quote:
Hmm, ik vond het de eerste week heul leuk, maar nu vind ik het al te langzaamquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 19:13 schreef Zeroku het volgende:
[..]
. Eindeloos internetten gaat er overigens (bijna) overal uit, weet niet of je dat al wist.
quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 19:20 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Hmm, ik vond het de eerste week heul leuk, maar nu vind ik het al te langzaamdus gebruik het al niet eens zoveel meer...
En ik dacht ook; ach, eindelijk internet, kan het wel even aan laten staan..
Ligt eraan. Als je abo eindeloos is dan wel, alleen zal dat geen jaren meer zo zijn.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 19:22 schreef Myraela het volgende:
Ohoh. Is eindeloos niet eindeloos? Want dan krijg ik een dure rekening deze maand.
Dan gaan we dat maar eens nazoeken. Maar ik heb het nog weer anders, want ik heb een blackbarry en in verband met de pushmail moet je weer wat aparts erbij hebben.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 19:18 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Oude abo's ook volgens mij. Dat hele onbeperkt internetten willen ze er zo snel mogelijk uit hebben.
Nog wel. En het is alleen voor nieuwe abo's, aangezien ze het niet eens zomaar in KUNNEN laten gaan voor oude abo's. Want dat is een wijziging van de algemene voorwaarden, en dan mag, maar dan moeten ze je de kans geven kosteloos op te zeggen. Ongeacht of je termijn er op zit of niet. En aangezien 80% dat dan wss doet en switched naar een goedkoper sim-only abo'tje van een provider die nog wel écht onbeperkt aanbied geldt het alleen voor NIEUWE abo's en verlengingen van oude abo'squote:Op dinsdag 17 augustus 2010 19:22 schreef Myraela het volgende:
Ohoh. Is eindeloos niet eindeloos? Want dan krijg ik een dure rekening deze maand.
Ik voel me bij deze aangesproken dus zal ik wel ff reageren.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 19:22 schreef charmed_angel het volgende:
1 Vraagje.... ik vind jullie allemaal tof en lief en leuk enzo... Maar kunnen we wat minderen met het gebagger hierzo?
Posts met/ ok / hoi /
![]()
Ik zou niet willen dat de sc straks gesloten door al het gebagger.
En ja iedereen doet het. Maar niet tig posts achter elkaar
Zullen we voor het behoud zijn van deze SC en gewoon minder baggeren
BlackBerry heeft toch sowieso andere voorwaarden wat betreft het internet?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 19:22 schreef JJH het volgende:
[..]
Dan gaan we dat maar eens nazoeken. Maar ik heb het nog weer anders, want ik heb een blackbarry en in verband met de pushmail moet je weer wat aparts erbij hebben.
Meisje toch, je noemt hoi zeggen nu ook al baggeren? Zullen we de hele SC gewoon opdoeken?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 19:22 schreef charmed_angel het volgende:
1 Vraagje.... ik vind jullie allemaal tof en lief en leuk enzo... Maar kunnen we wat minderen met het gebagger hierzo?
Posts met/ ok / hoi /
![]()
Ah dank.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 19:23 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nog wel. En het is alleen voor nieuwe abo's, aangezien ze het niet eens zomaar in KUNNEN laten gaan voor oude abo's. Want dat is een wijziging van de algemene voorwaarden, en dan mag, maar dan moeten ze je de kans geven kosteloos op te zeggen. Ongeacht of je termijn er op zit of niet. En aangezien 80% dat dan wss doet en switched naar een goedkoper sim-only abo'tje van een provider die nog wel écht onbeperkt aanbied geldt het alleen voor NIEUWE abo's en verlengingen van oude abo's
Ja, dat met dat verlengen bedoelde ik dus. Dit is iets completer inderdaad.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 19:23 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nog wel. En het is alleen voor nieuwe abo's, aangezien ze het niet eens zomaar in KUNNEN laten gaan voor oude abo's. Want dat is een wijziging van de algemene voorwaarden, en dan mag, maar dan moeten ze je de kans geven kosteloos op te zeggen. Ongeacht of je termijn er op zit of niet. En aangezien 80% dat dan wss doet en switched naar een goedkoper sim-only abo'tje van een provider die nog wel écht onbeperkt aanbied geldt het alleen voor NIEUWE abo's en verlengingen van oude abo's
Ik ben het wel eens met het minderen in bagger. Maar dan moeten we eerst eens duidelijk krijgen wat nou "bagger" is. Want " Hoi ,quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 19:22 schreef charmed_angel het volgende:
Posts met/ ok / hoi /
![]()
Want de 'ophef' is ook echt alleen van Ll, en ook echt alleen over iets eenmaligs jaquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 19:24 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ik voel me bij deze aangesproken dus zal ik wel ff reageren.
Dat 'ok' was gewoon als 'grapje', achteraf niet leuk oké dat kan. Al die ophef die er door ondermeer Ll over is gemaakt is imo zwaar overdreven. Maar ik zal er wel op letten.
Deze keer kwam het van jou en Rauz, voor de rest heb ik er niemand zo moeilijk over zien doen. Ook niet in eerdere stadia.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 19:25 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Want de 'ophef' is ook echt alleen van Ll, en ook echt alleen over iets eenmaligs ja
Dat ook, maar ik denk dat wie daar over gaan dat zelf niet eens weten. Benny kwam er toen ook mee, maar wist zelf ook geen oplossing en liet het toen ook gewoon weer varen. Op een SC zijn geen regels te maken, buiten globale regels en de Policy uiteraard.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 19:25 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik ben het wel eens met het minderen in bagger. Maar dan moeten we eerst eens duidelijk krijgen wat nou "bagger" is. Want " Hoi ,,
" vind ik allemaal geen bagger.
Iedereen laten bepalen is het laatste wat je moet doen. Dan kom je er nooit of te nimmer uit, je moet gewoon een mod/FA hebben die zegt dit mag wel, dit mag niet klaar en geen ellenlange discussies gaan voeren met iedereen erbij.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 19:27 schreef Bellatrix het volgende:
Of we maken allemaal een lijstje, een eerlijk lijstje, over wat we allemaal onder bagger scharen?
Ok, Hoi,quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 19:22 schreef charmed_angel het volgende:
Posts met/ ok / hoi /
![]()
Wel als je 20 posts achter elkaar ziet met alleen maar Hoiquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 19:25 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik ben het wel eens met het minderen in bagger. Maar dan moeten we eerst eens duidelijk krijgen wat nou "bagger" is. Want " Hoi ,,
" vind ik allemaal geen bagger.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |