In welke vallei is de pathfinder geland?quote:
Zou goed staan bij mijn nertsensjaal.quote:
De huisarts zal wel weer zuchten als ie me ziet. Die verwijst niet graag doorquote:Op maandag 1 november 2010 22:36 schreef iBenny het volgende:
[..]
Zo lang al?
En ze weten niet hoe het kan worden opgelost? of wordt je -waarschijnlijk dus- voor het eerst naar het ziekenhuis verwezen?
Huisartsen die niet door willen verwijzenquote:Op maandag 1 november 2010 22:46 schreef Pheno het volgende:
[..]
De huisarts zal wel weer zuchten als ie me ziet. Die verwijst niet graag door
Maar op het moment zit ik nergens in, mijn bedrijfsarts kan misschien nog wat betekenen. Winnock dan maar, dat kan hij nog. Maar dat is geen pretje.
Ik ben nu echt weg. Was ophangen zodat het weer droog is voor de volgende spinningdag.
quote:Op maandag 1 november 2010 22:46 schreef Pheno het volgende:
[..]
Maar op het moment zit ik nergens in, mijn bedrijfsarts kan misschien nog wat betekenen. Winnock dan maar, dat kan hij nog. Maar dat is geen pretje.
Ik ben nu echt weg. Was ophangen zodat het weer droog is voor de volgende spinningdag.
Succes en tot ziens.quote:Op maandag 1 november 2010 22:46 schreef Pheno het volgende:
[..]
quote:
Wat hoe en waarom?quote:Op maandag 1 november 2010 23:16 schreef iBenny het volgende:
Een therapie kan ook averechts werken toch?
Die krijg je!!quote:
Dankje mamaquote:
quote:
lijkt me wel, heb je ergens last van?quote:Op maandag 1 november 2010 23:16 schreef iBenny het volgende:
Een therapie kan ook averechts werken toch?
Jij krijgt allesquote:
hmm, hoe leg ik dat uit...quote:
Doe even niet zo naar.quote:
Dat je het uiteindelijk nog niet zelf kan oid? Ik snap je nietquote:Op maandag 1 november 2010 23:19 schreef iBenny het volgende:
[..]
hmm, hoe leg ik dat uit...
gewoon, dat je wordt geholpen door 'hulp' en dat dat juist het tegenovergestelde werkt als dat het eigenlijk was bedoeld
Dat kan, maar dan heb je slechte hulp en moet je een ander zoekenquote:Op maandag 1 november 2010 23:19 schreef iBenny het volgende:
[..]
hmm, hoe leg ik dat uit...
gewoon, dat je wordt geholpen door 'hulp' en dat dat juist het tegenovergestelde werkt als dat het eigenlijk was bedoeld
Ik zal je even moederen met kartelschaar, sletjenquote:Op maandag 1 november 2010 23:20 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Doe even niet zo naar.Ik had je moeder kunnen zijn.
maar mijn fles is nog niet leegquote:
EN TERECHTquote:Op maandag 1 november 2010 23:20 schreef JJH het volgende:
[..]
Je hoeft niet zo te schreeuwen hoor.
Zo word ik een beetje bang van je.
Ok welterustenquote:
Niet zeuren, slapen zeg ikquote:
Dat klinkt incestisch.quote:Op maandag 1 november 2010 23:20 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik zal je even moederen met kartelschaar, sletjen
Hoin en doeinquote:Op maandag 1 november 2010 23:21 schreef charmed_angel het volgende:
Weltrusten
Bennyik heb je heel de dag niet gezien
hmmm... jaquote:Op maandag 1 november 2010 23:19 schreef crv het volgende:
[..]
lijkt me wel, heb je ergens last van?
hmm, das nou net het lastige eraanquote:Op maandag 1 november 2010 23:20 schreef Kally het volgende:
[..]
Dat kan, maar dan heb je slechte hulp en moet je een ander zoeken
moet je eens achter je WII vandaan komenquote:Op maandag 1 november 2010 23:21 schreef charmed_angel het volgende:
Weltrusten
Witte ik togquote:Op maandag 1 november 2010 23:21 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Dat klinkt incestisch.En ik krijg er kriebeltjes van.
Als jij het doet.
Niet vloeken hèquote:Op maandag 1 november 2010 23:21 schreef crv het volgende:
[..]
moet je eens achter je WII vandaan komen
welterusten c_a
Ben je geschrokken van de maandcijfers ofzo? Ik zie je iedere keer alleen maar hoi en doei roepen!quote:Op maandag 1 november 2010 23:21 schreef charmed_angel het volgende:
Weltrusten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |