Die kut Amanda, wil iemand mij helpen met mijn koffer?quote:
heel veel plamuurquote:Op donderdag 24 maart 2011 21:13 schreef Kally het volgende:
[..]
Die kut Amanda, wil iemand mij helpen met mijn koffer?
Er zit vast 20 kilo aan make-up en haar spullen in
Ik heb zo gelachen met DGK, hoe lang die bezig waren, tja dood haar krijg je niet mooierquote:
vanmiddag op de radio zeiden ze ook dat hun haar zachter aanvoelde dan normaalquote:Op donderdag 24 maart 2011 21:15 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik heb zo gelachen met DGK, hoe lang die bezig waren, tja dood haar krijg je niet mooier
Ze moet nu haar koffer overpakken in een rugtas, paniek paniekquote:Op donderdag 24 maart 2011 21:18 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
vanmiddag op de radio zeiden ze ook dat hun haar zachter aanvoelde dan normaalJa duh
elke dag hete stijltangen is niet echt gezond
owquote:Op donderdag 24 maart 2011 21:20 schreef Kally het volgende:
[..]
Ze moet nu haar koffer overpakken in een rugtas, paniek paniek
Druk op het werk, nog een dag en ik ben werkeloos.quote:
Ze lieten je dus wel gaan? En je had toch al een nieuwe baan?quote:Op donderdag 24 maart 2011 21:24 schreef Pheno het volgende:
[..]
Druk op het werk, nog een dag en ik ben werkeloos.
Ja in mei.quote:Op donderdag 24 maart 2011 21:24 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ze lieten je dus wel gaan? En je had toch al een nieuwe baan?
Vervelen!quote:Op donderdag 24 maart 2011 21:26 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Dus gewoon lekker meer dan een maand vrij
Wat ga je met al die vrije tijd doen?
echt???quote:
3ds, gamen, reviews schrijven, en wat PR.quote:Op donderdag 24 maart 2011 21:28 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
echt???
Ow ik zou me echt wel vermaken thuis.
Lekker huishouden doen, SST kijkenen lekker veel gamen.... In het voorjaarszonnetje zitten
quote:Op donderdag 24 maart 2011 21:31 schreef Kally het volgende:
Miran volgende week vechten in de jungle, en echt, Amanda en Michella van dames uit de dop
Trekken elkaars haar eruit
Hij gaat voorbij komen bij de Ibood huntquote:Op donderdag 24 maart 2011 21:31 schreef DeZwabber het volgende:
ik ben erg benieuwd naar het 3d effect in de 3ds trouwens, omdat het niet voor iedereen goed schijnt te werken
als het goed werkt ga ik dat ding echt halen
Ow genoeg te doen dusquote:Op donderdag 24 maart 2011 21:29 schreef Pheno het volgende:
[..]
3ds, gamen, reviews schrijven, en wat PR.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |