maar op het moment zit ik nergens in, mijn bedrijfsarts kan misschien nog wat betekenen. Winnock dan maar, dat kan hij nog. Maar dat is geen pretje.
Ik ben nu echt weg. Was ophangen zodat het weer droog is voor de volgende spinningdag.
quote:Op maandag 1 november 2010 22:46 schreef Pheno het volgende:
[..]
Maar op het moment zit ik nergens in, mijn bedrijfsarts kan misschien nog wat betekenen. Winnock dan maar, dat kan hij nog. Maar dat is geen pretje.
Ik ben nu echt weg. Was ophangen zodat het weer droog is voor de volgende spinningdag.
Succes en tot ziens.quote:Op maandag 1 november 2010 22:46 schreef Pheno het volgende:
[..]
quote:
Wat hoe en waarom?quote:Op maandag 1 november 2010 23:16 schreef iBenny het volgende:
Een therapie kan ook averechts werken toch?
Die krijg je!!quote:
Dankje mamaquote:
quote:
lijkt me wel, heb je ergens last van?quote:Op maandag 1 november 2010 23:16 schreef iBenny het volgende:
Een therapie kan ook averechts werken toch?
Jij krijgt allesquote:
hmm, hoe leg ik dat uit...quote:
Doe even niet zo naar.quote:
Dat je het uiteindelijk nog niet zelf kan oid? Ik snap je nietquote:Op maandag 1 november 2010 23:19 schreef iBenny het volgende:
[..]
hmm, hoe leg ik dat uit...
gewoon, dat je wordt geholpen door 'hulp' en dat dat juist het tegenovergestelde werkt als dat het eigenlijk was bedoeld
Dat kan, maar dan heb je slechte hulp en moet je een ander zoekenquote:Op maandag 1 november 2010 23:19 schreef iBenny het volgende:
[..]
hmm, hoe leg ik dat uit...
gewoon, dat je wordt geholpen door 'hulp' en dat dat juist het tegenovergestelde werkt als dat het eigenlijk was bedoeld
Ik zal je even moederen met kartelschaar, sletjenquote:Op maandag 1 november 2010 23:20 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Doe even niet zo naar.Ik had je moeder kunnen zijn.
maar mijn fles is nog niet leegquote:
EN TERECHTquote:Op maandag 1 november 2010 23:20 schreef JJH het volgende:
[..]
Je hoeft niet zo te schreeuwen hoor.
Zo word ik een beetje bang van je.
Ok welterustenquote:
Niet zeuren, slapen zeg ikquote:
Dat klinkt incestisch.quote:Op maandag 1 november 2010 23:20 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik zal je even moederen met kartelschaar, sletjen
Hoin en doeinquote:Op maandag 1 november 2010 23:21 schreef charmed_angel het volgende:
Weltrusten
Bennyik heb je heel de dag niet gezien
hmmm... jaquote:Op maandag 1 november 2010 23:19 schreef crv het volgende:
[..]
lijkt me wel, heb je ergens last van?
hmm, das nou net het lastige eraanquote:Op maandag 1 november 2010 23:20 schreef Kally het volgende:
[..]
Dat kan, maar dan heb je slechte hulp en moet je een ander zoeken
moet je eens achter je WII vandaan komenquote:Op maandag 1 november 2010 23:21 schreef charmed_angel het volgende:
Weltrusten
Witte ik togquote:Op maandag 1 november 2010 23:21 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Dat klinkt incestisch.En ik krijg er kriebeltjes van.
Als jij het doet.
Niet vloeken hèquote:Op maandag 1 november 2010 23:21 schreef crv het volgende:
[..]
moet je eens achter je WII vandaan komen
welterusten c_a
Ben je geschrokken van de maandcijfers ofzo? Ik zie je iedere keer alleen maar hoi en doei roepen!quote:Op maandag 1 november 2010 23:21 schreef charmed_angel het volgende:
Weltrusten
Ik ben er ook de hele dag niet geweest.. nja, een beetje buiten de SCquote:Op maandag 1 november 2010 23:21 schreef charmed_angel het volgende:
Weltrusten
Nee want hulp kun je overal krijgen lieverdquote:Op maandag 1 november 2010 23:21 schreef iBenny het volgende:
[..]
hmmm... ja
[..]
hmm, das nou net het lastige eraan
ow, tja das dan best kut.quote:Op maandag 1 november 2010 23:21 schreef iBenny het volgende:
[..]
hmmm... ja
[..]
hmm, das nou net het lastige eraan
Hoe is het met je game?quote:
Ik ben hier ook weinig geweestquote:Op maandag 1 november 2010 23:22 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik ben er ook de hele dag niet geweest.. nja, een beetje buiten de SC
quote:Op maandag 1 november 2010 23:23 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb het gevoel dat ik iets gemist heb. Benny, ben je wel in orde?
Ja, nee dat snap ik...quote:Op maandag 1 november 2010 23:22 schreef Kally het volgende:
[..]
Nee want hulp kun je overal krijgen lieverd
uhuquote:Op maandag 1 november 2010 23:23 schreef crv het volgende:
[..]
ow, tja das dan best kut.
Heeft dat nog met van de zomer te maken ?
Ik ben wel redelijk in orde, geen zorgenquote:Op maandag 1 november 2010 23:23 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb het gevoel dat ik iets gemist heb. Benny, ben je wel in orde?
Geef het NUUUUUUUUUUUUUUUUUquote:
Verslavendquote:
Heb je de Main Quest al helemaal klaar?quote:Op maandag 1 november 2010 23:25 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Verslavend![]()
Ik heb verkeerd gespeeldte snel. Dus ga hem weer spelen, alleen dan ga ik de evil kant op
![]()
Je kan 2 kanten op/keuzes maken, slecht of goed. Heb nu goed gedaan
Ja ik weet dat je het snapt, maar ik bel je morgen wel evenquote:Op maandag 1 november 2010 23:25 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ja, nee dat snap ik...
[..]
uhu
[..]
Ik ben wel redelijk in orde, geen zorgen
Daar weet jij anders niks vanquote:
Slaap lekkerquote:Op maandag 1 november 2010 23:27 schreef Bellatrix het volgende:
Ik ga slapen.Iedereen lekker slapen voor straks.
Ja zondag alquote:Op maandag 1 november 2010 23:26 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Heb je de Main Quest al helemaal klaar?
quote:Op maandag 1 november 2010 23:27 schreef Bellatrix het volgende:
Dat hoop ik dan maarquote:Op maandag 1 november 2010 23:25 schreef iBenny het volgende:
Dat zeg ik toch niet?quote:
Trustenquote:Op maandag 1 november 2010 23:27 schreef Bellatrix het volgende:
Hmmm, kan het zijn dat je eerst weer een terugval gaat krijgen voordat het weer beter moet worden of is de hulp gewoon iemand die denkt dat hij/zij iedereen helpen kan met standaard hulpverlening.quote:Op maandag 1 november 2010 23:25 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ja, nee dat snap ik...
[..]
uhu
[..]
trusten Belquote:Op maandag 1 november 2010 23:27 schreef Bellatrix het volgende:
Nou ja dat, en je bent vrij om te bepalen wie je helptquote:Op maandag 1 november 2010 23:29 schreef crv het volgende:
[..]
Hmmm, kan het zijn dat je eerst weer een terugval gaat krijgen voordat het weer beter moet worden of is de hulp gewoon iemand die denkt dat hij/zij iedereen helpen kan met standaard hulpverlening.
Het is nogal niet niks wat je doorgemaakt hebt, dus lijkt me dat je "hulp op maat" nodig hebt. en die is natuurlijk niet op elke hoek te vinden
Ik denk dat je nu in grote lijnen wel het probleem beschrijftquote:Op maandag 1 november 2010 23:29 schreef crv het volgende:
[..]
Hmmm, kan het zijn dat je eerst weer een terugval gaat krijgen voordat het weer beter moet worden of is de hulp gewoon iemand die denkt dat hij/zij iedereen helpen kan met standaard hulpverlening.
Het is nogal niet niks wat je doorgemaakt hebt, dus lijkt me dat je "hulp op maat" nodig hebt. en die is natuurlijk niet op elke hoek te vinden
Geyl hequote:
quote:
Slaap lekker Duzjequote:Op maandag 1 november 2010 23:33 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik ga ook slapen. Ben moe na een dag werken, dat merkte ik ook op Skypes al. Welterusten.
quote:Op maandag 1 november 2010 23:30 schreef Kally het volgende:
[..]
Nou ja dat, en je bent vrij om te bepalen wie je helpt
dat is natuurlijk wel zo, maar ik krijg de indruk dat de "hulpverlening" een hobby aan het worden is.quote:Op maandag 1 november 2010 23:30 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik denk dat je nu in grote lijnen wel het probleem beschrijft
9 van de 10 keer heb je meer aan goede vrienden en familie dan aan 'professionele' hulp,.quote:Op maandag 1 november 2010 23:30 schreef Kally het volgende:
[..]
Nou ja dat, en je bent vrij om te bepalen wie je helpt
trusten pluis en tot decemberquote:Op maandag 1 november 2010 23:33 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik ga ook slapen. Ben moe na een dag werken, dat merkte ik ook op Skypes al. Welterusten.
Dit lijkt me een beetje kort door de bocht.quote:Op maandag 1 november 2010 23:33 schreef Zeroku het volgende:
[..]
9 van de 10 keer heb je meer aan goede vrienden en familie dan aan 'professionele' hulp,.
Nou dat ligt er een beetje aan, sommige dingen zijn makkelijker te vertellen tegen een vreemde dan tegen mensen die dicht bij je staanquote:Op maandag 1 november 2010 23:33 schreef Zeroku het volgende:
[..]
9 van de 10 keer heb je meer aan goede vrienden en familie dan aan 'professionele' hulp,.
das mijn ervaring ook, maar dat geldt wellicht niet voor iedereen. en goede vrienden/kennissen kunnen ook een hoop kapot maken / verkeerd advies geeven.quote:Op maandag 1 november 2010 23:33 schreef Zeroku het volgende:
[..]
quote:
Ja, en ik kan me voorstellen dat professionelen ook bepaalde "technieken" kennen die je helpen met dingen om te gaan, of je een bepaald inzicht kunnen geven wat meer gebaseerd is op hoe de mens werkt dan op een familie/vrienschapsband.quote:Op maandag 1 november 2010 23:34 schreef Kally het volgende:
[..]
Nou dat ligt er een beetje aan, sommige dingen zijn makkelijker te vertellen tegen een vreemde dan tegen mensen die dicht bij je staan
nja, dat laatste is wel gewoon nodig...quote:Op maandag 1 november 2010 23:33 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ik lag ook naast de bankquote:
Ja klopt.quote:Op maandag 1 november 2010 23:35 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, en ik kan me voorstellen dat professionelen ook bepaalde "technieken" kennen die je helpen met dingen om te gaan, of je een bepaald inzicht kunnen geven wat meer gebaseerd is op hoe de mens werkt dan op een familie/vrienschapsband.
Ja, ik kreeg het ook bijna mijn vingers niet uitquote:
quote:Op maandag 1 november 2010 23:36 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, ik kreeg het ook bijna mijn vingers niet uit.
quote:
Kut clownquote:
gelukkig we zijn weer op niveauquote:
Ik moet je wel helpen met dat niveau hequote:
Denk aan mij, dan wordt je zo warmquote:Op maandag 1 november 2010 23:39 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik zie op tegen de ochtend omdat ik weet dat het hier 's ochtends ijskoud is. Nu staat de verwarming nog even aan
.
Dan zet je hem weer even aan. En dan douchen en dan kom je in een warm huisje.quote:Op maandag 1 november 2010 23:39 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik zie op tegen de ochtend omdat ik weet dat het hier 's ochtends ijskoud is. Nu staat de verwarming nog even aan
.
ik moet morgen om 4 uur op, 5 uur wordt ik opgehaald en 6:15 zit ik in een koud onverwarmd vliegtuigquote:Op maandag 1 november 2010 23:39 schreef Tha_Erik het volgende:
.
Oquote:Op maandag 1 november 2010 23:41 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dan liggen we straks met koorts in bed
quote:Op maandag 1 november 2010 23:41 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dan liggen we straks met koorts in bed
Douchenquote:Op maandag 1 november 2010 23:40 schreef JJH het volgende:
[..]
Dan zet je hem weer even aan. En dan douchen en dan kom je in een warm huisje.
Maar wel op weg naar je vrouw, dus niet miepenquote:Op maandag 1 november 2010 23:41 schreef crv het volgende:
[..]
ik moet morgen om 4 uur op, 5 uur wordt ik opgehaald en 6:15 zit ik in een koud onverwarmd vliegtuig
Kom bij mamaquote:Op maandag 1 november 2010 23:42 schreef Patje1987 het volgende:
Ik ben ziek, wie wil met me knuffelen?
quote:
quote:Op maandag 1 november 2010 23:40 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik moet je wel helpen met dat niveau he
Moet je dan niet eens gaan slapenquote:Op maandag 1 november 2010 23:41 schreef crv het volgende:
[..]
ik moet morgen om 4 uur op, 5 uur wordt ik opgehaald en 6:15 zit ik in een koud onverwarmd vliegtuig
Ik heb altijd kleren op de douche liggen. Of m'nquote:Op maandag 1 november 2010 23:41 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Douchen. Nou ja, het onder de douche staan is lekker warm, maar de trap af, badkamer in, afdrogen, badkamer uit, trap op
....
Wat voor ziekte heb je?quote:Op maandag 1 november 2010 23:42 schreef Patje1987 het volgende:
Ik ben ziek, wie wil met me knuffelen?
moet wel, maar mijn glas is nog niet leegquote:Op maandag 1 november 2010 23:42 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Moet je dan niet eens gaan slapen. En ja, je hebt het nog wel een graadje erger dan ik, maar dat doet niks af aan mijn leed
.
Is nog onduidelijk, volgens de kenners aids op mijn buik.quote:
Neuh het is gewoon open scheurbuik en de maden eten het vieze er wel afquote:Op maandag 1 november 2010 23:43 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Is nog onduidelijk, volgens de kenners aids op mijn buik.
Dan is het wel beter voor de 13equote:Op maandag 1 november 2010 23:44 schreef Kally het volgende:
[..]
Neuh het is gewoon open scheurbuik en de maden eten het vieze er wel af
Precies, maden eten alleen rot vleesquote:Op maandag 1 november 2010 23:44 schreef Kally het volgende:
[..]
Maden zijn lief.quote:Op maandag 1 november 2010 23:44 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja doe je de maden in een potje?quote:Op maandag 1 november 2010 23:44 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Dan is het wel beter voor de 13e
quote:Op maandag 1 november 2010 23:44 schreef Kally het volgende:
[..]
hangt ervan afquote:
Jij altijdquote:
"Wie gooit het verst" is altijd wel een enorme hit!quote:Op maandag 1 november 2010 23:44 schreef crv het volgende:
iemand nog idees voor leuke iphone spelletjes om mee ten nemen op vakantie
Uiteraard!quote:
hatertquote:Op maandag 1 november 2010 23:45 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
"Wie gooit het verst" is altijd wel een enorme hit!
quote:
quote:
Neequote:Op maandag 1 november 2010 23:45 schreef Zeroku het volgende:
[..]
[..]
[ afbeelding ]
Klopt deze qua menselijke verhoudingen?
Zijn ene oog moet iets groter, linksquote:Op maandag 1 november 2010 23:46 schreef Zeroku het volgende:
Het lijnwerk van die kraag is trouwens wel kut zie ik nu.
Heb je 't nagetekend? Komt me vaag bekend voor. Mij lijkt zijn ene oog wat aan de kleine kantquote:Op maandag 1 november 2010 23:45 schreef Zeroku het volgende:
[..]
[..]
[ afbeelding ]
Klopt deze qua menselijke verhoudingen?
Hoiquote:
Morge C_Aquote:
Hoinquote:
quote:Op maandag 1 november 2010 23:46 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Heb je 't nagetekend? Komt me vaag bekend voor. Mij lijkt zijn ene oog wat aan de kleine kant
Ah okequote:Op dinsdag 2 november 2010 09:28 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Omdat er 2 SC's open zijn nu
Koffie met een gebakjequote:
Dat is het normaal niet hier?quote:
Nom nom nomquote:Op dinsdag 2 november 2010 09:30 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Volgens mij hebben wij straks ook gebakCollega is jarig geweest....
Ik ben eigenlijk aan het lijnen...quote:Op dinsdag 2 november 2010 09:31 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nom nom nom![]()
Ik heb geen gebakje, ik zou het nu wel lusten.
Das woarquote:Op dinsdag 2 november 2010 09:31 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ligt eraan wie er online zijn toch
quote:
goed planquote:Op dinsdag 2 november 2010 09:30 schreef iBenny het volgende:
Ff deze dicht, tot de ander vol is...
[TAL SC #729] 5 weken zonder smilies
Hij is hier 1 keer geweest.... het is een kakker, en toch niet zo leuk...quote:Op dinsdag 2 november 2010 09:32 schreef Pisces29 het volgende:
Is er nog nieuws over die nieuwe blonde of is dat niet meer de moeite waard C_A?
Oh lamaar hangen dan ja.quote:Op dinsdag 2 november 2010 09:33 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Hij is hier 1 keer geweest.... het is een kakker, en toch niet zo leuk...
Mogguhquote:
wat kan je lastig zien?quote:Op dinsdag 2 november 2010 09:33 schreef iBenny het volgende:
[..]
ik kan het alleen lastig zien op mobiel
dit topic was opeens verdwenenquote:Op dinsdag 2 november 2010 09:36 schreef Pisces29 het volgende:
Was er gister geen modje meer om die andere te sluiten (of deze)?
quote:
Nu nog 10 of 9quote:Op dinsdag 2 november 2010 09:37 schreef iBenny het volgende:
Ik heb dus geen idee hoeveel posts hier nog in kunnen
Naweeën van Halloween?quote:Op dinsdag 2 november 2010 09:37 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
dit topic was opeens verdwenen
Erik gooide dit topic per ongeluk weg en Yvonne heeft m pas net teruggebrachtquote:Op dinsdag 2 november 2010 09:36 schreef Pisces29 het volgende:
Was er gister geen modje meer om die andere te sluiten (of deze)?
Een chick erbijquote:
Muziekjesquote:Op dinsdag 2 november 2010 09:38 schreef Patje1987 het volgende:
Don't push me cause i'm close to the edge
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |