same herequote:Op donderdag 24 maart 2011 21:33 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ow genoeg te doen dus
Gamen
Als ik daar me beroep van kon maken, dan had ik een heel fijn leven gehad
Waar kan ik solliciteren?quote:Op donderdag 24 maart 2011 21:33 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ow genoeg te doen dus
Gamen
Als ik daar me beroep van kon maken, dan had ik een heel fijn leven gehad
Bij mij wel: mijn vrouw (met bril) heeft er wat moeite mee.quote:Op donderdag 24 maart 2011 21:31 schreef DeZwabber het volgende:
ik ben erg benieuwd naar het 3d effect in de 3ds trouwens, omdat het niet voor iedereen goed schijnt te werken
als het goed werkt ga ik dat ding echt halen
tuurlijk.quote:Op donderdag 24 maart 2011 21:36 schreef charmed_angel het volgende:
er zijn mensen die dat doen heDie gamen hele dagen en zoeken ze naar fouten in de games
Zal zoiets bestaan in Nederland
Dat hardlopen wat je toen met mij deed? dat moet geen kwaad kunnenquote:Op donderdag 24 maart 2011 21:48 schreef charmed_angel het volgende:
Ow mijn bovenbenen zijn letterlijk naar de tering
Al 2 keer deze week een spier verrektGeen idee hoe het komt, ik had geloof ik niet moeten gaan hardlopen
Dus even rust denk ik
Ik heb verkeerd gelopen denk ikquote:Op donderdag 24 maart 2011 21:48 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Dat hardlopen wat je toen met mij deed? dat moet geen kwaad kunnen
Omdat het gewoon een EI isquote:Op donderdag 24 maart 2011 21:51 schreef PatriQue89 het volgende:
Miran... waarom ziet Bart B. er zo raar uit?
Omdat bart.quote:Op donderdag 24 maart 2011 21:51 schreef PatriQue89 het volgende:
Miran... waarom ziet Bart B. er zo raar uit?
Nee joh, gewoon een vorm.quote:
Iedereen ziet het ook gewoon voor zich.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 00:39 schreef JJH het volgende:
Ik zit me hier tóch een potje dom voor me uit te grinnikken!
vervang de stugge mssr door een spijkerbroek, de bank voor een autostoel en de laptop voor m'n telefoon.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 00:41 schreef DeZwabber het volgende:
*mental image van JJH die in een snuggy gewikkeld met opgetrokken knieen op de bank met de laptop op schoot zit te grinniken*
oh ja das waar je bent aan het werkquote:Op vrijdag 25 maart 2011 00:52 schreef JJH het volgende:
[..]
vervang de stugge mssr door een spijkerbroek, de bank voor een autostoel en de laptop voor m'n telefoon.
Verder klopt het wel zo ongeveer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |