Ik ben altijd grappig.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 17:26 schreef Avey het volgende:
Wat een irritant gespam zeg
Ik hoop dat jullie niet denken dat het grappig is ofzo.
Boehoe, ga huilenquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 17:27 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dat is de ellende, ze denken nog dat het leuk is ook.
Oneens.quote:
Het is OK dat we dezelfde mening niet delen.quote:
Weet ik.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 17:29 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Het is OK dat we dezelfde mening niet delen.
Oooh de ironie, it burns!quote:
Ja.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 17:29 schreef Loveless85 het volgende:
Het word eens tijd dat er weer eens een TAL modje of FA terug is vakantie
Uhuhquote:
Of er zat een muis in.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 17:29 schreef Bos81 het volgende:
O en de oven zei piep, dus de pizza zou klaar moeten zijn
Loop niet te spammen.quote:
Nee.quote:
Inderdaad. Dus OF gewoon normaal doen en geen 100x 'ok' en 'ja' achter elkaar en denken dat je altijd grappig moet zijn, of gewoon weer met het hele ONZ zwikje oftiefenquote:
Erik is al terug.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 17:29 schreef Loveless85 het volgende:
Die doen niks, of die zijn hier nooit. 14.gifquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 17:29 schreef Loveless85 het volgende:
Een modje wat ook daadwerkelijk dan weleens in TAL is, of iig de SCquote:
Volgens mij iedereen hier. Behalve Benny.quote:
Dit hoef ik hier inderdaad niet te zien. Ik kom er nog minder door buurten ook.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 17:38 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
maar de huidige manier van 'haha kijk mij eens grappig op de foks zijn' slaat nergens op. En volop ONZ posts of pics spammen.
quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 17:43 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Volgens mij iedereen hier. Behalve Benny.
En Avey ook inderdaad.quote:
Ok sorry, genoeg pesterijenquote:
Charmed_angel is niet meer getrouwd?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 17:43 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Volgens mij iedereen hier. Behalve Benny.
Ja maar getrouwd is meer zoals gevangen.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 17:55 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Charmed_angel is niet meer getrouwd?
Loop niet zo te mauwen johquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 17:38 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Een modje wat ook daadwerkelijk dan weleens in TAL is, of iig de SC![]()
SC is toegankelijk voor iedereen, en hoeft never 100% serieus te zijn (met Bella heeft ook niemand moeite, en ik post zelf ook langgggg niet altijd serieus), maar de huidige manier van 'haha kijk mij eens grappig op de foks zijn' slaat nergens op. En volop ONZ posts of pics spammen. Dan gaan ze maar weer lekker bij de FA's janken om een eigen ONZ SC
Of jij blijft gewoon een keer weg met je baggerhoofd, je hebt echt niet in de gaten dat de halve sc je uitkotst hier hequote:Op dinsdag 17 augustus 2010 17:57 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Loop niet zo te mauwen joh. Dan blijf je toch weg.
Jawel, maar het boeit me niet zoveel.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 17:58 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Of jij blijft gewoon een keer weg met je baggerhoofd, je hebt echt niet in de gaten dat de halve sc je uitkotst hier he?
Goeie reactie. Nee echtquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 17:57 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Loop niet zo te mauwen joh. Dan blijf je toch weg.
Je roept ze maar.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 17:58 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Goeie reactie. Nee echt![]()
Dan mauw ik maar, ik ben schijnbaar niet de enige. Dus OF je nokt er gewoon mee, met dat overdreven gedoe. Of een FA'tje of modje gaat maar even kijken of ik idd mauw
Ik doe er nog wat pizza en Maltesers bij.quote:
Ah sorry, de pure kwaliteit die je hier post doet inderdaad totaal niet vermoeden dat je van dat ploegje deel uitmaaktquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 18:04 schreef Zeroku het volgende:
Ik hoef niet met die meuk geassocieerd te worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |