Ik ben er ook de hele dag niet geweest.. nja, een beetje buiten de SCquote:Op maandag 1 november 2010 23:21 schreef charmed_angel het volgende:
Weltrusten
Bennyik heb je heel de dag niet gezien
Nee want hulp kun je overal krijgen lieverdquote:Op maandag 1 november 2010 23:21 schreef iBenny het volgende:
[..]
hmmm... ja
[..]
hmm, das nou net het lastige eraan
ow, tja das dan best kut.quote:Op maandag 1 november 2010 23:21 schreef iBenny het volgende:
[..]
hmmm... ja
[..]
hmm, das nou net het lastige eraan
Hoe is het met je game?quote:
Ik ben hier ook weinig geweestquote:Op maandag 1 november 2010 23:22 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik ben er ook de hele dag niet geweest.. nja, een beetje buiten de SC
quote:Op maandag 1 november 2010 23:23 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb het gevoel dat ik iets gemist heb. Benny, ben je wel in orde?
Ja, nee dat snap ik...quote:Op maandag 1 november 2010 23:22 schreef Kally het volgende:
[..]
Nee want hulp kun je overal krijgen lieverd
uhuquote:Op maandag 1 november 2010 23:23 schreef crv het volgende:
[..]
ow, tja das dan best kut.
Heeft dat nog met van de zomer te maken ?
Ik ben wel redelijk in orde, geen zorgenquote:Op maandag 1 november 2010 23:23 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb het gevoel dat ik iets gemist heb. Benny, ben je wel in orde?
Geef het NUUUUUUUUUUUUUUUUUquote:
Verslavendquote:
Heb je de Main Quest al helemaal klaar?quote:Op maandag 1 november 2010 23:25 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Verslavend![]()
Ik heb verkeerd gespeeldte snel. Dus ga hem weer spelen, alleen dan ga ik de evil kant op
![]()
Je kan 2 kanten op/keuzes maken, slecht of goed. Heb nu goed gedaan
Ja ik weet dat je het snapt, maar ik bel je morgen wel evenquote:Op maandag 1 november 2010 23:25 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ja, nee dat snap ik...
[..]
uhu
[..]
Ik ben wel redelijk in orde, geen zorgen
Daar weet jij anders niks vanquote:
Slaap lekkerquote:Op maandag 1 november 2010 23:27 schreef Bellatrix het volgende:
Ik ga slapen.Iedereen lekker slapen voor straks.
Ja zondag alquote:Op maandag 1 november 2010 23:26 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Heb je de Main Quest al helemaal klaar?
quote:Op maandag 1 november 2010 23:27 schreef Bellatrix het volgende:
Dat hoop ik dan maarquote:Op maandag 1 november 2010 23:25 schreef iBenny het volgende:
Dat zeg ik toch niet?quote:
Trustenquote:Op maandag 1 november 2010 23:27 schreef Bellatrix het volgende:
Hmmm, kan het zijn dat je eerst weer een terugval gaat krijgen voordat het weer beter moet worden of is de hulp gewoon iemand die denkt dat hij/zij iedereen helpen kan met standaard hulpverlening.quote:Op maandag 1 november 2010 23:25 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ja, nee dat snap ik...
[..]
uhu
[..]
trusten Belquote:Op maandag 1 november 2010 23:27 schreef Bellatrix het volgende:
Nou ja dat, en je bent vrij om te bepalen wie je helptquote:Op maandag 1 november 2010 23:29 schreef crv het volgende:
[..]
Hmmm, kan het zijn dat je eerst weer een terugval gaat krijgen voordat het weer beter moet worden of is de hulp gewoon iemand die denkt dat hij/zij iedereen helpen kan met standaard hulpverlening.
Het is nogal niet niks wat je doorgemaakt hebt, dus lijkt me dat je "hulp op maat" nodig hebt. en die is natuurlijk niet op elke hoek te vinden
Ik denk dat je nu in grote lijnen wel het probleem beschrijftquote:Op maandag 1 november 2010 23:29 schreef crv het volgende:
[..]
Hmmm, kan het zijn dat je eerst weer een terugval gaat krijgen voordat het weer beter moet worden of is de hulp gewoon iemand die denkt dat hij/zij iedereen helpen kan met standaard hulpverlening.
Het is nogal niet niks wat je doorgemaakt hebt, dus lijkt me dat je "hulp op maat" nodig hebt. en die is natuurlijk niet op elke hoek te vinden
Geyl hequote:
quote:
Slaap lekker Duzjequote:Op maandag 1 november 2010 23:33 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik ga ook slapen. Ben moe na een dag werken, dat merkte ik ook op Skypes al. Welterusten.
quote:Op maandag 1 november 2010 23:30 schreef Kally het volgende:
[..]
Nou ja dat, en je bent vrij om te bepalen wie je helpt
dat is natuurlijk wel zo, maar ik krijg de indruk dat de "hulpverlening" een hobby aan het worden is.quote:Op maandag 1 november 2010 23:30 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik denk dat je nu in grote lijnen wel het probleem beschrijft
9 van de 10 keer heb je meer aan goede vrienden en familie dan aan 'professionele' hulp,.quote:Op maandag 1 november 2010 23:30 schreef Kally het volgende:
[..]
Nou ja dat, en je bent vrij om te bepalen wie je helpt
trusten pluis en tot decemberquote:Op maandag 1 november 2010 23:33 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik ga ook slapen. Ben moe na een dag werken, dat merkte ik ook op Skypes al. Welterusten.
Dit lijkt me een beetje kort door de bocht.quote:Op maandag 1 november 2010 23:33 schreef Zeroku het volgende:
[..]
9 van de 10 keer heb je meer aan goede vrienden en familie dan aan 'professionele' hulp,.
Nou dat ligt er een beetje aan, sommige dingen zijn makkelijker te vertellen tegen een vreemde dan tegen mensen die dicht bij je staanquote:Op maandag 1 november 2010 23:33 schreef Zeroku het volgende:
[..]
9 van de 10 keer heb je meer aan goede vrienden en familie dan aan 'professionele' hulp,.
das mijn ervaring ook, maar dat geldt wellicht niet voor iedereen. en goede vrienden/kennissen kunnen ook een hoop kapot maken / verkeerd advies geeven.quote:Op maandag 1 november 2010 23:33 schreef Zeroku het volgende:
[..]
quote:
Ja, en ik kan me voorstellen dat professionelen ook bepaalde "technieken" kennen die je helpen met dingen om te gaan, of je een bepaald inzicht kunnen geven wat meer gebaseerd is op hoe de mens werkt dan op een familie/vrienschapsband.quote:Op maandag 1 november 2010 23:34 schreef Kally het volgende:
[..]
Nou dat ligt er een beetje aan, sommige dingen zijn makkelijker te vertellen tegen een vreemde dan tegen mensen die dicht bij je staan
nja, dat laatste is wel gewoon nodig...quote:Op maandag 1 november 2010 23:33 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ik lag ook naast de bankquote:
Ja klopt.quote:Op maandag 1 november 2010 23:35 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, en ik kan me voorstellen dat professionelen ook bepaalde "technieken" kennen die je helpen met dingen om te gaan, of je een bepaald inzicht kunnen geven wat meer gebaseerd is op hoe de mens werkt dan op een familie/vrienschapsband.
Ja, ik kreeg het ook bijna mijn vingers niet uitquote:
quote:Op maandag 1 november 2010 23:36 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, ik kreeg het ook bijna mijn vingers niet uit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |