Hoi lekker gasscheetje.quote:
quote:
Sleep ze!quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 19:02 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik ga even met kasten, tafeltjes en stoeltjes slepen.
quote:
Ik ben heul geen koe.quote:
Minderwaardig volk, Mierlo.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 19:08 schreef Zeroku het volgende:
Waarom staat mijn torrent in de wachtrij.
Hoe kon dat zo hoog zijn dan?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 19:10 schreef PatriQue89 het volgende:
Godver jong... ik had iets verkeerd gedaan bij het kiezen van mn abbonement.. en toen had ik opeens een rekening van 218,33Mijn eigen schuld dus.. KUTZOOI..
Direct gebeld, met de provider, en die gast was echt vet relaxed, alles voor me gefixed, abbonement aangepast, wat extra dingen geblokkeerd enzoo
Me weer happy, maar, nu wel arm
Ik wilde iets zeggen, maar dat kan worden opgevat als ONZ-SC dus ik post het maar niet.quote:
Zeg maar dat ik een slet ben.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 19:11 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ik wilde iets zeggen, maar dat kan worden opgevat als ONZ-SC dus ik post het maar niet.
Je bent een slet.quote:
quote:
quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 19:12 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ja, iets met m'n eindeloos internet, wat niet zo eindeloos was, bleek...
Kijk niet zo geil.quote:
Gekkie.quote:
Alleen toch als je nu nog een nieuw abbo afsluit?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 19:13 schreef Zeroku het volgende:
[..]
. Eindeloos internetten gaat er overigens (bijna) overal uit, weet niet of je dat al wist.
[..]
Kijk niet zo geil.
Oude abo's ook volgens mij. Dat hele onbeperkt internetten willen ze er zo snel mogelijk uit hebben.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 19:17 schreef JJH het volgende:
[..]
Alleen toch als je nu nog een nieuw abbo afsluit?
Ik dacht dat jij de TS was. Bummerquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |