Ik geef deze door aan de dames.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 19:13 schreef M_Schtoppel het volgende:
Hello folks,
he, het is toch zo dat als een vrouw seksueel opgewonden is ze stijve tepels krijgt? Of als je er op zuigt worden die dingen toch stijf? Of heb ik dat mis?
Ik ga er vanuit dat als ik op tepels zuig die niet stijf worden de vrouw in kwestie er geen reet aan vindt.
Graag even de goede info.
of je vraagt het aan de vrouw in kwestie?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 19:13 schreef M_Schtoppel het volgende:
Hello folks,
he, het is toch zo dat als een vrouw seksueel opgewonden is ze stijve tepels krijgt? Of als je er op zuigt worden die dingen toch stijf? Of heb ik dat mis?
Ik ga er vanuit dat als ik op tepels zuig die niet stijf worden de vrouw in kwestie er geen reet aan vindt.
Graag even de goede info.
Dat ze wegrennen als je ze aanraakt is een aardige indicatie.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 19:19 schreef M_Schtoppel het volgende:
Aah kom op jongens even serieus! Ik vraag het niet voor niets. Ik ben op zoek naar fysieke bewijzen dat een vrouw niet geil wordt terwijl er wel stimulatie is. Zachte tepels en een kut zo droog als de sahara is daar volgens mij een goede indicatie van.
En ik maar denken dat je het heerlijk vondquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 19:23 schreef liesje1979 het volgende:
Nee.
Van kou worden ze hard en van hardere aanraking.
Van een warme mond met wat zuigreflexen worden ze niet hard.
Die van mij tenminste niet.
Ik krijg harde tepels van kou...tijdens friemelen met jongens heb ik er niet echt op gelet.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 19:19 schreef M_Schtoppel het volgende:
Aah kom op jongens even serieus! Ik vraag het niet voor niets. Ik ben op zoek naar fysieke bewijzen dat een vrouw niet geil wordt terwijl er wel stimulatie is. Zachte tepels en een kut zo droog als de sahara is daar volgens mij een goede indicatie van.
Dan let je meer op andere stijve dingen.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 19:26 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ik krijg harde tepels van kou...tijdens friemelen met jongens heb ik er niet echt op gelet.
Als het goed is...quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 19:28 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Dan let je meer op andere stijve dingen.
Ik mag het hopen.quote:
Misschien moet je haar eens beter betalenquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 19:19 schreef M_Schtoppel het volgende:
Dus als jij het koud hebt, ben je geil?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 20:36 schreef DDBtje het volgende:
Geil zijn is bij mij niet gelijk aan stijve tepels...
Kou dan weer wel!
dat klopt..quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 19:13 schreef M_Schtoppel het volgende:
Want speeksel is niet 37 graden, maar veel kouder?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 19:17 schreef Adames het volgende:
Nee ze worden hard vanwege het koude speeksel
En da's altijd nogal lastig te zien, in tegenstelling tot stijve tepelsquote:Op woensdag 18 augustus 2010 15:09 schreef JackieBrown het volgende:
Ik loop op de vreemdste momenten met stijve tepels rond![]()
Soms als ik opgewonden ben ook maar niet altijd. Denk dat nat-zijn het meest betrouwbare is
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |