abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 21 juni 2010 @ 22:09:41 #276
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_83121603
quote:
Op maandag 21 juni 2010 21:54 schreef Laureline het volgende:

[..]

Je gaat weer minder eten, merk ik (maximaal 1200 kcals per dag). Klopt dat?
Ik tel al heel lang geen calorieen meer, dus dat weet ik niet zo goed. Probeer iig geen maaltijden over te slaan, wat ik vroeger wel geregeld deed. Maar het is niet dat ik bewust laag ga zitten. Zoals ik net al postte, voor mijn idee was het vandaag netjes, muv het biscuitje.
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_83121665
quote:
Op maandag 21 juni 2010 22:01 schreef neen het volgende:

[..]

Pijn in de buik weet je wel

O, wie hield ook alweer sinds een tijdje een huishoudboekje bij? En met een handig programma of gewoon op papier ik moet dat ook doen. Structuur jeweets.

O, en moeders... die lui weten ook altijd alles he echt unglaublich
Dat was ik! Het is heel nuttig. En afgelopen maand 100 euro uitgegeven dus het scheelt ook.
In excel jeweet.
  maandag 21 juni 2010 @ 22:23:16 #278
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_83122457
Volgens mij heb ik behoefte aan gezonde vetten. Heb zin in vis (en dat na de sushi van vandaag) en ga me nu te buiten aan cashews. Ach,het kan erger. Ik kan ook twee magnums eten.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_83122598
ibtl. Bijgelezen maar weet niet zo goed wat te zeggen. kunnen veel slankies wel gebruiken.

Ik kom er net achter dat ik veel teveel eten heb gekocht voor 2 weken, vandaar dat mn budget zo snel ging, ogen zijn groter dan maag blijkbaar. En ik maak steeds teveel ook nog eens. En begin te laat met koken. Lastig hoor, goed voor jezelf zorgen als je alleen woont. Ga om goed te beginnen maar weer vroeg slapen, dat bevalt me eigenlijk wel. En de kat ligt al klaar op bed.
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_83122616
quote:
Op maandag 21 juni 2010 16:23 schreef P.F het volgende:
Ik werd door een 020 nr gebeld ? Chico?
ik heb de vaste telefoon hier nog niet gevonden dus denk het niet
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_83122672
Leuk kaartje trouwens moblo!
  maandag 21 juni 2010 @ 22:32:26 #282
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_83123003
WAKA WAKA EH EH *dansje doet*

Was weer leuk! Merk wel dat ik nog brak ben van het weekend, maar hey, ik ben weer wezen hupsen/ ijzer tillen

Cali: ik vind dat jij meestal wel netjes eet? Divers ook Of ik onthoud het verkeerd...
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
  maandag 21 juni 2010 @ 22:32:59 #283
236335 neen
schone schijn
pi_83123033
quote:
Op maandag 21 juni 2010 22:10 schreef MevrouwPuff het volgende:

[..]

Dat was ik! Het is heel nuttig. En afgelopen maand 100 euro uitgegeven dus het scheelt ook.
In excel jeweet.
O oke! Zet je ook alles wat je koopt erin dan of gewoon: "Boodschappen" enzo? Want ik gok dat bij boodschappen er zo nu en dan uitschieters bij zullen zitten bij mij
quote:
Op maandag 21 juni 2010 22:25 schreef Chicolate het volgende:
ibtl. Bijgelezen maar weet niet zo goed wat te zeggen. kunnen veel slankies wel gebruiken.

Ik kom er net achter dat ik veel teveel eten heb gekocht voor 2 weken, vandaar dat mn budget zo snel ging, ogen zijn groter dan maag blijkbaar. En ik maak steeds teveel ook nog eens. En begin te laat met koken. Lastig hoor, goed voor jezelf zorgen als je alleen woont. Ga om goed te beginnen maar weer vroeg slapen, dat bevalt me eigenlijk wel. En de kat ligt al klaar op bed.
Lekker dat het wel bevalt
hoeveel gebruik je als budget en dan alleen doordeweeks of ook in het weekend? Ik leef praktisch budgetloos zegmaar
het lijkt niet wat het is
pi_83123113
quote:
Op maandag 21 juni 2010 22:25 schreef Chicolate het volgende:

Wat een fijne post vind ik dit het is zo leuk om net op jezelf te wonen en dit soort dingen allemaal door te krijgen . En het gewoon op jouw manier kunnen doen. Je zit nu in het huis van iemand anders toch? Bevalt 't?

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 21-06-2010 22:39:36 ]
pi_83123265
En ik val maar weer eens binnen met een lijstje:

O: Om 6 uur wakker worden zonder wekker en klaarwakker zijn.. dus rustig aan 1 kop koffie en een plak ontbijtkoek.
O: Om 8 uur twee boterhammen met kaas en een glas karnemelk.
T: Appel
L: Twee boterhammen cervelaat, krentebol met kaas.
T: Yoghurt met nectarines
T: Schep huzarensalade.
D: Risotto met spinazie en gerookte zalm.
T: Bosvruchtenyoghurt.
T: Handje katjang nootjes en glas vruchtensap.

Ik heb zo'n honger de hele dag, geen idee waar het van komt.
pi_83123360
Ha, Hond heeft gewoon karakter. Niet zo'n laffe slijmbal als Labrador. Sommige baasjes willen dat maar al te graag, God zijn, maar uiteindelijk krijg je de hond die je verdient

Ik heb net een hele nette vreetbui gehad: 2 cappuccino, 2 stukjes chocola, 1 boterham pindakaas, paar katjang pedis en hete rijstcrackers, schaal aardbeien met kwark. Dat is ongeveer XM's hele daglijstje, maar ik ben trots

De smailies heb ik zelf getypt!
  maandag 21 juni 2010 @ 22:41:17 #287
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_83123486
Ben The Milionair Matchmaker aan het kijken. Wat een triest programma is dat
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  maandag 21 juni 2010 @ 22:42:46 #288
277802 _Calimero_
They are big and I am small.
pi_83123570
quote:
Op maandag 21 juni 2010 22:39 schreef Laureline het volgende:
Ha, Hond heeft gewoon karakter. Niet zo'n laffe slijmbal als Labrador. Sommige baasjes willen dat maar al te graag, God zijn, maar uiteindelijk krijg je de hond die je verdient

Ik heb net een hele nette vreetbui gehad: 2 cappuccino, 2 stukjes chocola, 1 boterham pindakaas, paar katjang pedis en hete rijstcrackers, schaal aardbeien met kwark. Dat is ongeveer XM's hele daglijstje, maar ik ben trots

De smailies heb ik zelf getypt! >:O

Ik ben ook trots
I'm not G.I. Jane, I'm attachment barbie
  maandag 21 juni 2010 @ 22:44:13 #289
277802 _Calimero_
pi_83123646
thanks voor jullie kijk op mijn lijstjes.. Ik heb aangegeven wel een gesprek met de dietiste te willen, zodat ik wat meer kan vragen en wellicht kan toelichten ook. Vond het echt héél naar om te horen ook. Maargoed. Ondertussen eet ik al sinds woensdag wat minder en ben ik heel benieuwd naar het resultaat komende woensdag op de weegschaal
pi_83123787
Ik had 3 repen chocola en 3 zakken chips voor viste gehaald. Maar ik krijg helemaal nooit visite. Dus dan is het al minder erg dat ik ze zelf op heb gegeten, maar toch haal ik ze maar niet meer
pi_83123815
quote:
Op maandag 21 juni 2010 22:32 schreef neen het volgende:

[..]

O oke! Zet je ook alles wat je koopt erin dan of gewoon: "Boodschappen" enzo? Want ik gok dat bij boodschappen er zo nu en dan uitschieters bij zullen zitten bij mij
Heb categorieen:
Eten
Kleren
Uit
Verjaardagen
Boeken
Reizen
Cosmetica, kapper
Huishoudelijk
Overig
Dat is handiger dan elke post apart.
  Redactie Sport maandag 21 juni 2010 @ 22:48:28 #292
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_83123897
Vandaag weer een ongezonde dag. Maar ik heb een plan! Ik ga alle Harry Potter boeken lezen, want dan vergeet ik de tijd en dan heb ik dus ook geen tijd om te snoepen!
Dus het lijstje van vandaag heeft ook niet zoveel zin.
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
pi_83124002
O en ik had net post, en sinds ik hier woon heb ik ALLEEN nog maar slechte post gehad en de handgeschreven brieven waren het ergst. Ik kon het handschrift ook totaaaal niet plaatsen. Ik wou hem eerst helemaal niet open maken. Daarna toch maar wel open maken. En toen ik dacht deed deed m'n hart een huppeltje Leuke kaart!!! (Maar hij mag volgende keer wel in een vrolijkere envelop want ik schrok mij rot Ja, slecht geweten )
  maandag 21 juni 2010 @ 22:51:51 #294
277802 _Calimero_
pi_83124095
quote:
Op maandag 21 juni 2010 22:50 schreef P.F het volgende:
O en ik had net post, en sinds ik hier woon heb ik ALLEEN nog maar slechte post gehad en de handgeschreven brieven waren het ergst. Ik kon het handschrift ook totaaaal niet plaatsen. Ik wou hem eerst helemaal niet open maken. Daarna toch maar wel open maken. En toen ik dacht deed deed m'n hart een huppeltje Leuke kaart!!! (Maar hij mag volgende keer wel in een vrolijkere envelop want ik schrok mij rot Ja, slecht geweten )
Oo gaat dit over het trouwkaartje? Want die had ik ook, en ik wist ook niet wat het was! maar erg leuk idd!!!
pi_83124209
Oh ik ben benieuwd naar het trouwkaartje! (van Mo toch?)
pi_83124253
quote:
Op maandag 21 juni 2010 22:48 schreef DeLuna het volgende:
Vandaag weer een ongezonde dag. Maar ik heb een plan! Ik ga alle Harry Potter boeken lezen, want dan vergeet ik de tijd en dan heb ik dus ook geen tijd om te snoepen!
Dus het lijstje van vandaag heeft ook niet zoveel zin.
Dat werkt bij mij helemáál niet! Het heerlijkste vind ik een boek lezen en intussen een zak chips eten Hoe simpeler/slechter het boek trouwens, hoe groter de behoefte aan chips en snoepjes tijdens het lezen
pi_83124263
quote:
Op maandag 21 juni 2010 22:51 schreef _Calimero_ het volgende:

[..]

Oo gaat dit over het trouwkaartje? Want die had ik ook, en ik wist ook niet wat het was! maar erg leuk idd!!!
Ja

O en ik wil graag ansichten van jullie ontvangen! En gewone kaarten! Ik ben om

(Klusjesmannen met brieven, stomme pakketjesafleverbriefjes die niet komen, rekeningen, herrineringen, belastingen, belastingen, belastingen, boetes, etc ) Ik open niet graag mijn brievenbus
pi_83124294
trouwens Cali, vraag die diëtiste anders eens om een voor (volgens haar) voor jou passend menu te maken? Ben wel nieuwsgierig waar ze mee komt. Ik heb het over het algemeen niet zo op diëtistes. Bij mij in het gebouw van m'n vorige werk zat ook een praktijk, en dat waren echt zulke rare types en helemaal niet aardig. En ze keken me altijd vuil aan. Misschien omdat ik van alles naar binnen stouwde en nog steeds dunner was dan hun twee.
pi_83124322
Oh in bijna al het snoep zit dus gelatine en/of stremsel en dan kan ik er opeens wel van af blijven
pi_83124424
Pief, hoezo krijg je nooit visite dan! ik ook niet hoor, maar dat komt omdat dit niet mijn huis is, vind ik niet relaxed. Ik heb ook geen bank

Mijn avondeten was trouwens echt dramatisch. Lijstje van vandaag:
O: 3x snee volkoren (2x boursin, 1x pindakaas)
L: halve stronk broccoli, botersla met zeewier, tosti bruinbrood/kaas
T: meloen, 2 tarwekoekjes met chocolade
S: evy les 18
T: vriendje gaat snacks halen voor tijdens spanje-honduras!! nou dat was dus: 1 appel ,1/3e zak doritos met dip, 1 plak ham, 6 olijven, 3 stukjes brie, 7 soesjes, 1 glas cola en 1 glas wijn.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')