quote:Op woensdag 23 juni 2010 09:26 schreef j95 het volgende:
Is het ook de bedoeling dat bijvoorbeeld kookprogamma's waar mensen afvallen, hier komen te staan?
quote:Op woensdag 23 juni 2010 12:39 schreef ranja het volgende:
Is het zinvol om naar MUZ verplaatste topics over bv Jaap en Maaike terug te verplaatsen naar hier?
quote:Op woensdag 23 juni 2010 09:26 schreef j95 het volgende:
Is het ook de bedoeling dat bijvoorbeeld kookprogamma's waar mensen afvallen, hier komen te staan?
Lijkt mij ook wel inderdaad. Dus Hells Kitchen en dat soort dingen.quote:Op woensdag 23 juni 2010 14:15 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dat lijkt me wel
Ik zal Erik ook nog ff vragen hoe hij erover denkt, maar als het aan mij ligt kan dat gewoon hier
quote:Op woensdag 23 juni 2010 18:29 schreef static het volgende:
Ik neem aan dat de 'Ultimate Fighter' (MMA) hier dus ook komt?
Misschien inderdaad gewoon een centraal 'Show hier je eigen materiaal'-topic.quote:Op maandag 12 juli 2010 17:11 schreef charmed_angel het volgende:
Sorry dat ik me ermee bemoei hoor, maar kunnen onderstaande topics niet gewoon samen?
Ik ga wat spelen
Mezelf uitzenden voor publiek
Straks gaat ze voor elk liedje wat e gaat zingen een topic openen
quote:Op maandag 12 juli 2010 22:57 schreef Dagonet het volgende:
Ik ben er eigenlijk geen voorstander van, normaal gesproken, maar zouden hier ook filters kunnen komen zodat je snel alles van één show kan zien als je dat wil?
Die dingen zijn zo gemaakt en weggehaald, dat kan je heel vloeiend doen, gooi je alles in een filter van de shows die nu lopen in Nederland. Show klaar? Filter weg, volgende filter erin.quote:Op maandag 12 juli 2010 22:58 schreef Tha_Erik het volgende:
Het zou lastig zijn welke shows een filter krijgen en welke niet.
Dat is algemeen bekend.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |