abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Redactie Sport maandag 21 juni 2010 @ 23:01:08 #1
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_83124562
Het vorige deel: Slank # 1069 Koffie!

Voor wie is "Slank de zomer in", ook wel bekend als "Slank <seizoen> in/door" bedoeld?
De Slank-topics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen die wel wat kilootjes kwijt willen raken, maar geen overgewicht hebben (BMI van 27 of lager).

Bij een BMI van boven de 27 ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub. Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt.
Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje 'Ik wil ook!'. Aanmelden is niet verplicht. Deze reeks heeft een slowchat karakter, mocht jouw vraag niet meteen beantwoord worden/ondergesneeuwd worden, stel hem dan gerust nog een keer!

Linkjes
Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Ik wil ook!
Dat kan! Ga naar Dieet-web en maak daar een account aan. Je kunt zelfs een klein profiel aanmaken waarin je gegevens zet. Met je eigen account kun je zelf je updates doorgeven. Dat kun je een keer in de week doen, of dagelijks of wanneer jij maar wilt. We verwachten minimaal een update per maand, ook als je niets bent afgevallen in die periode. Op deze manier kunnen we zien of je nog meedoet. Nadat je een account hebt aangemaakt en een eerste update hebt ingevoerd, moet je Troel even een PM sturen dat je in het lijstje wilt van dit topic, want die zorgt ervoor dat je aan het juiste lijstje gekoppeld wordt. Stuur je geen PM, dan kom je niet in de lijst.

Verder een kleine tip: zet in het onderwerp van de PM of het gaat om de DIEETCLUB of SLANK, zodat daar geen twijfel over is, waardoor het nog langer kan duren. Mocht het echt ontzettend lang duren, stuur dan rustig nog een keer een PM.

Einde dienstmededeling

Deelnemers
De volgende lijst is een lijst met een deel van de deelnemers aan deze reeks. Het is een plaatje dat automatisch geupdate wordt op het moment dat je je gegevens invult.

Mocht je de laatste zijn die in een topic post, open dan even een nieuwe!
De OP is hier te vinden.
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
  maandag 21 juni 2010 @ 23:02:28 #2
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_83124623
Harry Potter

Nu slapies doen Met al dat werken en sporten ben ik in no time een lean, mean slankie machine! Mwehe.

Trusten pollewopjes!
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
  maandag 21 juni 2010 @ 23:04:34 #3
331 Merel
Be here now.
pi_83124717
MoBlo moet haar kaart PM'en!

En ik hou ook niet van visite. Want dan moet ik opruimen. Mijn vader doet altijd hinten dat ik hem + stiefmoeder moet uitnodigen voor etentjes enzo, want dat hoort. Maar ik ben meer van het "Oh ja leuk dat jullie langskomen dan gaan we koffiedrinken in de stad en daarna uit eten en m'n huis kom je niet in!"
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
pi_83124894
O! Omdat ik best een sociaal dier ben maar als ik visite heb dan word ik heel neurotisch. Kan 't vriendje net verdragen!
pi_83124954
Etentjes vind ik wel leuk! me koken. Maar dan wel dat ik het kan plannen enzo en dat mensen ook van lekker eten houden en dat ze niet gaan zeuren dat paella uit een pakje lekkerder is ga dan maar thuis eten hoor. Gelukkig doen mijn vrienden dat ook niet.

@ PF: ja klinkt bekend ik ben relaxed zolang het maar niet bij mij thuis is. Dan voel ik me zo verantwoordelijk ofzo. Sommige vrienden die ik al lang ken geen probleem, maar feestjes e.d. vind ik echt verschrikkelijk...

Ik ga ook slapies doen, morgen weer vroeg op, en ben moe!!! trusten allen
pi_83124957
Ik word ook best claustrofobisch van m'n huis als ik er alleen zit, eigenlijk. Heb ook altijd de gordijnen open voor een 'vrijer' gevoel.. Kun je nagaan met nog meer mensen, *brrrr*
pi_83125084
quote:
Op maandag 21 juni 2010 23:09 schreef P.F het volgende:
Ik word ook best claustrofobisch van m'n huis als ik er alleen zit, eigenlijk. Heb ook altijd de gordijnen open voor een 'vrijer' gevoel.. Kun je nagaan met nog meer mensen, *brrrr*
ik ben dan als het donker altijd bang dat er monters of enge mannen aan de andere kant van het raam zitten (en nee ik ben geen 12 meer haha). Ik kan ook geen enge boeken lezen of te enge films kijken 's-avonds.
pi_83125095
quote:
Op maandag 21 juni 2010 22:41 schreef Tinkepink het volgende:
Ben The Milionair Matchmaker aan het kijken. Wat een triest programma is dat
.
Oh dat vind ik smullen!! Zij is zooooo erg. Héérlijk!
pi_83125099
Ok en nu ga ik echt slapen. Toedels!
pi_83125146
quote:
Op maandag 21 juni 2010 23:11 schreef conleche het volgende:

[..]

.
Ik heb het 1 keer gezien en ik vond de vrouwen zo erg... zou aan het merendeel niet gekoppeld willen worden als man zijnde
pi_83125151
quote:
Op maandag 21 juni 2010 23:11 schreef Perruche het volgende:

[..]

ik ben dan als het donker altijd bang dat er monters of enge mannen aan de andere kant van het raam zitten (en nee ik ben geen 12 meer haha). Ik kan ook geen enge boeken lezen of te enge films kijken 's-avonds.
O ik totaal niet. Maar het is ook altijd licht buiten, dat scheelt!

Toen ik nog een kamer had van 12m2 had ik huisgenoten die dagen in hun kamer zaten met de deur dicht !!! Ik had hem altijd wagenwijd open en de gang + keuken hoorde wat mij betreft er ook gewoon bij
pi_83125232
quote:
Op maandag 21 juni 2010 23:11 schreef conleche het volgende:

[..]

.
O net afgelopen Maar nu is er Stars on Starvation! Ook leuk!
pi_83125275
quote:
Op maandag 21 juni 2010 23:14 schreef P.F het volgende:

[..]

O net afgelopen Maar nu is er Stars on Starvation! Ook leuk!
Klinkt goed. *Remote zoekt*
  maandag 21 juni 2010 @ 23:15:52 #14
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_83125282
Ik denk dat ik de baan aangenemen. En een appartementje voor mezelf ga zoeken. spannend, grote beslissing. Eerst er nog maar een nachtje over slapen. Nu drink ik Martini en ga ik zo een beetje B&J eten..En dan slapen. Morgen staat er niets op de agenda eigenlijk, gek..
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
pi_83125324
quote:
Op maandag 21 juni 2010 23:12 schreef Perruche het volgende:

[..]

Ik heb het 1 keer gezien en ik vond de vrouwen zo erg... zou aan het merendeel niet gekoppeld willen worden als man zijnde
Ja maar dat maakt het zo fijn. Alles is té erg!!
  maandag 21 juni 2010 @ 23:17:44 #16
236335 neen
schone schijn
pi_83125366
O thanx Mw.Puff! Morgen ga ik het even voor mezelf in elkaar zetten ben benieuwd

Ik vind het altijd wel lachen als er lui op mijn kamer zitten, ook al ben ik ergens anders mee bezig. Bij mijn ouwelui zit ik ook altijd in de woonkamer. Meeste mensen op mijn kamer is tot nu toe 14 dat moet natuurlijk nog een keer meer

Dat millionaire programma heb ik ook wel een keer gezien geloof ik die vrouw heeft toch zon supergrote neus?
het lijkt niet wat het is
pi_83125404
Tjee, alweer een heel topic gemist!
Are you pondering what I'm pondering?
pi_83125506
Ik heb dus een size 6... = 36
Dan zijn er mensen met size 0 = maat 30...
  maandag 21 juni 2010 @ 23:22:52 #19
236335 neen
schone schijn
pi_83125590
[
quote:
Op maandag 21 juni 2010 23:12 schreef P.F het volgende:

[..]

O ik totaal niet. Maar het is ook altijd licht buiten, dat scheelt!

Toen ik nog een kamer had van 12m2 had ik huisgenoten die dagen in hun kamer zaten met de deur dicht !!! Ik had hem altijd wagenwijd open en de gang + keuken hoorde wat mij betreft er ook gewoon bij
Tegenover mij zit ook zon kluizenaar, bij hem heb ik sinds ik hier woon nog nooit iemand over de vloer gezien. Of hem eens op stap zien gaan
quote:
Op maandag 21 juni 2010 23:18 schreef Mini_rulez het volgende:
Tjee, alweer een heel topic gemist!
Ja, tentamentijd dus veel tijd om te soggen.
  maandag 21 juni 2010 @ 23:25:12 #20
331 Merel
Be here now.
pi_83125697
quote:
Op maandag 21 juni 2010 23:15 schreef AKnynke het volgende:
Ik denk dat ik de baan aangenemen. En een appartementje voor mezelf ga zoeken. spannend, grote beslissing. Eerst er nog maar een nachtje over slapen.
Inderdaad spannend! Wat vindt de Duutser ervan?
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
pi_83125716
Oh ik vond mijzelf eigenlijk wel celebrity dun maar ik leid geloof ik aan overschatting de verkeerde kant op
pi_83125845
Zondag heb ik nog flink geruimd en gestofzuigd omdat pa en broers op de koffie kwamen in mn kamertje .
Dat heb ik van mn moeder waarschijnlijk, die poetst en dweilt er al op los als de buurvrouw komt!
pi_83126090
quote:
Op maandag 21 juni 2010 23:20 schreef P.F het volgende:
Ik heb dus een size 6... = 36
Dan zijn er mensen met size 0 = maat 30...
In de praktijk vallen Amerikaanse maten volgens mij wel wat groter dan Nederlandse. De dingen die ik in 6 heb gezien zijn eerder 38.
pi_83126122
Maat 32 is nog steeds mini
pi_83126192
quote:
Op maandag 21 juni 2010 23:34 schreef P.F het volgende:
Maat 32 is nog steeds mini
Dat bestaat in Nederland toch ook wel? Als je klein bent heb je al snel een kleine maat zonder echt mager te zijn.
pi_83126196
quote:
Op maandag 21 juni 2010 23:34 schreef Mini_rulez het volgende:

[..]

In de praktijk vallen Amerikaanse maten volgens mij wel wat groter dan Nederlandse. De dingen die ik in 6 heb gezien zijn eerder 38.
Ja is ook zo. Ik heb een jeans in 4 van A&F en vorig jaar was die echt te groot en nu zit hij goed en ik heb nu weer maat 38.
  maandag 21 juni 2010 @ 23:38:09 #27
277802 _Calimero_
They are big and I am small.
pi_83126285
PFFFF ik had vrijdag een meneer gedumpt met wie ik 3x had gedate (of eigenlijk, dat was de derde keer) maar er was niet gezoend of wat dan ook, want ik voelde me niet tot hem aangetrokken. heb dat eerlijk gezegd en hij was erg teleurgesteld.
vanavond zou ik thee drinken met een vriendin op terras. Wie zit daarnaast? Jahoor, die gast met 2 vrienden, waarvan 1 het verhaal sowieso al gehoord had.
Dus ik wel even hoi zeggen,maar daarna ging ik het lege tafeltje confisceren en ging ik met mijn rug naar ze toe zitten (want geen zin in van die ongemakkelijk kruisende blikken).

Krijg ik net een sms van hem "nou nou je deed wel heel veel moeite om geen gesprek aan te gaan.."
Het is toch logisch dat ik me wat geintimideerd voelde, zo 1 tegen 3? en ik heb WEL hoi, hoe gaat het blabla gezegd,maar daarna ging mijn aandacht naar waarvoor ik daar kwam: bijkletsen met een vriendin.

is het nou zo gek, wat ik deed
I'm not G.I. Jane, I'm attachment barbie
pi_83126320
quote:
Op maandag 21 juni 2010 23:36 schreef conleche het volgende:

[..]

Ja is ook zo. Ik heb een jeans in 4 van A&F en vorig jaar was die echt te groot en nu zit hij goed en ik heb nu weer maat 38.
Waren ze ook echt zo dik in de VS?
Cali: correcter kannie!
pi_83126355
Nee hoor Cali, hij was waarschijnlijk gewoon op zin pik getrapt.
  maandag 21 juni 2010 @ 23:40:40 #30
331 Merel
Be here now.
pi_83126389
quote:
Op maandag 21 juni 2010 23:38 schreef _Calimero_ het volgende:

is het nou zo gek, wat ik deed
Nee. En als hij zo moeilijk doet is het maar goed dat je hem gedumpt hebt
  maandag 21 juni 2010 @ 23:41:29 #31
236335 neen
schone schijn
pi_83126420
Nee maar het is een kerel die denken dan dat je het licht hebt gezien en alsnog smoor verliefd op hem bent geworden.
pi_83126455
quote:
Op maandag 21 juni 2010 23:38 schreef MevrouwPuff het volgende:

[..]

Waren ze ook echt zo dik in de VS?
Jaaaah!!! Niet overal, though. In LA niet en in SF ook niet. Maar voor de rest wel!! En dan echt vet. Dus 150> kilo. Niet heel gek hoor, het is moeilijk om goed, gezond voedsel te vinden en als je het vindt is het schreeuwend duur, terwijl junkfood bijna gratis is. Ze stoppen ook overal suiker in. En de porties zijn erg groot.

[ Bericht 0% gewijzigd door conleche op 21-06-2010 23:55:11 ]
  maandag 21 juni 2010 @ 23:43:06 #33
277802 _Calimero_
pi_83126479
Ik heb vrij bot gezegd wat ik deed en waarom. en zijn antwoord: zo erg was het toch allemaal niet..
Nou blijkbaar wel,anders had je niet de moeite genomen om mij dit helemaal te smsen (dat heb ik ook gesmst trouwens, tactisch als ik altijd ben!)

Anyway, ik heb dus 3 juli een date met iemand anders. iemand die ik welteverstaan diezelfde vrijdagavond, later ben tegengekomen

[ Bericht 4% gewijzigd door _Calimero_ op 21-06-2010 23:48:07 ]
  maandag 21 juni 2010 @ 23:43:15 #34
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_83126487
quote:
Op maandag 21 juni 2010 23:25 schreef Merel het volgende:

[..]

Inderdaad spannend! Wat vindt de Duutser ervan?
Een kans die ik moet nemen..En aangezien de kans klein is dat ik een bij m'n studie aansluitende baan vind die dichtbij hem is, zeker. Hij heeft misschien de kans om een tijdje hier te werken, dat zou helemaal tof zijn...
pi_83126513
Ik vind het ook niet gek hoor Calimero!! Aardig, correct maar gepast afstandelijk!
  maandag 21 juni 2010 @ 23:49:22 #36
277802 _Calimero_
pi_83126739
quote:
Op maandag 21 juni 2010 23:43 schreef AKnynke het volgende:

[..]

Een kans die ik moet nemen..En aangezien de kans klein is dat ik een bij m'n studie aansluitende baan vind die dichtbij hem is, zeker. Hij heeft misschien de kans om een tijdje hier te werken, dat zou helemaal tof zijn...
oehhh dat zou wel heeel tof zijn inderdaad!! Knap hoor, dat jullie al deze moeilijke beslissingen zo kunnen nemen, en die balans weten te vinden tussen voor elkaar en voor jezelf kiezen..!

ik ben slapen, welterusten!

O, ik ga denk ik vanaf nu al een beetje wakker liggen met de vraag "wat moet je aan als je naar een bruiloft gaat" want ik heb daar dus geen ervaring mee
  Vis een optie? maandag 21 juni 2010 @ 23:51:07 #37
70532 loveli
N
pi_83126799
quote:
Op maandag 21 juni 2010 23:49 schreef _Calimero_ het volgende:

[..]

oehhh dat zou wel heeel tof zijn inderdaad!! Knap hoor, dat jullie al deze moeilijke beslissingen zo kunnen nemen, en die balans weten te vinden tussen voor elkaar en voor jezelf kiezen..!

O, ik ga denk ik vanaf nu al een beetje wakker liggen met de vraag "wat moet je aan als je naar een bruiloft gaat" want ik heb daar dus geen ervaring mee
PF vindt wel wat.
crap in = crap out
  maandag 21 juni 2010 @ 23:51:41 #38
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_83126833
quote:
Op maandag 21 juni 2010 23:49 schreef _Calimero_ het volgende:

[..]

Het is meer voor onszelf kiezen, en kijken hoe we elkaar er bij in kunnen passen. Maar, we hebben afgesproken dat we elkaar elke 3 weken gaan zien, omstebeurt reizen, en dat is fijn!

Maar, ik vind het wel lastig, want het zou fijn zijn om wat duidelijker voor 'ons' te kunnen kiezen..
pi_83126926
quote:
Op maandag 21 juni 2010 23:42 schreef conleche het volgende:

[..]

Jaaaah!!! Niet overal, though. In LA niet en in SF ook niet. Maar voor de rest wel!! En dan echt vet. Dus 150> kilo. Niet heel gek hoor, het is moeilijk om goed, gezond voedsel te vinden en als je het vind is het schreeuwend duur, terwijl junkfood bijna gratis is. Ze stoppen ook overal suiker in. En de porties zijn erg groot.
Klopt ja! In NY viel het me echt reuze mee, en hier in Philly rond de universiteit bijvoorbeeld ook wel, maar ik was van het weekend in de KMart, damn... Het klinkt heel lullig maar je merkt hier nog echt het verschil tussen klassen.
pi_83127012
quote:
Op maandag 21 juni 2010 23:51 schreef loveli het volgende:

[..]

PF vindt wel wat.
Hihi, ja ik was ook al aan het denken! Ik dacht niet te bloot... Niet te sexy... Maar ook niet gala.. Hmmmm.
Ik wil een leuk zwierig jurkje tot op de knie, pastelachtig ?

Ik ga gossip girl en satc kijken voor inspiratie!

O en als je een enorme mooie bos haar hebt dan moet je een hoed opzetten tot de bruid getrouwd is. Is ze eenmaal getrouwd dan kun je je hoed afzetten en los gaan, dan is ze toch al getrouwd!
pi_83127016
quote:
Op maandag 21 juni 2010 23:43 schreef AKnynke het volgende:

[..]

Oh, dat zou alweer meevallen dan! Ik hoop echt voor je dat jullie een werkbare oplossing kunnen vinden. Ik vind het knap dat je de verstandige beslissing neemt, maar het lijkt me heel moeilijk.

Cali, ik hoop dat je nieuwe date leuker is dan deze!
  Vis een optie? maandag 21 juni 2010 @ 23:56:20 #42
70532 loveli
N
pi_83127030
quote:
Op maandag 21 juni 2010 23:04 schreef Merel het volgende:
MoBlo moet haar kaart PM'en!

En ik hou ook niet van visite. Want dan moet ik opruimen. Mijn vader doet altijd hinten dat ik hem + stiefmoeder moet uitnodigen voor etentjes enzo, want dat hoort. Maar ik ben meer van het "Oh ja leuk dat jullie langskomen dan gaan we koffiedrinken in de stad en daarna uit eten en m'n huis kom je niet in!"
Herkenbaar! Ben weer bezig met een poging om m'n huis standaard guest-proof te krijgen. En te houden.
crap in = crap out
  dinsdag 22 juni 2010 @ 00:03:00 #43
277802 _Calimero_
pi_83127288
quote:
Op maandag 21 juni 2010 23:55 schreef P.F het volgende:

[..]

Hihi, ja ik was ook al aan het denken! Ik dacht niet te bloot... Niet te sexy... Maar ook niet gala.. Hmmmm.
Ik wil een leuk zwierig jurkje tot op de knie, pastelachtig ?

Ik ga gossip girl en satc kijken voor inspiratie!

O en als je een enorme mooie bos haar hebt dan moet je een hoed opzetten tot de bruid getrouwd is. Is ze eenmaal getrouwd dan kun je je hoed afzetten en los gaan, dan is ze toch al getrouwd!
Eigenlijk zou ik het liefst van tevoren met jullie meeten om verschillende outfits te laten keuren
En ik vind het ook wel een goed excuus om misschien een nieuw jurkje te kopen
  dinsdag 22 juni 2010 @ 00:04:04 #44
277802 _Calimero_
pi_83127335
quote:
Op maandag 21 juni 2010 23:55 schreef Mini_rulez het volgende:

[..]

Oh, dat zou alweer meevallen dan! Ik hoop echt voor je dat jullie een werkbare oplossing kunnen vinden. Ik vind het knap dat je de verstandige beslissing neemt, maar het lijkt me heel moeilijk.

Cali, ik hoop dat je nieuwe date leuker is dan deze!
Zeker weten, er is al gezoend Dus er is in ieder geval meer dan met de vorige

oja,ik moet eigenlijk slapen, das waar ook...
pi_83127356
quote:
Op dinsdag 22 juni 2010 00:03 schreef _Calimero_ het volgende:

[..]

Eigenlijk zou ik het liefst van tevoren met jullie meeten om verschillende outfits te laten keuren
O leuk! Als ik nog OV heb wil ik best een middagje shoppen in Utreg
pi_83127440
Volgens bij valt het wel mee hoe dun Victoria Beckham is
  Vis een optie? dinsdag 22 juni 2010 @ 00:09:03 #47
70532 loveli
N
pi_83127528
quote:
Op dinsdag 22 juni 2010 00:03 schreef _Calimero_ het volgende:

[..]

Jurkjes-shop meet?
crap in = crap out
  dinsdag 22 juni 2010 @ 00:10:30 #48
277802 _Calimero_
pi_83127587
Jurkjes + shoppen + meet =
  dinsdag 22 juni 2010 @ 00:11:29 #49
277802 _Calimero_
pi_83127632
nu ga ik ECHT naar bed
  dinsdag 22 juni 2010 @ 01:52:40 #50
302747 Noukjee
CookieMonster
pi_83130031
ik had het hele topic bijgelezen, op iedereen gereageerd zo'n beetje, doet mijn laptop weer z'n eigen ding en is m'n bericht weg ben te moe om het helemaal opnieuw te posten. Misschien morgen.

iig lijstje vandaag. Niet het perfecte lijstje, (was bij m'n vriend, zijn vader was vandaag jarig) maar dat komt omdat ik een heel goed weekend heb gehad, zonder veel lekkers, en al hele tijd chocola-vrij ben, en was afgelopen week ongesteld (tot morgenochtend) en geen chocola aangeraakt (applaus!)

o: 2 beschuit met aardbeien
t: 4 mini mini lolly's
m: 2 crackers met kipfilet en komkommer
t: 2 beschuitjes, 1 met 30+ kaas, 1 met muisjes
t: 2 beschuitjes, 1 met 30+ kaas, 1 met muisjes
a: gebakken aardappeltjes (krieltjes), kipfilet, tuinbonen met ham en ui uit de oven, sla
toetje: kersen-stracciatellayoghurt
t: paar dropjes, 4 mini mini lolly's

en nu val ik in slaap *snurk*!
Tot morgen!
pi_83130639
Stomme droom gehad, wakker van geworden, toen moest ik piesen as always 's nachts.
Meteen collega filmpje maar gemaild en even naar Fok kijken. Zonder bril, goed he

Vandaar ook geen reacties op anderen, ik zie te weinig, maar heb t wel allemaal gelezen

En nu wil ik een mooie droom hebben, met sex erin met een knappe dude
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  dinsdag 22 juni 2010 @ 06:19:57 #52
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_83130858
goeiemorgen..

ik werd wakker en toen ging ik aan van alles liggen denken en nu ben ik helemaal wakker. Terwijl ik uit kan slapen.

toen wou ik van alles opzoeken, en daarom nu maar de laptop in bed. Als ik zometeen uitgezocht ben nog maar even verder slapen...
pi_83130953
Mogge.

Vanacht Hond naar Hok verbannen; hij sliep eerst in de serre, toen z'n hok af was hebben we 'm in dat hok laten slapen, dat ging drie nachten goed en toen ging 'ie nachtblafffen en toen hebben we hem eerst maar weer een week in de serre laten slapen.
Afgelopen twee nachten had hij bedacht dat het véél lekkerder lag op de serresofa dan op z'n matje. Daar heeft hij gelijk in maar het mag niet.

Ondertussen hadden we het hok verplaatst naar vlakbij de serre, heeft hij een week aan de nieuw plaats van hok (en dus voer) kunnen wennen en vannacht is hij eraan geketend. Aan het begin van de nacht heb ik 'm tweemaal moeten troosten, vervolgens heb ik kunnen slapen van 12 tot 5 (Hond niet gehoord). Ik ben niet ontevreden.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  dinsdag 22 juni 2010 @ 07:45:08 #54
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_83131199
Mogge

Ik kan me nu ook al druk maken over de kleding voor de bruiloft Meer omdat ik geen jurkjes aan kan en het hard zoeken is naar een leuk alternatief . Maar het komt vast goed!

Oh en Cali, ik vind dat je je keurig hebt opgesteld tov hem!

En ik vind voor mensen koken helemaal niet leuk . Ben ook meer van het buiten de deur eten met visite. Huis opruimen doe ik altijd wel voor bezoek. Vind het niet zo netjes als de kattenharen om de oren waaien .
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_83131269
Mogge!
Beetje hoofdpijn, maar heb gisteravond toch nog anderhalve liter water weggetikt om dit te voorkomen! Toch maar een paracetamol denk ik.
Gisteren ging een patient me uitgebreid bedanken dat ie zo blij was dat ik m had overtuigd op te nemen en dat ik t dan vast goed deed enzo
Jurkjesmeet
Xcuz: draag je ook geen jurkjes met beenbedekking?
  dinsdag 22 juni 2010 @ 08:01:44 #56
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_83131304
Eigenlijk alleen met panty en lange laarzen Puff..

Succes met de koppijn. Hoe komt het? Kater? Dankbare 'klanten' zijn altijd leuk, daardoor kan je tegen de zeurkousen .
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  dinsdag 22 juni 2010 @ 08:02:19 #57
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_83131311
quote:
Op maandag 21 juni 2010 23:11 schreef Perruche het volgende:

[..]

ik ben dan als het donker altijd bang dat er monters of enge mannen aan de andere kant van het raam zitten (en nee ik ben geen 12 meer haha).
Herkenbaar . Als ik op het huis van mijn ouders pas, dan doe ik de gordijnen 's avonds altijd dicht, want anders ziet iedereen mij zitten en ik zie niet wie er buiten rondloopt. Brr. Zelf woon ik op 3 hoog, dus thuis heb ik er geen last van .
Niet meer actief op Fok!
pi_83131353
Goeiemorgen. Werd vannacht opeens wakker met een vreselijke pijn in mn kuit/achterkant knie en nu ben ik wakker en doet het nog steeds behoorlijk pijn . Alsof ik hem met sporten overbelast heb, maar ik heb al een week niet meer gesport. (indicatie van de plek: been recht vooruit houden en dan voet op en neer bewegen. Die spier doet dus pijn.) Vanavond mn moeder maar even naar laten kijken.
quote:
Op maandag 21 juni 2010 22:34 schreef Razztwizzle het volgende:

[..]

Wat een fijne post vind ik dit het is zo leuk om net op jezelf te wonen en dit soort dingen allemaal door te krijgen . En het gewoon op jouw manier kunnen doen. Je zit nu in het huis van iemand anders toch? Bevalt 't?
. Het bevalt maar een eigen huis bevalt misschien nog beter omdat ik hier niet weet waar alles staat/hoe alles behandeld moet worden en mn eigen pc niet hier heb. Die heb ik blijkbaar nodig om me te vermaken.

@neen: ik heb 50 euro voor iets minder dan 2 weken. Ruim genoeg, kan van wat ik gekocht heb meerdere weken eten. En mn eerste brood is al beschimmeld . Van donderdag gekocht. Moet ik daar ook nog eens op gaan letten.
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
  dinsdag 22 juni 2010 @ 08:07:49 #59
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_83131356
En goeiemorgen trouwens. Ik heb geen zin vandaag, bleh, maar het einde is gelukkig in zicht. Nog twee lesweken en dan nog een afrondingsweek.
Niet meer actief op Fok!
  dinsdag 22 juni 2010 @ 08:09:47 #60
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_83131372
quote:
Op dinsdag 22 juni 2010 08:07 schreef Chicolate het volgende:
En mn eerste brood is al beschimmeld . Van donderdag gekocht. Moet ik daar ook nog eens op gaan letten.
In de vriezer leggen en er een half uurtje voordat je gaat eten een paar broodjes uithalen . Of in de magnetron doen, zoals ik altijd doe, maar dat vindt niet iedereen lekker .
Niet meer actief op Fok!
pi_83131380
quote:
Op dinsdag 22 juni 2010 08:01 schreef XcUZ_Me het volgende:

Succes met de koppijn. Hoe komt het? Kater? Dankbare 'klanten' zijn altijd leuk, daardoor kan je tegen de zeurkousen .
Zeurkousen zijn er ook inderdaad! Gelukkig heb ik een leuke afdeling.
Geen kater nee, maar het rondje huis-kralingse plas-huis was toch wat te ver voor mij geloof ik
pi_83131393
goedemorgen!

ik ga zo maar 's op naar mn laatste tentamen!

spanning ende sensatie!

Lijstje:

O: 250 gram kwark
T: banaan
L: ? brood is op, moet naar de kantine
T: yoghurt
S: uurtje fitnessen
D: pasta met tomaten-gehakt saus
Ja doei.
  dinsdag 22 juni 2010 @ 08:12:20 #63
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_83131398
Ik zat vanochtend weer op 69 trouwens, dus blijkbaar toch een hoop vocht. Ik mag van mezelf balanceren tussen de 67 en de 69, maar de > 70 die de weegschaal gisteren liet zien was toch echt way too much . Deze week heel netjes eten en dan zit ik hopelijk gauw weer op m'n normale gewicht .
Niet meer actief op Fok!
  dinsdag 22 juni 2010 @ 08:12:38 #64
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_83131403
O ja, leuk kaartje van Mo idd . Ik kreeg hem gisteren ook per post .
Niet meer actief op Fok!
  dinsdag 22 juni 2010 @ 08:14:34 #65
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_83131424
Goedemorgen, weer een hele dag voor de boeg
Ga straks eerst maar op mijn gemakje de badkamer schoonmaken..
Alles vandaag maar weer slakkengang.

Maar eerst een bak kwark, vla en aardbeien
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  dinsdag 22 juni 2010 @ 08:16:43 #66
277802 _Calimero_
pi_83131445
Morning!

Fijn Vik, dat je gewicht weer normaal is!

Ik moet meer water drinken, bedacht me 's avonds dat ikwelkgeteld 2x koffie verkeerd en 1 kop thee op had...
Vandaag maar een flesje water mee dus
  dinsdag 22 juni 2010 @ 08:20:49 #67
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_83131494
quote:
Op dinsdag 22 juni 2010 08:16 schreef _Calimero_ het volgende:
Morning!

Fijn Vik, dat je gewicht weer normaal is!

Ik moet meer water drinken, bedacht me 's avonds dat ikwelkgeteld 2x koffie verkeerd en 1 kop thee op had...
Vandaag maar een flesje water mee dus
Mijn gewicht is nog niet weer normaal, maar ik ben wel weer op weg .

Sinds ik niet meer dagelijks cola drink, drink ik ook veel meer water. Er gaat met gemak 2 liter per dag doorheen .
Niet meer actief op Fok!
pi_83131538
quote:
Op dinsdag 22 juni 2010 08:01 schreef XcUZ_Me het volgende:

...
Kan je 's zomers dan niet van die hele lange jurken aan? Die vind ik ook zo leuk, van die katoenen wijd uitlopende jurken tot op de grond (wel met aangesloten taille/borstgedeelte!), als het heel warm is. Laatst had ik voor het eerst sinds mijn 18e weer eens een rok tot op de grond aan, dat was wel een verademing met fietsen, dat het niet de hele tijd zo opwaait.
Ik maak ook nog steeds de fout overslagjurkjes aan te hebben als ik op de fiets zit In al die jaren nog geen bal geleerd.
  dinsdag 22 juni 2010 @ 08:30:13 #69
277802 _Calimero_
pi_83131610
quote:
Op dinsdag 22 juni 2010 08:24 schreef Laureline het volgende:

[..]

Kan je 's zomers dan niet van die hele lange jurken aan? Die vind ik ook zo leuk, van die katoenen wijd uitlopende jurken tot op de grond (wel met aangesloten taille/borstgedeelte!), als het heel warm is. Laatst had ik voor het eerst sinds mijn 18e weer eens een rok tot op de grond aan, dat was wel een verademing met fietsen, dat het niet de hele tijd zo opwaait.
Ik maak ook nog steeds de fout overslagjurkjes aan te hebben als ik op de fiets zit In al die jaren nog geen bal geleerd.
Ik heb vorige week heel Utrecht geflashed, door een halflang wapperjurkje op de fiets aan te hebben, zonder panty o.i.d. Was ook niet echt een handige actie en had ik van tevoren kunnen weten. maarja, toen ik 'm omhoog voelde vliegen was het al te laat
pi_83131659
Een lijstje, omdat ik elke dag rokjes en jurkjes aandoe omdat mij broeken niet meer dichtgaan

O: 2 boterhammen pindakaas
T: appel
L: salade kip caesar
T: boterham humus, worteltjes
D: zilvervliesrijst, beefreepjes?, groente en saus

Zo.
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
  dinsdag 22 juni 2010 @ 08:36:42 #71
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_83131682
Volgens mij moeten jullie je niet zo druk maken om je kleding voor de bruiloft ("t is wel schattig, en lief , dat wel). Maar volgens mij is mo een van de laatste die zich druk kan maken om de kleding van iemand anders. Dus trek gewoon iets aan waar je je mooi in voelt en waar geen vlekken of scheuren inzitten (oke, geen bikini, ski-pak of hoerenoutfitje oid)

Of sla ik de plank nu helemaal mis en worden we supernet verwacht? (heb het kaartje nog niet binnen)
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_83131812
quote:
Op dinsdag 22 juni 2010 00:10 schreef _Calimero_ het volgende:
Jurkjes + shoppen + meet =
Klinkt gezellig!

*check voor overslagjurkjes op de fiets

Succes met je laatste tentamen Mo!!

[ Bericht 19% gewijzigd door Phaidra op 22-06-2010 08:53:32 ]
Venus in pocketformaat
© loveli
  dinsdag 22 juni 2010 @ 08:57:52 #73
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_83131987
quote:
Op maandag 21 juni 2010 22:44 schreef _Calimero_ het volgende:
thanks voor jullie kijk op mijn lijstjes.. Ik heb aangegeven wel een gesprek met de dietiste te willen, zodat ik wat meer kan vragen en wellicht kan toelichten ook. Vond het echt héél naar om te horen ook. Maargoed. Ondertussen eet ik al sinds woensdag wat minder en ben ik heel benieuwd naar het resultaat komende woensdag op de weegschaal
als ik t me goed herinner at je de afgelopen weken inderdaad toch wat meer, ivm het niet-lijnen? en ook wel regelmatig dingen die niet ehh... dietiste proof zijn? ik denk dat ze je lijstje van gisteren prima zou moeten vinden hoor!
Kwak
pi_83131996
quote:
Op dinsdag 22 juni 2010 08:36 schreef Tinkepink het volgende:
Maar volgens mij is mo een van de laatste die zich druk kan maken om de kleding van iemand anders. Dus trek gewoon iets aan waar je je mooi in voelt en waar geen vlekken of scheuren inzitten (oke, geen bikini, ski-pak of hoerenoutfitje oid)

Of sla ik de plank nu helemaal mis en worden we supernet verwacht? (heb het kaartje nog niet binnen)

whehe! juistem!

er komen 's middags ook wat motorrijders, gewoon in motorpak en iedereen mag aandoen wat hij / zij wil en waar hij / zij zich prettig in voelt. Mijn vader komt ook niet in pak, want dat draagt hij nooit dus waarom die dag dan ineens wel?
Ja doei.
  dinsdag 22 juni 2010 @ 08:58:48 #75
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_83132003
quote:
Op dinsdag 22 juni 2010 07:45 schreef XcUZ_Me het volgende:
Mogge

Ik kan me nu ook al druk maken over de kleding voor de bruiloft Meer omdat ik geen jurkjes aan kan en het hard zoeken is naar een leuk alternatief . Maar het komt vast goed!

Oh en Cali, ik vind dat je je keurig hebt opgesteld tov hem!

En ik vind voor mensen koken helemaal niet leuk . Ben ook meer van het buiten de deur eten met visite. Huis opruimen doe ik altijd wel voor bezoek. Vind het niet zo netjes als de kattenharen om de oren waaien .
een mooie extra wijde pijp linnen broek, met een wikkeltop/kort jasje en een geweldige ketting of een sjaal ofzo. krijg je mooie lange benen van en een slanke taille
Kwak
  dinsdag 22 juni 2010 @ 08:59:12 #76
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_83132010
quote:
Op dinsdag 22 juni 2010 08:07 schreef Chicolate het volgende:
Goeiemorgen. Werd vannacht opeens wakker met een vreselijke pijn in mn kuit/achterkant knie en nu ben ik wakker en doet het nog steeds behoorlijk pijn . Alsof ik hem met sporten overbelast heb, maar ik heb al een week niet meer gesport. (indicatie van de plek: been recht vooruit houden en dan voet op en neer bewegen. Die spier doet dus pijn.) Vanavond mn moeder maar even naar laten kijken.
[..]

. Het bevalt maar een eigen huis bevalt misschien nog beter omdat ik hier niet weet waar alles staat/hoe alles behandeld moet worden en mn eigen pc niet hier heb. Die heb ik blijkbaar nodig om me te vermaken.

@neen: ik heb 50 euro voor iets minder dan 2 weken. Ruim genoeg, kan van wat ik gekocht heb meerdere weken eten. En mn eerste brood is al beschimmeld . Van donderdag gekocht. Moet ik daar ook nog eens op gaan letten.
eens met viking: boord meteen invriezen, dan kan je als je t ontdooit elke dag vers brood eten!
Kwak
  dinsdag 22 juni 2010 @ 08:59:53 #77
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_83132019
quote:
Volgens mij moeten jullie je niet zo druk maken om je kleding voor de bruiloft ("t is wel schattig, en lief , dat wel). Maar volgens mij is mo een van de laatste die zich druk kan maken om de kleding van iemand anders. Dus trek gewoon iets aan waar je je mooi in voelt en waar geen vlekken of scheuren inzitten (oke, geen bikini, ski-pak of hoerenoutfitje oid)

dat denk ik ook. als je je best doet om er leuk uit te zien in iets waar je je comfortabel in voelt dan straal je en voeg je feestelijkheid toe!

edit: spuit 11, mo had al gebevestigend!
Kwak
pi_83132139
Als jullie doorgeven waar jullie na het shoppen wat gaan drinken in Utrecht, kom ik misschien ook even langs.

Ik haat shoppen, en heb altijd nog wel wat in de kast liggen
  Vis een optie? dinsdag 22 juni 2010 @ 09:06:16 #79
70532 loveli
N
pi_83132149
quote:
Op dinsdag 22 juni 2010 08:59 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

dat denk ik ook. als je je best doet om er leuk uit te zien in iets waar je je comfortabel in voelt dan straal je en voeg je feestelijkheid toe!

edit: spuit 11, mo had al gebevestigend!
En jij hebt weer een gelegenheid voor je rode jurk.
crap in = crap out
  dinsdag 22 juni 2010 @ 09:07:06 #80
277802 _Calimero_
pi_83132165
quote:
Op dinsdag 22 juni 2010 08:57 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

als ik t me goed herinner at je de afgelopen weken inderdaad toch wat meer, ivm het niet-lijnen? en ook wel regelmatig dingen die niet ehh... dietiste proof zijn? ik denk dat ze je lijstje van gisteren prima zou moeten vinden hoor!
dingen die niet dietiste-proof zijn wel inderdaad,maar 't was niet echt meer dan voorheen. Of althans, als ik echt ga lijnen moet ik wel minder eten,maar ik heb 'gewoon gegeten' en om dan te horen dat dat veel is,is niet echt fijn
Maargoed, ik wacht wel even af of en wanneer ik haar kan spreken.

Ondertussen heb ik me vandaag toch weer gewogen en was het 62.8. Dat is een iniminibeetje minder dan voor het weeend
Volgende checkpoint: zaterdag.
  Vis een optie? dinsdag 22 juni 2010 @ 09:07:14 #81
70532 loveli
N
pi_83132168
quote:
Op dinsdag 22 juni 2010 09:05 schreef Laureline het volgende:
Ik haat shoppen, en heb altijd nog wel wat in de kast liggen
Dat m'n kast vol zit weerhoudt me er niet van om meer te shoppen.
crap in = crap out
  dinsdag 22 juni 2010 @ 09:07:44 #82
277802 _Calimero_
pi_83132184
Succes met je laatste tentamen Mo!
  dinsdag 22 juni 2010 @ 09:08:38 #83
277802 _Calimero_
pi_83132201
quote:
Op dinsdag 22 juni 2010 09:07 schreef loveli het volgende:

[..]

Dat dus. Dat mijn rekening leeg is, kan me echter wel weerhouden...
  dinsdag 22 juni 2010 @ 09:10:07 #84
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_83132228
quote:
Op dinsdag 22 juni 2010 09:07 schreef _Calimero_ het volgende:

[..]

dingen die niet dietiste-proof zijn wel inderdaad,maar 't was niet echt meer dan voorheen. Of althans, als ik echt ga lijnen moet ik wel minder eten,maar ik heb 'gewoon gegeten' en om dan te horen dat dat veel is,is niet echt fijn
Maargoed, ik wacht wel even af of en wanneer ik haar kan spreken.

Ondertussen heb ik me vandaag toch weer gewogen en was het 62.8. Dat is een iniminibeetje minder dan voor het weeend
Volgende checkpoint: zaterdag.
ja, maar de dietiste kijkt ernaar vanuit het oogpunt "iemand wil afvallen/gezond eten" en vindt dan je lijstje incl. ongezonder voedsel wat veel... ik bedoelde meer dat ik t vanuit dat opzicht wel snap en je je denk ik niet te druk moet maken... 'gewoon eten' zonder zooi erbij is denk ik wat zij 'gewoon' vindt. maak je maar niet te druk erover.

volgens mij werkt iedere dietiste gewoon met de basisvoedingslijst die ik ook heb...
Kwak
pi_83132265
quote:
Op dinsdag 22 juni 2010 09:07 schreef loveli het volgende:

[..]

Mijn meneer (na het lezen van jouw ondertitel): "Zijn haar haren nou verbrand?! "
  dinsdag 22 juni 2010 @ 09:17:26 #86
277802 _Calimero_
pi_83132371
quote:
Op dinsdag 22 juni 2010 09:10 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

ja, maar de dietiste kijkt ernaar vanuit het oogpunt "iemand wil afvallen/gezond eten" en vindt dan je lijstje incl. ongezonder voedsel wat veel... ik bedoelde meer dat ik t vanuit dat opzicht wel snap en je je denk ik niet te druk moet maken... 'gewoon eten' zonder zooi erbij is denk ik wat zij 'gewoon' vindt. maak je maar niet te druk erover.

volgens mij werkt iedere dietiste gewoon met de basisvoedingslijst die ik ook heb...
Wat is die basisvoedinglijst dan? Kun je die posten toevallig?
pi_83132374
Goedemorgen.

Gefeli met de baan Nynke!
quote:
Op maandag 21 juni 2010 22:37 schreef Razztwizzle het volgende:
En ik val maar weer eens binnen met een lijstje:

O: Om 6 uur wakker worden zonder wekker en klaarwakker zijn.. dus rustig aan 1 kop koffie en een plak ontbijtkoek.
O: Om 8 uur twee boterhammen met kaas en een glas karnemelk.
T: Appel
L: Twee boterhammen cervelaat, krentebol met kaas.
T: Yoghurt met nectarines
T: Schep huzarensalade.
D: Risotto met spinazie en gerookte zalm.
T: Bosvruchtenyoghurt.
T: Handje katjang nootjes en glas vruchtensap.

Ik heb zo'n honger de hele dag, geen idee waar het van komt.
Dat zou weleens kunnen komen doordat je zoveel suikers eet.

Mensen met tentamens: succes!
  dinsdag 22 juni 2010 @ 09:17:45 #88
277802 _Calimero_
pi_83132376
quote:
Op dinsdag 22 juni 2010 09:11 schreef Laureline het volgende:

[..]

Mijn meneer (na het lezen van jouw ondertitel): "Zijn haar haren nou verbrand?! "
  dinsdag 22 juni 2010 @ 09:21:50 #89
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_83132448
vocht: 1,5-2 liter drinken, incl koffie/thee
brood: 6-7 sneetjes per dag (210-245 gram)
groenten: 200 gram per dag
fruit: 2 stuks per dag (200 gram)
melkproducten: 3 glazen/450 ml
kaas: 1-1,5 plak (35 gr)
vlees/vis/ei/vervanger: 100-125 gram, incl. vleeswaren
aardappelen/rijst/pasta: 4-5 qaardappelen, 4-5 opscheplepels gare rijst/pasta (200-250 gram gaar/75 gr pasta rijst rauw)
smeer/bereidingsvet: 5 gram per sneetje + 1 eetlepel voor de maaltijd (15 gram)

variatielijsten heb je dan nog, 2 beschuit = 1 boterham, etc...
ik eet zelf minder brood en meer vlees, nog nooit commentaar op gehad. als je maar niet vet vlees gaat eten extra enzo...

als je dit eet zit je aan 2000 kcal per dag. ik kom zonder zuivel en met minder brood op 1500. er zijn andere lijsten voor een caloriebeperkte versie, maar dat is voornamelijk minder brood en minder aardappel, en wat minder vlees (nog minder).

het idee van de basisvoeding is, als je dit eet in 6 eetmomenten verdeeld over de dag, dat je dan nooit honger hebt en al je voedingsstoffen binnenkrijgt. als je snoept moet je dat nooit compenseren door in deze basisvoeding te schrappen.
Kwak
  dinsdag 22 juni 2010 @ 09:35:38 #90
277802 _Calimero_
pi_83132730
quote:
Op dinsdag 22 juni 2010 09:21 schreef kwakz0r het volgende:
vocht: 1,5-2 liter drinken, incl koffie/thee
brood: 6-7 sneetjes per dag (210-245 gram)
groenten: 200 gram per dag
fruit: 2 stuks per dag (200 gram)
melkproducten: 3 glazen/450 ml
kaas: 1-1,5 plak (35 gr)
vlees/vis/ei/vervanger: 100-125 gram, incl. vleeswaren
aardappelen/rijst/pasta: 4-5 qaardappelen, 4-5 opscheplepels gare rijst/pasta (200-250 gram gaar/75 gr pasta rijst rauw)
smeer/bereidingsvet: 5 gram per sneetje + 1 eetlepel voor de maaltijd (15 gram)

variatielijsten heb je dan nog, 2 beschuit = 1 boterham, etc...
ik eet zelf minder brood en meer vlees, nog nooit commentaar op gehad. als je maar niet vet vlees gaat eten extra enzo...

als je dit eet zit je aan 2000 kcal per dag. ik kom zonder zuivel en met minder brood op 1500. er zijn andere lijsten voor een caloriebeperkte versie, maar dat is voornamelijk minder brood en minder aardappel, en wat minder vlees (nog minder).

het idee van de basisvoeding is, als je dit eet in 6 eetmomenten verdeeld over de dag, dat je dan nooit honger hebt en al je voedingsstoffen binnenkrijgt. als je snoept moet je dat nooit compenseren door in deze basisvoeding te schrappen.
thanks!
Ik eet veel minder boterhammen, maar wel zuivel en ontbijt met yoghurt/muesli of brinta vaak. Is 40gr muesli een normale portie eigenlijk? en ik eet minder rijst, nooit aardappelen, wel zoveel pasta als daar staat denk ik..
  dinsdag 22 juni 2010 @ 09:43:13 #91
277802 _Calimero_
pi_83132920
en gelijk maar een plan voor vandaag:

O: 200 gr yoghurt, 40gr muesli, 1 appel, 1 koffie met magere melk
T: omelet van 2 eieren
L: 2x brood met filet a, fruit
T: mueslibol
D: 60 gr zilvervliesrijst, 200gr groente en 1 vegaburger
T: ?
  dinsdag 22 juni 2010 @ 10:00:04 #92
229513 Blurred86
Live Positive
pi_83133368
Volgens mij is dat een heel net lijstje Cali!

Ik heb vandaag een dagje niks (voor het eerst in lange tijd!) en ik ga hem lekker met mijn familie doorbrengen en van het mooie weer genieten <3
but I am broken too, and spoken for, do not tempt me
pi_83133371
quote:

Eindelijk een gelegenheid om je druk te maken: leuk!!
  dinsdag 22 juni 2010 @ 10:01:50 #94
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_83133408
quote:
Op dinsdag 22 juni 2010 09:35 schreef _Calimero_ het volgende:

[..]

thanks!
Ik eet veel minder boterhammen, maar wel zuivel en ontbijt met yoghurt/muesli of brinta vaak. Is 40gr muesli een normale portie eigenlijk? en ik eet minder rijst, nooit aardappelen, wel zoveel pasta als daar staat denk ik..
je eet gewoon iets eiwitrijker. ik ook. de variatielijsten heb ik niet bij de hand. volgens mij is 35 gr. muesli of ontbijtgranen wel normaal
Kwak
pi_83133505
quote:
Op dinsdag 22 juni 2010 09:17 schreef _Calimero_ het volgende:

[..]

Mijn haar staat in de brand = rood
  Vis een optie? dinsdag 22 juni 2010 @ 10:09:53 #96
70532 loveli
N
pi_83133616
crap in = crap out
pi_83133654
Roestige daken. Vochtige kelders.
  dinsdag 22 juni 2010 @ 10:11:22 #98
277802 _Calimero_
pi_83133657

ik heb 'm door dames, bedankt
  Vis een optie? dinsdag 22 juni 2010 @ 10:13:32 #99
70532 loveli
N
pi_83133720
quote:
Op dinsdag 22 juni 2010 10:11 schreef P.F het volgende:
Roestige daken. Vochtige kelders.
crap in = crap out
pi_83133962
quote:
Op dinsdag 22 juni 2010 10:00 schreef P.F het volgende:

[..]

Eindelijk een gelegenheid om je druk te maken: leuk!!

ik moet niet hebben dat jullie er allemaal mooier uit zien dan ik straks

[/SOG]
Ja doei.
pi_83134056
quote:
Op dinsdag 22 juni 2010 10:22 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

[/SOG]
Ja maar je bent dan toch al getrouwd dan mag het

J/K
pi_83134073
allemaal fab uitzien de slankies, en een vadsig bruidje voor zich ziet
Ja doei.
  Vis een optie? dinsdag 22 juni 2010 @ 10:26:40 #103
70532 loveli
N
pi_83134097
quote:
Op dinsdag 22 juni 2010 10:22 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

[/SOG]
Leg een paar jute zakken klaar als noodoplossing!
crap in = crap out
pi_83134216
Ha, ik zit eerste klas met mijn 2 naar 1 kaartje dat ik had gekregen vanwege de winterse overlast. Kan er wel aan wennen
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_83134258
quote:
Op dinsdag 22 juni 2010 10:25 schreef motorbloempje het volgende:
allemaal fab uitzien de slankies, en een vadsig bruidje voor zich ziet
Ik wil wel je doorbitch zijn en iedereen die er te leuk uitziet weigeren
pi_83134260
Morning!

Mo, je word vast een fabulous bruid!!! (zou je mij trouwens het aartje eens willen PM'en, ik ben zo benieuwd na alle enthousiaste reacties!!!

Straks ga ik naar de bikram, ik zie er een beetje tegenop omdat het zulk mooi weer is ga ik liever in de zon liggen. Maar goed, ik moet echt wat aan het lichaam doen dus ik ga toch maar, straks. Lijstje wordt zoiets:

O: (09:30)15 aardbeen, kwart kleine meloen, havermout
L: (13:00) omeletje van 1 ei met champignons met wat groenvoer (courgette ofzo) (moet licht eten ivm de yoga)
S: 90 minuten zweet workout
D: witlofsalade met appel en 1 gekookt ei erdoor
S: nog een wandelingetje met de meneer denk ik zo, lekker in de zmer door amsterdam, naar het vondelpark ofzo
  Vis een optie? dinsdag 22 juni 2010 @ 10:33:33 #107
70532 loveli
N
pi_83134308
quote:
Op dinsdag 22 juni 2010 10:32 schreef P.F het volgende:

[..]

Ik wil wel je doorbitch zijn en iedereen die er te leuk uitziet weigeren
En wie keurt de doorbitch?
crap in = crap out
pi_83134381
quote:
Op dinsdag 22 juni 2010 08:24 schreef Laureline het volgende:

[..]

Herkenbaar!! Ik heb een heel leuke, zwart met witte bolletjes, van Laundry Industrie, maar die kan ik alleen aan op de fiets als ik er een broek onder heb. Dus dat heb ik af en toe, zo'n turquoise shortje.
pi_83134432
quote:
Op dinsdag 22 juni 2010 10:33 schreef loveli het volgende:

[..]

En wie keurt de doorbitch?

ik
Ja doei.
pi_83134489
Ik ga ook nog lekker even nadenken over wat ik aan ga trekken naar Mo's bruiloft. .
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_83134597
Suggesties zijn welkom.
pi_83134740
Bah, omgaan met verpleegkundigen is moeilijker dan met patienten. Ze vertrouwen me niet
  dinsdag 22 juni 2010 @ 11:12:54 #113
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_83135579
quote:
Op dinsdag 22 juni 2010 10:30 schreef Syrena het volgende:
Ha, ik zit eerste klas met mijn 2 naar 1 kaartje dat ik had gekregen vanwege de winterse overlast. Kan er wel aan wennen
ik heb er ook eentje gekregen... geldig ergens in oktober/november dit jaar
Kwak
  dinsdag 22 juni 2010 @ 11:15:56 #114
277802 _Calimero_
pi_83135684
quote:
Op dinsdag 22 juni 2010 10:42 schreef DevilsAndDust het volgende:
Suggesties zijn welkom.
Een tuinbroek
pi_83135829
Lijstjes!! Die van gisteren:

10u00 O1: gekookt eitje
11u15 O2: kwart meloen met 2 plakjes Bayonneham
±12u30: L: 1x geroosterd brood met light mayo, sambal, sla, tomaat en ui
±15u00: T: yoghurt met een kiwi, plak vruchtencake
±16u30: T: kersen
±17u30: S: hardlopen
± 18u30: T: wodka, kroepoekjes
± 20u00: D: gegrilde varkensfilet lapjes met gebakken champignons gegrilde portobello en een groente die ik nog moet kopen. Snijboontjes met boter
±22u00: handje amandelen, stuk meloen

Planning vandaag:
O: gekookt eitje
T: stuk meloen
L: meergranen puntje met sla, restje koud vlees, cherrytomaatjes, ui en mayo/sambal
T: bakje zeewiersalade
T: 8 tuccies
T: wodka, handje gerookte amandelen
D: kip uit de oven met snijboontjes met een klontje boter.
  dinsdag 22 juni 2010 @ 11:39:47 #116
236335 neen
schone schijn
pi_83136522
Ik zou ook gaan hardlopen maar toen ik wakker werd zag ik een uitnodiging om op school koffie te gaan drinken dus daar zit ik nu. Vanavond dus lopen
Heerlijk weer! Korte broek enzo

Wie weet er trouwens dingen van internet? Ik heb als enige draadloos en met niets krijg ik verbinding, terwijl ik het netwerk wel zie en die lui met een draadje wel kunnen internetten. Eigenlijk wil ik straks zegmaar mijn tv aan en met een laptop streamen omdat er 2 wedstrijden tegelijk zijn
pi_83136681
quote:
Op dinsdag 22 juni 2010 11:39 schreef neen het volgende:
Ik zou ook gaan hardlopen maar toen ik wakker werd zag ik een uitnodiging om op school koffie te gaan drinken dus daar zit ik nu. Vanavond dus lopen
Heerlijk weer! Korte broek enzo

Wie weet er trouwens dingen van internet? Ik heb als enige draadloos en met niets krijg ik verbinding, terwijl ik het netwerk wel zie en die lui met een draadje wel kunnen internetten. Eigenlijk wil ik straks zegmaar mijn tv aan en met een laptop streamen omdat er 2 wedstrijden tegelijk zijn
Heeft je IP wel toegang?
pi_83136800
Stom hè, ik heb gister een broek gekocht in maat 34 en nu wist ik vanochtend zéker dat ik vannacht zoveel aangekomen was dat ik er nooit meer in zou passen. . Ik durfde het bijna niet eens te proberen. Maar hij past toch nog.
  dinsdag 22 juni 2010 @ 11:52:15 #119
302747 Noukjee
CookieMonster
pi_83136941
Goeiemorgen!
Maatje 34
dat is wel heel klein?
  dinsdag 22 juni 2010 @ 11:54:01 #120
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_83137004
DaD, je moet echt aan de slag met die angsten... t klinkt heel obsessief en dat is echt niet gezond...
Kwak
  dinsdag 22 juni 2010 @ 12:03:13 #121
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_83137339
Even een half uurtje op de hometrainer gezeten, heup soepel houden, gaat best goed.

Lijst:
O: kwark/vla en aardbeien
T's: worteltjes, tomaat, aardbeien, peer, kersen en druifjes (suikers! i know)
L: 2 kommen kippensoep, gekookt eitje, 2 boterhammen rauwe ham en huzarensalade, beker melk
T's: beschuit aardbeien, boterham kipfilet, blokje choco
D: sperziebonen, gegrilde tonijn (als dat nog ergens te krijgen is), rabarber, salade, wat gebakken aardappelen (uit de oven)
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  dinsdag 22 juni 2010 @ 12:03:26 #122
236335 neen
schone schijn
pi_83137348
quote:
Op dinsdag 22 juni 2010 11:44 schreef vergeetmewelletje het volgende:

[..]

Heeft je IP wel toegang?
Gisteren wel gewoon, nu ineens met helemaal niets meer
pi_83137536
Hier eerder W34 broeken

ok, 32, alsnog niet te zuinig
Springfield's looking pretty dusty today
  dinsdag 22 juni 2010 @ 12:08:12 #124
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_83137553
even je draadloze router en je modem in en uit de stroom? ik moet dat eens per twee weken doen ofzo... geen idee waarom maar dan krijg ik geen ip adres meer anders...
Kwak
pi_83137613
quote:
Op dinsdag 22 juni 2010 12:08 schreef kwakz0r het volgende:
even je draadloze router en je modem in en uit de stroom? ik moet dat eens per twee weken doen ofzo... geen idee waarom maar dan krijg ik geen ip adres meer anders...
Hier ook, maar ik dacht dat neen 'op locatie' zat? Anders is resetten de oplossing voor 99% van de wifi problemen idd.
  dinsdag 22 juni 2010 @ 12:11:55 #126
302747 Noukjee
CookieMonster
pi_83137689
Vandaag extra opendag van de HU school in Amersfoort waar ik in september naar toe ga!
Vanaf vandaag kun je het gebouw bekijken en krijg je een rondleiding enzo, wel even leuk om te doen en te kijken hoe alles eruit ziet ben benieuwd of ik daar een beetje m;n plekje kan vinden!

verwachtte lijstje voor vandaag:
brunch: magere yoghurt met aardbeien en lijnzaad
t: 2 cracker of 2 beschuitjes met mager beleg, of boterham met gekookt eitje
a: zelfgemaakte groentesoep met stokbroodjes met pesto/tomaat/mozzerella uit de oven jammie!
pi_83137814
quote:
Op dinsdag 22 juni 2010 11:48 schreef DevilsAndDust het volgende:
Stom hè, ik heb gister een broek gekocht in maat 34 en nu wist ik vanochtend zéker dat ik vannacht zoveel aangekomen was dat ik er nooit meer in zou passen. . Ik durfde het bijna niet eens te proberen. Maar hij past toch nog.
Toen je het gister had over dat je broeken passen niet leuk vond dacht ik toch aan andere pashokjestroubles dan deze! Pas je op!
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
  dinsdag 22 juni 2010 @ 12:25:40 #128
236335 neen
schone schijn
pi_83138143
quote:
Op dinsdag 22 juni 2010 12:10 schreef -marz- het volgende:

[..]

Hier ook, maar ik dacht dat neen 'op locatie' zat? Anders is resetten de oplossing voor 99% van de wifi problemen idd.
ja maar het probleem is zu hause, straks maar even de stekker eruit.
  dinsdag 22 juni 2010 @ 12:27:42 #129
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_83138205
Ík ben het met iedereen eens, DaD! Probeer niet door te schieten!

Ik ben net wakker. ik slaap normaal nooit zo lang, maar nadat ik vanmorgen vroeg wakker was en weer in slaap gevallen ben kan ik blijkbaar lang slapen. Dat betekend dat ik bijna 11 uur geslapen heb vannacht, wat m'n duffe gevoel weer wat beter verklaard!
pi_83138459
quote:
Op dinsdag 22 juni 2010 12:27 schreef AKnynke het volgende:
Ík ben het met iedereen eens, DaD! Probeer niet door te schieten!

Ik ben net wakker. ik slaap normaal nooit zo lang, maar nadat ik vanmorgen vroeg wakker was en weer in slaap gevallen ben kan ik blijkbaar lang slapen. Dat betekend dat ik bijna 11 uur geslapen heb vannacht, wat m'n duffe gevoel weer wat beter verklaard!
Wat je gebrekkige spelling weer verklaart?

Ik slaap vaak 9-11 uur.. schijnt niet zo goed te zijn, ik voel me ook niet zo lekker als ik 11 uur slaap, maar als ik een paar nachten 'maar' 8 uur slaap ga ik dat toch wel weer inhalen.

De tijd vliegt, moet ik zeggen, als je zoveel slaapt als ik. Soms vind ik dat wel vervelend.
  dinsdag 22 juni 2010 @ 12:39:14 #131
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_83138603
quote:
Op dinsdag 22 juni 2010 12:35 schreef -marz- het volgende:

[..]

Ik slaap vaak 9-11 uur.. schijnt niet zo goed te zijn, ik voel me ook niet zo lekker als ik 11 uur slaap, maar als ik een paar nachten 'maar' 8 uur slaap ga ik dat toch wel weer inhalen.

De tijd vliegt, moet ik zeggen, als je zoveel slaapt als ik. Soms vind ik dat wel vervelend.
Nee, die gebrekkige spelling schaam ik me diep voor!
pi_83138688
Ik vind jullie bezorgdheid lief, dames, maar het is echt niet nodig. .
pi_83138999
quote:
Op dinsdag 22 juni 2010 12:41 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik vind jullie bezorgdheid lief, dames, maar het is echt niet nodig. .
Oké, ik geloof je! Maar het is ook niet niks wat voor veranderingen je op het moment allemaal doormaakt. Hopelijk vind je je draai.

En ik neem even een slank-pauze denk ik, ten minste, als ik het gezellige gebabbel niet ga missen (want daar ligt het dus niet aan )
  Redactie Sport dinsdag 22 juni 2010 @ 12:51:01 #134
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_83139026
Goedemiddag Ik was pas om half 12 wakker dus ik heb van het ontbijt maar een lunch gemaakt.
Planning:

O/L: Huzarenslaatje 150gram, 1 volkoren cracker filet american, 1 volkoren cracker kaas met tomaat, 1 beschuitje smeerkaas 48+, 1 snee met chocopasta, kopje thee.
T: banaan
T: kopje thee, volkoren koekje
D: Pittige Tomaat Ovenpasta van Knorr
S: Vakkenvullen
T: beker ranja, volkoren koekje.
pi_83139144
bleuh.. heb vannacht maar weer max 2 uur geslapen door stress, zenuwen en nadenken over fouten in eerdere tentamens terwijl ik wéét dat 't kansvrij is om daar NU nog over wakker te liggen...

ik ben zó intens moe en zó intens op.... bleuh!
Ja doei.
pi_83139511
quote:
Op dinsdag 22 juni 2010 12:35 schreef -marz- het volgende:

[..]

Hier nog één die het best gedijt bij tien uur slaap Handig hoor.
  dinsdag 22 juni 2010 @ 13:07:03 #137
236335 neen
schone schijn
pi_83139593
quote:
Op dinsdag 22 juni 2010 12:50 schreef Goodbye het volgende:

[..]

En ik neem even een slank-pauze denk ik, ten minste, als ik het gezellige gebabbel niet ga missen (want daar ligt het dus niet aan )
O dat ga ik ook lekker doen, sowieso een hele computerpauze inlassen als ik geen donder meer hoef te doen voor school heb ik dat ding ook verder niet nodig. Wel even plannen maken voor het mooie weer of eigenlijk plannen uitvoeren

Internet werkt weer 3 stekkers eruit en 3 er weer in dus
  dinsdag 22 juni 2010 @ 13:08:52 #138
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_83139653
ik mijn nieuwe school weer een klein beetje. heb alle info gehad voor nieuwe docenten van het nieuwe docentenbegeleidingsteam, en de praktische info, en ik ga vrijdag voorbereiden/bespreken met mn collega van de andere 4 havo klas (moet de andere brugklasmensen zelf nog even mailen), en ik krijg een laptop in bruikleen van school (dan kan ik mn eigen laptoppie lekker voor thuis houden, is ook een desktopvervanger, dus groot en zwaar)
Kwak
pi_83139692
Te weinig tijd voor m'n tentamen: weer
Kut.
  Vis een optie? dinsdag 22 juni 2010 @ 13:12:16 #140
70532 loveli
N
pi_83139761
is dit vreemdgaan??Waar ligt de grens?
En dan de reactie van co.
crap in = crap out
  dinsdag 22 juni 2010 @ 13:12:34 #141
236335 neen
schone schijn
pi_83139770
O balen! Wel meeste af en oke denk je of wat?
  dinsdag 22 juni 2010 @ 13:24:47 #142
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_83140214
Loveli, dat topic

DaDtje: okee maar niet verder slinken he! Je had al zo'n mooi figuur en maatje 34 klinkt zo klein

Tevens hullo

Ik merk dat ik meer honger heb als ik de hele dag werk en om 8.15 in de trein zit Heb al 3 sneetjes brood en een halve bak druiven op (ja okee suiker ) en zit nu al te lonken naar boterham 4 Ik koop vanmiddag wel wat bij
pi_83140874
3 tentamens gehaald vorige week, 2 niet dus 2 herkansingen volgende week. Blegh
En nog 2 die ik volgende week sowieso al had, en deze week nog 4. Hmm
  dinsdag 22 juni 2010 @ 13:48:53 #144
236335 neen
schone schijn
pi_83141087
Deze week nog 4!? Damn! En dan in totaal in 2 weken 8 tentamens? Best veel zeg!
Succes he! Ik heb me er maar bij neergelegd dat ik m'n P niet meer haal dit jaar

Straks even Evy 5-10 op m'n mp3 speler zetten gok ik, ben benieuwd of ik dat trek. Laatste Evy lessen niet gelopen en maar met wat fijnere muziek gegaan maar goed, we'll see.

[ Bericht 27% gewijzigd door neen op 22-06-2010 13:55:14 ]
  dinsdag 22 juni 2010 @ 14:07:00 #145
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_83141828
baan, aangenomen!
  dinsdag 22 juni 2010 @ 14:07:56 #146
236335 neen
schone schijn
pi_83141875
Lekker!
pi_83142083
Gefeliciteerd, Nynke! . Spannend!
  dinsdag 22 juni 2010 @ 14:13:23 #148
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_83142123
gefeliciteerd Nynke! Ik denk dat het voor je loopbaanperspectief echt een goeie keuze is
Kwak
pi_83143134
Gefeliciteerd Nynke! Met goede toekomstperspectieven? En een vliegtuigabonnement Zweden-Duitsland?

Lijstje:

O: Ontbijt op bed (croissant met kaas, 2 beschuitjes met aardbei) met veul cadeautjes
T: -
L: 2 bolletjes, 1 met kaas en 1 met kipfilet met daarop een raar prutje en een plakje sla
T: banana
D: uit eten met mijn vader en zijn echtgenote
pi_83143985
quote:
Op dinsdag 22 juni 2010 13:48 schreef neen het volgende:
Deze week nog 4!? Damn! En dan in totaal in 2 weken 8 tentamens? Best veel zeg!
Succes he! Ik heb me er maar bij neergelegd dat ik m'n P niet meer haal dit jaar

Straks even Evy 5-10 op m'n mp3 speler zetten gok ik, ben benieuwd of ik dat trek. Laatste Evy lessen niet gelopen en maar met wat fijnere muziek gegaan maar goed, we'll see.
In 3 weken 14
pi_83143993
Gefeliciteerd Nyn! Jij internationale carrierewoman. Wel vieren hè.
pi_83144008
Feli, Nynke!!
  dinsdag 22 juni 2010 @ 15:10:09 #153
302747 Noukjee
CookieMonster
pi_83144793
Gefeliciteerd nynke met je nieuwe baan
pi_83145049
Gefeliciteerd Nynke!
Nu op zoek naar je eigen huisje in Zweden?
  Redactie Sport dinsdag 22 juni 2010 @ 15:21:57 #155
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_83145338
quote:
Op dinsdag 22 juni 2010 14:07 schreef AKnynke het volgende:
baan, aangenomen!
Gefeliciteerd!
  dinsdag 22 juni 2010 @ 15:26:11 #156
236335 neen
schone schijn
pi_83145528
quote:
Op dinsdag 22 juni 2010 14:53 schreef P.F het volgende:

[..]

In 3 weken 14
Wtf die lui zijn gek!
Mag je wel compenseren dan?

Ik heb dus van die hele grote tentamens waar alle vakken in zitten, dan hoef ik dus niet alle vakken te leren om een voldoende te halen.
  dinsdag 22 juni 2010 @ 15:33:27 #157
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_83145868
Nynke gefeliciteerd!!

Anna, jij ook gefeliciteerd

Ik neem er 1 op jullie
  dinsdag 22 juni 2010 @ 15:40:14 #158
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_83146223
Annaaaaaa! Nynkeeeee! Gefeliciteerd met verjaardag / baan!

PF en Mo: beh tentamens Sterkte he!
En neenmans, das mooi kut van je P! Toch wel balen. Geen herkansingen meer?

En ik gooi er een lijstje in

O: twee sneetjes met casselerib
T: druiven
L: twee sneetjes met casselerib
T: noten-vruchtenbol
T: iets kleins @ station, denk ik.
D: vlees met jachtsaus en champignons, met rode kool en aardappeltjes.
pi_83146385
Anna! Je stond net op de verkeerde pagina en ik was nog niet aan het teruglezen.

Gefeliciteerd!!
pi_83146498
tentamenfaal moet echt gaan leren in de vakantie dus... wist niets meer... bah!

maar nu wel tot augustus geen tentamen meer!!! Fijn!
Ja doei.
pi_83147101
quote:
Op dinsdag 22 juni 2010 15:42 schreef Mini_rulez het volgende:
Anna! Je stond net op de verkeerde pagina en ik was nog niet aan het teruglezen.

Gefeliciteerd!!
DATTE!!!
pi_83147138
Anna, hoe sneaky weer! Van harte gefeliciteerd meid! . .
pi_83147462
ah, een jarige Anna? Tof! gefeliciteerd

en Nyn! Tof! ook gefeliciteerd!
Ja doei.
pi_83147505
Anna en Nynke, gefeliciteerd!
pi_83147543
quote:
Op dinsdag 22 juni 2010 14:07 schreef AKnynke het volgende:
baan, aangenomen!
Stoer!
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_83147629
quote:
Op dinsdag 22 juni 2010 15:42 schreef Mini_rulez het volgende:

Gefeliciteerd!!
Dat dus!!

Gefeliciteerd Anna!
Venus in pocketformaat
© loveli
  dinsdag 22 juni 2010 @ 16:25:03 #167
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_83148699
Nynke, gefeliciteerd met je baan! .

Ik heb een leuke dag gehad. Met een tweede klas gediscussieerd over gedrag op internet. Ik had een aantal stellingen en bordjes met 'eens', 'oneens' en 'neutraal' door de klas geplaatst en bij elke stelling moesten ze kiezen wat hun standpunt was en dat standpunt beargumenteren . Het kwam echter pas echt goed los toen ik de stelling "De doodstraf moet weer ingevoerd worden in Nederland" poneerde en zei dat ik het ermee eens was (even advocaat van de spelen ), want toen moest ik natuurlijk wel op andere gedachten gebracht worden. Heel mooi om te zien .
Niet meer actief op Fok!
  dinsdag 22 juni 2010 @ 16:27:57 #168
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_83148929
Alweer een stiekeme jarige . Het lijkt wel een sport hier om zo stiekem mogelijk jarig te zijn .

Gefeli Anna! .

Ik ga even een halve meloen opeten .
Niet meer actief op Fok!
pi_83149417
Wat een leuke juf ben jij, Vik. Lijkt me heel leuk om in je klas te zitten!
En zoiets had ik ook graag geleerd op school, dat debatteren. Als je het verschil ziet hoe iedere doorsneeAmerikaan helder een standpunt kan verwoorden, en de knapste koppen in NL altijd maar staan te hakkelen Daar zou wel wat meer aan mogen gebeuren, die "voor de vuist weg spreken in het openbaar"-technieken!

En nynke en anna (goed de verjaardagstraditie vh topic in ere gehouden! ) gefeliciteerd!
  dinsdag 22 juni 2010 @ 16:36:42 #170
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_83149549
quote:
Op dinsdag 22 juni 2010 16:34 schreef Laureline het volgende:
Wat een leuke juf ben jij, Vik. Lijkt me heel leuk om in je klas te zitten!
En zoiets had ik ook graag geleerd op school, dat debatteren. Als je het verschil ziet hoe iedere doorsneeAmerikaan helder een standpunt kan verwoorden, en de knapste koppen in NL altijd maar staan te hakkelen Daar zou wel wat meer aan mogen gebeuren, die "voor de vuist weg spreken in het openbaar"-technieken!

En nynke en anna (goed de verjaardagstraditie vh topic in ere gehouden! ) gefeliciteerd!
Ik ben niet altijd een leuke juf, hoor . Meestal moeten ze saai uit het boek werken, maar omdat het boek uit is, moest ik wat anders bedenken. En stiekem vind ik dat ook veel leuker . En toen ze hun cijfers zagen vonden ze me ook niet zo leuk geloof ik ("Waarom geef jij altijd van die lage cijfers?")
Niet meer actief op Fok!
  dinsdag 22 juni 2010 @ 16:38:07 #171
236335 neen
schone schijn
pi_83149666
O gefeliciteerd Anna!
quote:
Op dinsdag 22 juni 2010 15:40 schreef MariaEtcetera het volgende:
En neenmans, das mooi kut van je P! Toch wel balen. Geen herkansingen meer?
Volgend jaar wel weer, tevens het jaar waarin ik heb geplanned dat ding te halen dus dikke prima.

En ik ben nu lekker asociaal het WK aan het kijken
Heerlijke pot dat ZA - Frankrijk! HEERLIJK!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  dinsdag 22 juni 2010 @ 16:48:03 #172
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_83150480
quote:
Op dinsdag 22 juni 2010 16:03 schreef motorbloempje het volgende:
ah, een jarige Anna? Tof! gefeliciteerd

en Nyn! Tof! ook gefeliciteerd!
QFT!

Ik kom net uit vergadering..die begon om 09:30 vanochtend

Ik ga nu naar huis, morgen weer vergadering

dinsdag 22 juni 2010 @ 16:49:19 #173
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_83150565
Lijstje daardoor ook gewoon poep:

O: banaan
L: hard pistoletje kaas en zacht broodje eiersalade
T: kaneelkoekje
D: iets van een quiche geloof ik, Duvel kookt.
  dinsdag 22 juni 2010 @ 16:51:39 #174
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_83150708
quote:
Op dinsdag 22 juni 2010 16:49 schreef XcUZ_Me het volgende:
Lijstje daardoor ook gewoon poep:

O: banaan
L: hard pistoletje kaas en zacht broodje eiersalade
T: kaneelkoekje
D: iets van een quiche geloof ik, Duvel kookt.
Een goed ontbijt zou al de helft schelen. En met goed bedoel ik niet een schaaltje kwark.
  dinsdag 22 juni 2010 @ 16:52:24 #175
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_83150765
Gefeliciteerd Anne! Inderdaad, vaak op en neer vliegen naar Duitsland, en opzoek anar een huisje hier.

dank allemaal!
  dinsdag 22 juni 2010 @ 17:04:49 #176
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_83151509
  dinsdag 22 juni 2010 @ 17:16:41 #177
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_83152123
XM...
weet niet of ik boos of verdrietig moet zijn...
  dinsdag 22 juni 2010 @ 17:19:36 #178
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_83152293
En nog even voor nynke natuurlijk.
  dinsdag 22 juni 2010 @ 17:21:14 #179
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_83152384
quote:
Op dinsdag 22 juni 2010 17:16 schreef uniekhoorn het volgende:
XM...
weet niet of ik boos of verdrietig moet zijn...
Heb er zelf niet zoveel invloed op vandaag. Dus, geen van beiden? Wees maar gewoon vrolijk!
pi_83152482
XM, tijdens je ontbijt zat je nog níet in vergadering. En niemand houdt je tegen om zelf eten mee te nemen.
  dinsdag 22 juni 2010 @ 17:24:02 #181
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_83152521
Dat is natuurlijk onzin XM. Mijn baan bestaat uit vergaderen en mij lukt het ook om normaal te eten En ook ontbijten is iets wat je normaal gesproken thuis doet, voorafgaand aan een vergadering. En als ik weet dat ik het die dag heel druk krijg omdat ik de hele dag in gesprek moet zorg ik voor een heeel stevig ontbijt. Of ik neem bijvoorbeeld iets mee wat ik tijdens de vergadering kan eten .

Dat kan jij ook. TIjdgebrek is geen excuus. Denk maar niet dat ik tijd heb met twee kleine kinderen en een reistijd van minimaal een uur. ENekle reis.
  dinsdag 22 juni 2010 @ 17:25:00 #182
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_83152573
Godver. Sorry.
  Redactie Sport dinsdag 22 juni 2010 @ 17:25:37 #183
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_83152595
Ik heb vandaag gewoon voor het eerst in maanden weer 2 stuks fruit op een dag gehad Vanavond waarschijnlijk het koekje vervangen voor wat aarbeien. Ik ben nu al trots op mezelf.
  dinsdag 22 juni 2010 @ 17:25:43 #184
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_83152602
quote:
Op dinsdag 22 juni 2010 17:21 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Heb er zelf niet zoveel invloed op vandaag. Dus, geen van beiden? Wees maar gewoon vrolijk!
Tuurlijk wel! Je wist dat je veel vergaderingen had, je had een leuke L kunnen meenemen of in ieder geval dan een ontbijt van 3 boterhammen of zuivel met muesli en fruit.

Mens,ik vind je zo lief, mooi enzo;... Alleen zoals het kan op internet: ben gewoon dol op jou
Wil je aub goed voor jezelf zorgen?
  dinsdag 22 juni 2010 @ 17:25:48 #185
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_83152608
quote:
Op dinsdag 22 juni 2010 17:21 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

natuurlijk heb je wel invloed, je moet gewoon meer ontbijten, meer eten meenemen en dat verdorie gewoon opeten!
Kwak
  dinsdag 22 juni 2010 @ 17:28:56 #186
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_83152754
Als balans maar even mijn daglijstje
o. omelet van halve courgette, bosuitje en een ei
t. appel
l. grote salade met pijnboompitjes, tomaten, sla en dressing + boterham pindakaas + boterham jam + boterham filet
t. stuk aardbeientaart
d. weet ik nog niet. Wat mis ik nog vandaag? Zuivel geloof ik he?
  dinsdag 22 juni 2010 @ 17:31:32 #187
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_83152926
en ik had al de appel meegenomen als gezond voer... Maar, is een bruin pistoletje met kaas dan zo slecht? Dat het witte puntje eiersalade niet de beste keuze is, weet ik.

Dingen meenemen is erg onhandig hier en dat is bloedirritant. De koelkast is net groot genoeg voor 2 pakken melk en er is geen magnetron/oven/gasfornuis. En ook geen supermarkt in de buurt.

Ik vind het maar lastig
  dinsdag 22 juni 2010 @ 17:32:37 #188
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_83152980
Nee. Het is niet slecht. Het is gewoon veeel en veel te weinig. Ik vind je lunch perosonlijk eignelijk prima. Zeker gezien de omstandigheden. Maar een banaan als ontbijt is natuurlijk waanzin.
  dinsdag 22 juni 2010 @ 17:34:05 #189
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_83153026
Je kan toch volkorenbrood met beleg meenemen? En een lekker tomaatje en nectarine of druifjes of kersen of whatever.
Dan is er nog een optie om 3 pistoletjes te nemen...
pi_83153031
Boterhammen hoeven niet in koelkast, magnetron, oven, of op het fornuis.
  dinsdag 22 juni 2010 @ 17:37:56 #191
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_83153183
XM, alleen jij kan het doen, alleen jij bepaald wat je eet/drinkt/sport/niet eet.
Volgens mij willen we allemaal: XM gezond houden !!
  dinsdag 22 juni 2010 @ 17:39:39 #192
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_83153262
Wat uniek zegt dus.
  dinsdag 22 juni 2010 @ 17:39:49 #193
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_83153272
quote:
Op dinsdag 22 juni 2010 17:31 schreef XcUZ_Me het volgende:
en ik had al de appel meegenomen als gezond voer... Maar, is een bruin pistoletje met kaas dan zo slecht? Dat het witte puntje eiersalade niet de beste keuze is, weet ik.

Dingen meenemen is erg onhandig hier en dat is bloedirritant. De koelkast is net groot genoeg voor 2 pakken melk en er is geen magnetron/oven/gasfornuis. En ook geen supermarkt in de buurt.

Ik vind het maar lastig
nee wat je wel gegeten hebt is prima. maar je hebt zo verdomde weinig gegeten...

voor een paar belegde boterhammen en een bakje rauwkostsalade is echt geen koelkast nodig
Kwak
  dinsdag 22 juni 2010 @ 17:40:30 #194
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_83153295
en ik voelde me al rot over 2 dingen bij de lunch ipv 1 broodje.. . Ga er serieus over nadenken. Moet nu uit de trein stappen

thnx dames
  dinsdag 22 juni 2010 @ 17:42:20 #195
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_83153386
quote:
Op dinsdag 22 juni 2010 17:40 schreef XcUZ_Me het volgende:
en ik voelde me al rot over 2 dingen bij de lunch ipv 1 broodje.. . Ga er serieus over nadenken. Moet nu uit de trein stappen

thnx dames
ik vind het zo ontstellend onvoorstelbaar dat je nog steeds verbaasd bent dat we vinden dat je te weinig eet... terwijl we altijd hetzelfde antwoorden op je lijstjes...

het enige wat je soms aan ongezond eet zijn een paar biskwietjes... dat is niet zo erg, en als je ze echt niet wilt snaaien moet je overdag echt meer eten. je hebt niet voor niks trek in snaaivoer maar goed, dat heeft iedereen ook al 20 keer gezegd...
Kwak
  dinsdag 22 juni 2010 @ 17:44:18 #196
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_83153484
Is het erg vloeken in de kerk als ik biscuitjes eigenlijk ook niet eens zo erg vind? Ik neem juist af en toe een biscuitje om te voorkomen dat ik anders een mars eet ofzo.
pi_83153603
Jay assessment gehaald !
  dinsdag 22 juni 2010 @ 17:49:07 #198
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_83153708
quote:
Op dinsdag 22 juni 2010 17:47 schreef P.F het volgende:
Jay assessment gehaald !
Weet niet eens wat het is maar

Tussendoortjes zijn ook niet erg, met mate gewoon. Heb nu ook zoute sticks gekocht om tijdens voetbal een handje van te nemen. Dat vind ik dan weer heerlijk.
  Redactie Sport dinsdag 22 juni 2010 @ 17:49:31 #199
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_83153733
Ik lees nu in een ander topic hier in LIF dat je zelfs van fruit dik wordt? Je kan ook bijna niks meer eten, zo lijkt het...
pi_83153952
quote:
Op dinsdag 22 juni 2010 17:49 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

Weet niet eens wat het is maar

Tussendoortjes zijn ook niet erg, met mate gewoon. Heb nu ook zoute sticks gekocht om tijdens voetbal een handje van te nemen. Dat vind ik dan weer heerlijk.
Kennis over het hele jaar, formules, uitleg etc
Ik wist niets, maar had wel een kort rokje aan een leuk smoeltje (Hehe, ik wist niet de exacte definitie van alle formules maar wat ik vertelde en daar om heen kwam er wel goed uit !)
pi_83153964
quote:
Op dinsdag 22 juni 2010 17:49 schreef DeLuna het volgende:
Ik lees nu in een ander topic hier in LIF dat je zelfs van fruit dik wordt? Je kan ook bijna niks meer eten, zo lijkt het...
Je moet niet alles geloven wat je leest. Welk topic?
  Redactie Sport dinsdag 22 juni 2010 @ 18:00:40 #202
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_83153992
quote:
Op dinsdag 22 juni 2010 17:59 schreef P.F het volgende:

[..]

Je moet niet alles geloven wat je leest. Welk topic?
eetdagboek: bijhouden wat je eet op een dag
  dinsdag 22 juni 2010 @ 18:03:06 #203
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_83154096
kwak, ik vind meer eten erg moeilijk merk ik.
pi_83154247
quote:
Op dinsdag 22 juni 2010 17:49 schreef DeLuna het volgende:
Je wordt nergens dik van, als je het maar met mate eet. Zo is het met alles.
Er zijn mensen die fel tegen fruit zijn omdat ze zo min mogelijk suiker willen eten, en er zijn ook weer mensen die meer op vet letten of fruit in elk geval nog beter vinden dan andere zoete dingen. Uiteindelijk maakt het allemaal niet uit, als je maar minder calorieën eet dan je gebruikt en alle voedingsstoffen binnenkrijgt die je lichaam nodig heeft.
  dinsdag 22 juni 2010 @ 18:08:52 #205
57434 Marloes
Digital Love
pi_83154387
Op aanraden van Tinkepink in het eetdagboek-topic mijn lijstje van vandaag (tot nu toe, avondeten weet ik nog niet). Ben wel benieuwd wat er zo slecht aan is, ik vond het namelijk wel oke

o muesli met yoghurt
t notenreep (gehaald bij de kiosk)
l bruin pistoletje met tonijnsalade & komkommer
t muesli met yoghurt
The more you try to erase me,
The more that I appear.
  Redactie Sport dinsdag 22 juni 2010 @ 18:18:01 #206
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_83154789
quote:
Op dinsdag 22 juni 2010 18:05 schreef Mini_rulez het volgende:

[..]

Je wordt nergens dik van, als je het maar met mate eet. Zo is het met alles.
Er zijn mensen die fel tegen fruit zijn omdat ze zo min mogelijk suiker willen eten, en er zijn ook weer mensen die meer op vet letten of fruit in elk geval nog beter vinden dan andere zoete dingen. Uiteindelijk maakt het allemaal niet uit, als je maar minder calorieën eet dan je gebruikt en alle voedingsstoffen binnenkrijgt die je lichaam nodig heeft.
Gelukkig maar. Als je namelijk van 2 stuks fruit net zo dik wordt als van 2 suikerwafels dan weet ik het wel
  dinsdag 22 juni 2010 @ 18:33:39 #207
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_83155410
quote:
Op dinsdag 22 juni 2010 17:44 schreef Tinkepink het volgende:
Is het erg vloeken in de kerk als ik biscuitjes eigenlijk ook niet eens zo erg vind? Ik neem juist af en toe een biscuitje om te voorkomen dat ik anders een mars eet ofzo.
nee. ik vind t ook niet zo erg. maar ik ben ook niet anti ontbijtkoek, anti suikers en anti eierkoeken
Kwak
  dinsdag 22 juni 2010 @ 18:34:24 #208
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_83155440
quote:
Op dinsdag 22 juni 2010 18:03 schreef XcUZ_Me het volgende:
kwak, ik vind meer eten erg moeilijk merk ik.
dat weet ik toch maar t feit dat je t moeilijk vindt maakt nog niet dat je gelijk hebt/ geen probleem hebt... eerder andersom...

we blijven je eraan herinneren, en elke keer ben je weer even verbaasd...
Kwak
  dinsdag 22 juni 2010 @ 18:35:04 #209
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_83155471
mijn tuin is af en hij is echt ik ben zó blij dat ik een tuinvrouw ingehuurd heb. voelde wel wat decadent vandaag, iemand die in je tuin staat te zowegen voor je, maar goh wat voelt het fijn nu alles piekfijn in orde is!
Kwak
  dinsdag 22 juni 2010 @ 18:35:24 #210
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_83155492
nu uit eten, mn papa is 65 geworden vandaag
Kwak
  dinsdag 22 juni 2010 @ 18:35:42 #211
277802 _Calimero_
pi_83155505
quote:
Op dinsdag 22 juni 2010 18:08 schreef Marloes het volgende:
Op aanraden van Tinkepink in het eetdagboek-topic mijn lijstje van vandaag (tot nu toe, avondeten weet ik nog niet). Ben wel benieuwd wat er zo slecht aan is, ik vond het namelijk wel oke

o muesli met yoghurt
t muesli met yoghurt
Waar is je avondeten? als in, groente? (komkommer telt niet, das alleen water) En als je graag gezond wilt eten zou ik ook geen notenreep eten, maar een handje echte noten bijvoorbeeld.
  dinsdag 22 juni 2010 @ 18:37:03 #212
277802 _Calimero_
pi_83155564
*twijfel* zal ik nog gaan hardlopen, of niet?
Voor: Als ik nu ga, dan hoef ik morgen niet, en morgen moet ik ook al 2 uur spinningles geven
Tegen: Ik heb nog steeds wel spierpijn/snel verzuring van zondag...

Wat is wijsheid?
pi_83155566
quote:
Op dinsdag 22 juni 2010 18:08 schreef Marloes het volgende:

o muesli met yoghurt
t muesli met yoghurt
De notenreep bevat (denk ik) veel suiker en kun je beter vervangen door een handje noten.
Het bruine pistoletje is niet heel gezond, dat kan beter volkorenbrood zijn.
Tonijnsalade (mits zelfgemaakt) is een goede keuze.
Al met al veel eiwitten, maar geen idee of dat té veel is.

Ik vind het nog niet zo slecht: langzame koolhydraten en verstandige vetten.
Een flinke lading groente bij je avondeten, als T nog ergens fruit inproppen (misschien ter vervanging van de tweede keer yoghurt) en de notenreep vervangen door een handje noten en dan is het IMHO een prachtig lijstje.
  dinsdag 22 juni 2010 @ 18:38:36 #214
236335 neen
schone schijn
pi_83155639
quote:
Op dinsdag 22 juni 2010 18:37 schreef _Calimero_ het volgende:
*twijfel* zal ik nog gaan hardlopen, of niet?
Voor: Als ik nu ga, dan hoef ik morgen niet, en morgen moet ik ook al 2 uur spinningles geven
Tegen: Ik heb nog steeds wel spierpijn/snel verzuring van zondag...

Wat is wijsheid?
Mij wijsheid is om morgen lekker spinningles te geven en mits zin/energie nog een rondje te lopen dan en anders lekker niet.
  dinsdag 22 juni 2010 @ 18:39:02 #215
302747 Noukjee
CookieMonster
pi_83155655
net terug van de opendag in het nieuwe gebouw van de HU in Amersfoort. Rondleiding gehad! Het gebouw staat er alleen, verder nog niks aangekleed ofzo, maar 't ziet er erg mooi uit! Heel veel ramen, dus ook heel licht, en we hebben en dakterras

lijstje:
o: magere yoghurt met aardbeien
t: 2 haagse hopjes
m: 2 beschuitjes met 30+ kaas
t: 1 lolly
a: zelfgemaakte groentesoep, 2 sneetjes brood (kapjes) 1 klein stukje stokbrood met pesto/tomaat/mozzerella uit de oven
  dinsdag 22 juni 2010 @ 18:39:30 #216
277802 _Calimero_
pi_83155685
quote:
Op dinsdag 22 juni 2010 18:38 schreef neen het volgende:

[..]

Mij wijsheid is om morgen lekker spinningles te geven en mits zin/energie nog een rondje te lopen dan en anders lekker niet.
als ik ipv vandaag, morgen ga lopen,dan ga ik in de ochtend. Na twee uur spinningles heb ik niet voldoende energie over voor een half uur hardlopen
  dinsdag 22 juni 2010 @ 18:39:37 #217
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_83155690
Oi, ik hoorde net dat m'n oude huisgenoot (die droplul) ook gesolliciteerd heeft naar de baan die ik nu aangenomen heb. Hij mocht niet eens op gesprek komen...Stiekem vind ik het wel leuk, maar ook sneu omdat hij zoveel meer redenen heeft om hier te blijven, oa een vriendinnetje hier...

Straks gaan we bbq'en, dus ik ben benieuwd hoe hij zich gedraagt!
  dinsdag 22 juni 2010 @ 18:40:48 #218
277802 _Calimero_
pi_83155746
ooohja Nynke gefeliciteerd!!! En anna ook, met de verjaardag natuurlijk!!
pi_83155808
Nynke: als hij de baan had kunnen krijgen had hij ook geen nee gezegd vanwege jou... Maar goed, dat betekent inderdaad nog niet dat hij er ook volwassen mee omgaat nu het andersom is.
pi_83155812
Oh bah. M'n moeder belde net en ze vroeg waarom ik er niet was afgelopen zondag. Ik dacht dat we niet aan vaderdag deden, maar m'n broer en zus waren er dus blijkbaar wel met hun aanhang. Nu voel ik me rot. .
pi_83155814
En weer te laat klaar om nog te kunnen sporten. Weer een week zonder beweging. Gaat lekker. Gelukkig nog maar 3 dagen dit rooster en dan ben ik weer vroeg genoeg klaar om naar sport te kunnen. En ook wel fijn even rust, been heeft hele dag pijn/vervelend gedaan.
pi_83155849
Gefeliciteerd Nynke en Anna
  dinsdag 22 juni 2010 @ 18:44:06 #223
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_83155876
quote:
Op dinsdag 22 juni 2010 18:42 schreef DevilsAndDust het volgende:
Oh bah. M'n moeder belde net en ze vroeg waarom ik er niet was afgelopen zondag. Ik dacht dat we niet aan vaderdag deden, maar m'n broer en zus waren er dus blijkbaar wel met hun aanhang. Nu voel ik me rot. .
Doe je er normaal wel aan dan? Ik kan me niet voorstellen dat je vader het erg vond dat je er niet was!

@ Mini: ja, ik ben benieuwd hoe volwassen hij er mee omgaat. Het sneuste is dat z'n scriptiebegeleider de grote baas van de faculteit is, en hij het er al met hem over gehad had, en dus ook hoge verwachtingen had...
pi_83155878
Whehe, dank jullie wel allemaal voor de felicitaties! Scherp Uniekhoorn

Uit eten is veranderd in thuis eten en er staat een, naar ik hoop, heerlijke vegetarisch lasagne in de oven. CF zou trots op me zijn, zo culinair als ie is. Nu alleen nog wachten op de gasten!
  dinsdag 22 juni 2010 @ 18:44:18 #225
236335 neen
schone schijn
pi_83155884
quote:
Op dinsdag 22 juni 2010 18:39 schreef _Calimero_ het volgende:

[..]

als ik ipv vandaag, morgen ga lopen,dan ga ik in de ochtend. Na twee uur spinningles heb ik niet voldoende energie over voor een half uur hardlopen
Dan zou ik dus niet gaan want je hebt zondag toch ook al een behoorlijk eind gefietst?
pi_83155901
Feli voor de babes!
pi_83155951
quote:
Op dinsdag 22 juni 2010 18:42 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik zou dan denken: waarom hebben ze mij niet uitgenodigd. Maar dan voel je je ook rot. Niet te druk over maken, dan ga je toch binnenkort een keertje? En zwaai dan even als je met de trein langs mijn ouderlijk huis rijdt
  dinsdag 22 juni 2010 @ 18:46:21 #228
277802 _Calimero_
pi_83155963
quote:
Op dinsdag 22 juni 2010 18:44 schreef neen het volgende:

[..]

Dan zou ik dus niet gaan want je hebt zondag toch ook al een behoorlijk eind gefietst?
zondag ook gelopen én gefietst (daar heb ik nu dus spierpijn van) maar dat was direct achter elkaar.

Ik heb besloten, vanavond nog rust en morgenochtend lopen. 's avonds spinning, dan donderdag en vrijdag rust en zaterdag wedstrijd lopen!
pi_83156027
quote:
Op dinsdag 22 juni 2010 18:35 schreef kwakz0r het volgende:
nu uit eten, mn papa is 65 geworden vandaag
Jouw papa is gewoon ouder dan de mijne, terwijl ik way ouder ben dan jij!!

Ik heb haske trek. Denk dat ik nu maar vast ga koken. Heb uit het werk mijn voortuintje nog even in orde gemaakt. Hoewel voortuin een heel groot woord voor die anderhalve stoeptegel die ik er ooit heb uitgehaald, beplant en een 2zits bankje heb neergezet. De lak is daarvan af en ik ga binnenkort al die latjes in andere kleuren verven en dan vernissen: vrolijk!
pi_83156106
quote:
Op dinsdag 22 juni 2010 18:46 schreef anna82 het volgende:

[..]

Ik zou dan denken: waarom hebben ze mij niet uitgenodigd. Maar dan voel je je ook rot. Niet te druk over maken, dan ga je toch binnenkort een keertje? En zwaai dan even als je met de trein langs mijn ouderlijk huis rijdt
Ze gingen er vanuit dat ik wel wist dat het vaderdag was en uit mezelf wel langs zou komen (en ik wist ook dat het dat was, natuurlijk). Maar we hadden ook niks aan moederdag gedaan (toen waren ze op vakantie).

God, waarom zit ik hier nu om te janken? Ze bedoelde het ook helemaal niet beschuldigend.
pi_83156141
quote:
Op dinsdag 22 juni 2010 18:44 schreef neen het volgende:

[..]

En hardgelopen! Cali: ik zou ook niet gaan. Als je af en toe wat pauze inlast bij het hardlopen merk je dat je die keer daarna extra soepel gaat!!
  dinsdag 22 juni 2010 @ 18:57:24 #232
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_83156418
@DaD: kan me voorstellen dat je je er rot om voelt. Zou ik ook hebben. Heb 1x niet gebeld met moederdag (omdat ze met vakantie waren) en dat heb ik toen ook wel gehoord . Wat ik dan minder goed begrijp is waarom je broer/zus dan niet even een smsje naar je hebben gestuurd...
  dinsdag 22 juni 2010 @ 18:59:12 #233
277802 _Calimero_
pi_83156501
quote:
Op dinsdag 22 juni 2010 18:51 schreef conleche het volgende:

[..]

En hardgelopen! Cali: ik zou ook niet gaan. Als je af en toe wat pauze inlast bij het hardlopen merk je dat je die keer daarna extra soepel gaat!!
I know,maar ik wil perse voor zaterdag nog een keer trainen..! anders heb ik maar 4x getraind voor dat wedstrijdje, das superweinig..
  dinsdag 22 juni 2010 @ 18:59:47 #234
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_83156528
quote:
Op dinsdag 22 juni 2010 18:34 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

dat weet ik toch maar t feit dat je t moeilijk vindt maakt nog niet dat je gelijk hebt/ geen probleem hebt... eerder andersom...

we blijven je eraan herinneren, en elke keer ben je weer even verbaasd...
Ik denk omdat het voor mijn gevoel al zoveel beter gaat dan vroeger.

Gefeliciteerd met je vader trouwens!! Veel plezier!
  dinsdag 22 juni 2010 @ 19:00:05 #235
277802 _Calimero_
pi_83156548
quote:
Op dinsdag 22 juni 2010 18:50 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Ze gingen er vanuit dat ik wel wist dat het vaderdag was en uit mezelf wel langs zou komen (en ik wist ook dat het dat was, natuurlijk). Maar we hadden ook niks aan moederdag gedaan (toen waren ze op vakantie).

God, waarom zit ik hier nu om te janken? Ze bedoelde het ook helemaal niet beschuldigend.
Ahww, DaD,trek het je niet zo persoonlijk aan, het is oke nu toch?
pi_83156608
quote:
Op dinsdag 22 juni 2010 18:59 schreef _Calimero_ het volgende:

[..]

I know,maar ik wil perse voor zaterdag nog een keer trainen..! anders heb ik maar 4x getraind voor dat wedstrijdje, das superweinig..
Het is nu pas dinsdag. Kan je niet donderdag? En het is niet echt een wedstrijdje volgens mij toch? Meer een recreatieloop?

Snap best dat je niet als laatste wilt eindigen, maar als ik afga op de tijden die je hier hebt gepost, loop je een prima snelheid.
  dinsdag 22 juni 2010 @ 19:02:45 #237
236335 neen
schone schijn
pi_83156658
quote:
Op dinsdag 22 juni 2010 18:59 schreef _Calimero_ het volgende:

[..]

I know,maar ik wil per se voor zaterdag nog een keer trainen..! anders heb ik maar 4x getraind voor dat wedstrijdje, das superweinig..
Voor mensen zonder conditie wel ja, maar volgens mij is dat niet echt het probleem bij jou omdat jij toch al zo donders veel fietst.
Misschien anders heel misschien donderdagavond een klein rondje lopen? En dan nu lekker relaxen
  dinsdag 22 juni 2010 @ 19:04:11 #238
277802 _Calimero_
pi_83156731
oooh zeker, en ik ga ook niet voor een eerste plek hoor, maar je krijgt wel zo'n tijdsregistratiechipding (jaja, mooi woord!)
maar op zich kan donderdag misschien ook nog wel, dan heb ik vrijdag en zaterdag overdag nog weer rust. Ik kijk wel; als mijn benen morgen goed voelen, ga ik morgen en anders donderdag.En dan stop ik nu sowieso met me schuldig voelen dat ik vanavond niet ga

Thanks
pi_83156881
quote:
Op dinsdag 22 juni 2010 18:57 schreef XcUZ_Me het volgende:
@DaD: kan me voorstellen dat je je er rot om voelt. Zou ik ook hebben. Heb 1x niet gebeld met moederdag (omdat ze met vakantie waren) en dat heb ik toen ook wel gehoord . Wat ik dan minder goed begrijp is waarom je broer/zus dan niet even een smsje naar je hebben gestuurd...
M'n broer en zus hebben me niet gebeld of zo, omdat het helemaal geen verplichting is om er te zijn. M'n moeder vond het ook niet erg, ik ben de enige die het vervelend vindt. . Wel leuk is dat m'n ouders nu volgende week hier komen eten. . En om een kast bij IKEA te halen die dus net uitverkocht is. Grr.
  dinsdag 22 juni 2010 @ 19:11:31 #240
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_83157088
quote:
Op dinsdag 22 juni 2010 19:07 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

M'n broer en zus hebben me niet gebeld of zo, omdat het helemaal geen verplichting is om er te zijn. M'n moeder vond het ook niet erg, ik ben de enige die het vervelend vindt. . Wel leuk is dat m'n ouders nu volgende week hier komen eten. . En om een kast bij IKEA te halen die dus net uitverkocht is. Grr.
Oooh!! Dat scheelt dan wel . Ik werd nog net niet onterfd .
pi_83157285
Gefeli anna en nynke!
Even spuien hoor...
Vanochtend hoofdpijn, op de fiets spierpijn bemerkt, op de afdeling gedoe met verpleging, daarna evaluatie waar ik, ongeacht de uitkomst van van streek raak, het ging rommelig dus niet alles af, en eenmaal thuis merkte ik dat ik de voordeursleutel niet terug aan mn sleutelbos heb gedaan en huisgenoot is niet thuis en heb dr nummer nog niet
Heb een briefje in de bus gedaan met nummer. Nu eten bij broer en hopen dat ze me belt!
  dinsdag 22 juni 2010 @ 19:25:03 #242
236335 neen
schone schijn
pi_83157707
bij de buren is een kamer vrij waar iemand kwam kijken en omdat er niemand thuis was zou ik het even laten zien..... was een of ander tutje van 18 met haar moeder die al schrokken toen ze binnen kwamen lopen (in de gedeelde keuken)

Ik vond het wel meevallen normaal is het echt een teringzooi daar en nu stond er niet eens vuile afwas in de keuken
pi_83157986
quote:
Op dinsdag 22 juni 2010 19:25 schreef neen het volgende:
bij de buren is een kamer vrij waar iemand kwam kijken en omdat er niemand thuis was zou ik het even laten zien..... was een of ander tutje van 18 met haar moeder die al schrokken toen ze binnen kwamen lopen (in de gedeelde keuken)

Ik vond het wel meevallen normaal is het echt een teringzooi daar en nu stond er niet eens vuile afwas in de keuken
nou dan moet ze niet bij jullie wonen! Al vrees ik dat mn andere huisgenoot, die er nog niet woont ook zo eentje is, met ouders en zusje komen kijken, recht van het mbo...
  dinsdag 22 juni 2010 @ 19:42:19 #244
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_83158619
Lijstje:

O: yoghurt met brambozen
T: niks
L: drie boterhammen met kokosbrood
T: sinassplit
T: halve meloen
D: zelfgemaakte maaltijdsalade (schelpjespasta, tomaten, olijven, rucola, mozzarella, basilicum, pesto etc)
T: rosébiertje (jaja, daar hebben we 'm weer! )
T: laatste boterham met kokosbrood
Niet meer actief op Fok!
  dinsdag 22 juni 2010 @ 19:52:24 #245
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_83159124
quote:
Op dinsdag 22 juni 2010 18:37 schreef vergeetmewelletje het volgende:

[..]

De notenreep bevat (denk ik) veel suiker en kun je beter vervangen door een handje noten.
Het bruine pistoletje is niet heel gezond, dat kan beter volkorenbrood zijn.
Tonijnsalade (mits zelfgemaakt) is een goede keuze.
Al met al veel eiwitten, maar geen idee of dat té veel is.

Ik vind het nog niet zo slecht: langzame koolhydraten en verstandige vetten.
Een flinke lading groente bij je avondeten, als T nog ergens fruit inproppen (misschien ter vervanging van de tweede keer yoghurt) en de notenreep vervangen door een handje noten en dan is het IMHO een prachtig lijstje.
Dit dus. Je lijstje is niet dramatisch, maar ook niet geweldig. Zijn mijn lijstjes ook neit hoor!
  dinsdag 22 juni 2010 @ 19:57:08 #246
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_83159349
mijn daglijstje is geworden
o. omelet van halve courgette, bosuitje en een ei
t. appel
l. grote salade met pijnboompitjes, tomaten, sla en dressing + boterham pindakaas + boterham jam + boterham filet
t. stuk aardbeientaart
d. weet ik nog niet. Wat mis ik nog vandaag? Zuivel geloof ik he? eierkoek + 2 grote opscheplepels zilvervliesrijst + rode kokoks-roomcurry met sperziebonen, ui, courgette en garnalen

Beetje teveel van het geode vandaag.
  dinsdag 22 juni 2010 @ 20:11:17 #247
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_83160125
Niet verdrietig zijn DaD...
Heb nog nooit gedaan aan vaderdag maar als het nu vaderdag is dan vind ik het ook wel vervelend.

gefeliciteerd met je papa Kwak.

Cali, je bent al zo sportief! Morgen gewoon!

Puff,stomme dingen zijn dat
  dinsdag 22 juni 2010 @ 20:13:15 #248
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_83160237
Co eet ook wel wat weinig..

Tink en Vik met kokos...

pi_83160962
quote:
Op dinsdag 22 juni 2010 20:13 schreef uniekhoorn het volgende:

Tink en Vik met kokos...

Valt mee!

O: gekookt eitje 80
T: stuk meloen 50
L: meergranen puntje met sla, restje koud vlees, cherrytomaatjes, ui en mayo/sambal 300
T: bakje zeewiersalade 210
T: 8 tuccies 144
T: 2 crackers met smeerkaas 150

T: wodka, handje gerookte amandelen 140
D: kip met vel uit de oven met snijboontjes met een klontje boter. 550

Zit dus nu al op ± 1624 en er komt meestal nog wel iets bij om een uur of 22.
pi_83161070
Toch maar hier naar toe met mijn daglijst, is wel zo makkelijk.
Dalijst vandaag:
7.00 2 bruine boterhammen, halvarine, jam, vruchtensap
10.00 2 perziken, 1 appel, water
14.00 2 bruine boterhammen, halvarine, 20+ smeerkaas, tomaatjes, magere melk
16.30 1 pakje sultana's, water
tussendoor drink ik meer water en thee
19.00 zelfgemaakte tomatensoep, brood, yoghurt

Daglijst morgen:
6.00 2 bruine boterhammen, halvarine, hagelslag, thee
10.00 meloen, water
13.00 2 bruine boterhammen, halvarine, ham, tomaatjes, magere melk
16.00 1 pakje sultana's, water
18.30 rijst, varkensvlees, komkommersalade.
  dinsdag 22 juni 2010 @ 20:30:17 #251
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_83161192
Waarom moet jij op 1600 ?? En is het stiekem niet teveel berekend?
Je mag iig nog 300 tot 500 extra
pi_83161313
Omdat ik weer een paar kilo kwijt wil!!
  dinsdag 22 juni 2010 @ 20:34:24 #253
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_83161407
Ha die Han...

Groente FTW en iets minder suikers??
Zelf ben ik ook dol op fruit dus ik eet het ook teveel maar het is voor mij ook een snackje

Bruin vervangen door volkoren? Iets meer eiwitten als in broodbeleg kipfilet, gekookt eitje ipv zoet?

Zo wat een welkom
Welkom! Wie ben je, m/v, hoe oud? Ennuh, je moet maar leren broccoli te eten!! Dat is een vereiste!
  dinsdag 22 juni 2010 @ 20:35:18 #254
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_83161467
quote:
Op dinsdag 22 juni 2010 20:32 schreef conleche het volgende:
Omdat ik weer een paar kilo kwijt wil!!
Waar vanaf dan?? Jij met je lekkere..... ALLES
  dinsdag 22 juni 2010 @ 20:37:01 #255
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_83161560
quote:
Op dinsdag 22 juni 2010 20:28 schreef han1987 het volgende:
Toch maar hier naar toe met mijn daglijst, is wel zo makkelijk.
Dalijst vandaag:
7.00 2 bruine boterhammen, halvarine, jam, vruchtensap
10.00 2 perziken, 1 appel, water
14.00 2 bruine boterhammen, halvarine, 20+ smeerkaas, tomaatjes, magere melk
16.30 1 pakje sultana's, water
19.00 zelfgemaakte tomatensoep, brood, yoghurt

Daglijst morgen:
6.00 2 bruine boterhammen, halvarine, hagelslag, thee
10.00 meloen, water
13.00 2 bruine boterhammen, halvarine, ham, tomaatjes, magere melk
16.00 1 pakje sultana's, water
18.30 rijst, varkensvlees, komkommersalade.
Wist je dat is bewezen dat als je extra zuivel (yoghurt) eet, je sneller afvalt? Ik zal eens zoeken om te kijken of het artikel nog kan vinden. Op zich heb ik niet zo bizar veel aan te merken op je lijstje, alleen zou ik persoonlijk het vruchtensap vervangen door 2 stuks fruit (vult meer en zijn waarschijnlijk minder calorien) en zou ik de sultanas vervangen door een lekkerder en gezonder tussendoortje, eventueel met hetzelfde aantal kcal. Of iig afwisselen.

Edit: ik las niet goed. Fruit eet je meer dan genoeg. Dan zou ik de sultanas vervangen door yoghurt en het sap 's morgens door eh... kipfilet ofzo. Of groente.

Nog een edit: waarom eet je niet veel meer groente? Het vult, het is lekker, het is gezond.
  dinsdag 22 juni 2010 @ 20:37:03 #256
236335 neen
schone schijn
pi_83161564
Broccoli is in de bonus dacht ik?
pi_83161799
quote:
Op dinsdag 22 juni 2010 20:35 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

Waar vanaf dan?? Jij met je lekkere..... ALLES
Nou daar vanaf dus!!
  dinsdag 22 juni 2010 @ 20:42:01 #258
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_83161856
quote:
Op dinsdag 22 juni 2010 20:37 schreef neen het volgende:
Broccoli is in de bonus dacht ik?
Heb zo een hekel aan de AH
Ik ga toch gvd geen pasje aanschaffen voor iets wat in de aanbieding is?? En meestal niet eens een goede aanbieding.
Als ze iets in de reclame gooien dan moet dat gewoon voor iedereen gelden,zo raar.

De grieken voetballen en bij al die namen krijg ik HONGER!
  dinsdag 22 juni 2010 @ 20:43:36 #259
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_83161942
Ik mis mijn uit-eten-avondje Man is aan sport gaan doen en daarom moest ons gezamenlijk avondje weg eraan geloven. We zouden nu alleen nog op woensdag of zaterdag avond weg kunnen ,maar dan kan de oppas niet.
  dinsdag 22 juni 2010 @ 20:45:17 #260
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_83162021
Kan ie niet woensdag gaan sporten?
pi_83162033
Lijstje:
O: ananas met yoghurt, grapefruitsap
T: 2 cappuccino, 2 crackers filet americain
T: boterham kroket, anderhalf uur wandelen
L: boterham pindakaas, half ons katjang pedis, yoghurt met bramen
T: half ons hot rice crackers, kwark met vanilleyoghurt
D: 2 glazen witte wijn, worteltjes, ceasar salade met gamba's, 2 stukjes kibbeling, handje frites
T: cappuccino

Nu heb ik me toch nog zin in nog een glas witte wijn, gesuikerde snoepmix en iets zouts... Doen of niet?
Ik zit al over de 2000 kcals...
  dinsdag 22 juni 2010 @ 20:46:23 #262
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_83162082
quote:
Op dinsdag 22 juni 2010 20:45 schreef uniekhoorn het volgende:
Kan ie niet woensdag gaan sporten?
Nee. Anders had ie dat wel gedaan natuurlijk.
  dinsdag 22 juni 2010 @ 20:47:23 #263
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_83162140
quote:
Op dinsdag 22 juni 2010 20:45 schreef Laureline het volgende:
Nu heb ik me toch nog zin in nog een glas witte wijn, gesuikerde snoepmix en iets zouts... Doen of niet?
Ik zit al over de 2000 kcals...
Compromis: Wijnschorle (wijn met bubbelwater) + komkommer en tomaat met zout
pi_83162150
quote:
Op dinsdag 22 juni 2010 20:43 schreef Tinkepink het volgende:
Ik mis mijn uit-eten-avondje Man is aan sport gaan doen en daarom moest ons gezamenlijk avondje weg eraan geloven. We zouden nu alleen nog op woensdag of zaterdag avond weg kunnen ,maar dan kan de oppas niet.
Ja, balen is dat hè! Gaan ze ineens ook gezond doen. Terwijl de taak is: je beschikbaar opstellen
  dinsdag 22 juni 2010 @ 20:47:44 #265
236335 neen
schone schijn
pi_83162166
quote:
Op dinsdag 22 juni 2010 20:42 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

Heb zo een hekel aan de AH
Ik ga toch gvd geen pasje aanschaffen voor iets wat in de aanbieding is?? En meestal niet eens een goede aanbieding.
Als ze iets in de reclame gooien dan moet dat gewoon voor iedereen gelden,zo raar.

De grieken voetballen en bij al die namen krijg ik HONGER!
Ze hebben wel vaak goede bier aanbiedingen hoor je kan ook gewoon aan het kassameisje vragen of ze haar nummer wil gebruiken ofzo. Ik heb zelf een medewerkerspas, ooit geruild voor een normale dus nu hoor ik er gewoon echt bij.
Bij de Supercoop hier kun/moet je geloof ik ook een pasje hebben voor (sommige) aanbiedingen opzich wel irritant ja maar goed dat zijn nou eenmaal de supermarkten hier in de buurt

Jammer dat Evert geen commentaar meer geeft zijn afscheidswedstrijd Griekenland - Nigeria was echt een genot voor het oor
  dinsdag 22 juni 2010 @ 20:49:49 #266
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_83162294
quote:
Op dinsdag 22 juni 2010 20:47 schreef Laureline het volgende:

[..]

Ja, balen is dat hè! Gaan ze ineens ook gezond doen. Terwijl de taak is: je beschikbaar opstellen
Inderdaad. 9 jaar heeft dat naar volle tevredenheid gefunctioneerd. Gaat hij emanciperen Wie brengt nu de kinderen naar bed? Hangt de was aan de lijn? Vult de afwasmachine? Dweilt de vloer? Gaat mee uit eten als ik geen zin heb om te koken?
  dinsdag 22 juni 2010 @ 20:50:03 #267
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_83162308
quote:
Op dinsdag 22 juni 2010 20:47 schreef Laureline het volgende:

[..]

@Lau: Uhhhm, niet doen... anders nu even 4 glazen water achter elkaar drinken en even wachten, dan is je trek wel weer weg.. en een kaugum nemen.
Of lekker even douchen.
  dinsdag 22 juni 2010 @ 20:51:33 #268
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_83162392
Uniek Grieks eten

Oi ik heb echt een hongerlap-dag gehad Had de hele dag écht honger! Terwijl ik mezelf er normaliter veelal aan moet herinneren te eten Misschien omdat het volkoren op was bij de super en ik dus bruin brood had? En omdat ik ineens langere dagen werk
Ja zo wordt het natuurlijk nooit wat met die lean mean slankiemachine

Ik zit te twijfelen of ik anders 6 sneetjes brood moet meenemen op dagen als deze, maar dat klinkt als veel!
quote:
Op dinsdag 22 juni 2010 15:40 schreef MariaEtcetera het volgende:
O: twee sneetjes met casselerib
T: druiven
L: twee sneetjes met casselerib
T: noten-vruchtenbol en een glas sinaasappelsap
T: iets kleins @ station, denk ik. meergranen piccolini met ham/kaas
D: vlees met jachtsaus en champignons, met rode kool en aardappeltjes.
*burp*
  dinsdag 22 juni 2010 @ 20:51:57 #269
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_83162423
Rose!
pi_83162526
quote:
Op dinsdag 22 juni 2010 20:50 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

Uhhhm, niet doen... anders nu even 4 glazen water achter elkaar drinken en even wachten, dan is je trek wel weer weg.. en een kaugum nemen.
Hè jongens! Die suggesties van kauwgom, water, tomaat en komkommer heb ik helemaal niets aan hoor. Dat bevredigt toch niet?
Ik wil gewoon horen: "Ja hoor, je kan je prima een vreetbui permitteren! "
Waar is sigme?
  dinsdag 22 juni 2010 @ 20:55:50 #271
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_83162633
quote:
Op dinsdag 22 juni 2010 20:53 schreef Laureline het volgende:

[..]

Hè jongens! Die suggesties van kauwgom, water, tomaat en komkommer heb ik helemaal niets aan hoor. Dat bevredigt toch niet?
Waar is sigme?
Nee, dus onder de douche, scrub mee, lekker scrubben, afdrogen en lekker insmeren met een heerlijke bodylotion en je daarna ongelooflijk tevreden voelen
Want als je tijd hebt voor een vreetbui heb je ook tijd voor douchen (weet er alles van )
  dinsdag 22 juni 2010 @ 20:55:55 #272
277802 _Calimero_
pi_83162639
quote:
Op dinsdag 22 juni 2010 20:53 schreef Laureline het volgende:

[..]

Waar is sigme?

Neem jij toch lekker een wijntje!
  dinsdag 22 juni 2010 @ 20:56:32 #273
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_83162675
Lau, ik ga je langejurkensuggestie serieus in onderzoek nemen. Laatste keer leek ik meer op een heks. En ben helaas gezegend met een flinke derriere, dus moet even kijken hoe het uitpakt. Maar passen kan altijd!
  dinsdag 22 juni 2010 @ 20:56:37 #274
277802 _Calimero_
pi_83162683
Ik ga naar een vriendin, onze vakantie plannen; een weekje surfen in spanje!
pi_83162723
Hier!
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  dinsdag 22 juni 2010 @ 20:57:34 #276
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_83162732
''Ja hoor, je kan je prima een vreetbui permitteren! "
pi_83162755
Denk eraan, op tijd een Laurelientje maar neem de uniekhoorntjes in acht.
pi_83162881
glas witte wijn, gesuikerde snoepmix en iets zouts

Laat die suikerrotzooi eruit en kies óf voor bezatten óf voor iets lekeer zouts & vets. Is mijn advies.
Of doe iets met water, komkommer en kauwgum. Huuh!
  dinsdag 22 juni 2010 @ 21:00:28 #279
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_83162888
Hier hetzelfde. Eigenlijk zit ik vol. Maar ik heb zin in tequila en chips.
Als alternatief drink ik nu een 1,5 liter fles water leeg. Het bevredigt inderdaad niet, maar zorgt er iig voor dat ik vannacht niet wakker lig met een vieze glutamaatsmaak oid in mijn mond.
pi_83162892
dank je voor het welkom. Ik ben Hanneke, vrouw en 23 jaar. Op dit moment schommel ik tussen de 69 en 72 kilo bij 1.58m. Wil graag rond de 65/66 kilo komen en dat behouden.
Ik ben het ermee eens dat vruchtensap niet gezond is, maar ik vind het echt heerlijk. Ik heb dan ook meestal de vruchtensap zonder toegevoegde suikers, alleen deze week niet.
De sultana's zijn inderdaad niet zo gezond, misschien vervangen door yoghurt.
Ja, groente: ik weet dat ik meer groente zou moeten eten, heb er alleen een hekel aan. Er zijn ook veel groenten die ik niet lust of waar ik niet tegen kan. Ben al altijd een moeilijke groente-eter geweest en als ik veel groente eet krijg ik buikpijn en word ik misselijk. Ik eet daarom vooral tomaten, komkommer en champignons. Ik probeer al meer groente te eten door bij mijn lunch tomaat/komkommer te eten. Verder maak ik graag zelf soep, zodat ik tenminste iets van groente binnenkrijg.
  dinsdag 22 juni 2010 @ 21:00:37 #281
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_83162900

dinsdag 22 juni 2010 @ 21:01:43 #282
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_83162956
quote:
Op dinsdag 22 juni 2010 21:00 schreef sigme het volgende:
glas witte wijn, gesuikerde snoepmix en iets zouts

Laat die suikerrotzooi eruit en kies óf voor bezatten óf voor iets lekeer zouts & vets. Is mijn advies.
Of doe iets met water, komkommer en kauwgum. Huuh!
Komkommerkauwgom! Gat in de markt
pi_83163080
quote:
Op dinsdag 22 juni 2010 20:13 schreef uniekhoorn het volgende:

Tink en Vik met kokos...

Zelfs ik.. ik heb erbij aan je gedacht!

• brinta
  • 1,5 uur wandelen met liefste & Hond
  • broodmaaltijd (6 sneden, 2 krekkers, the usual)
  • 1 grote witte chocoladereep met kokossmaak (bah, zoet, misselijk)
  • witlofsalade met appel
  • 1 pils
  • avondeten: volkorenpasta, broccoli, lamsgehakt
  • ik moet verrassend weinig
    pi_83163107
    hoi !

ik ben net thuis, heel fijn ergens gaan eten met Mr.Mo en nu op de bank zitten en vroeg slapen

Heb een essay terug, eentje die ik echt in een ochtend heb moeten schrijven omdat ik geen inspiratie had en zelfs op 't moment van inleveren was hij nog niet af... een 7,5! kun je nagaan wat 't geweest zou zijn als ik er wél wat van had gesnapt !

ik ga zo maar 's bijlezen
    Ja doei.
      dinsdag 22 juni 2010 @ 21:04:54 #285
    139516 uniekhoorn
    uniek, zoals ieder ander
    pi_83163128
    quote:
    Op dinsdag 22 juni 2010 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Komkommerkauwgom! Gat in de markt
    Tja... uhhmm Leuk idee mooi meiske

Han.. probeer met alle goede adviesen (schrijf ze desnoods op) een basismenu voor een dag te maken wat voor jou te doen is.
    pi_83163512
    quote:
    Op dinsdag 22 juni 2010 21:00 schreef han1987 het volgende:
    dank je voor het welkom. Ik ben Hanneke, vrouw en 23 jaar. Op dit moment schommel ik tussen de 69 en 72 kilo bij 1.58m. Wil graag rond de 65/66 kilo komen en dat behouden.
    Ik ben het ermee eens dat vruchtensap niet gezond is, maar ik vind het echt heerlijk. Ik heb dan ook meestal de vruchtensap zonder toegevoegde suikers, alleen deze week niet.
    De sultana's zijn inderdaad niet zo gezond, misschien vervangen door yoghurt.
    Ja, groente: ik weet dat ik meer groente zou moeten eten, heb er alleen een hekel aan. Er zijn ook veel groenten die ik niet lust of waar ik niet tegen kan. Ben al altijd een moeilijke groente-eter geweest en als ik veel groente eet krijg ik buikpijn en word ik misselijk. Ik eet daarom vooral tomaten, komkommer en champignons. Ik probeer al meer groente te eten door bij mijn lunch tomaat/komkommer te eten. Verder maak ik graag zelf soep, zodat ik tenminste iets van groente binnenkrijg.
    Hoi, welkom hier .

Even nog een reactie op je opmerking in het andere topic:
    quote:
    Op dinsdag 22 juni 2010 19:31 schreef han1987 het volgende:
    Nou, er is flink gereageerd. Ik vind het raar dat iedereen zegt dat ik weinig eet, dit is wat ik ongeveer iedere dag eet. Ook is dit door een dietist opgesteld, toen ik nog veel zwaarder was. Ik weet dat er in vruchtensappen en sultana veel suiker zit, maar ik vind dat je ook af en toe iets mag. Helemaal niets meer zou ik niet kunnen volhouden.
    Ik vind dat veel dietisten gevaarlijke nonsens uitslaan, met adviezen voor enge dieethalvarines en dure optimellen.

Maar uiteindelijk gaat het erom dat je alle benodigde voedingsstoffen binnenkrijgt, en dat je een leef/eetpatroon vormt waarbij je je prettig voelt en wat je (dus) langdurig vol kan houden. Als jij erg hecht aan een glas sap, hou dan je glas sap .
    pi_83163544
    quote:
    Op dinsdag 22 juni 2010 21:04 schreef sigme het volgende:

[..]

Zelfs ik.. ik heb erbij aan je gedacht!

• brinta
  • 1,5 uur wandelen met liefste & Hond
  • broodmaaltijd (6 sneden, 2 krekkers, the usual)
  • 1 grote witte chocoladereep met kokossmaak (bah, zoet, misselijk)
  • witlofsalade met appel
  • 1 pils
  • avondeten: volkorenpasta, broccoli, lamsgehakt
  • Mij de snoepmix ontzeggen en dan zelf zo'n stuk zeep met kokossmaak verorberen! In dit geval sluit ik me bij uniekhoorn aan: bah!

Maar goed, ik heb de suggesties even mee naar achteren genomen, en nu kom ik met het volgende voorstel: nog anderhalf glas wijn, 1 à 2 boterhammen pindakaas, wat katjang pedis, en aardbeien met kwark. Netjes, toch? , of
    En ik ben zo'n vreetbeest, badderen helpt echt niet in deze gevallen hoor uniekhoorn, daar krijg ik alleen maar HONGER van.
    pi_83163707
    quote:
    Op dinsdag 22 juni 2010 21:12 schreef Laureline het volgende:

[..]

Mij de snoepmix ontzeggen en dan zelf zo'n stuk zeep met kokossmaak verorberen! In dit geval sluit ik me bij uniekhoorn aan: bah!
    Jajaja, Ik heb met opzet de smerigste gekozen. Het hielp; hoewel ik 'm uiteraard geheel verorberd heb voelde ik me daarna wel zo opgeblazen zoet en rond, dat ik verwacht dat de suikeraanval van de afgelopen twee weken nu gestuit is.
    quote:
    Maar goed, ik heb de suggesties even mee naar achteren genomen, en nu kom ik met het volgende voorstel: nog anderhalf glas wijn, 1 à 2 boterhammen pindakaas, wat katjang pedis, en aardbeien met kwark. Netjes, toch? , of
    Ik ga accoord .
    pi_83163730
    En Hanneke, soep is prima als je de groente 'gewoon' niet fijn vindt om te eten! Als je de soep een beetje dik laat, dus met weinig extra bouillon, heb je zo ongemerkt een half pond pompoen/courgette/paprika/broccoli/andere groente naar keus binnen! Een truc hier is ook nog het groentenomelet, dat werkt ook prima: omelet met gemengde groentes, of spinazie erdoor.
      dinsdag 22 juni 2010 @ 21:18:23 #290
    1062 Tinkepink
    Niet zeuren maar poetsen
    pi_83163845
    Ook lekker: wortelmuffins
      dinsdag 22 juni 2010 @ 21:25:00 #291
    78654 Viking84
    Going, going, gone
    pi_83164132
    Chocorepen met kokossmaak? . Bestaan die? Waar? .
    Niet meer actief op Fok!
      dinsdag 22 juni 2010 @ 21:25:44 #292
    1062 Tinkepink
    Niet zeuren maar poetsen
    pi_83164168
    quote:
    Op dinsdag 22 juni 2010 21:25 schreef Viking84 het volgende:
    Chocorepen met kokossmaak? . Bestaan die? Waar? .
    Aldi.
      dinsdag 22 juni 2010 @ 21:27:54 #293
    231895 MariaEtcetera
    President Vanellope
    pi_83164296
    quote:
    Op dinsdag 22 juni 2010 21:25 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Aldi.
    Ik wil het niet weten!
      dinsdag 22 juni 2010 @ 21:28:33 #294
    236335 neen
    schone schijn
    pi_83164329
    Aldi Duitsland.... heeft die niet een ander assortiment dan de Aldi in NL?
      dinsdag 22 juni 2010 @ 21:30:10 #295
    1062 Tinkepink
    Niet zeuren maar poetsen
    pi_83164417
    quote:
    Op dinsdag 22 juni 2010 21:28 schreef neen het volgende:
    Aldi Duitsland.... heeft die niet een ander assortiment dan de Aldi in NL?
    Aldi Nord staat ongeveer gelijk aan de NL Aldi. Ik heb het inderdaad over Aldi Sud. Maar mogelijk heeft de Lidl ze ook wel.
      dinsdag 22 juni 2010 @ 21:30:34 #296
    55647 XcUZ_Me
    Vileine vrouw
    pi_83164445
    Nevermind.
      dinsdag 22 juni 2010 @ 21:36:06 #297
    139516 uniekhoorn
    uniek, zoals ieder ander
    pi_83164793
    Wat XM?

Aldi, ik ga er heen en dan haal ik 8 pure blokken choco en daar kunnen we weer een paar maand mee....

Heb nog steeds niet nagel gebeten
    Maar eet nu wel meloen met rauwe ham
      dinsdag 22 juni 2010 @ 21:37:14 #298
    139516 uniekhoorn
    uniek, zoals ieder ander
    pi_83164873
    Volgens mij heeft de Lidl wel witte choco met koko's, weet het wel zeker ik zag ze en liep snel weer weg
    pi_83164894
    quote:
    Op dinsdag 22 juni 2010 21:36 schreef uniekhoorn het volgende:
    Wat XM?

Aldi, ik ga er heen en dan haal ik 8 pure blokken choco en daar kunnen we weer een paar maand mee....

O, o, uniek, ben je aan het crashen ?
      dinsdag 22 juni 2010 @ 21:38:11 #300
    55647 XcUZ_Me
    Vileine vrouw
    pi_83164943
    Niks uniek, beetje frustraties.
      dinsdag 22 juni 2010 @ 21:38:35 #301
    231895 MariaEtcetera
    President Vanellope
    pi_83164966
    quote:
    Op dinsdag 22 juni 2010 21:36 schreef uniekhoorn het volgende:
    Sterke vrouw! *trots is*

Oh en wat zeggen jullie - meer brood meenemen ivm honger, of niet doen omdat ik toch al niet afval? Ik vind het lastig! Vroeger was honger: omdat ik dan dacht merkbaar af te vallen ! Maar daar ben ik van af gestapt, maar teveel eten is ook niet goed
    Honger = bad
    Teveel eten = bad

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')