quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 20:09 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Of dat wijf Judith
JA IK BEN GEEN RACIST ALLEN MAAR OMDAT JE ZWART BENT!!! EN IK HOU MEN BAKKES NIEEN WIL GEEN AIDS.
Oh iedereen moet maar blijven discussiëren en mag het over niets anders hebben?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 20:10 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Zie dat hierboven eens. Een normale discussie, en dat word dus in het debiele getrokken gewoon overheen gebaggerd met bullshit over 'de skaips' en andere onzin.
Ik fap nog wel een keer in het benzinestation voor jequote:Op dinsdag 17 augustus 2010 20:10 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Pas erop he anders uhm weet ik nog niet wat maar het zal gebeuren!!
Neuh natuurlijk niet, maar mij quoten en dan met bullshit reacties komen gaat ook nergens over. Quote me dan gewoon nietquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 20:11 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Moet het nu perse over de discussie gaan? Oké, zou je dan voortaan een seintje kunnen geven wanneer we het over welk onderwerp moeten hebben?
Bij voorbaat dank.
Ik lees over het skype gebeuren heen omdat ik er niks mee heb, maarverder is het gewoon een bepaald soort humor, die kun je waarderen of niet, ik vind het jammer dat mensen daarom wegblijven.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 20:10 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Zie dat hierboven eens. Een normale discussie, en dat word dus in het debiele getrokken gewoon overheen gebaggerd met bullshit over 'de skaips' en andere onzin.
Echt he. En dan ook gewoon beginnen over "lekker"quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 20:12 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ik fap nog wel een keer in het benzinestation voor je
Ik heb Erik alleen in het begin gezien.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 20:10 schreef Kally het volgende:
Maar serieus Eric is hier ook mod toch, dan moet hij ingrijpen, of zie ik het nu verkeerd?
Hoi schat, sorry mag niet alleen zwaaien dus bij deze, hoe is het met je opa?quote:
Hadden we toch ookquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 20:13 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik lees over het skype gebeuren heen omdat ik er niks mee heb, maarverder is het gewoon een bepaald soort humor, die kun je waarderen of niet, ik vind het jammer dat mensen daarom wegblijven.
Wij hebben heel lang over niks anders dan sex gepraat, is ook bagger vind ik en daar bleef ook iemand om weg, want die vondt dat we een orgie hadden
Het ging over het gesprek waar ik in zat dus natuurlijk reageer ik dan op je post.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 20:12 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Neuh natuurlijk niet, maar mij quoten en dan met bullshit reacties komen gaat ook nergens over. Quote me dan gewoon niet
Dus als ik foto's van je prontige borstjes vraag, heeft niemand daar iets op tegenquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 20:13 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik lees over het skype gebeuren heen omdat ik er niks mee heb, maarverder is het gewoon een bepaald soort humor, die kun je waarderen of niet, ik vind het jammer dat mensen daarom wegblijven.
Wij hebben heel lang over niks anders dan sex gepraat, is ook bagger vind ik en daar bleef ook iemand om weg, want die vondt dat we een orgie hadden
Hihiquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 20:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Echt he. En dan ook gewoon beginnen over "lekker"
De een is met vakantie, die kan je niet kwalijk nemen dat hij er nu niet isquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 20:14 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik heb Erik alleen in het begin gezien.
Ik vind het een hele goede mod, maar een mod die je nooit ziet in zijn eigen forum, vind ik ook een beetje ntteloos
De mods die zouden oppassen..... 1 is er niet en de ander zie het gebagger niet als gebagger
Het is geen humor, het is gewoon Skype waar ik, Patje, Bella af en toe en nog meer mensen gewoon zitten te lullen. Dat wij het Skaips noemen is toch geen rampquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 20:13 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik bedoelde de rest van je posten mopquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 20:15 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Het is geen humor, het is gewoon Skype waar ik, Patje, Bella af en toe en nog meer mensen gewoon zitten te lullen. Dat wij het Skaips noemen is toch geen ramp?
O ja shitquote:
Erik was toch al terugquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 20:15 schreef Greys het volgende:
[..]
De een is met vakantie, die kan je niet kwalijk nemen dat hij er nu niet is
En de ander heeft wat anders te doen, niet iedereen is 24/7 als mod op het forum. Dat je ze niet overal ziet posten wil niet zeggen dat men niet meeleest.
Oh. Sorryquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 20:16 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik bedoelde de rest van je posten mop![]()
Niet het skaip verhaal
Soms zing ik ook voor de mama van Zeroku, moet kunnen.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 20:15 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Het is geen humor, het is gewoon Skype waar ik, Patje, Bella af en toe en nog meer mensen gewoon zitten te lullen. Dat wij het Skaips noemen is toch geen ramp?
Dat waardeert ons mam ook. Zeker als ze jarig is.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 20:17 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Soms zing ik ook voor de mama van Zeroku, moet kunnen.
quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 20:17 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik vind dast ze popcorn ijs moeten maken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |