Zo was het hier eerst nooit. Maar het is nu vaak amper te volgen door de hoeveelheid mensen die denken dat ze grappig moeten doen. En das zonde, vind ik.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 20:00 schreef Kally het volgende:
[..]
Nee de hele dag melden wat we gaan eten is leuk dag in dag uit, er is nu wat leven in de brouwerij, wat niet wil zeggen dat er ook gebaggert wordt ja, waar niet op Fok
Ik heb er niet zo'n moeite mee en dat grappig doen mis ik dan zeker, want ik kan met de nieuwe normale gesprekken voerenquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 20:03 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Zo was het hier eerst nooit. Maar het is nu vaak amper te volgen door de hoeveelheid mensen die denken dat ze grappig moeten doen. En das zonde, vind ik.
Ohjaquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 20:04 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik heb er niet zo'n moeite mee en dat grappig doen mis ik dan zeker, want ik kan met de nieuwe normale gesprekken voeren
Kan veel zijn. Werkt Veilige Modus ook niet? (F8 tijdens het opstarten)quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 20:03 schreef charmed_angel het volgende:
Trouwens... wie heeft er verstand van computers hier???
Mijn ouders hebben een probleem. De PC start niet meer op
En als ze Windows xp er in doen, dat kunnen ze niet in het menu komen, want dan valt de pc steeds uit.
Iemand tips?
Niet met jou kutjong.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“I am become a sour woman, I take no joy in mead nor meat, and song and laughter have become suspicious strangers to me. I am a creature of grief and dust and bitter longings. There is an empty place within me where my heart was once.”
Het is wmb ook geen twist van oud vs. nieuw ofzo. Maar het is wel een redelijk feit dat het gewoon een flinke baggerbak is geworden, en er genoeg zich daar niet relaxed bij voelen of al weg zijn daardoor. En dat weet/merk jij ook best lijkt me. Dat je sommigen niet of minder ziet.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 20:04 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik heb er niet zo'n moeite mee en dat grappig doen mis ik dan zeker, want ik kan met de nieuwe normale gesprekken voeren
nope dat werkt niet, hebben we al geprobeerdquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 20:05 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Kan veel zijn. Werkt Veilige Modus ook niet? (F8 tijdens het opstarten)
quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 20:05 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Niet met jou kutjong.Gisteren op de skaips ging het toch aardig diepzinnig over die groene neger met die geile riem.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Lieve jongeman ben jij. :@
Op woensdag 8 juli 2020 18:58 schreef PoezeligDing het volgende:
:* My one and only, master, king , whatever. THE ZER! O+
Ik heb de cyberpolitie ook al ingelicht.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 20:06 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Het is wmb ook geen twist van oud vs. nieuw ofzo. Maar het is wel een redelijk feit dat het gewoon een flinke baggerbak is geworden, en er genoeg zich daar niet relaxed bij voelen of al weg zijn daardoor. En dat weet/merk jij ook best lijkt me. Dat je sommigen niet of minder ziet.
En dan kan een mod of FA daar nu ff wat over roepen en dan is het duidelijk en klaar en zien we wel welke kant op t op gaat
Dat was best leuk hea. Al ging het snel bergafwaarts.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 20:06 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Gisteren op de skaips ging het toch aardig diepzinnig over die groene neger met die geile riem.
Nou ja jou bitchslap ik veel liever maar dat is wat andersquote:
Hmm, en dat uitvallen gebeurde opeens? Hadden ze een degelijke virusscanner of klikte ze overal op? Als het een worm is, dan vrees ik namelijk het ergste. Maar dat hoeft het zeker niet te zijn, maar zonder er echt bij te zijn is zoiets best lastig op te lossen.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 20:06 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
nope dat werkt niet, hebben we al geprobeerd
Was best grappig idd, vooral met die stoelendans dat iedereen bij die deur stondquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 20:07 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Dat was best leuk hea. Al ging het snel bergafwaarts.
Maar nu kunnen we ruilen en de stoelendans doek ok bella?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 20:07 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Dat was best leuk hea. Al ging het snel bergafwaarts.
Volwassenquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 20:07 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ik heb de cyberpolitie ook al ingelicht.
Nou ja wat zien jullie als gebagger dan en komen anderen daardoor terug denk je?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 20:06 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Het is wmb ook geen twist van oud vs. nieuw ofzo. Maar het is wel een redelijk feit dat het gewoon een flinke baggerbak is geworden, en er genoeg zich daar niet relaxed bij voelen of al weg zijn daardoor. En dat weet/merk jij ook best lijkt me. Dat je sommigen niet of minder ziet.
En dan kan een mod of FA daar nu ff wat over roepen en dan is het duidelijk en klaar en zien we wel welke kant op t op gaat
Nou zegquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 20:08 schreef Kally het volgende:
[..]
Nou ja jou bitchslap ik veel liever maar dat is wat anders
quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 20:08 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Hmm, en dat uitvallen gebeurde opeens? Hadden ze een degelijke virusscanner of klikte ze overal op? Als het een worm is, dan vrees ik namelijk het ergste. Maar dat hoeft het zeker niet te zijn, maar zonder er echt bij te zijn is zoiets best lastig op te lossen.
[..]
Was best grappig idd, vooral met die stoelendans dat iedereen bij die deur stond![]()
Zie dat hierboven eens. Een normale discussie, en dat word dus in het debiele getrokken gewoon overheen gebaggerd met bullshit over 'de skaips' en andere onzin.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 20:09 schreef Kally het volgende:
[..]
Nou ja wat zien jullie als gebagger dan en komen anderen daardoor terug denk je?
Als 100 keer het woordje Neger dit en Neger dat langs komt, snap ik dat sommigen dit zien als gebaggerquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 20:09 schreef Kally het volgende:
[..]
Nou ja wat zien jullie als gebagger dan en komen anderen daardoor terug denk je?
quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 20:00 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Nee, want HGT_!
Pas erop he anders uhm weet ik nog niet wat maar het zal gebeuren!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dankequote:
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
Ja ik wil dit ook als volwassenen oplossen.quote:
Moet het nu perse over de discussie gaan? Oké, zou je dan voortaan een seintje kunnen geven wanneer we het over welk onderwerp moeten hebben?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 20:10 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Zie dat hierboven eens. Een normale discussie, en dat word dus in het debiele getrokken gewoon overheen gebaggerd met bullshit over 'de skaips' en andere onzin.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |