Zwembad, kinderfeestjequote:Op maandag 1 november 2010 22:29 schreef Bellatrix het volgende:
Nou een ander onderwerp. Wat voor leuks gaan jullie schatjes doen in het weekend?
Werken.quote:Op maandag 1 november 2010 22:29 schreef Bellatrix het volgende:
Nou een ander onderwerp. Wat voor leuks gaan jullie schatjes doen in het weekend?
Verder ruzie makenquote:Op maandag 1 november 2010 22:29 schreef Bellatrix het volgende:
Ja, vast. Tot ooit. Morgen druk en zulcks. Ergotherapeut, ik gok dat het uiteindelijk ziekenhuis gaat worden voor wat onderzoeken. Fysio helpt ook al nietquote:
He bah.quote:
quote:
Ja mijn oudste geeft het feestjequote:
Met wie?quote:
Aaah, is toch wel leuk.quote:
Das balen...quote:Op maandag 1 november 2010 22:29 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ja, vast. Tot ooit. Morgen druk en zulcks. Ergotherapeut, ik gok dat het uiteindelijk ziekenhuis gaat worden voor wat onderzoeken. Fysio helpt ook al niet
Dat zeggen wij in de kerk ook altijd!quote:Op maandag 1 november 2010 22:30 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Aaah, is toch wel leuk.Lekker met die kindjes van die glijbaan. Is het disco? Dat is extra stoer.
Nog niks eigenlijk, vader is jarig maar viert het niet zei diequote:Op maandag 1 november 2010 22:29 schreef Bellatrix het volgende:
Nee wou hij niet, en ik ga heul dat water niet inquote:Op maandag 1 november 2010 22:30 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Aaah, is toch wel leuk.Lekker met die kindjes van die glijbaan. Is het disco? Dat is extra stoer.
Ja, dat weet ik.quote:Op maandag 1 november 2010 22:31 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Dat zeggen wij in de kerk ook altijd!
Nee, daarnet met het sporten voelde ik gewoonweg die spier die ijlt zitten. Alsof er een knobbel de boel zit te stoken.quote:Op maandag 1 november 2010 22:30 schreef iBenny het volgende:
[..]
Das balen...
Verbeterd het wel iets, of dat ook neit?
Nee, ik zou lekker frietjes en frikandellen gaan eten aan de zijlijn. Dat deed ik altijd na het zwemmen, nostalgie.quote:Op maandag 1 november 2010 22:31 schreef Kally het volgende:
[..]
Nee wou hij niet, en ik ga heul dat water niet in
Tuurlijk doe ik datquote:Op maandag 1 november 2010 22:32 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Nee, ik zou lekker frietjes en frikandellen gaan eten aan de zijlijn. Dat deed ik altijd na het zwemmen, nostalgie.
Oké.quote:Op maandag 1 november 2010 22:31 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Nog niks eigenlijk, vader is jarig maar viert het niet zei die
En als je er niets aan doet heb je ook hommeles?quote:Op maandag 1 november 2010 22:31 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Nog niks eigenlijk, vader is jarig maar viert het niet zei die
Hmm, das wel vervelend.quote:Op maandag 1 november 2010 22:32 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, daarnet met het sporten voelde ik gewoonweg die spier die ijlt zitten. Alsof er een knobbel de boel zit te stoken.
We gaan nu maand drie in.quote:Op maandag 1 november 2010 22:34 schreef iBenny het volgende:
[..]
Hmm, das wel vervelend.
Je hebt er al een tijd last van toch?
Ja, leuker dan Schiffer.quote:
Een erg mooie vrouw.quote:
Zo lang al?quote:
Wel die lelijke Duitse bovenlip.quote:
Maar de rest is meer dan perfect, laat die bovenlip lekker zitten!quote:Op maandag 1 november 2010 22:37 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Wel die lelijke Duitse bovenlip.
Dat trekt zo om je lul.quote:Op maandag 1 november 2010 22:37 schreef JJH het volgende:
[..]
Maar de rest is meer dan perfect, laat die bovenlip lekker zitten!
quote:Op maandag 1 november 2010 22:38 schreef Tha_Erik het volgende:
Ze doet ook altijd zo leuk mee met halloween:
[ afbeelding ]!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ].
WTFquote:Op maandag 1 november 2010 22:38 schreef Tha_Erik het volgende:
[ afbeelding ]!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ].
Ik vind dat haar wel sieren dat ze hem als man heeft (en er mooie kindjes mee maaktquote:
Dat kattenpakje.quote:Op maandag 1 november 2010 22:38 schreef Tha_Erik het volgende:
[ afbeelding ]!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ].
Dat wel.quote:Op maandag 1 november 2010 22:40 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik vind dat haar wel sieren dat ze hem als man heeft (en er mooie kindjes mee maakt!).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |