nou...op school heb je ALLEMAAL groepen, en ik hoef neit persee een label ofzo, maar gwn een beetje een id...ja i know, ik ben zwaar kansloosquote:Op maandag 16 augustus 2010 20:16 schreef DeBassist het volgende:
waarom wil je trouwens zo graag een label van wat je eigenlijk bent?
QFTquote:Op maandag 16 augustus 2010 20:16 schreef Sam-x het volgende:
Het gaat niet om wat je draagt, het gaat erom wat je bent.
Denk daar maar 's over na.
en waar hoor jij bij ?quote:Op maandag 16 augustus 2010 20:17 schreef PinKxBlack het volgende:
[..]
nou...op school heb je ALLEMAAL groepen, en ik hoef neit persee een label ofzo, maar gwn een beetje een id...ja i know, ik ben zwaar kansloos
haha okquote:Op maandag 16 augustus 2010 20:18 schreef RitseB het volgende:
Maak je niet zo druk over je stylo, draag gewoon wat je leuk vind.
Meer van "hee ik wil graag een bepaalde label hebben want dan kan ik zeggen JA IK BEN -vul in- COOL HE".quote:
Bij de kanslozen? niet bij de nerds in elk geval 0.0 gwn beetje standaart...t shirt skinny jeans weetjewel?quote:
Je bent kansloos.quote:Op maandag 16 augustus 2010 20:15 schreef PinKxBlack het volgende:
Destine, Tokio Hotel
Ik heb 1 shirt van Destine
Nog niet helemaal kansloos. Er is nog hoop.quote:
Hmm....ja ok je hebt wel een beetje gelijkquote:Op maandag 16 augustus 2010 20:19 schreef Koeketrommel het volgende:
[..]
Meer van "hee ik wil graag een bepaalde label hebben want dan kan ik zeggen JA IK BEN -vul in- COOL HE".
Schei toch uit. Ik vind dingen als een peace ketting, bloemetjes shirtjes en Joss Stone leuk, ben ik dan een hippie? Nee, want ik vind ook andere dingen leuk, wat het totale tegenovergestelde is.
Kortom: wees jezelf, dat is een stijl op zichzelf.
xD bedankt voor je hulpquote:Op maandag 16 augustus 2010 20:20 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Je bent kansloos.
Oh wacht...
[..]
Nog niet helemaal kansloos. Er is nog hoop.
#*#$*($& ik zeg toch dat ik niet persee STEMPEL hoef, maar gwn ff een ideetje x.xquote:Op maandag 16 augustus 2010 20:21 schreef GekruldeMondhoek het volgende:
En ik maar denken dat mensen niet bestempeld slash niet in een hokje geplaatst wilden worden..
destine valt best wel meequote:Op maandag 16 augustus 2010 20:20 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Je bent kansloos.
Oh wacht...
[..]
Nog niet helemaal kansloos. Er is nog hoop.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |