ik ben dan als het donker altijd bang dat er monters of enge mannen aan de andere kant van het raam zittenquote:Op maandag 21 juni 2010 23:09 schreef P.F het volgende:
Ik word ook best claustrofobisch van m'n huis als ik er alleen zit, eigenlijk. Heb ook altijd de gordijnen open voor een 'vrijer' gevoel.. Kun je nagaan met nog meer mensen, *brrrr*
.quote:Op maandag 21 juni 2010 22:41 schreef Tinkepink het volgende:
Ben The Milionair Matchmaker aan het kijken. Wat een triest programma is dat
Ik heb het 1 keer gezien en ik vond de vrouwen zo erg...quote:Op maandag 21 juni 2010 23:11 schreef conleche het volgende:
[..]
.
Oh dat vind ik smullen!! Zij is zooooo erg. Héérlijk!
O ik totaal niet. Maar het is ook altijd licht buiten, dat scheelt!quote:Op maandag 21 juni 2010 23:11 schreef Perruche het volgende:
[..]
ik ben dan als het donker altijd bang dat er monters of enge mannen aan de andere kant van het raam zitten(en nee ik ben geen 12 meer haha). Ik kan ook geen enge boeken lezen of te enge films kijken 's-avonds.
O net afgelopenquote:Op maandag 21 juni 2010 23:11 schreef conleche het volgende:
[..]
.
Oh dat vind ik smullen!! Zij is zooooo erg. Héérlijk!
Klinkt goed. *Remote zoekt*quote:Op maandag 21 juni 2010 23:14 schreef P.F het volgende:
[..]
O net afgelopenMaar nu is er Stars on Starvation! Ook leuk!
Ja maar dat maakt het zo fijn. Alles is té erg!!quote:Op maandag 21 juni 2010 23:12 schreef Perruche het volgende:
[..]
Ik heb het 1 keer gezien en ik vond de vrouwen zo erg...zou aan het merendeel niet gekoppeld willen worden als man zijnde
Tegenover mij zit ook zon kluizenaar, bij hem heb ik sinds ik hier woon nog nooit iemand over de vloer gezien. Of hem eens op stap zien gaanquote:Op maandag 21 juni 2010 23:12 schreef P.F het volgende:
[..]
O ik totaal niet. Maar het is ook altijd licht buiten, dat scheelt!
Toen ik nog een kamer had van 12m2 had ik huisgenoten die dagen in hun kamer zaten met de deur dicht!!! Ik had hem altijd wagenwijd open en de gang + keuken hoorde wat mij betreft er ook gewoon bij
Ja, tentamentijd dus veel tijd om te soggen.quote:
Inderdaad spannend! Wat vindt de Duutser ervan?quote:Op maandag 21 juni 2010 23:15 schreef AKnynke het volgende:
Ik denk dat ik de baan aangenemen. En een appartementje voor mezelf ga zoeken. spannend, grote beslissing. Eerst er nog maar een nachtje over slapen.
In de praktijk vallen Amerikaanse maten volgens mij wel wat groter dan Nederlandse. De dingen die ik in 6 heb gezien zijn eerder 38.quote:Op maandag 21 juni 2010 23:20 schreef P.F het volgende:
Ik heb dus een size 6... = 36
Dan zijn er mensen met size 0 = maat 30...
Dat bestaat in Nederland toch ook wel? Als je klein bent heb je al snel een kleine maat zonder echt mager te zijn.quote:
Ja is ook zo. Ik heb een jeans in 4 van A&F en vorig jaar was die echt te groot en nu zit hij goed en ik heb nu weer maat 38.quote:Op maandag 21 juni 2010 23:34 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
In de praktijk vallen Amerikaanse maten volgens mij wel wat groter dan Nederlandse. De dingen die ik in 6 heb gezien zijn eerder 38.
Waren ze ook echt zo dik in de VS?quote:Op maandag 21 juni 2010 23:36 schreef conleche het volgende:
[..]
Ja is ook zo. Ik heb een jeans in 4 van A&F en vorig jaar was die echt te groot en nu zit hij goed en ik heb nu weer maat 38.
Nee. En als hij zo moeilijk doet is het maar goed dat je hem gedumpt hebtquote:
Jaaaah!!! Niet overal, though. In LA niet en in SF ook niet. Maar voor de rest wel!! En dan echt vet. Dus 150> kilo. Niet heel gek hoor, het is moeilijk om goed, gezond voedsel te vinden en als je het vindt is het schreeuwend duur, terwijl junkfood bijna gratis is. Ze stoppen ook overal suiker in. En de porties zijn erg groot.quote:Op maandag 21 juni 2010 23:38 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Waren ze ook echt zo dik in de VS?
Een kans die ik moet nemen..En aangezien de kans klein is dat ik een bij m'n studie aansluitende baan vind die dichtbij hem is, zeker. Hij heeft misschien de kans om een tijdje hier te werken, dat zou helemaal tof zijn...quote:Op maandag 21 juni 2010 23:25 schreef Merel het volgende:
[..]
Inderdaad spannend! Wat vindt de Duutser ervan?
oehhh dat zou wel heeel tof zijn inderdaad!! Knap hoor, dat jullie al deze moeilijke beslissingen zo kunnen nemen, en die balans weten te vinden tussen voor elkaar en voor jezelf kiezen..!quote:Op maandag 21 juni 2010 23:43 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Een kans die ik moet nemen..En aangezien de kans klein is dat ik een bij m'n studie aansluitende baan vind die dichtbij hem is, zeker. Hij heeft misschien de kans om een tijdje hier te werken, dat zou helemaal tof zijn...
PF vindt wel wat.quote:Op maandag 21 juni 2010 23:49 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
oehhh dat zou wel heeel tof zijn inderdaad!! Knap hoor, dat jullie al deze moeilijke beslissingen zo kunnen nemen, en die balans weten te vinden tussen voor elkaar en voor jezelf kiezen..!
ik ben slapen, welterusten!
O, ik ga denk ik vanaf nu al een beetje wakker liggen met de vraag "wat moet je aan als je naar een bruiloft gaat" want ik heb daar dus geen ervaring mee
Het is meer voor onszelf kiezen, en kijken hoe we elkaar er bij in kunnen passen. Maar, we hebben afgesproken dat we elkaar elke 3 weken gaan zien, omstebeurt reizen, en dat is fijn!quote:Op maandag 21 juni 2010 23:49 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
oehhh dat zou wel heeel tof zijn inderdaad!! Knap hoor, dat jullie al deze moeilijke beslissingen zo kunnen nemen, en die balans weten te vinden tussen voor elkaar en voor jezelf kiezen..!
ik ben slapen, welterusten!
O, ik ga denk ik vanaf nu al een beetje wakker liggen met de vraag "wat moet je aan als je naar een bruiloft gaat" want ik heb daar dus geen ervaring mee
Klopt ja! In NY viel het me echt reuze mee, en hier in Philly rond de universiteit bijvoorbeeld ook wel, maar ik was van het weekend in de KMart, damn...quote:Op maandag 21 juni 2010 23:42 schreef conleche het volgende:
[..]
Jaaaah!!! Niet overal, though. In LA niet en in SF ook niet. Maar voor de rest wel!! En dan echt vet. Dus 150> kilo. Niet heel gek hoor, het is moeilijk om goed, gezond voedsel te vinden en als je het vind is het schreeuwend duur, terwijl junkfood bijna gratis is. Ze stoppen ook overal suiker in. En de porties zijn erg groot.
Hihi, ja ik was ook al aan het denken! Ik dacht niet te bloot... Niet te sexy... Maar ook niet gala.. Hmmmm.quote:
Oh, dat zou alweer meevallen dan!quote:Op maandag 21 juni 2010 23:43 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Een kans die ik moet nemen..En aangezien de kans klein is dat ik een bij m'n studie aansluitende baan vind die dichtbij hem is, zeker. Hij heeft misschien de kans om een tijdje hier te werken, dat zou helemaal tof zijn...
Herkenbaar! Ben weer bezig met een poging om m'n huis standaard guest-proof te krijgen. En te houden.quote:Op maandag 21 juni 2010 23:04 schreef Merel het volgende:
MoBlo moet haar kaart PM'en!
En ik hou ook niet van visite. Want dan moet ik opruimen. Mijn vader doet altijd hinten dat ik hem + stiefmoeder moet uitnodigen voor etentjes enzo, want dat hoort. Maar ik ben meer van het "Oh ja leuk dat jullie langskomen dan gaan we koffiedrinken in de stad en daarna uit eten en m'n huis kom je niet in!"
Eigenlijk zou ik het liefst van tevoren met jullie meeten om verschillende outfits te laten keurenquote:Op maandag 21 juni 2010 23:55 schreef P.F het volgende:
[..]
Hihi, ja ik was ook al aan het denken! Ik dacht niet te bloot... Niet te sexy... Maar ook niet gala.. Hmmmm.
Ik wil een leuk zwierig jurkje tot op de knie, pastelachtig ?
Ik ga gossip girl en satc kijken voor inspiratie!
O en als je een enorme mooie bos haar hebt dan moet je een hoed opzetten tot de bruid getrouwd is. Is ze eenmaal getrouwd dan kun je je hoed afzetten en los gaan, dan is ze toch al getrouwd!
Zeker weten, er is al gezoendquote:Op maandag 21 juni 2010 23:55 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Oh, dat zou alweer meevallen dan!Ik hoop echt voor je dat jullie een werkbare oplossing kunnen vinden. Ik vind het knap dat je de verstandige beslissing neemt, maar het lijkt me heel moeilijk.
Cali, ik hoop dat je nieuwe date leuker is dan deze!
O leuk! Als ik nog OV heb wil ik best een middagje shoppen in Utregquote:Op dinsdag 22 juni 2010 00:03 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
Eigenlijk zou ik het liefst van tevoren met jullie meeten om verschillende outfits te laten keuren![]()
En ik vind het ook wel een goed excuus om misschien een nieuw jurkje te kopen
Jurkjes-shop meet?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 00:03 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
Eigenlijk zou ik het liefst van tevoren met jullie meeten om verschillende outfits te laten keuren![]()
En ik vind het ook wel een goed excuus om misschien een nieuw jurkje te kopen
Herkenbaarquote:Op maandag 21 juni 2010 23:11 schreef Perruche het volgende:
[..]
ik ben dan als het donker altijd bang dat er monters of enge mannen aan de andere kant van het raam zitten(en nee ik ben geen 12 meer haha).
quote:Op maandag 21 juni 2010 22:34 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
Wat een fijne post vind ik dithet is zo leuk om net op jezelf te wonen en dit soort dingen allemaal door te krijgen
. En het gewoon op jouw manier kunnen doen. Je zit nu in het huis van iemand anders toch? Bevalt 't?
In de vriezer leggen en er een half uurtje voordat je gaat eten een paar broodjes uithalenquote:Op dinsdag 22 juni 2010 08:07 schreef Chicolate het volgende:
En mn eerste brood is al beschimmeld. Van donderdag gekocht. Moet ik daar ook nog eens op gaan letten.
Zeurkousen zijn er ook inderdaad! Gelukkig heb ik een leuke afdeling.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 08:01 schreef XcUZ_Me het volgende:
Eigenlijk alleen met panty en lange laarzen Puff..
Succes met de koppijn. Hoe komt het? Kater?Dankbare 'klanten' zijn altijd leuk, daardoor kan je tegen de zeurkousen
.
Mijn gewicht is nog niet weer normaal, maar ik ben wel weer op wegquote:Op dinsdag 22 juni 2010 08:16 schreef _Calimero_ het volgende:
Morning!
Fijn Vik, dat je gewicht weer normaal is!
Ik moet meer water drinken, bedacht me 's avonds dat ikwelkgeteld 2x koffie verkeerd en 1 kop thee op had...![]()
Vandaag maar een flesje water mee dus
Kan je 's zomers dan niet van die hele lange jurken aan? Die vind ik ook zo leuk, van die katoenen wijd uitlopende jurken tot op de grond (wel met aangesloten taille/borstgedeelte!), als het heel warm is. Laatst had ik voor het eerst sinds mijn 18e weer eens een rok tot op de grond aan, dat was wel een verademing met fietsen, dat het niet de hele tijd zo opwaait.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 08:01 schreef XcUZ_Me het volgende:
Eigenlijk alleen met panty en lange laarzen Puff..
...
Ik heb vorige week heel Utrecht geflashed, door een halflang wapperjurkje op de fiets aan te hebben, zonder panty o.i.d. Was ook niet echt een handige actie en had ik van tevoren kunnen weten. maarja, toen ik 'm omhoog voelde vliegen was het al te laatquote:Op dinsdag 22 juni 2010 08:24 schreef Laureline het volgende:
[..]
Kan je 's zomers dan niet van die hele lange jurken aan? Die vind ik ook zo leuk, van die katoenen wijd uitlopende jurken tot op de grond (wel met aangesloten taille/borstgedeelte!), als het heel warm is. Laatst had ik voor het eerst sinds mijn 18e weer eens een rok tot op de grond aan, dat was wel een verademing met fietsen, dat het niet de hele tijd zo opwaait.
Ik maak ook nog steeds de fout overslagjurkjes aan te hebben als ik op de fiets zitIn al die jaren nog geen bal geleerd.
Klinkt gezellig!quote:
als ik t me goed herinner at je de afgelopen weken inderdaad toch wat meer, ivm het niet-lijnen? en ook wel regelmatig dingen die niet ehh... dietiste proof zijn? ik denk dat ze je lijstje van gisteren prima zou moeten vinden hoor!quote:Op maandag 21 juni 2010 22:44 schreef _Calimero_ het volgende:
thanks voor jullie kijk op mijn lijstjes.. Ik heb aangegeven wel een gesprek met de dietiste te willen, zodat ik wat meer kan vragen en wellicht kan toelichten ook. Vond het echt héél naar om te horen ook. Maargoed. Ondertussen eet ik al sinds woensdag wat minder en ben ik heel benieuwd naar het resultaat komende woensdag op de weegschaal
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 08:36 schreef Tinkepink het volgende:
Maar volgens mij is mo een van de laatste die zich druk kan maken om de kleding van iemand anders. Dus trek gewoon iets aan waar je je mooi in voelt en waar geen vlekken of scheuren inzitten(oke, geen bikini, ski-pak of hoerenoutfitje oid)
Of sla ik de plank nu helemaal mis en worden we supernet verwacht? (heb het kaartje nog niet binnen)
een mooie extra wijde pijp linnen broek, met een wikkeltop/kort jasje en een geweldige ketting of een sjaal ofzo. krijg je mooie lange benen van en een slanke taillequote:Op dinsdag 22 juni 2010 07:45 schreef XcUZ_Me het volgende:
Mogge
Ik kan me nu ook al druk maken over de kleding voor de bruiloftMeer omdat ik geen jurkjes aan kan en het hard zoeken is naar een leuk alternatief
. Maar het komt vast goed!
Oh en Cali, ik vind dat je je keurig hebt opgesteld tov hem!
En ik vind voor mensen koken helemaal niet leuk. Ben ook meer van het buiten de deur eten met visite. Huis opruimen doe ik altijd wel voor bezoek. Vind het niet zo netjes als de kattenharen om de oren waaien
.
eens met viking: boord meteen invriezen, dan kan je als je t ontdooit elke dag vers brood eten!quote:Op dinsdag 22 juni 2010 08:07 schreef Chicolate het volgende:
Goeiemorgen. Werd vannacht opeens wakker met een vreselijke pijn in mn kuit/achterkant knie en nu ben ik wakker en doet het nog steeds behoorlijk pijn. Alsof ik hem met sporten overbelast heb, maar ik heb al een week niet meer gesport. (indicatie van de plek: been recht vooruit houden en dan voet op en neer bewegen. Die spier doet dus pijn.) Vanavond mn moeder maar even naar laten kijken.
[..]. Het bevalt maar een eigen huis bevalt misschien nog beter omdat ik hier niet weet waar alles staat/hoe alles behandeld moet worden en mn eigen pc niet hier heb. Die heb ik blijkbaar nodig om me te vermaken.
@neen: ik heb 50 euro voor iets minder dan 2 weken. Ruim genoeg, kan van wat ik gekocht heb meerdere weken eten. En mn eerste brood is al beschimmeld. Van donderdag gekocht. Moet ik daar ook nog eens op gaan letten.
dat denk ik ook. als je je best doet om er leuk uit te zien in iets waar je je comfortabel in voelt dan straal je en voeg je feestelijkheid toe!quote:Op dinsdag 22 juni 2010 08:36 schreef Tinkepink het volgende:
Volgens mij moeten jullie je niet zo druk maken om je kleding voor de bruiloft ("t is wel schattig, en lief , dat wel). Maar volgens mij is mo een van de laatste die zich druk kan maken om de kleding van iemand anders. Dus trek gewoon iets aan waar je je mooi in voelt en waar geen vlekken of scheuren inzitten(oke, geen bikini, ski-pak of hoerenoutfitje oid)
Of sla ik de plank nu helemaal mis en worden we supernet verwacht? (heb het kaartje nog niet binnen)
En jij hebt weer een gelegenheid voor je rode jurk.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 08:59 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
dat denk ik ook. als je je best doet om er leuk uit te zien in iets waar je je comfortabel in voelt dan straal je en voeg je feestelijkheid toe!
edit: spuit 11, mo had al gebevestigend!
dingen die niet dietiste-proof zijn wel inderdaad,maar 't was niet echt meer dan voorheen. Of althans, als ik echt ga lijnen moet ik wel minder eten,maar ik heb 'gewoon gegeten' en om dan te horen dat dat veel is,is niet echt fijnquote:Op dinsdag 22 juni 2010 08:57 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
als ik t me goed herinner at je de afgelopen weken inderdaad toch wat meer, ivm het niet-lijnen? en ook wel regelmatig dingen die niet ehh... dietiste proof zijn? ik denk dat ze je lijstje van gisteren prima zou moeten vinden hoor!
Dat m'n kast vol zit weerhoudt me er niet van om meer te shoppen.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 09:05 schreef Laureline het volgende:
Ik haat shoppen, en heb altijd nog wel wat in de kast liggen
Dat dus. Dat mijn rekening leeg is, kan me echter wel weerhouden...quote:Op dinsdag 22 juni 2010 09:07 schreef loveli het volgende:
[..]
Dat m'n kast vol zit weerhoudt me er niet van om meer te shoppen.
ja, maar de dietiste kijkt ernaar vanuit het oogpunt "iemand wil afvallen/gezond eten" en vindt dan je lijstje incl. ongezonder voedsel wat veel... ik bedoelde meer dat ik t vanuit dat opzicht wel snap en je je denk ik niet te druk moet maken... 'gewoon eten' zonder zooi erbij is denk ik wat zij 'gewoon' vindt. maak je maar niet te druk erover.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 09:07 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
dingen die niet dietiste-proof zijn wel inderdaad,maar 't was niet echt meer dan voorheen. Of althans, als ik echt ga lijnen moet ik wel minder eten,maar ik heb 'gewoon gegeten' en om dan te horen dat dat veel is,is niet echt fijn![]()
Maargoed, ik wacht wel even af of en wanneer ik haar kan spreken.
Ondertussen heb ik me vandaag toch weer gewogenen was het 62.8. Dat is een iniminibeetje minder dan voor het weeend
![]()
Volgende checkpoint: zaterdag.
Mijn meneer (na het lezen van jouw ondertitel): "Zijn haar haren nou verbrand?!quote:Op dinsdag 22 juni 2010 09:07 schreef loveli het volgende:
[..]
Dat m'n kast vol zit weerhoudt me er niet van om meer te shoppen.
Wat is die basisvoedinglijst dan? Kun je die posten toevallig?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 09:10 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
ja, maar de dietiste kijkt ernaar vanuit het oogpunt "iemand wil afvallen/gezond eten" en vindt dan je lijstje incl. ongezonder voedsel wat veel... ik bedoelde meer dat ik t vanuit dat opzicht wel snap en je je denk ik niet te druk moet maken... 'gewoon eten' zonder zooi erbij is denk ik wat zij 'gewoon' vindt. maak je maar niet te druk erover.
volgens mij werkt iedere dietiste gewoon met de basisvoedingslijst die ik ook heb...
Dat zou weleens kunnen komen doordat je zoveel suikers eet.quote:Op maandag 21 juni 2010 22:37 schreef Razztwizzle het volgende:
En ik val maar weer eens binnen met een lijstje:
O: Om 6 uur wakker worden zonder wekker en klaarwakker zijn.. dus rustig aan 1 kop koffie en een plak ontbijtkoek.
O: Om 8 uur twee boterhammen met kaas en een glas karnemelk.
T: Appel
L: Twee boterhammen cervelaat, krentebol met kaas.
T: Yoghurt met nectarines
T: Schep huzarensalade.
D: Risotto met spinazie en gerookte zalm.
T: Bosvruchtenyoghurt.
T: Handje katjang nootjes en glas vruchtensap.
Ik heb zo'n honger de hele dag, geen idee waar het van komt.
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 09:11 schreef Laureline het volgende:
[..]
Mijn meneer (na het lezen van jouw ondertitel): "Zijn haar haren nou verbrand?!"
thanks!quote:Op dinsdag 22 juni 2010 09:21 schreef kwakz0r het volgende:
vocht: 1,5-2 liter drinken, incl koffie/thee
brood: 6-7 sneetjes per dag (210-245 gram)
groenten: 200 gram per dag
fruit: 2 stuks per dag (200 gram)
melkproducten: 3 glazen/450 ml
kaas: 1-1,5 plak (35 gr)
vlees/vis/ei/vervanger: 100-125 gram, incl. vleeswaren
aardappelen/rijst/pasta: 4-5 qaardappelen, 4-5 opscheplepels gare rijst/pasta (200-250 gram gaar/75 gr pasta rijst rauw)
smeer/bereidingsvet: 5 gram per sneetje + 1 eetlepel voor de maaltijd (15 gram)
variatielijsten heb je dan nog, 2 beschuit = 1 boterham, etc...
ik eet zelf minder brood en meer vlees, nog nooit commentaar op gehad. als je maar niet vet vlees gaat eten extra enzo...
als je dit eet zit je aan 2000 kcal per dag. ik kom zonder zuivel en met minder brood op 1500. er zijn andere lijsten voor een caloriebeperkte versie, maar dat is voornamelijk minder brood en minder aardappel, en wat minder vlees (nog minder).
het idee van de basisvoeding is, als je dit eet in 6 eetmomenten verdeeld over de dag, dat je dan nooit honger hebt en al je voedingsstoffen binnenkrijgt. als je snoept moet je dat nooit compenseren door in deze basisvoeding te schrappen.
Eindelijk een gelegenheid om je druk te maken: leuk!!quote:Op dinsdag 22 juni 2010 08:36 schreef Tinkepink het volgende:
Volgens mij moeten jullie je niet zo druk maken om je kleding voor de bruiloft ("t is wel schattig, en lief , dat wel). Maar volgens mij is mo een van de laatste die zich druk kan maken om de kleding van iemand anders. Dus trek gewoon iets aan waar je je mooi in voelt en waar geen vlekken of scheuren inzitten(oke, geen bikini, ski-pak of hoerenoutfitje oid)
je eet gewoon iets eiwitrijker. ik ook. de variatielijsten heb ik niet bij de hand. volgens mij is 35 gr. muesli of ontbijtgranen wel normaalquote:Op dinsdag 22 juni 2010 09:35 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
thanks!
Ik eet veel minder boterhammen, maar wel zuivel en ontbijt met yoghurt/muesli of brinta vaak. Is 40gr muesli een normale portie eigenlijk? en ik eet minder rijst, nooit aardappelen, wel zoveel pasta als daar staat denk ik..
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 10:00 schreef P.F het volgende:
[..]
Eindelijk een gelegenheid om je druk te maken: leuk!!
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 10:22 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ik moet niet hebben dat jullie er allemaal mooier uit zien dan ik straks
[/SOG]
Leg een paar jute zakken klaar als noodoplossing!quote:Op dinsdag 22 juni 2010 10:22 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ik moet niet hebben dat jullie er allemaal mooier uit zien dan ik straks
[/SOG]
Ik wil wel je doorbitch zijn en iedereen die er te leuk uitziet weigerenquote:Op dinsdag 22 juni 2010 10:25 schreef motorbloempje het volgende:
allemaal fab uitzien de slankies, en een vadsig bruidje voor zich ziet
En wie keurt de doorbitch?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 10:32 schreef P.F het volgende:
[..]
Ik wil wel je doorbitch zijn en iedereen die er te leuk uitziet weigeren
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 08:24 schreef Laureline het volgende:
[..]
Kan je 's zomers dan niet van die hele lange jurken aan? Die vind ik ook zo leuk, van die katoenen wijd uitlopende jurken tot op de grond (wel met aangesloten taille/borstgedeelte!), als het heel warm is. Laatst had ik voor het eerst sinds mijn 18e weer eens een rok tot op de grond aan, dat was wel een verademing met fietsen, dat het niet de hele tijd zo opwaait.
Ik maak ook nog steeds de fout overslagjurkjes aan te hebben als ik op de fiets zitIn al die jaren nog geen bal geleerd.
ik heb er ook eentje gekregen... geldig ergens in oktober/november dit jaarquote:Op dinsdag 22 juni 2010 10:30 schreef Syrena het volgende:
Ha, ik zit eerste klas met mijn 2 naar 1 kaartje dat ik had gekregen vanwege de winterse overlast. Kan er wel aan wennen
Heeft je IP wel toegang?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 11:39 schreef neen het volgende:
Ik zou ook gaan hardlopen maar toen ik wakker werd zag ik een uitnodiging om op school koffie te gaan drinken dus daar zit ik nu. Vanavond dus lopen
Heerlijk weer! Korte broek enzo![]()
Wie weet er trouwens dingen van internet? Ik heb als enige draadloos en met niets krijg ik verbinding, terwijl ik het netwerk wel zie en die lui met een draadje wel kunnen internetten. Eigenlijk wil ik straks zegmaar mijn tv aan en met een laptop streamen omdat er 2 wedstrijden tegelijk zijn
Hier ook, maar ik dacht dat neen 'op locatie' zat? Anders is resetten de oplossing voor 99% van de wifi problemen idd.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 12:08 schreef kwakz0r het volgende:
even je draadloze router en je modem in en uit de stroom? ik moet dat eens per twee weken doen ofzo... geen idee waarom maar dan krijg ik geen ip adres meer anders...
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 11:48 schreef DevilsAndDust het volgende:
Stom hè, ik heb gister een broek gekocht in maat 34 en nu wist ik vanochtend zéker dat ik vannacht zoveel aangekomen was dat ik er nooit meer in zou passen.. Ik durfde het bijna niet eens te proberen. Maar hij past toch nog.
ja maar het probleem is zu hause, straks maar even de stekker eruit.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 12:10 schreef -marz- het volgende:
[..]
Hier ook, maar ik dacht dat neen 'op locatie' zat? Anders is resetten de oplossing voor 99% van de wifi problemen idd.
Wat je gebrekkige spelling weer verklaart?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 12:27 schreef AKnynke het volgende:
Ík ben het met iedereen eens, DaD! Probeer niet door te schieten!
Ik ben net wakker. ik slaap normaal nooit zo lang, maar nadat ik vanmorgen vroeg wakker was en weer in slaap gevallen ben kan ik blijkbaar lang slapen. Dat betekend dat ik bijna 11 uur geslapen heb vannacht, wat m'n duffe gevoel weer wat beter verklaard!
Nee, die gebrekkige spelling schaam ik me diep voor!quote:Op dinsdag 22 juni 2010 12:35 schreef -marz- het volgende:
[..]
Wat je gebrekkige spelling weer verklaart?![]()
Ik slaap vaak 9-11 uur.. schijnt niet zo goed te zijn, ik voel me ook niet zo lekker als ik 11 uur slaap, maar als ik een paar nachten 'maar' 8 uur slaap ga ik dat toch wel weer inhalen.
De tijd vliegt, moet ik zeggen, als je zoveel slaapt als ik. Soms vind ik dat wel vervelend.
Oké, ik geloof je!quote:Op dinsdag 22 juni 2010 12:41 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik vind jullie bezorgdheid lief, dames, maar het is echt niet nodig..
Hier nog één die het best gedijt bij tien uur slaapquote:Op dinsdag 22 juni 2010 12:35 schreef -marz- het volgende:
[..]
Wat je gebrekkige spelling weer verklaart?![]()
Ik slaap vaak 9-11 uur.. schijnt niet zo goed te zijn, ik voel me ook niet zo lekker als ik 11 uur slaap, maar als ik een paar nachten 'maar' 8 uur slaap ga ik dat toch wel weer inhalen.
De tijd vliegt, moet ik zeggen, als je zoveel slaapt als ik. Soms vind ik dat wel vervelend.
O dat ga ik ook lekker doen, sowieso een hele computerpauze inlassenquote:Op dinsdag 22 juni 2010 12:50 schreef Goodbye het volgende:
[..]
En ik neem even een slank-pauze denk ik, ten minste, als ik het gezellige gebabbel niet ga missen (want daar ligt het dus niet aan)
In 3 weken 14quote:Op dinsdag 22 juni 2010 13:48 schreef neen het volgende:
Deze week nog 4!? Damn! En dan in totaal in 2 weken 8 tentamens? Best veel zeg!
Succes he! Ik heb me er maar bij neergelegd dat ik m'n P niet meer haal dit jaar
Straks even Evy 5-10 op m'n mp3 speler zetten gok ik, ben benieuwd of ik dat trek. Laatste Evy lessen niet gelopen en maar met wat fijnere muziek gegaan maar goed, we'll see.
Wtfquote:
DATTE!!!quote:Op dinsdag 22 juni 2010 15:42 schreef Mini_rulez het volgende:
Anna! Je stond net op de verkeerde pagina en ik was nog niet aan het teruglezen.
Gefeliciteerd!!
Dat dus!!quote:Op dinsdag 22 juni 2010 15:42 schreef Mini_rulez het volgende:
Anna! Je stond net op de verkeerde pagina en ik was nog niet aan het teruglezen.
Gefeliciteerd!!
Ik ben niet altijd een leuke juf, hoorquote:Op dinsdag 22 juni 2010 16:34 schreef Laureline het volgende:
Wat een leuke juf ben jij, Vik. Lijkt me heel leuk om in je klas te zitten!
En zoiets had ik ook graag geleerd op school, dat debatteren. Als je het verschil ziet hoe iedere doorsneeAmerikaan helder een standpunt kan verwoorden, en de knapste koppen in NL altijd maar staan te hakkelenDaar zou wel wat meer aan mogen gebeuren, die "voor de vuist weg spreken in het openbaar"-technieken!
En nynke en anna (goed de verjaardagstraditie vh topic in ere gehouden!) gefeliciteerd!
Volgend jaar wel weer, tevens het jaar waarin ik heb geplanned dat ding te halen dus dikke prima.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 15:40 schreef MariaEtcetera het volgende:
En neenmans, das mooi kut van je P! Toch wel balen. Geen herkansingen meer?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.het lijkt niet wat het is
QFT!quote:Op dinsdag 22 juni 2010 16:03 schreef motorbloempje het volgende:
ah, een jarige Anna? Tof!gefeliciteerd
![]()
en Nyn! Tof! ook gefeliciteerd!![]()
![]()
Een goed ontbijt zou al de helft schelen. En met goed bedoel ik niet een schaaltje kwark.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 16:49 schreef XcUZ_Me het volgende:
Lijstje daardoor ook gewoon poep:
O: banaan
T: appel
L: hard pistoletje kaas en zacht broodje eiersalade
T: kaneelkoekje
D: iets van een quiche geloof ik, Duvel kookt.
Heb er zelf niet zoveel invloed op vandaag. Dus, geen van beiden?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 17:16 schreef uniekhoorn het volgende:
XM...
weet niet of ik boos of verdrietig moet zijn...
Tuurlijk wel! Je wist dat je veel vergaderingen had, je had een leuke L kunnen meenemen of in ieder geval dan een ontbijt van 3 boterhammen of zuivel met muesli en fruit.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 17:21 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Heb er zelf niet zoveel invloed op vandaag. Dus, geen van beiden?Wees maar gewoon vrolijk!
natuurlijk heb je wel invloed, je moet gewoon meer ontbijten, meer eten meenemen en dat verdorie gewoon opeten!quote:Op dinsdag 22 juni 2010 17:21 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Heb er zelf niet zoveel invloed op vandaag. Dus, geen van beiden?Wees maar gewoon vrolijk!
nee wat je wel gegeten hebt is prima. maar je hebt zo verdomde weinig gegeten...quote:Op dinsdag 22 juni 2010 17:31 schreef XcUZ_Me het volgende:en ik had al de appel meegenomen als gezond voer... Maar, is een bruin pistoletje met kaas dan zo slecht? Dat het witte puntje eiersalade niet de beste keuze is, weet ik.
Dingen meenemen is erg onhandig hier en dat is bloedirritant. De koelkast is net groot genoeg voor 2 pakken melk en er is geen magnetron/oven/gasfornuis. En ook geen supermarkt in de buurt.
Ik vind het maar lastig
ik vind het zo ontstellend onvoorstelbaar dat je nog steeds verbaasd bent dat we vinden dat je te weinig eet... terwijl we altijd hetzelfde antwoorden op je lijstjes...quote:Op dinsdag 22 juni 2010 17:40 schreef XcUZ_Me het volgende:
en ik voelde me al rot over 2 dingen bij de lunch ipv 1 broodje... Ga er serieus over nadenken. Moet nu uit de trein stappen
thnx dames![]()
Weet niet eens wat het is maarquote:
Kennis over het hele jaar, formules, uitleg etcquote:Op dinsdag 22 juni 2010 17:49 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Weet niet eens wat het is maar
Tussendoortjes zijn ook niet erg, met mate gewoon. Heb nu ook zoute sticks gekocht om tijdens voetbal een handje van te nemen. Dat vind ik dan weer heerlijk.
Je moet niet alles geloven wat je leest. Welk topic?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 17:49 schreef DeLuna het volgende:
Ik lees nu in een ander topic hier in LIF dat je zelfs van fruit dik wordt?Je kan ook bijna niks meer eten, zo lijkt het...
eetdagboek: bijhouden wat je eet op een dagquote:Op dinsdag 22 juni 2010 17:59 schreef P.F het volgende:
[..]
Je moet niet alles geloven wat je leest. Welk topic?
Je wordt nergens dik van, als je het maar met mate eet. Zo is het met alles.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 17:49 schreef DeLuna het volgende:
Ik lees nu in een ander topic hier in LIF dat je zelfs van fruit dik wordt?Je kan ook bijna niks meer eten, zo lijkt het...
Gelukkig maar. Als je namelijk van 2 stuks fruit net zo dik wordt als van 2 suikerwafels dan weet ik het welquote:Op dinsdag 22 juni 2010 18:05 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Je wordt nergens dik van, als je het maar met mate eet. Zo is het met alles.
Er zijn mensen die fel tegen fruit zijn omdat ze zo min mogelijk suiker willen eten, en er zijn ook weer mensen die meer op vet letten of fruit in elk geval nog beter vinden dan andere zoete dingen. Uiteindelijk maakt het allemaal niet uit, als je maar minder calorieën eet dan je gebruikt en alle voedingsstoffen binnenkrijgt die je lichaam nodig heeft.
nee. ik vind t ook niet zo erg. maar ik ben ook niet anti ontbijtkoek, anti suikers en anti eierkoekenquote:Op dinsdag 22 juni 2010 17:44 schreef Tinkepink het volgende:
Is het erg vloeken in de kerk als ik biscuitjes eigenlijk ook niet eens zo erg vind? Ik neem juist af en toe een biscuitje om te voorkomen dat ik anders een mars eet ofzo.
dat weet ik tochquote:Op dinsdag 22 juni 2010 18:03 schreef XcUZ_Me het volgende:
kwak, ik vind meer eten erg moeilijk merk ik.
Waar is je avondeten? als in, groente? (komkommer telt niet, das alleen water) En als je graag gezond wilt eten zou ik ook geen notenreep eten, maar een handje echte noten bijvoorbeeld.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 18:08 schreef Marloes het volgende:
Op aanraden van Tinkepink in het eetdagboek-topic mijn lijstje van vandaag (tot nu toe, avondeten weet ik nog niet). Ben wel benieuwd wat er zo slecht aan is, ik vond het namelijk wel oke
o muesli met yoghurt
t notenreep (gehaald bij de kiosk)
l bruin pistoletje met tonijnsalade & komkommer
t muesli met yoghurt
De notenreep bevat (denk ik) veel suiker en kun je beter vervangen door een handje noten.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 18:08 schreef Marloes het volgende:
Op aanraden van Tinkepink in het eetdagboek-topic mijn lijstje van vandaag (tot nu toe, avondeten weet ik nog niet). Ben wel benieuwd wat er zo slecht aan is, ik vond het namelijk wel oke
o muesli met yoghurt
t notenreep (gehaald bij de kiosk)
l bruin pistoletje met tonijnsalade & komkommer
t muesli met yoghurt
Mij wijsheid is om morgen lekker spinningles te geven en mits zin/energie nog een rondje te lopen dan en anders lekker niet.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 18:37 schreef _Calimero_ het volgende:
*twijfel* zal ik nog gaan hardlopen, of niet?
Voor: Als ik nu ga, dan hoef ik morgen niet, en morgen moet ik ook al 2 uur spinningles geven
Tegen: Ik heb nog steeds wel spierpijn/snel verzuring van zondag...
Wat is wijsheid?
als ik ipv vandaag, morgen ga lopen,dan ga ik in de ochtend. Na twee uur spinningles heb ik niet voldoende energie over voor een half uur hardlopenquote:Op dinsdag 22 juni 2010 18:38 schreef neen het volgende:
[..]
Mij wijsheid is om morgen lekker spinningles te geven en mits zin/energie nog een rondje te lopen dan en anders lekker niet.
Doe je er normaal wel aan dan? Ik kan me niet voorstellen dat je vader het erg vond dat je er niet was!quote:Op dinsdag 22 juni 2010 18:42 schreef DevilsAndDust het volgende:
Oh bah. M'n moeder belde net en ze vroeg waarom ik er niet was afgelopen zondag. Ik dacht dat we niet aan vaderdag deden, maar m'n broer en zus waren er dus blijkbaar wel met hun aanhang. Nu voel ik me rot..
Dan zou ik dus niet gaanquote:Op dinsdag 22 juni 2010 18:39 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
als ik ipv vandaag, morgen ga lopen,dan ga ik in de ochtend. Na twee uur spinningles heb ik niet voldoende energie over voor een half uur hardlopen
Ik zou dan denken: waarom hebben ze mij niet uitgenodigd. Maar dan voel je je ook rot. Niet te druk over maken, dan ga je toch binnenkort een keertje? En zwaai dan even als je met de trein langs mijn ouderlijk huis rijdtquote:Op dinsdag 22 juni 2010 18:42 schreef DevilsAndDust het volgende:
Oh bah. M'n moeder belde net en ze vroeg waarom ik er niet was afgelopen zondag. Ik dacht dat we niet aan vaderdag deden, maar m'n broer en zus waren er dus blijkbaar wel met hun aanhang. Nu voel ik me rot..
zondag ook gelopen én gefietst (daar heb ik nu dus spierpijn van) maar dat was direct achter elkaar.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 18:44 schreef neen het volgende:
[..]
Dan zou ik dus niet gaanwant je hebt zondag toch ook al een behoorlijk eind gefietst?
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 18:35 schreef kwakz0r het volgende:
nu uit eten, mn papa is 65 geworden vandaag
Ze gingen er vanuit dat ik wel wist dat het vaderdag was en uit mezelf wel langs zou komen (en ik wist ook dat het dat was, natuurlijk). Maar we hadden ook niks aan moederdag gedaan (toen waren ze op vakantie).quote:Op dinsdag 22 juni 2010 18:46 schreef anna82 het volgende:
[..]
Ik zou dan denken: waarom hebben ze mij niet uitgenodigd. Maar dan voel je je ook rot. Niet te druk over maken, dan ga je toch binnenkort een keertje? En zwaai dan even als je met de trein langs mijn ouderlijk huis rijdt![]()
En hardgelopen! Cali: ik zou ook niet gaan. Als je af en toe wat pauze inlast bij het hardlopen merk je dat je die keer daarna extra soepel gaat!!quote:Op dinsdag 22 juni 2010 18:44 schreef neen het volgende:
[..]
Dan zou ik dus niet gaanwant je hebt zondag toch ook al een behoorlijk eind gefietst?
I know,maar ik wil perse voor zaterdag nog een keer trainen..! anders heb ik maar 4x getraind voor dat wedstrijdje, das superweinig..quote:Op dinsdag 22 juni 2010 18:51 schreef conleche het volgende:
[..]
En hardgelopen! Cali: ik zou ook niet gaan. Als je af en toe wat pauze inlast bij het hardlopen merk je dat je die keer daarna extra soepel gaat!!
Ik denk omdat het voor mijn gevoel al zoveel beter gaat dan vroeger.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 18:34 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
dat weet ik tochmaar t feit dat je t moeilijk vindt maakt nog niet dat je gelijk hebt/ geen probleem hebt... eerder andersom...
![]()
we blijven je eraan herinneren, en elke keer ben je weer even verbaasd...
Ahww, DaD,trek het je niet zo persoonlijk aan, het is oke nu toch?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 18:50 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ze gingen er vanuit dat ik wel wist dat het vaderdag was en uit mezelf wel langs zou komen (en ik wist ook dat het dat was, natuurlijk). Maar we hadden ook niks aan moederdag gedaan (toen waren ze op vakantie).
God, waarom zit ik hier nu om te janken? Ze bedoelde het ook helemaal niet beschuldigend.
Het is nu pas dinsdag. Kan je niet donderdag? En het is niet echt een wedstrijdje volgens mij toch? Meer een recreatieloop?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 18:59 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
I know,maar ik wil perse voor zaterdag nog een keer trainen..! anders heb ik maar 4x getraind voor dat wedstrijdje, das superweinig..
Voor mensen zonder conditie wel ja, maar volgens mij is dat niet echt het probleem bij jou omdat jij toch al zo donders veel fietst.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 18:59 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
I know,maar ik wil per se voor zaterdag nog een keer trainen..! anders heb ik maar 4x getraind voor dat wedstrijdje, das superweinig..
M'n broer en zus hebben me niet gebeld of zo, omdat het helemaal geen verplichting is om er te zijn. M'n moeder vond het ook niet erg, ik ben de enige die het vervelend vindt.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 18:57 schreef XcUZ_Me het volgende:
@DaD: kan me voorstellen dat je je er rot om voelt. Zou ik ook hebben. Heb 1x niet gebeld met moederdag (omdat ze met vakantie waren) en dat heb ik toen ook wel gehoord. Wat ik dan minder goed begrijp is waarom je broer/zus dan niet even een smsje naar je hebben gestuurd...
Oooh!! Dat scheelt dan welquote:Op dinsdag 22 juni 2010 19:07 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
M'n broer en zus hebben me niet gebeld of zo, omdat het helemaal geen verplichting is om er te zijn. M'n moeder vond het ook niet erg, ik ben de enige die het vervelend vindt.. Wel leuk is dat m'n ouders nu volgende week hier komen eten.
. En om een kast bij IKEA te halen die dus net uitverkocht is. Grr.
nou dan moet ze niet bij jullie wonen! Al vrees ik dat mn andere huisgenoot, die er nog niet woont ook zo eentje is, met ouders en zusje komen kijken, recht van het mbo...quote:Op dinsdag 22 juni 2010 19:25 schreef neen het volgende:bij de buren is een kamer vrij waar iemand kwam kijken en omdat er niemand thuis was zou ik het even laten zien..... was een of ander tutje van 18 met haar moeder die al schrokken toen ze binnen kwamen lopen (in de gedeelde keuken)
Ik vond het wel meevallennormaal is het echt een teringzooi daar en nu stond er niet eens vuile afwas in de keuken
Dit dus. Je lijstje is niet dramatisch, maar ook niet geweldig. Zijn mijn lijstjes ook neit hoor!quote:Op dinsdag 22 juni 2010 18:37 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
De notenreep bevat (denk ik) veel suiker en kun je beter vervangen door een handje noten.
Het bruine pistoletje is niet heel gezond, dat kan beter volkorenbrood zijn.
Tonijnsalade (mits zelfgemaakt) is een goede keuze.![]()
Al met al veel eiwitten, maar geen idee of dat té veel is.
Ik vind het nog niet zo slecht: langzame koolhydraten en verstandige vetten.
Een flinke lading groente bij je avondeten, als T nog ergens fruit inproppen (misschien ter vervanging van de tweede keer yoghurt) en de notenreep vervangen door een handje noten en dan is het IMHO een prachtig lijstje.
Valt mee!quote:Op dinsdag 22 juni 2010 20:13 schreef uniekhoorn het volgende:
Co eet ook wel wat weinig..
Tink en Vik met kokos...![]()
Waar vanaf dan?? Jij met je lekkere..... ALLESquote:
Wist je dat is bewezen dat als je extra zuivel (yoghurt) eet, je sneller afvalt? Ik zal eens zoeken om te kijken of het artikel nog kan vinden. Op zich heb ik niet zo bizar veel aan te merken op je lijstje, alleen zou ik persoonlijk het vruchtensap vervangen door 2 stuks fruit (vult meer en zijn waarschijnlijk minder calorien) en zou ik de sultanas vervangen door een lekkerder en gezonder tussendoortje, eventueel met hetzelfde aantal kcal. Of iig afwisselen.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 20:28 schreef han1987 het volgende:
Toch maar hier naar toe met mijn daglijst, is wel zo makkelijk.
Dalijst vandaag:
7.00 2 bruine boterhammen, halvarine, jam, vruchtensap
10.00 2 perziken, 1 appel, water
14.00 2 bruine boterhammen, halvarine, 20+ smeerkaas, tomaatjes, magere melk
16.30 1 pakje sultana's, water
tussendoor drink ik meer water en thee
19.00 zelfgemaakte tomatensoep, brood, yoghurt
Daglijst morgen:
6.00 2 bruine boterhammen, halvarine, hagelslag, thee
10.00 meloen, water
13.00 2 bruine boterhammen, halvarine, ham, tomaatjes, magere melk
16.00 1 pakje sultana's, water
tussendoor drink ik meer water en thee
18.30 rijst, varkensvlees, komkommersalade.
Nou daar vanaf dus!!quote:Op dinsdag 22 juni 2010 20:35 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Waar vanaf dan?? Jij met je lekkere..... ALLES
Heb zo een hekel aan de AHquote:Op dinsdag 22 juni 2010 20:37 schreef neen het volgende:
Broccoli is in de bonus dacht ik?
Compromis: Wijnschorle (wijn met bubbelwater) + komkommer en tomaat met zoutquote:Op dinsdag 22 juni 2010 20:45 schreef Laureline het volgende:
Nu heb ik me toch nog zin in nog een glas witte wijn, gesuikerde snoepmix en iets zouts...Doen of niet?
Ik zit al over de 2000 kcals...
Ja, balen is dat hè! Gaan ze ineens ook gezond doen. Terwijl de taak is: je beschikbaar opstellenquote:Op dinsdag 22 juni 2010 20:43 schreef Tinkepink het volgende:
Ik mis mijn uit-eten-avondjeMan is aan sport gaan doen en daarom moest ons gezamenlijk avondje weg eraan geloven. We zouden nu alleen nog op woensdag of zaterdag avond weg kunnen ,maar dan kan de oppas niet.
Ze hebben wel vaak goede bier aanbiedingen hoorquote:Op dinsdag 22 juni 2010 20:42 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Heb zo een hekel aan de AH
Ik ga toch gvd geen pasje aanschaffen voor iets wat in de aanbieding is?? En meestal niet eens een goede aanbieding.
Als ze iets in de reclame gooien dan moet dat gewoon voor iedereen gelden,zo raar.
De grieken voetballen en bij al die namen krijg ik HONGER!![]()
Inderdaad. 9 jaar heeft dat naar volle tevredenheid gefunctioneerd. Gaat hij emanciperenquote:Op dinsdag 22 juni 2010 20:47 schreef Laureline het volgende:
[..]
Ja, balen is dat hè! Gaan ze ineens ook gezond doen. Terwijl de taak is: je beschikbaar opstellen
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 20:47 schreef Laureline het volgende:
[..]
Ja, balen is dat hè! Gaan ze ineens ook gezond doen. Terwijl de taak is: je beschikbaar opstellen
*burp*quote:Op dinsdag 22 juni 2010 15:40 schreef MariaEtcetera het volgende:
O: twee sneetjes met casselerib
T: druiven
L: twee sneetjes met casselerib
T: noten-vruchtenbol en een glas sinaasappelsap
T: iets kleins @ station, denk ik. meergranen piccolini met ham/kaas
D: vlees met jachtsaus en champignons, met rode kool en aardappeltjes.
Hè jongens! Die suggesties van kauwgom, water, tomaat en komkommer heb ik helemaal niets aan hoor. Dat bevredigt toch niet?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 20:50 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Uhhhm, niet doen... anders nu even 4 glazen water achter elkaar drinken en even wachten, dan is je trek wel weer weg.. en een kaugum nemen.
Nee, dus onder de douche, scrub mee, lekker scrubben, afdrogen en lekker insmeren met een heerlijke bodylotion en je daarna ongelooflijk tevreden voelenquote:Op dinsdag 22 juni 2010 20:53 schreef Laureline het volgende:
[..]
Hè jongens! Die suggesties van kauwgom, water, tomaat en komkommer heb ik helemaal niets aan hoor. Dat bevredigt toch niet?
Ik wil gewoon horen: "Ja hoor, je kan je prima een vreetbui permitteren! "![]()
Waar is sigme?
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 20:53 schreef Laureline het volgende:
[..]
Hè jongens! Die suggesties van kauwgom, water, tomaat en komkommer heb ik helemaal niets aan hoor. Dat bevredigt toch niet?
Ik wil gewoon horen: "Ja hoor, je kan je prima een vreetbui permitteren! "![]()
Waar is sigme?
Komkommerkauwgom! Gat in de marktquote:Op dinsdag 22 juni 2010 21:00 schreef sigme het volgende:
glas witte wijn, gesuikerde snoepmix en iets zouts
Laat die suikerrotzooi eruit en kies óf voor bezatten óf voor iets lekeer zouts & vets. Is mijn advies.
Of doe iets met water, komkommer en kauwgum. Huuh!
Zelfs ik.. ik heb erbij aan je gedacht!quote:Op dinsdag 22 juni 2010 20:13 schreef uniekhoorn het volgende:
Co eet ook wel wat weinig..
Tink en Vik met kokos...![]()
Tja... uhhmmquote:Op dinsdag 22 juni 2010 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Komkommerkauwgom! Gat in de markt
Hoi, welkom hierquote:Op dinsdag 22 juni 2010 21:00 schreef han1987 het volgende:
dank je voor het welkom. Ik ben Hanneke, vrouw en 23 jaar. Op dit moment schommel ik tussen de 69 en 72 kilo bij 1.58m. Wil graag rond de 65/66 kilo komen en dat behouden.
Ik ben het ermee eens dat vruchtensap niet gezond is, maar ik vind het echt heerlijk. Ik heb dan ook meestal de vruchtensap zonder toegevoegde suikers, alleen deze week niet.
De sultana's zijn inderdaad niet zo gezond, misschien vervangen door yoghurt.
Ja, groente: ik weet dat ik meer groente zou moeten eten, heb er alleen een hekel aan. Er zijn ook veel groenten die ik niet lust of waar ik niet tegen kan. Ben al altijd een moeilijke groente-eter geweest en als ik veel groente eet krijg ik buikpijn en word ik misselijk. Ik eet daarom vooral tomaten, komkommer en champignons. Ik probeer al meer groente te eten door bij mijn lunch tomaat/komkommer te eten. Verder maak ik graag zelf soep, zodat ik tenminste iets van groente binnenkrijg.
Ik vind dat veel dietisten gevaarlijke nonsens uitslaan, met adviezen voor enge dieethalvarines en dure optimellen.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 19:31 schreef han1987 het volgende:
Nou, er is flink gereageerd. Ik vind het raar dat iedereen zegt dat ik weinig eet, dit is wat ik ongeveer iedere dag eet. Ook is dit door een dietist opgesteld, toen ik nog veel zwaarder was. Ik weet dat er in vruchtensappen en sultana veel suiker zit, maar ik vind dat je ook af en toe iets mag. Helemaal niets meer zou ik niet kunnen volhouden.
Mij de snoepmix ontzeggen en dan zelf zo'n stuk zeep met kokossmaak verorberen!quote:Op dinsdag 22 juni 2010 21:04 schreef sigme het volgende:
[..]
Zelfs ik.. ik heb erbij aan je gedacht!brinta 1,5 uur wandelen met liefste & Hond broodmaaltijd (6 sneden, 2 krekkers, the usual) 1 grote witte chocoladereep met kokossmaak (bah, zoet, misselijk) witlofsalade met appel 1 pils avondeten: volkorenpasta, broccoli, lamsgehakt
Jajaja, Ik heb met opzet de smerigste gekozen. Het hielp; hoewel ik 'm uiteraard geheel verorberd heb voelde ik me daarna wel zo opgeblazen zoet en rond, dat ik verwacht dat de suikeraanval van de afgelopen twee weken nu gestuit is.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 21:12 schreef Laureline het volgende:
[..]
Mij de snoepmix ontzeggen en dan zelf zo'n stuk zeep met kokossmaak verorberen!In dit geval sluit ik me bij uniekhoorn aan: bah!
Ik ga accoordquote:Maar goed, ik heb de suggesties even mee naar achteren genomen, en nu kom ik met het volgende voorstel: nog anderhalf glas wijn, 1 à 2 boterhammen pindakaas, wat katjang pedis, en aardbeien met kwark. Netjes, toch?, of
Aldi.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 21:25 schreef Viking84 het volgende:
Chocorepen met kokossmaak?. Bestaan die? Waar?
.
Aldi Nord staat ongeveer gelijk aan de NL Aldi. Ik heb het inderdaad over Aldi Sud. Maar mogelijk heeft de Lidl ze ook wel.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 21:28 schreef neen het volgende:
Aldi Duitsland.... heeft die niet een ander assortiment dan de Aldi in NL?
O, o, uniek, ben je aan het crashenquote:Op dinsdag 22 juni 2010 21:36 schreef uniekhoorn het volgende:
Wat XM?
Aldi, ik ga er heen en dan haal ik 8 pure blokken choco en daar kunnen we weer een paar maand mee....
Heb nog steeds niet nagel gebeten
Sterke vrouw!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |