Ja, ik heb mijn SPW-4 dilploma gehaald, goed van mij he? Je zal nu denken wat een pauper, een MBO diploma. Maar als je ziet waar ik vandaan kom ik het uitzonderlijk te noemen, een meestervertoning.
Mijn moeder was een hoer en mijn vader een junk. Mijn vader had ook een grote wietkwekerij en je kon dus elke dag thuis blowen, ik blowde van sochtends tot savondslaat aan een stuk door.
Ja dat was mijn hobby, waterpijpjes maken en dan vet voldouwen met hash en wiet. Spacecake bakken en allerlei andere onzinnige dingen doen.
Owja, ik ben ook geestelijk en lichamelijk mishandeld door mijn moeder trouwens, want zij deugt niet helemaal, ze spoort echt niet hoor. Ze woont nu ergens op het platteland in the middle of nowhere maar laat haar maar lekker daar blijven ze is niet geschikt voor de maatschappij.
maareh, ja ik heb alleen de middelbare school gedaan en niet eens afgerond, ik heb alleen een overgangsbewijsje van klas 2 naar 3. Verder had ik niets! Na een tijdje dacht ik, ik moet toch maar eens wat gaan doen met mijn leven, ik drukte mijn joint uit en ging mij inschrijven bij de sportschool, daar zweette ik alle jointjes eruit, ging mijn spieren trainen en op den duur zag ik er lekker geil en strak uit.
Maar daar had ik natuurlijk nog geen diploma mee. Dus ik ging me inschrijven bij de spoed-mavo, maar daar was ik na een week al afgenokt, je moest daar alles zelfstandig doen en dat woord kwam in mijn vocabulaire echt niet voor. Daarna naar een detailhandelopleiding niveau 2, ik kwam daar gasten tegen die ook blowde, dus elke pauze kk lijp in de klas dat was gewoon niet best. Een strenge leraar die ons nonchalant 10 minuten later de klas in zag lopen probeerde ons nog enige discipline bij te brengen maar we luisterden echt niet naar die kerel.
Na 6 maanden ben ik ook met deze opleiding genokt, vervolgens een training en test gedaan van 3 weken om te kijken wat ik leuk vind en wat ik kan, ik manipuleerde de test omdat ik bang was dat ze mij in een bepaalde richting wilde drukken, dus er kwam ook niet veel uit behalve dat ik wel een hoge intelligentie had.
later weer naar een andere opleiding detailhandel niveau-4. Maar daar was ik na een week ook al genokt, toen ging ik het laboratoriumonderwijs niveau 4, dat werd hem ook niet want ik miste veelsteveel wiskunde daarvoor, na een half jaar daar ook afgenokt. Toen maar SCW niveau 4 gedaan, na anderhalf jaar ook mee genokt.
Toen SPW-4 gedaan en ik kreeg toestemming om niveau 4 te doen omdat ik een overgangsbewijsje van SCW niveau 4 had. Ik werd ingetaked. Toen heb ik 2 keer een stage verneukt waarvan een bij de geestelijke gezondheidzorg waar ik stage liep, ze vonden mij niet transparant en open en ik nam te weinig initiatief, ondanks dat kreeg ik wel zevens op mijn opdrachten en twee negens. Toen maar weer een stage gedaan, ik gooide al mijn skills in de strijd, was sociaal, open, nam initiatief, organiseerde activiteiten, was positief en vrolijk. Maakte mijn opdrachten goed en mijn stage werd beoordeeld met een 8!!
Uiteindelijk heb ik alleen maar hoge cijfers gehaald omdat we ook examens deden, op de examens haalde ik bijna altijd een 9 of een 8. en op de schoolopdrachten alles tussen de 7 en de 9. gemiddeld heb ik hierdoor een 8,5 als je al mijn cijfers bijelkaar optelt. Fucking hell, ik mag dus nu wel trots op mijzelf zijn.
Dus om een lang verhaal kort te maken, ik heb mijn SPW-4 diploma gehaald!!
Yeaaah!!