Ik ben altijd grappig.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 17:26 schreef Avey het volgende:
Wat een irritant gespam zeg
Ik hoop dat jullie niet denken dat het grappig is ofzo.
Boehoe, ga huilenquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 17:27 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dat is de ellende, ze denken nog dat het leuk is ook.
Oneens.quote:
Het is OK dat we dezelfde mening niet delen.quote:
Weet ik.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 17:29 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Het is OK dat we dezelfde mening niet delen.
Oooh de ironie, it burns!quote:
Ja.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 17:29 schreef Loveless85 het volgende:
Het word eens tijd dat er weer eens een TAL modje of FA terug is vakantie
Uhuhquote:
Of er zat een muis in.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 17:29 schreef Bos81 het volgende:
O en de oven zei piep, dus de pizza zou klaar moeten zijn
Loop niet te spammen.quote:
Nee.quote:
Inderdaad. Dus OF gewoon normaal doen en geen 100x 'ok' en 'ja' achter elkaar en denken dat je altijd grappig moet zijn, of gewoon weer met het hele ONZ zwikje oftiefenquote:
Erik is al terug.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 17:29 schreef Loveless85 het volgende:
Die doen niks, of die zijn hier nooit. 14.gifquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 17:29 schreef Loveless85 het volgende:
Een modje wat ook daadwerkelijk dan weleens in TAL is, of iig de SCquote:
Volgens mij iedereen hier. Behalve Benny.quote:
Dit hoef ik hier inderdaad niet te zien. Ik kom er nog minder door buurten ook.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 17:38 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
maar de huidige manier van 'haha kijk mij eens grappig op de foks zijn' slaat nergens op. En volop ONZ posts of pics spammen.
quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 17:43 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Volgens mij iedereen hier. Behalve Benny.
En Avey ook inderdaad.quote:
Ok sorry, genoeg pesterijenquote:
Charmed_angel is niet meer getrouwd?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 17:43 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Volgens mij iedereen hier. Behalve Benny.
Ja maar getrouwd is meer zoals gevangen.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 17:55 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Charmed_angel is niet meer getrouwd?
Loop niet zo te mauwen johquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 17:38 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Een modje wat ook daadwerkelijk dan weleens in TAL is, of iig de SC![]()
SC is toegankelijk voor iedereen, en hoeft never 100% serieus te zijn (met Bella heeft ook niemand moeite, en ik post zelf ook langgggg niet altijd serieus), maar de huidige manier van 'haha kijk mij eens grappig op de foks zijn' slaat nergens op. En volop ONZ posts of pics spammen. Dan gaan ze maar weer lekker bij de FA's janken om een eigen ONZ SC
Of jij blijft gewoon een keer weg met je baggerhoofd, je hebt echt niet in de gaten dat de halve sc je uitkotst hier hequote:Op dinsdag 17 augustus 2010 17:57 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Loop niet zo te mauwen joh. Dan blijf je toch weg.
Jawel, maar het boeit me niet zoveel.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 17:58 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Of jij blijft gewoon een keer weg met je baggerhoofd, je hebt echt niet in de gaten dat de halve sc je uitkotst hier he?
Goeie reactie. Nee echtquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 17:57 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Loop niet zo te mauwen joh. Dan blijf je toch weg.
Je roept ze maar.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 17:58 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Goeie reactie. Nee echt![]()
Dan mauw ik maar, ik ben schijnbaar niet de enige. Dus OF je nokt er gewoon mee, met dat overdreven gedoe. Of een FA'tje of modje gaat maar even kijken of ik idd mauw
Ik doe er nog wat pizza en Maltesers bij.quote:
Ah sorry, de pure kwaliteit die je hier post doet inderdaad totaal niet vermoeden dat je van dat ploegje deel uitmaaktquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 18:04 schreef Zeroku het volgende:
Ik hoef niet met die meuk geassocieerd te worden.
Ja, want dat is ook echt alleen van de ONZ SC.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 18:05 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ah sorry, de pure kwaliteit die je hier post doet inderdaad totaal niet vermoeden dat je van dat ploegje deel uitmaakt
Ik geef de maltesers wel even door, niets voor mij....quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 18:05 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik doe er nog wat pizza en Maltesers bij.![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik hou geen lijstje bij van wie waar post ofzo. Ik zie wat lui die schijnbaar ook in ONZ posten, en met hun totale shit hier een prima lopende SC denken te moeten bepalen.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 18:07 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ja, want dat is ook echt alleen van de ONZ SC.
quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 18:09 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik hou geen lijstje bij van wie waar post ofzo. Ik zie wat lui die schijnbaar ook in ONZ posten, en met hun totale shit hier een prima lopende SC denken te moeten bepalen.
En nogmaals; ik ga er geen woorden meer aan vuil maken. de crew ziet maar welke kant ze ermee op willen
quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 18:07 schreef Zeroku het volgende:
Ohja en flikker nou voor één keer eens op met je SC overnemen. Dat argument begint redelijk achterhaald te worden.
Wat heb je gegeten, meine Hoheit?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 18:09 schreef -Vaduz- het volgende:
die Maltesers zijn echt goor.
Gelukkig heb ik net heerlijk gegeten.
Opgebakken aardappels, natuurlijk wat wortels erbij en een smakelijk gekruid lapje vlees.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 18:10 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Wat heb je gegeten, meine Hoheit?
Lekker.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 18:11 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Opgebakken aardappels, natuurlijk wat wortels erbij en een smakelijk gekruid lapje vlees.
Ik denk het? Grappig dat het je opvalt.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 18:12 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Lekker.Opgebakken, is dat Oost-Nederlands voor gebakken?
opgebakken is als de de gekookte aardappels van de vorige dag in plakjes snijd en dan bakt. Zo ken ik het.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 18:12 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Lekker.Opgebakken, is dat Oost-Nederlands voor gebakken?
Nooit van gehoord.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 18:15 schreef JJH het volgende:
[..]
opgebakken is als de de gekookte aardappels van de vorige dag in plakjes snijd en dan bakt. Zo ken ik het.
quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 18:17 schreef Bellatrix het volgende:
O wacht dat zeggen wij ook geloof ik.![]()
Ons mam zegt gewoon: ''keil die erpels van giester er mar in.''
Whut?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 18:17 schreef Bellatrix het volgende:
O wacht dat zeggen wij ook geloof ik.![]()
Opbakken dus.quote:
quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 18:17 schreef Bellatrix het volgende:
Ben Brabants. Het is niet meugelijk om normaal te praten als je hier woont. Vooral als je hier geboren bent.quote:
Spreek voor oe eigen.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 18:34 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ben Brabants. Het is niet meugelijk om normaal te praten als je hier woont. Vooral als je hier geboren bent.
Toch een keer filmen.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 18:36 schreef charmed_angel het volgende:
Heel de buurt kan weer mee genieten, de overburen hebben weer knallende ruzie
De hoeveelste keer is dat dan wel niet.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 18:36 schreef charmed_angel het volgende:
Gewoon een keer met een paar buren voor in de tuin met en biertje/wijntje en een zak chips gaan zitten kijken.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 18:36 schreef charmed_angel het volgende:
Zul je zien dat ze daar niets van meekrijgen.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 18:44 schreef JJH het volgende:
[..]
Gewoon een keer met een paar buren voor in de tuin met en biertje/wijntje en een zak chips gaan zitten kijken.
Die kans heb je ook nog, maar dan heeft ze het wel even gezellig gehad met de buren.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 18:46 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Zul je zien dat ze daar niets van meekrijgen.
:-Oquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 18:54 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik heb al 3 dagen geen sms meer verstuurd.
quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 18:55 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Groetjes van kally allemaal
Ze is even erg druk thuis en ze komt van de week weer
Wereldvreemd figuur ben ik soms ook he.quote:
Neuj niet echt.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 18:55 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Wereldvreemd figuur ben ik soms ook he.
quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 18:56 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Klopt, ik kon al niet aan die zin wennen toen ik hem zag staan.
Meldt.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 18:57 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Wereldvreemde mensen ken ik eigenlijk niet. Lijken me zeer enge mensen.
Groetjes terug.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 18:55 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Groetjes van kally allemaal
Ze is even erg druk thuis en ze komt van de week weer
Hmm, weet ik niet. Kan ook wel weer pure reacties opleveren. Een vreemd kartelrandje zit er wel aan die personen.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 18:57 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Wereldvreemde mensen ken ik eigenlijk niet. Lijken me zeer enge mensen.
Ja maar jij bent gewoon. Ja.quote:
Ik vind het eng dat ze niet weten wat er in de wereld gebeurt en dat het ze ook niets doet. Totale apathie voor iets vind ik siewosie naar. Ja, aparte reacties zal het wel opleveren, en ze doen mij er geen kwaad mee, maar toch vind ik het naar.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 18:58 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Hmm, weet ik niet. Kan ook wel weer pure reacties opleveren. Een vreemd kartelrandje zit er wel aan die personen.
Hoi lekker gasscheetje.quote:
quote:
Sleep ze!quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 19:02 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik ga even met kasten, tafeltjes en stoeltjes slepen.
quote:
Ik ben heul geen koe.quote:
Minderwaardig volk, Mierlo.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 19:08 schreef Zeroku het volgende:
Waarom staat mijn torrent in de wachtrij.
Hoe kon dat zo hoog zijn dan?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 19:10 schreef PatriQue89 het volgende:
Godver jong... ik had iets verkeerd gedaan bij het kiezen van mn abbonement.. en toen had ik opeens een rekening van 218,33Mijn eigen schuld dus.. KUTZOOI..
Direct gebeld, met de provider, en die gast was echt vet relaxed, alles voor me gefixed, abbonement aangepast, wat extra dingen geblokkeerd enzoo
Me weer happy, maar, nu wel arm
Ik wilde iets zeggen, maar dat kan worden opgevat als ONZ-SC dus ik post het maar niet.quote:
Zeg maar dat ik een slet ben.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 19:11 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ik wilde iets zeggen, maar dat kan worden opgevat als ONZ-SC dus ik post het maar niet.
Je bent een slet.quote:
quote:
quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 19:12 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ja, iets met m'n eindeloos internet, wat niet zo eindeloos was, bleek...
Kijk niet zo geil.quote:
Gekkie.quote:
Alleen toch als je nu nog een nieuw abbo afsluit?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 19:13 schreef Zeroku het volgende:
[..]
. Eindeloos internetten gaat er overigens (bijna) overal uit, weet niet of je dat al wist.
[..]
Kijk niet zo geil.
Oude abo's ook volgens mij. Dat hele onbeperkt internetten willen ze er zo snel mogelijk uit hebben.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 19:17 schreef JJH het volgende:
[..]
Alleen toch als je nu nog een nieuw abbo afsluit?
Ik dacht dat jij de TS was. Bummerquote:
quote:
Hmm, ik vond het de eerste week heul leuk, maar nu vind ik het al te langzaamquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 19:13 schreef Zeroku het volgende:
[..]
. Eindeloos internetten gaat er overigens (bijna) overal uit, weet niet of je dat al wist.
quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 19:20 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Hmm, ik vond het de eerste week heul leuk, maar nu vind ik het al te langzaamdus gebruik het al niet eens zoveel meer...
En ik dacht ook; ach, eindelijk internet, kan het wel even aan laten staan..
Ligt eraan. Als je abo eindeloos is dan wel, alleen zal dat geen jaren meer zo zijn.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 19:22 schreef Myraela het volgende:
Ohoh. Is eindeloos niet eindeloos? Want dan krijg ik een dure rekening deze maand.
Dan gaan we dat maar eens nazoeken. Maar ik heb het nog weer anders, want ik heb een blackbarry en in verband met de pushmail moet je weer wat aparts erbij hebben.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 19:18 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Oude abo's ook volgens mij. Dat hele onbeperkt internetten willen ze er zo snel mogelijk uit hebben.
Nog wel. En het is alleen voor nieuwe abo's, aangezien ze het niet eens zomaar in KUNNEN laten gaan voor oude abo's. Want dat is een wijziging van de algemene voorwaarden, en dan mag, maar dan moeten ze je de kans geven kosteloos op te zeggen. Ongeacht of je termijn er op zit of niet. En aangezien 80% dat dan wss doet en switched naar een goedkoper sim-only abo'tje van een provider die nog wel écht onbeperkt aanbied geldt het alleen voor NIEUWE abo's en verlengingen van oude abo'squote:Op dinsdag 17 augustus 2010 19:22 schreef Myraela het volgende:
Ohoh. Is eindeloos niet eindeloos? Want dan krijg ik een dure rekening deze maand.
Ik voel me bij deze aangesproken dus zal ik wel ff reageren.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 19:22 schreef charmed_angel het volgende:
1 Vraagje.... ik vind jullie allemaal tof en lief en leuk enzo... Maar kunnen we wat minderen met het gebagger hierzo?
Posts met/ ok / hoi /
![]()
Ik zou niet willen dat de sc straks gesloten door al het gebagger.
En ja iedereen doet het. Maar niet tig posts achter elkaar
Zullen we voor het behoud zijn van deze SC en gewoon minder baggeren
BlackBerry heeft toch sowieso andere voorwaarden wat betreft het internet?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 19:22 schreef JJH het volgende:
[..]
Dan gaan we dat maar eens nazoeken. Maar ik heb het nog weer anders, want ik heb een blackbarry en in verband met de pushmail moet je weer wat aparts erbij hebben.
Meisje toch, je noemt hoi zeggen nu ook al baggeren? Zullen we de hele SC gewoon opdoeken?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 19:22 schreef charmed_angel het volgende:
1 Vraagje.... ik vind jullie allemaal tof en lief en leuk enzo... Maar kunnen we wat minderen met het gebagger hierzo?
Posts met/ ok / hoi /
![]()
Ah dank.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 19:23 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nog wel. En het is alleen voor nieuwe abo's, aangezien ze het niet eens zomaar in KUNNEN laten gaan voor oude abo's. Want dat is een wijziging van de algemene voorwaarden, en dan mag, maar dan moeten ze je de kans geven kosteloos op te zeggen. Ongeacht of je termijn er op zit of niet. En aangezien 80% dat dan wss doet en switched naar een goedkoper sim-only abo'tje van een provider die nog wel écht onbeperkt aanbied geldt het alleen voor NIEUWE abo's en verlengingen van oude abo's
Ja, dat met dat verlengen bedoelde ik dus. Dit is iets completer inderdaad.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 19:23 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nog wel. En het is alleen voor nieuwe abo's, aangezien ze het niet eens zomaar in KUNNEN laten gaan voor oude abo's. Want dat is een wijziging van de algemene voorwaarden, en dan mag, maar dan moeten ze je de kans geven kosteloos op te zeggen. Ongeacht of je termijn er op zit of niet. En aangezien 80% dat dan wss doet en switched naar een goedkoper sim-only abo'tje van een provider die nog wel écht onbeperkt aanbied geldt het alleen voor NIEUWE abo's en verlengingen van oude abo's
Ik ben het wel eens met het minderen in bagger. Maar dan moeten we eerst eens duidelijk krijgen wat nou "bagger" is. Want " Hoi ,quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 19:22 schreef charmed_angel het volgende:
Posts met/ ok / hoi /
![]()
Want de 'ophef' is ook echt alleen van Ll, en ook echt alleen over iets eenmaligs jaquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 19:24 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ik voel me bij deze aangesproken dus zal ik wel ff reageren.
Dat 'ok' was gewoon als 'grapje', achteraf niet leuk oké dat kan. Al die ophef die er door ondermeer Ll over is gemaakt is imo zwaar overdreven. Maar ik zal er wel op letten.
Deze keer kwam het van jou en Rauz, voor de rest heb ik er niemand zo moeilijk over zien doen. Ook niet in eerdere stadia.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 19:25 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Want de 'ophef' is ook echt alleen van Ll, en ook echt alleen over iets eenmaligs ja
Dat ook, maar ik denk dat wie daar over gaan dat zelf niet eens weten. Benny kwam er toen ook mee, maar wist zelf ook geen oplossing en liet het toen ook gewoon weer varen. Op een SC zijn geen regels te maken, buiten globale regels en de Policy uiteraard.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 19:25 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik ben het wel eens met het minderen in bagger. Maar dan moeten we eerst eens duidelijk krijgen wat nou "bagger" is. Want " Hoi ,,
" vind ik allemaal geen bagger.
Iedereen laten bepalen is het laatste wat je moet doen. Dan kom je er nooit of te nimmer uit, je moet gewoon een mod/FA hebben die zegt dit mag wel, dit mag niet klaar en geen ellenlange discussies gaan voeren met iedereen erbij.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 19:27 schreef Bellatrix het volgende:
Of we maken allemaal een lijstje, een eerlijk lijstje, over wat we allemaal onder bagger scharen?
Ok, Hoi,quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 19:22 schreef charmed_angel het volgende:
Posts met/ ok / hoi /
![]()
Wel als je 20 posts achter elkaar ziet met alleen maar Hoiquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 19:25 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik ben het wel eens met het minderen in bagger. Maar dan moeten we eerst eens duidelijk krijgen wat nou "bagger" is. Want " Hoi ,,
Hallontjesquote:
Eensquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 19:28 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Iedereen laten bepalen is het laatste wat je moet doen. Dan kom je er nooit of te nimmer uit, je moet gewoon een mod/FA hebben die zegt dit mag wel, dit mag niet klaar en geen ellenlange discussies gaan voeren met iedereen erbij.
Hetgebeurd wel vaker dan netquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 19:24 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ik voel me bij deze aangesproken dus zal ik wel ff reageren.
Dat 'ok' was gewoon als 'grapje', achteraf niet leuk oké dat kan. Al die ophef die er door ondermeer Ll over is gemaakt is imo zwaar overdreven. Maar ik zal er wel op letten.
Juistquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 19:28 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Iedereen laten bepalen is het laatste wat je moet doen. Dan kom je er nooit of te nimmer uit, je moet gewoon een mod/FA hebben die zegt dit mag wel, dit mag niet klaar en geen ellenlange discussies gaan voeren met iedereen erbij.
Dan word het storend, maar is de post individueel nog geen bagger. Maarja, waarschijnlijk heeft iedereen daar een andere kijk op. Ligt er ook maar net aan wat voor topics je gewent bent.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 19:31 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wel als je 20 posts achter elkaar ziet met alleen maar Hoi![]()
Nou ik zie dat wel gebeuren als we niet minderenquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 19:24 schreef Bellatrix het volgende:
Zullen we de hele SC gewoon opdoeken?
eteling is vor de hoge here in den hag, die hebbe mexicanse griep verzonne om recessie te doenquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 19:32 schreef JJH het volgende:
[..]
Gan we ook met de kisd nar de eftenling?
Als je met 10 man in de SC zit en er komt iemand en je zegt hoi dan heb je al 10 posts terwijl iedereen maar één keer heeft gereageerd.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 19:31 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wel als je 20 posts achter elkaar ziet met alleen maar Hoi![]()
Ze gooien echt niet zomaar een subforum dicht hoor. Daar moet wel meer voor gebeuren dan wat bagger in een SC.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 19:33 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Hetgebeurd wel vaker dan net
Ik wil niet dat ze de SC of nog erger TAL opdoeken.
We hebben er zoveel aangedaan om TAL te krijgen, en nu hebben we het, en dan is het straks weg
Het is Sectusempra.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 19:33 schreef Bellatrix het volgende:
WE HEBBEBN EEN DOORBRAAAK DRACO EN HARRY GEVEN LEKAKAR GELIJK FLIPENDO WINGARODUM LEVOSA SECTU MSEPRAA.
tien keer hoi enquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 19:25 schreef Myraela het volgende:
[..]
Niet alleen van hun hoorquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 19:26 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Deze keer kwam het van jou en Rauz, voor de rest heb ik er niemand zo moeilijk over zien doen. Ook niet in eerdere stadia.
HET IS EEN COMPLOT, DE HOGEREGE HEREN IN DEN HAAG IN HET TORENTJE HEBBEN DIT BEDACH TOM DE GEWONE BURGER NOG HARDER AAN TE PAKKEN, DE MENSEN DIE NORMAAL ZO HARD MOETEN WERKEN OM BOVEN DE ARMOEDERGRENS TE BLIJVEN WORDEN NU KEIHARD AANGEPAKT DOOR DIE SLINKSE MENSEN DIE NIETS HOEVEN TE DOEN VOOR WAT CENTENquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 19:34 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
eteling is vor de hoge here in den hag, die hebbe mexicanse griep verzonne om recessie te doen
Wat doe je er tegen?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 19:34 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
tien keer hoi enachter elkaar vind ik zeker wel gebagger.
dat kloopt dat wsa ik evne vergetetetenquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 19:34 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
eteling is vor de hoge here in den hag, die hebbe mexicanse griep verzonne om recessie te doen
Die ik heb zien reageren dan.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 19:35 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Niet alleen van hun hoorEr zijn wel meerdere
maar dan mogen we dus nooit meer hoi tegen elkaar zeggen?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 19:34 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Hoi schatje, alles goed?quote:
vnid ej?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 19:37 schreef JJH het volgende:
Het is trouwens nog best lastig om bewust typefouten te maken!
Je zou de hoi kunnen verwerken in een andere reactie of kunnen uitbreiden met interesse naar wat de binnenkomer die dag/week/maand heeft gedaan.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 19:36 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
maar dan mogen we dus nooit meer hoi tegen elkaar zeggen?
en voral die kutmoslims bietje ons land inpakke en die kutcohen me zen jodevrindejsquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 19:35 schreef Zeroku het volgende:
[..]
HET IS EEN COMPLOT, DE HOGEREGE HEREN IN DEN HAAG IN HET TORENTJE HEBBEN DIT BEDACH TOM DE GEWONE BURGER NOG HARDER AAN TE PAKKEN, DE MENSEN DIE NORMAAL ZO HARD MOETEN WERKEN OM BOVEN DE ARMOEDERGRENS TE BLIJVEN WORDEN NU KEIHARD AANGEPAKT DOOR DIE SLINKSE MENSEN DIE NIETS HOEVEN TE DOEN VOOR WAT CENTEN
Als het maar geen spacecake is!quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 19:36 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Hoi schatje, alles goed?
Ze hebben vandaag genoten van mijn cakes
Met de meet zal ik wel een cake bakken, speciaal voor jouGOED
Ja, inderdaadquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 19:37 schreef JJH het volgende:
Het is trouwens nog best lastig om bewust typefouten te maken!
Als dezelfde persoon het doet ja. Als iedereen het apart doen kan je er niet tegen ingrijpen. Je kan niet zeggen dat er iemand maar 3 keer begroet mag worden of iets.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 19:34 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Reken maar van Yes dat ze dat zomaar doenquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 19:34 schreef Zeroku het volgende:
Ze gooien echt niet zomaar een subforum dicht hoor. Daar moet wel meer voor gebeuren dan wat bagger in een SC.
Dit.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 19:38 schreef Myraela het volgende:
[..]
Als dezelfde persoon het doet ja. Als iedereen het apart doen kan je er niet tegen ingrijpen. Je kan niet zeggen dat er iemand maar 3 keer begroet mag worden of iets.Ik vind het eigenlijk logischer als we gewoon zeggen dat we het wel kunnen melden als je er weer bent of iets, maar dat daar verder niet op gereageerd hoeft te worden.
dei zti allene ene beetej thee te zuipen, die linkse rakker EERST VERNEUKT HIJ ONZE TROTS, AMSTERDAM EN NU DIE MISSIE VOLBRACHT IS GAAT HIJ OVER NAAR HET HELE LANG EN NIEMAND DIE ER IETS AAN DOET IEDEREEN SLUIT ZIJN OGEN ERVOOR HET IS TIJD DAT ER WAT AAN GEDAAN WORDT OPEN JE OGEN EN SNEL VOOR HET TE LAAT ISquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 19:37 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
en voral die kutmoslims bietje ons land inpakke en die kutcohen me zen jodevrindejs
Nee, dat doen ze niet zomaar. Ik weet zeker dat de meeste mods en FA's nog eens niet weten dat dit speelt.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 19:38 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Reken maar van Yes dat ze dat zomaar doen![]()
Het is niet van 1 dag dat dit speelt he
jaa, maar dan krijg je weer dat mensen dat gebagger gaan vinden..quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 19:37 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je zou de hoi kunnen verwerken in een andere reactie of kunnen uitbreiden met interesse naar wat de binnenkomer die dag/week/maand heeft gedaan.
Komt meer omdat er weinig te discussiëren valt he. De ene wil niet meer zwaaien de ander wil het wel, zonder hogere hand los je dat niet op.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 19:39 schreef Myraela het volgende:
Wel tof om te zien dat mensen het ook echt serieus nemen en niet zelfs terwijl we nog in deze discussie zijn doorbaggeren. Seriously.
Ik zorg voor de niet komische noot. Deze discussie is al grappig genoeg.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 19:39 schreef Myraela het volgende:
Wel tof om te zien dat mensen het ook echt serieus nemen en niet zelfs terwijl we nog in deze discussie zijn doorbaggeren. Seriously.
ki neit, kotm mss omatd ik dsyduslektissch ben, fozoetis.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 19:40 schreef JJH het volgende:
[..]
Well al sje besuwt bepaalde splfouten wilt maken ja.
Bella.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 19:40 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik zorg voor de niet komische noot. Deze discussie is al grappig genoeg.
Van mijn noten blijf je af, vuigaard.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 19:40 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Dan is dat wel gmekakkelijk ja.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 19:41 schreef Zeroku het volgende:
[..]
ki neit, kotm mss omatd ik dsyduslektissch ben, fozoetis.
quote:
Sorry Bella. Ik vind jou een tof wijf en je hebt humor. Maar de helft denkt nu op jou manier te moeten gaan posten. En dat is eigenlijk gewoon 1 grote faal.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 19:40 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ja, pistachenoten. Net zo zout?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 19:41 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Van mijn noten blijf je af, vuigaard.
Zo gauw als Bella eens aan je noten gezeten heeft, wil je niet anders meer.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 19:41 schreef Zeroku het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, zongebakken cashewnoten.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 19:42 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ja, pistachenoten. Net zo zout?
Tjah het mooie is nog dat bepaald mensen eerst wel gewoon normaal konden doen en leuk meebabbelen en nu is alleen nog maar onzin uit kunnen kramen en debiel kunnen doen. Erg jammer.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 19:39 schreef Myraela het volgende:
quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 19:42 schreef JJH het volgende:
[..]
Zo gauw als Bella eens aan je noten gezeten heeft, wil je niet anders meer.Hmm, misschien toch het overwegen waard.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Lieve jongeman ben jij. :@
Op woensdag 8 juli 2020 18:58 schreef PoezeligDing het volgende:
:* My one and only, master, king , whatever. THE ZER! O+
Weet ik.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 19:42 schreef Myraela het volgende:
[..]
Sorry Bella. Ik vind jou een tof wijf en je hebt humor. Maar de helft denkt nu op jou manier te moeten gaan posten. En dat is eigenlijk gewoon 1 grote faal.
Mag ik wel aan je noten zitten?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 19:41 schreef Zeroku het volgende:
[..]
No reken maar van welquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 19:39 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Nee, dat doen ze niet zomaar. Ik weet zeker dat de meeste mods en FA's nog eens niet weten dat dit speelt.
Jij altijd.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 19:43 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Mag ik wel aan je noten zitten?
Alsof Bella het in CAPSLOCK praten en die andere humor heeft uitgevondenquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 19:42 schreef Myraela het volgende:
[..]
Sorry Bella. Ik vind jou een tof wijf en je hebt humor. Maar de helft denkt nu op jou manier te moeten gaan posten. En dat is eigenlijk gewoon 1 grote faal.
Leg is concreet uit wat je wilt dat er aan gedaan wordt dan. Je kunt voor een SC geen stricte regels maken zoals in 'normale' topics.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 19:43 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Tjah het mooie is nog dat bepaald mensen eerst wel gewoon normaal konden doen en leuk meebabbelen en nu is alleen nog maar onzin uit kunnen kramen en debiel kunnen doen. Erg jammer.
Maar goed, nogmaals in FB gevraagd of er IEMAND ff de kaders aan kan geven. Want geloof me; ik bedoel ook echt niet dat er idiote regels moeten komen over dat iemand maar tig keer begroet mag worden ofzo. Maar het werd/word hier ondertussen wel een beetje een vergaarbak van allerlei loller-onzin, en das ook niet helemaal de bedoeling.
Ja de hoge heren en dames van FOK! houden ons 24/7 in de gaten. Danny heeft er zelfs een kloon voor aangemaakt, zie > Zerokuquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 19:43 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
No reken maar van wel
denk je dat de FA's niet meelezen
Nou ja laat maar, ik ga er niet op in
Want jullie leven in LALALALA-LAND ofzo
Misschien zou dat wel even goed zijnquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 19:42 schreef pgrferrari het volgende:
Ander onderwerp, want als we erover deurzeuren gaat het topic wel dicht ja...
Ja, en denk jij dat die, terwijl ze eerst fatsoenlijk overleg hebben gepleegd over het hele subforum, het nu binnen wat is het een paar maanden weer terugdraaien?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 19:43 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
No reken maar van wel
denk je dat de FA's niet meelezen
Nou ja laat maar, ik ga er niet op in
Want jullie leven in LALALALA-LAND ofzo
Zwabber? Dat is raar. Ik ben toch altijd meer een dweil meisje geweest.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 19:45 schreef pgrferrari het volgende:
Ik vind Zwabber en Bella wel goed bijelkaar passen.
Je speelt ook in een dweilorkest?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 19:46 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Zwabber? Dat is raar. Ik ben toch altijd meer een dweil meisje geweest.
Hey lieviequote:Op dinsdag 17 augustus 2010 19:45 schreef Laysa het volgende:
Aaaaaahhhhhhhhhhh de regels voor een SC![]()
Dit was geen hoi/zwaai post....persoonlijk vind ik het ook niet nodig om te hoi-en of te zwaaien....
Jostiband. Maar dat had je al kunnen zien aan mijn posthistory.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 19:46 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Je speelt ook in een dweilorkest?
Eens, maar je kan wel gewoon afspreken NORMAAL te doen. Normaal te praten. Geen paginalange oeverloeze geblaat tussen mensen die elkaar ook op MSN, PM, Skype en weet ik wat hebben (jij en Patje ja). Niet altijd maar denken grappig te hoeven zijn of zo 'hard' mogelijk te moeten posten (Bella, Chowi), of gewoon hier komen om even posts op te krikken (die Justin-dude). Of gewoon echt niets toevoegen en niet ingaan op lopende gesprekken of iets dergelijks (Tjah wie niet? Graseter, Bella, Patje, etc. etc. En ja, ook ikzelf).quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 19:44 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Jij altijd.
[..]
Alsof Bella het in CAPSLOCK praten en die andere humor heeft uitgevonden.
[..]
Leg is concreet uit wat je wilt dat er aan gedaan wordt dan. Je kunt voor een SC geen stricte regels maken zoals in 'normale' topics.
Jaquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 19:45 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ja, en denk jij dat die, terwijl ze eerst fatsoenlijk overleg hebben gepleegd over het hele subforum, het nu binnen wat is het een paar maanden weer terugdraaien?
Met mij prima...maar mn moedergevoelens vertelden me dat ik hier ff met mn vingertje moest komen zwaaienquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 19:47 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Hey lievieHoe is het met je?
Hoi Laysaquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 19:48 schreef Laysa het volgende:
Waarom denken jullie een godsnaam dat deze sc dicht gaat...juist door de sc heeft dit subforum zn bestaansrecht gekregen.
En je kan dr ook voor kiezen om de personen die je niet aanstaan te negeren...dan is het geziek snel voorbij
Thuis op de bank....dr moedergevoelens uitlevenquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 19:49 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Hoi Laysa![]()
Weet jij waar Kally uithangt?
Klopt, maar wat blijft er over als Bella haar humor hier niet kwijt kan, ik niet kan kutten met Patje etc. Ik snap je punt, maar je kunt er toch ook overheen lezen? Dat het een SC is wil niet zeggen dat er alles neer gegooid hoeft te worden nee, maar het wil ook niet zeggen dat iedereen alles moet lezen. Ik weet ook wel dat 8 keer ok achter elkaar posten niets toevoegt, maar hoe meer mensen erop gaan reageren hoe grappiger ik het ga vinden.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 19:47 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Eens, maar je kan wel gewoon afspreken NORMAAL te doen. Normaal te praten. Geen paginalange oeverloeze geblaat tussen mensen die elkaar ook op MSN, PM, Skype en weet ik wat hebben (jij en Patje ja). Niet altijd maar denken grappig te hoeven zijn of zo 'hard' mogelijk te moeten posten (Bella, Chowi), of gewoon hier komen om even posts op te krikken (die Justin-dude). Of gewoon echt niets toevoegen en niet ingaan op lopende gesprekken of iets dergelijks (Tjah wie niet? Graseter, Bella, Patje, etc. etc. En ja, ook ikzelf).
Dat het een SC is wil nog niet zeggen dat je ook maar zo alles neer hoeft te kwakken natuurlijk
Noujuist niet. Ik heb er nog niemand negatief over zien praten. Behalve Ll net dan. Ik zie het niet echt als storend, maargoed. Sterker nog, het is 9 van de 10 keer nog best grappigquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 19:49 schreef Bellatrix het volgende:
En dat ik dingen zeg omdat ik grappig wil zijn, heb je gelijk in Ll, ik zal dat proberen minder te doen.
Klopt, dat maakt het ook dat het bij jou wel leuk is. Maar er zijn ook gewoon mensen die flink omsloegen 'ineens'. Of hier kwamen omdat anderen (jij of Zeroku ofzo) hier een beetje 'grappig' deden, en daar dan mee mee deden. Dus alleen voor 'grappige' shit kwamen. En ik snap wel dat sommigen die hier serieus posten over hun halve priveleven daar problemen mee hebben jaquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 19:48 schreef Bellatrix het volgende:
Ik voeg heel vaak niets toe, maar toch ook heel vaak wel? Tenminste, als ik hier kom ga ik meestal gewoon in op lopende gesprekken. Ik zeg niet: JA HIER BEN IK KUT LATEN WE HET OVER MIJ HEBNBEN
Maar misschien heb ik te weinig zelfkennis. Op het internet.
Ik heb je daarom ook even een leuke pm gestuurdquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 19:49 schreef Laysa het volgende:
[..]
Met mij prima...maar mn moedergevoelens vertelden me dat ik hier ff met mn vingertje moest komen zwaaien
Het was dus niet storend toen jij dat als enige zeg maar deed. Maar nu blijft het doorgaan omdat er weer op gereageerd word op een zelfde manier.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 19:49 schreef Bellatrix het volgende:
En dat ik dingen zeg omdat ik grappig wil zijn, heb je gelijk in Ll, ik zal dat proberen minder te doen.
*post daarom altijd in v&a sc.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 19:51 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Klopt, dat maakt het ook dat het bij jou wel leuk is. Maar er zijn ook gewoon mensen die flink omsloegen 'ineens'. Of hier kwamen omdat anderen (jij of Zeroku ofzo) hier een beetje 'grappig' deden, en daar dan mee mee deden. Dus alleen voor 'grappige' shit kwamen. En ik snap wel dat sommigen die hier serieus posten over hun halve priveleven daar problemen mee hebben ja
Altijd? Had jij gisteren niet pas geleerd dat je een nieuw topic moet openen als het sluit.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 19:52 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
*post daarom altijd in v&a SC.
Maar omdat er hier mensen met problemen zijn mag de rest geen humor hebben? Een SC is er wat mij betreft voor allebei de kanten, kijk als iemand hier is met een groot probleem zal ik hem/haar echt niet gaan bashen, tegen diegene zal ik dan 100% zeker gewoon normaal reageren, maar dan kan ik met de rest toch nog wel wat kutten?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 19:51 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Klopt, dat maakt het ook dat het bij jou wel leuk is. Maar er zijn ook gewoon mensen die flink omsloegen 'ineens'. Of hier kwamen omdat anderen (jij of Zeroku ofzo) hier een beetje 'grappig' deden, en daar dan mee mee deden. Dus alleen voor 'grappige' shit kwamen. En ik snap wel dat sommigen die hier serieus posten over hun halve priveleven daar problemen mee hebben ja
Dat heb ik ook al vaker gezien. Waarom post je niet gewoon hier wat je ervan vindtquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 19:51 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik heb je daarom ook even een leuke pm gestuurd
ik las het, maar maak je nou niet zo druk...het loopt wel losquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 19:51 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik heb je daarom ook even een leuke pm gestuurd
Waarom ben ik nou het steeds alleenquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 19:50 schreef Zeroku het volgende:
Noujuist niet. Ik heb er nog niemand negatief over zien praten. Behalve Ll net dan. Ik zie het niet echt als storend, maargoed. Sterker nog, het is 9 van de 10 keer nog best grappig.
Lurkertquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 19:53 schreef Myraela het volgende:
[..]
Altijd? Had jij gisteren niet pas geleerd dat je een nieuw topic moet openen als het sluit.
Ze wil je.quote:
waarom zou ze iets wat ze graag persoonlijk met mij wil delen hier neerzetten ....dan had ze jou wel een pm gestuurdquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 19:53 schreef Zeroku het volgende:
Ohja en dat van Justin ben ik wel compleet met je eens Ll.
[..]
Maar omdat er hier mensen met problemen zijn mag de rest geen humor hebben? Een SC is er wat mij betreft voor allebei de kanten, kijk als iemand hier is met een groot probleem zal ik hem/haar echt niet gaan bashen, tegen diegene zal ik dan 100% zeker gewoon normaal reageren, maar dan kan ik met de rest toch nog wel wat kutten?
[..]
Dat heb ik ook al vaker gezien. Waarom post je niet gewoon hier wat je ervan vindt?
Ik kut hier haast nooit, meestal vraag ik dan of Zero op msn of skype komt.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 19:47 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Eens, maar je kan wel gewoon afspreken NORMAAL te doen. Normaal te praten. Geen paginalange oeverloeze geblaat tussen mensen die elkaar ook op MSN, PM, Skype en weet ik wat hebben (jij en Patje ja). Niet altijd maar denken grappig te hoeven zijn of zo 'hard' mogelijk te moeten posten (Bella, Chowi), of gewoon hier komen om even posts op te krikken (die Justin-dude). Of gewoon echt niets toevoegen en niet ingaan op lopende gesprekken of iets dergelijks (Tjah wie niet? Graseter, Bella, Patje, etc. etc. En ja, ook ikzelf).
Dat het een SC is wil nog niet zeggen dat je ook maar zo alles neer hoeft te kwakken natuurlijk
Ja, omdat het misschien al de vijfde keer is dat ze iemand erop attendeert dat ze een PM over dit soort dingen heeft gestuurd. Iedereen post het toch hier.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 19:55 schreef Laysa het volgende:
[..]
waarom zou ze iets wat ze graag persoonlijk met mij wil delen hier neerzetten ....dan had ze jou wel een pm gestuurd
Ja, ik weet niet wie er allemaal wel of niet tegen/voor is. Ik noem jou nu ff omdat jij er zeg maar net over begon, wie er nog meer bij jou 'horen' om het zo maar ff te zeggen die weten hopelijk ook wel dat ik het tegen hun bedoelquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 19:53 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Waarom ben ik nou het steeds alleen![]()
Er zijn mensen die hier veeel minder of niet meer posten (Pheno, crv), en er zijn zo al een aantal die het met me eens waren (C_A, Myr, Vaduz). Dat ik het benoem wil niet zeggen dat dit iets alleen van mij is ofzo he
Smoesjesquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 19:56 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ik kut hier haast nooit, meestal vraag ik dan of Zero op msn of skype komt.
Omdat ik iets uit betrouwbare bron heb vernomen, en dat ik dat dus niet in een SC mag vermeldenquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 19:53 schreef Zeroku het volgende:
Dat heb ik ook al vaker gezien. Waarom post je niet gewoon hier wat je ervan vindt?
Ksst, weg met die hand.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 19:59 schreef Laysa het volgende:
Nah...storm in een glas water .....
....en ja ik mag zwaaien
Niemand moet veranderenquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 19:58 schreef Kally het volgende:
Govertering nu weet ik waarom ik er niet was, wat eengezeik.
Bella blijf jij vooral jezelf zo was je in XFA al, en iedereen is zoals die is en dat moet nu ineens veranderen, wat een gezeikhoer zeg
quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 19:58 schreef Kally het volgende:
Bella blijf jij vooral jezelf zo was je in XFA al, en iedereen is zoals die is en dat moet nu ineens veranderen, wat een gezeikhoer zeg
Omdat jijquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 19:53 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Waarom ben ik nou het steeds alleen![]()
Er zijn mensen die hier veeel minder of niet meer posten (Pheno, crv), en er zijn zo al een aantal die het met me eens waren (C_A, Myr, Vaduz). Dat ik het benoem wil niet zeggen dat dit iets alleen van mij is ofzo he
Kally!quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 19:58 schreef Kally het volgende:
Nee, want HGTquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 19:59 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik wil even zeggen dat ik dankzij jullie opeens elke vrijdagavond HGT zit te kijken.
En dat terwijl ik altijd anti talentenshows was.
Goed he van mij
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Je bent een spetter.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 19:59 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik wil even zeggen dat ik dankzij jullie opeens elke vrijdagavond HGT zit te kijken.
En dat terwijl ik altijd anti talentenshows was.
Goed he van mij
Nee de hele dag melden wat we gaan eten is leuk dag in dag uit, er is nu wat leven in de brouwerij, wat niet wil zeggen dat er ook gebaggert wordt ja, waar niet op Fokquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 19:59 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Niemand moet veranderenMaar je vind dus dat de SC totaaaal niks verandert is en helemaal niet is verbaggert ten opzichte van een maandje of anderhalf terug ofzo?
Ja, zeg dan ook wat... Dat er wat aan moet gebeuren is al 5 keer geroepen, maar jij en Ll en wie dan ook die hetzelfde vindt komen niet met concrete ideeën waardoor het 'er moet wat gebeuren' gevoel alleen maar erger wordt.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 19:59 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Omdat jijJij ben
Hoewel ik het het zeker met je eens ben... en nog wat anderen
En dit is nu al de tweede discussie hierover... dus ik vind wel dat er wat aan mag gebeuren
OH NO U DI-INT GURL!quote:
Hey, die ken ikquote:
quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 19:58 schreef Kally het volgende:
Zo was het hier eerst nooit. Maar het is nu vaak amper te volgen door de hoeveelheid mensen die denken dat ze grappig moeten doen. En das zonde, vind ik.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 20:00 schreef Kally het volgende:
[..]
Nee de hele dag melden wat we gaan eten is leuk dag in dag uit, er is nu wat leven in de brouwerij, wat niet wil zeggen dat er ook gebaggert wordt ja, waar niet op Fok
Ik heb er niet zo'n moeite mee en dat grappig doen mis ik dan zeker, want ik kan met de nieuwe normale gesprekken voerenquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 20:03 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Zo was het hier eerst nooit. Maar het is nu vaak amper te volgen door de hoeveelheid mensen die denken dat ze grappig moeten doen. En das zonde, vind ik.
Ohjaquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 20:04 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik heb er niet zo'n moeite mee en dat grappig doen mis ik dan zeker, want ik kan met de nieuwe normale gesprekken voeren
Kan veel zijn. Werkt Veilige Modus ook niet? (F8 tijdens het opstarten)quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 20:03 schreef charmed_angel het volgende:
Trouwens... wie heeft er verstand van computers hier???
Mijn ouders hebben een probleem. De PC start niet meer op
En als ze Windows xp er in doen, dat kunnen ze niet in het menu komen, want dan valt de pc steeds uit.
Iemand tips?
Niet met jou kutjong.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“I am become a sour woman, I take no joy in mead nor meat, and song and laughter have become suspicious strangers to me. I am a creature of grief and dust and bitter longings. There is an empty place within me where my heart was once.”
Het is wmb ook geen twist van oud vs. nieuw ofzo. Maar het is wel een redelijk feit dat het gewoon een flinke baggerbak is geworden, en er genoeg zich daar niet relaxed bij voelen of al weg zijn daardoor. En dat weet/merk jij ook best lijkt me. Dat je sommigen niet of minder ziet.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 20:04 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik heb er niet zo'n moeite mee en dat grappig doen mis ik dan zeker, want ik kan met de nieuwe normale gesprekken voeren
nope dat werkt niet, hebben we al geprobeerdquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 20:05 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Kan veel zijn. Werkt Veilige Modus ook niet? (F8 tijdens het opstarten)
quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 20:05 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Niet met jou kutjong.Gisteren op de skaips ging het toch aardig diepzinnig over die groene neger met die geile riem.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik heb de cyberpolitie ook al ingelicht.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 20:06 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Het is wmb ook geen twist van oud vs. nieuw ofzo. Maar het is wel een redelijk feit dat het gewoon een flinke baggerbak is geworden, en er genoeg zich daar niet relaxed bij voelen of al weg zijn daardoor. En dat weet/merk jij ook best lijkt me. Dat je sommigen niet of minder ziet.
En dan kan een mod of FA daar nu ff wat over roepen en dan is het duidelijk en klaar en zien we wel welke kant op t op gaat
Dat was best leuk hea. Al ging het snel bergafwaarts.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 20:06 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Gisteren op de skaips ging het toch aardig diepzinnig over die groene neger met die geile riem.
Nou ja jou bitchslap ik veel liever maar dat is wat andersquote:
Hmm, en dat uitvallen gebeurde opeens? Hadden ze een degelijke virusscanner of klikte ze overal op? Als het een worm is, dan vrees ik namelijk het ergste. Maar dat hoeft het zeker niet te zijn, maar zonder er echt bij te zijn is zoiets best lastig op te lossen.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 20:06 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
nope dat werkt niet, hebben we al geprobeerd
Was best grappig idd, vooral met die stoelendans dat iedereen bij die deur stondquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 20:07 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Dat was best leuk hea. Al ging het snel bergafwaarts.
Maar nu kunnen we ruilen en de stoelendans doek ok bella?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 20:07 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Dat was best leuk hea. Al ging het snel bergafwaarts.
Volwassenquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 20:07 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ik heb de cyberpolitie ook al ingelicht.
Nou ja wat zien jullie als gebagger dan en komen anderen daardoor terug denk je?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 20:06 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Het is wmb ook geen twist van oud vs. nieuw ofzo. Maar het is wel een redelijk feit dat het gewoon een flinke baggerbak is geworden, en er genoeg zich daar niet relaxed bij voelen of al weg zijn daardoor. En dat weet/merk jij ook best lijkt me. Dat je sommigen niet of minder ziet.
En dan kan een mod of FA daar nu ff wat over roepen en dan is het duidelijk en klaar en zien we wel welke kant op t op gaat
Nou zegquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 20:08 schreef Kally het volgende:
[..]
Nou ja jou bitchslap ik veel liever maar dat is wat anders
quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 20:08 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Hmm, en dat uitvallen gebeurde opeens? Hadden ze een degelijke virusscanner of klikte ze overal op? Als het een worm is, dan vrees ik namelijk het ergste. Maar dat hoeft het zeker niet te zijn, maar zonder er echt bij te zijn is zoiets best lastig op te lossen.
[..]
Was best grappig idd, vooral met die stoelendans dat iedereen bij die deur stond![]()
Zie dat hierboven eens. Een normale discussie, en dat word dus in het debiele getrokken gewoon overheen gebaggerd met bullshit over 'de skaips' en andere onzin.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 20:09 schreef Kally het volgende:
[..]
Nou ja wat zien jullie als gebagger dan en komen anderen daardoor terug denk je?
Als 100 keer het woordje Neger dit en Neger dat langs komt, snap ik dat sommigen dit zien als gebaggerquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 20:09 schreef Kally het volgende:
[..]
Nou ja wat zien jullie als gebagger dan en komen anderen daardoor terug denk je?
quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 20:00 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Nee, want HGT_!
Pas erop he anders uhm weet ik nog niet wat maar het zal gebeuren!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dankequote:
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
Ja ik wil dit ook als volwassenen oplossen.quote:
Moet het nu perse over de discussie gaan? Oké, zou je dan voortaan een seintje kunnen geven wanneer we het over welk onderwerp moeten hebben?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 20:10 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Zie dat hierboven eens. Een normale discussie, en dat word dus in het debiele getrokken gewoon overheen gebaggerd met bullshit over 'de skaips' en andere onzin.
quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 20:09 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Of dat wijf Judith
JA IK BEN GEEN RACIST ALLEN MAAR OMDAT JE ZWART BENT!!! EN IK HOU MEN BAKKES NIEEN WIL GEEN AIDS.
Oh iedereen moet maar blijven discussiëren en mag het over niets anders hebben?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 20:10 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Zie dat hierboven eens. Een normale discussie, en dat word dus in het debiele getrokken gewoon overheen gebaggerd met bullshit over 'de skaips' en andere onzin.
Ik fap nog wel een keer in het benzinestation voor jequote:Op dinsdag 17 augustus 2010 20:10 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Pas erop he anders uhm weet ik nog niet wat maar het zal gebeuren!!
Neuh natuurlijk niet, maar mij quoten en dan met bullshit reacties komen gaat ook nergens over. Quote me dan gewoon nietquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 20:11 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Moet het nu perse over de discussie gaan? Oké, zou je dan voortaan een seintje kunnen geven wanneer we het over welk onderwerp moeten hebben?
Bij voorbaat dank.
Ik lees over het skype gebeuren heen omdat ik er niks mee heb, maarverder is het gewoon een bepaald soort humor, die kun je waarderen of niet, ik vind het jammer dat mensen daarom wegblijven.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 20:10 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Echt he. En dan ook gewoon beginnen over "lekker"quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 20:12 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ik fap nog wel een keer in het benzinestation voor je
Ik heb Erik alleen in het begin gezien.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 20:10 schreef Kally het volgende:
Maar serieus Eric is hier ook mod toch, dan moet hij ingrijpen, of zie ik het nu verkeerd?
Hoi schat, sorry mag niet alleen zwaaien dus bij deze, hoe is het met je opa?quote:
Hadden we toch ookquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 20:13 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik lees over het skype gebeuren heen omdat ik er niks mee heb, maarverder is het gewoon een bepaald soort humor, die kun je waarderen of niet, ik vind het jammer dat mensen daarom wegblijven.
Wij hebben heel lang over niks anders dan sex gepraat, is ook bagger vind ik en daar bleef ook iemand om weg, want die vondt dat we een orgie hadden
Het ging over het gesprek waar ik in zat dus natuurlijk reageer ik dan op je post.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 20:12 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Neuh natuurlijk niet, maar mij quoten en dan met bullshit reacties komen gaat ook nergens over. Quote me dan gewoon niet
Dus als ik foto's van je prontige borstjes vraag, heeft niemand daar iets op tegenquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 20:13 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik lees over het skype gebeuren heen omdat ik er niks mee heb, maarverder is het gewoon een bepaald soort humor, die kun je waarderen of niet, ik vind het jammer dat mensen daarom wegblijven.
Wij hebben heel lang over niks anders dan sex gepraat, is ook bagger vind ik en daar bleef ook iemand om weg, want die vondt dat we een orgie hadden
Hihiquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 20:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Echt he. En dan ook gewoon beginnen over "lekker"
De een is met vakantie, die kan je niet kwalijk nemen dat hij er nu niet isquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 20:14 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik heb Erik alleen in het begin gezien.
Ik vind het een hele goede mod, maar een mod die je nooit ziet in zijn eigen forum, vind ik ook een beetje ntteloos
De mods die zouden oppassen..... 1 is er niet en de ander zie het gebagger niet als gebagger
Het is geen humor, het is gewoon Skype waar ik, Patje, Bella af en toe en nog meer mensen gewoon zitten te lullen. Dat wij het Skaips noemen is toch geen rampquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 20:13 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik bedoelde de rest van je posten mopquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 20:15 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Het is geen humor, het is gewoon Skype waar ik, Patje, Bella af en toe en nog meer mensen gewoon zitten te lullen. Dat wij het Skaips noemen is toch geen ramp?
O ja shitquote:
Erik was toch al terugquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 20:15 schreef Greys het volgende:
[..]
De een is met vakantie, die kan je niet kwalijk nemen dat hij er nu niet is
En de ander heeft wat anders te doen, niet iedereen is 24/7 als mod op het forum. Dat je ze niet overal ziet posten wil niet zeggen dat men niet meeleest.
Oh. Sorryquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 20:16 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik bedoelde de rest van je posten mop![]()
Niet het skaip verhaal
Soms zing ik ook voor de mama van Zeroku, moet kunnen.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 20:15 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Het is geen humor, het is gewoon Skype waar ik, Patje, Bella af en toe en nog meer mensen gewoon zitten te lullen. Dat wij het Skaips noemen is toch geen ramp?
Dat waardeert ons mam ook. Zeker als ze jarig is.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 20:17 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Soms zing ik ook voor de mama van Zeroku, moet kunnen.
quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 20:17 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik vind dast ze popcorn ijs moeten maken
Ik had het ook meer over Patje dan over jouquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 20:14 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Het ging over het gesprek waar ik in zat dus natuurlijk reageer ik dan op je post.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |