abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 21 juni 2010 @ 21:24:19 #251
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_83118646
XM, een heel biscuitje Waarom toch. Je was toch 3 kilo afgevallen? Waarom nu weer zo raar eten?

Voor de zekerheid,voordat mensen denken dat ik uithongeren promoot: eet eens wat meer
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  maandag 21 juni 2010 @ 21:29:11 #252
331 Merel
Be here now.
pi_83118935
quote:
Op maandag 21 juni 2010 21:08 schreef _Calimero_ het volgende:

[..]

Foei
Ik vind stiekem meelezen niet netjes!
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
pi_83118948
Ik gooi er ook een lijstje in!
O: brinta
T: abrikozenyoghurt
L: 3 kleine puntjes leftover zelfgemaakte pizza met courgette en geitenkaas
T: 2 handjes amandelen, kopje automatenchoco
D: nasi (met zilvervliesrijst en veel groenten en gebakken eitje)
S: 12-15 min. hardlopen (met wandelen tussendoor)
T: ben&jerry's
Venus in pocketformaat
© loveli
  maandag 21 juni 2010 @ 21:31:43 #254
277802 _Calimero_
They are big and I am small.
pi_83119063
Had ik al gezegd dat mijn eetlijstjes naar de dietiste waren gestuurd en dat die vindt dat ik veel eet?

Gelijk maar mijn lijst erbij

O: yoghurt met muesli en druiven
T: 1 cracker met kaas (30+) en jam
L: omelet van 2 dooiers en 3x eiwit
T: 5 kleine crackers met smeerkaas
T: 1 mueslibol
D: maaltijdsalade (grieks, 430 kcal)

hmm, die mueslibol of crackers had niet gehoeven, maar toch had ik wel echt trek..
I'm not G.I. Jane, I'm attachment barbie
  maandag 21 juni 2010 @ 21:32:43 #255
331 Merel
Be here now.
pi_83119127
Mijn lijstje is kut:

O - twee krentenbollen (KIJK LOVELI ONTBIJT!!!)
L - drie bekers melk, broodje kroket, broodje met kaas en groenvoer
T - banaan, sinaasappel, grote matze met smeerkaas
D - pizza

Heb vandaag 10 uur onafgebroken gewerkt (lunchvergadering telt niet als pauze en zorgt voor onweerstaanbare broodjes kroket) en ik had gewoon echt de puf niet om te koken en de inspiratie niet om iets gezonds te verzinnen.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
  maandag 21 juni 2010 @ 21:32:56 #256
331 Merel
Be here now.
pi_83119142
quote:
Op maandag 21 juni 2010 21:31 schreef _Calimero_ het volgende:
Had ik al gezegd dat mijn eetlijstjes naar de dietiste waren gestuurd en dat die vindt dat ik veel eet?
Huh??
  maandag 21 juni 2010 @ 21:33:20 #257
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_83119165
quote:
Op maandag 21 juni 2010 21:31 schreef _Calimero_ het volgende:

Heb je vandaag een eetlijstje gepost? weet ze hoeveel je sport?
pi_83119198
Zo, daar ben ik weer! Net naar de kralingse plas gelopen, daaromheen gewandeld en rennend weer terug. Samen anderhalf uur
Alleen nog niet gegeten en nu heb ik geen trek
Lijstje:
O: dubbele boterham vlokken
B: half uur fietsen
T: cup a soup
L: 4 boterhammen, pakje drinken
T: plakje cake
T: appel
T: stukje taart
B: half uur fietsen
T: tomaat
S: rennen en wandelen en rennen
D: ?
  maandag 21 juni 2010 @ 21:37:12 #259
277802 _Calimero_
pi_83119405
quote:
Op maandag 21 juni 2010 21:33 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Heb je vandaag een eetlijstje gepost? weet ze hoeveel je sport?
Eetlijst van vandaag staat erbij..

Zij heeft lijstjes van 2 of weken terug gezien..
Ze weet wel dát ik sport,.maar ik weet niet of ze weet hoeveel (maar tis nu wel iets minder,sinds ik hardloop!)
pi_83119616
Heet je dietiste soms Sonja ofzo?

Ik ga zo mijn bedje in, morgen treinen naar Utreg. Donderdag assessment van m'n workshop en ik heb er niet eens meer naar gekeken Mijn collega maakt me helemaal gek met alle mails die ze stuurt, als reactie daarop ga ik nog minder doen

Al ben ik nu wel bezig om een film te uploaden voor het werk.
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  maandag 21 juni 2010 @ 21:40:55 #261
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_83119672
Daglijstje is geworden
o. 250 ml yoghurt met rijstflakes
t. hard bolletje met smeerworst
l. misosoep + 18 stukjes maki + zeewiersalade
t. popcorn
d. brood met salade rode bieten met ui en een beetje mayo + kwart frans kaasje + 3 witte boterhammen (2x boter en honing en 1x pindakaas)
s. sport
t. paar handjes cashews
  maandag 21 juni 2010 @ 21:42:57 #262
277802 _Calimero_
pi_83119787
quote:
Op maandag 21 juni 2010 21:32 schreef Merel het volgende:
Mijn lijstje is kut:

O - twee krentenbollen (KIJK LOVELI ONTBIJT!!!)
L - drie bekers melk, broodje kroket, broodje met kaas en groenvoer
T - banaan, sinaasappel, grote matze met smeerkaas
D - pizza

Heb vandaag 10 uur onafgebroken gewerkt (lunchvergadering telt niet als pauze en zorgt voor onweerstaanbare broodjes kroket) en ik had gewoon echt de puf niet om te koken en de inspiratie niet om iets gezonds te verzinnen.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
  maandag 21 juni 2010 @ 21:43:56 #263
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_83119850
XM... bah... dat jij jezelf weer kapot maakt met weinig/verkeerd/eenzijdig eten, moet je zelf weten maar doe dan niet alsof je het zelf niet weet!
Ja, ik ben gvd boos!

Cali, dat is vreemd! Heb je het wel goed begrepen of heeft zij het wel goed begrepen wat je doet?

Puff, mooi lijstje, als avondeten hoef je geen koolhydraten meer, lekker wat groente (wat roergebakken witlof en een tartaartje ofzo?)
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_83120008
D wordt: 1 paprika en een gegrilld stukje vis
  maandag 21 juni 2010 @ 21:47:41 #265
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_83120071
Mijn lijst mag nog: een hele hand met pinda, casew, macadamia en paranoten
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_83120125
Die dietiste is parrraaaa, conjo!
  maandag 21 juni 2010 @ 21:49:19 #267
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_83120225
quote:
Op maandag 21 juni 2010 21:46 schreef MevrouwPuff het volgende:
D wordt: 1 paprika en een gegrilld stukje vis
Heb je daar genoeg aan? Wel lekker!
pi_83120370
quote:
Op maandag 21 juni 2010 20:56 schreef neen het volgende:
Hoe lang na het eten ongeveer gaan hardlopen? Want eigenlijk wil ik morgenochtend maar en dan nu leren maar geen zin dus fuck it maar ook geen zin in pienebillug weest wel dus dan wil ik zo mits garantie.

Dus
Wat is dat voor Liwwarder slang?

Ik heb vandaag evy les 8 gedaan en zover ben ik nog nooit gekomen evy-gewijs!
pi_83120379
  • brinta
  • 2 uur wandelen (slakkegangetje)
  • broodmaaltijd (6 sneden, 2 krekkers, mayo, roerei, osseworst, gerookte ham; jam)
  • avondeten: tatjetoe: kekers & zilvervliesrijst & rookworst & lamsvlees & witlof & ui & snijmoes
  • puppycursus
  • 1 pils
  • ik moet verrassend weinig
    Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
    pi_83120581
    quote:
    Op maandag 21 juni 2010 21:22 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

En ik vond het vandaag al aardig royaal met 3 boterhammen ... Lijnzaad heb ik nog wel ergens, maar volgens mij vrij calorierijk.. Merk dat ik dat soms nog wel lastig vind.
    Je gaat weer minder eten, merk ik (maximaal 1200 kcals per dag). Klopt dat?
    pi_83120718
    quote:
    Op maandag 21 juni 2010 21:51 schreef sigme het volgende:
  • brinta
  • 2 uur wandelen (slakkegangetje)
  • broodmaaltijd (6 sneden, 2 krekkers, mayo, roerei, osseworst, gerookte ham; jam)
  • avondeten: tatjetoe: kekers & zilvervliesrijst & rookworst & lamsvlees & witlof & ui & snijmoes
  • puppycursus
  • 1 pils
  • Ooo, hoe ging het? Is Hond een gemiddelde, hoog- of laagbegaafde leerling?
      maandag 21 juni 2010 @ 21:57:56 #272
    277802 _Calimero_
    pi_83120822
    Ooo is dat leuk, puppycursus??
      maandag 21 juni 2010 @ 22:01:42 #273
    236335 neen
    schone schijn
    pi_83121038
    quote:
    Op maandag 21 juni 2010 21:51 schreef anna82 het volgende:

[..]

Wat is dat voor Liwwarder slang?

Ik heb vandaag evy les 8 gedaan en zover ben ik nog nooit gekomen evy-gewijs!
    Pijn in de buik weet je wel

O, wie hield ook alweer sinds een tijdje een huishoudboekje bij? En met een handig programma of gewoon op papier ik moet dat ook doen. Structuur jeweets.

O, en moeders... die lui weten ook altijd alles he echt unglaublich
    het lijkt niet wat het is
    pi_83121057
    quote:
    Op maandag 21 juni 2010 21:56 schreef Laureline het volgende:

[..]

Ooo, hoe ging het? Is Hond een gemiddelde, hoog- of laagbegaafde leerling?
    Dit was de derde keer al. Het is best aardig. Hond is veel te afgeleid om daar iets te doen, maar voor mij is het handig want dan leer ik truukjes om Hond later, thuis, truukjes te laten doen.
    We oefenen veel en Hond is van goede wil maar niet zo'n akelige slijmbal als die blonde labrador die denkt dat z'n baasje GOD is.
    ik moet verrassend weinig
    Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
    pi_83121063
    Hmm zie net een foto van afgelopen zaterdag en heb nu ook even een momentje.
    De volgende keer het shirtje maar een maatje groter kopen
      maandag 21 juni 2010 @ 22:09:41 #276
    55647 XcUZ_Me
    Vileine vrouw
    pi_83121603
    quote:
    Op maandag 21 juni 2010 21:54 schreef Laureline het volgende:

[..]

Je gaat weer minder eten, merk ik (maximaal 1200 kcals per dag). Klopt dat?
    Ik tel al heel lang geen calorieen meer, dus dat weet ik niet zo goed. Probeer iig geen maaltijden over te slaan, wat ik vroeger wel geregeld deed. Maar het is niet dat ik bewust laag ga zitten. Zoals ik net al postte, voor mijn idee was het vandaag netjes, muv het biscuitje.
    [b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
    Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
    pi_83121665
    quote:
    Op maandag 21 juni 2010 22:01 schreef neen het volgende:

[..]

Pijn in de buik weet je wel

O, wie hield ook alweer sinds een tijdje een huishoudboekje bij? En met een handig programma of gewoon op papier ik moet dat ook doen. Structuur jeweets.

O, en moeders... die lui weten ook altijd alles he echt unglaublich
    Dat was ik! Het is heel nuttig. En afgelopen maand 100 euro uitgegeven dus het scheelt ook.
    In excel jeweet.
      maandag 21 juni 2010 @ 22:23:16 #278
    1062 Tinkepink
    Niet zeuren maar poetsen
    pi_83122457
    Volgens mij heb ik behoefte aan gezonde vetten. Heb zin in vis (en dat na de sushi van vandaag) en ga me nu te buiten aan cashews. Ach,het kan erger. Ik kan ook twee magnums eten.
    pi_83122598
    ibtl. Bijgelezen maar weet niet zo goed wat te zeggen. kunnen veel slankies wel gebruiken.

Ik kom er net achter dat ik veel teveel eten heb gekocht voor 2 weken, vandaar dat mn budget zo snel ging, ogen zijn groter dan maag blijkbaar. En ik maak steeds teveel ook nog eens. En begin te laat met koken. Lastig hoor, goed voor jezelf zorgen als je alleen woont. Ga om goed te beginnen maar weer vroeg slapen, dat bevalt me eigenlijk wel. En de kat ligt al klaar op bed.
    Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
    *O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
    pi_83122616
    quote:
    Op maandag 21 juni 2010 16:23 schreef P.F het volgende:
    Ik werd door een 020 nr gebeld ? Chico?
    ik heb de vaste telefoon hier nog niet gevonden dus denk het niet
    Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
    *O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
    pi_83122672
    Leuk kaartje trouwens moblo!
      maandag 21 juni 2010 @ 22:32:26 #282
    231895 MariaEtcetera
    President Vanellope
    pi_83123003
    WAKA WAKA EH EH *dansje doet*

Was weer leuk! Merk wel dat ik nog brak ben van het weekend, maar hey, ik ben weer wezen hupsen/ ijzer tillen

Cali: ik vind dat jij meestal wel netjes eet? Divers ook Of ik onthoud het verkeerd...
    "Dijenkletserextravaganza!" - V1z
      maandag 21 juni 2010 @ 22:32:59 #283
    236335 neen
    schone schijn
    pi_83123033
    quote:
    Op maandag 21 juni 2010 22:10 schreef MevrouwPuff het volgende:

[..]

Dat was ik! Het is heel nuttig. En afgelopen maand 100 euro uitgegeven dus het scheelt ook.
    In excel jeweet.
    O oke! Zet je ook alles wat je koopt erin dan of gewoon: "Boodschappen" enzo? Want ik gok dat bij boodschappen er zo nu en dan uitschieters bij zullen zitten bij mij
    quote:
    Op maandag 21 juni 2010 22:25 schreef Chicolate het volgende:
    ibtl. Bijgelezen maar weet niet zo goed wat te zeggen. kunnen veel slankies wel gebruiken.

Ik kom er net achter dat ik veel teveel eten heb gekocht voor 2 weken, vandaar dat mn budget zo snel ging, ogen zijn groter dan maag blijkbaar. En ik maak steeds teveel ook nog eens. En begin te laat met koken. Lastig hoor, goed voor jezelf zorgen als je alleen woont. Ga om goed te beginnen maar weer vroeg slapen, dat bevalt me eigenlijk wel. En de kat ligt al klaar op bed.
    Lekker dat het wel bevalt
    hoeveel gebruik je als budget en dan alleen doordeweeks of ook in het weekend? Ik leef praktisch budgetloos zegmaar
    het lijkt niet wat het is
    pi_83123113
    quote:
    Op maandag 21 juni 2010 22:25 schreef Chicolate het volgende:

Wat een fijne post vind ik dit het is zo leuk om net op jezelf te wonen en dit soort dingen allemaal door te krijgen . En het gewoon op jouw manier kunnen doen. Je zit nu in het huis van iemand anders toch? Bevalt 't?

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 21-06-2010 22:39:36 ]
    pi_83123265
    En ik val maar weer eens binnen met een lijstje:

O: Om 6 uur wakker worden zonder wekker en klaarwakker zijn.. dus rustig aan 1 kop koffie en een plak ontbijtkoek.
    O: Om 8 uur twee boterhammen met kaas en een glas karnemelk.
    T: Appel
    L: Twee boterhammen cervelaat, krentebol met kaas.
    T: Yoghurt met nectarines
    T: Schep huzarensalade.
    D: Risotto met spinazie en gerookte zalm.
    T: Bosvruchtenyoghurt.
    T: Handje katjang nootjes en glas vruchtensap.

Ik heb zo'n honger de hele dag, geen idee waar het van komt.
    pi_83123360
    Ha, Hond heeft gewoon karakter. Niet zo'n laffe slijmbal als Labrador. Sommige baasjes willen dat maar al te graag, God zijn, maar uiteindelijk krijg je de hond die je verdient

Ik heb net een hele nette vreetbui gehad: 2 cappuccino, 2 stukjes chocola, 1 boterham pindakaas, paar katjang pedis en hete rijstcrackers, schaal aardbeien met kwark. Dat is ongeveer XM's hele daglijstje, maar ik ben trots

De smailies heb ik zelf getypt!
      maandag 21 juni 2010 @ 22:41:17 #287
    1062 Tinkepink
    Niet zeuren maar poetsen
    pi_83123486
    Ben The Milionair Matchmaker aan het kijken. Wat een triest programma is dat
      maandag 21 juni 2010 @ 22:42:46 #288
    277802 _Calimero_
    pi_83123570
    quote:
    Op maandag 21 juni 2010 22:39 schreef Laureline het volgende:
    Ha, Hond heeft gewoon karakter. Niet zo'n laffe slijmbal als Labrador. Sommige baasjes willen dat maar al te graag, God zijn, maar uiteindelijk krijg je de hond die je verdient

Ik heb net een hele nette vreetbui gehad: 2 cappuccino, 2 stukjes chocola, 1 boterham pindakaas, paar katjang pedis en hete rijstcrackers, schaal aardbeien met kwark. Dat is ongeveer XM's hele daglijstje, maar ik ben trots

De smailies heb ik zelf getypt! >:O

Ik ben ook trots
      maandag 21 juni 2010 @ 22:44:13 #289
    277802 _Calimero_
    pi_83123646
    thanks voor jullie kijk op mijn lijstjes.. Ik heb aangegeven wel een gesprek met de dietiste te willen, zodat ik wat meer kan vragen en wellicht kan toelichten ook. Vond het echt héél naar om te horen ook. Maargoed. Ondertussen eet ik al sinds woensdag wat minder en ben ik heel benieuwd naar het resultaat komende woensdag op de weegschaal
    pi_83123787
    Ik had 3 repen chocola en 3 zakken chips voor viste gehaald. Maar ik krijg helemaal nooit visite. Dus dan is het al minder erg dat ik ze zelf op heb gegeten, maar toch haal ik ze maar niet meer
    pi_83123815
    quote:
    Op maandag 21 juni 2010 22:32 schreef neen het volgende:

[..]

O oke! Zet je ook alles wat je koopt erin dan of gewoon: "Boodschappen" enzo? Want ik gok dat bij boodschappen er zo nu en dan uitschieters bij zullen zitten bij mij
    Heb categorieen:
    Eten
    Kleren
    Uit
    Verjaardagen
    Boeken
    Reizen
    Cosmetica, kapper
    Huishoudelijk
    Overig
    Dat is handiger dan elke post apart.
      Redactie Sport maandag 21 juni 2010 @ 22:48:28 #292
    260853 crew  DeLuna
    Luna van Pino O+
    pi_83123897
    Vandaag weer een ongezonde dag. Maar ik heb een plan! Ik ga alle Harry Potter boeken lezen, want dan vergeet ik de tijd en dan heb ik dus ook geen tijd om te snoepen!
    Dus het lijstje van vandaag heeft ook niet zoveel zin.
    ❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
    pi_83124002
    O en ik had net post, en sinds ik hier woon heb ik ALLEEN nog maar slechte post gehad en de handgeschreven brieven waren het ergst. Ik kon het handschrift ook totaaaal niet plaatsen. Ik wou hem eerst helemaal niet open maken. Daarna toch maar wel open maken. En toen ik dacht deed deed m'n hart een huppeltje Leuke kaart!!! (Maar hij mag volgende keer wel in een vrolijkere envelop want ik schrok mij rot Ja, slecht geweten )
      maandag 21 juni 2010 @ 22:51:51 #294
    277802 _Calimero_
    pi_83124095
    quote:
    Op maandag 21 juni 2010 22:50 schreef P.F het volgende:
    O en ik had net post, en sinds ik hier woon heb ik ALLEEN nog maar slechte post gehad en de handgeschreven brieven waren het ergst. Ik kon het handschrift ook totaaaal niet plaatsen. Ik wou hem eerst helemaal niet open maken. Daarna toch maar wel open maken. En toen ik dacht deed deed m'n hart een huppeltje Leuke kaart!!! (Maar hij mag volgende keer wel in een vrolijkere envelop want ik schrok mij rot Ja, slecht geweten )
    Oo gaat dit over het trouwkaartje? Want die had ik ook, en ik wist ook niet wat het was! maar erg leuk idd!!!
    pi_83124209
    Oh ik ben benieuwd naar het trouwkaartje! (van Mo toch?)
    pi_83124253
    quote:
    Op maandag 21 juni 2010 22:48 schreef DeLuna het volgende:
    Vandaag weer een ongezonde dag. Maar ik heb een plan! Ik ga alle Harry Potter boeken lezen, want dan vergeet ik de tijd en dan heb ik dus ook geen tijd om te snoepen!
    Dus het lijstje van vandaag heeft ook niet zoveel zin.
    Dat werkt bij mij helemáál niet! Het heerlijkste vind ik een boek lezen en intussen een zak chips eten Hoe simpeler/slechter het boek trouwens, hoe groter de behoefte aan chips en snoepjes tijdens het lezen
    pi_83124263
    quote:
    Op maandag 21 juni 2010 22:51 schreef _Calimero_ het volgende:

[..]

Oo gaat dit over het trouwkaartje? Want die had ik ook, en ik wist ook niet wat het was! maar erg leuk idd!!!
    Ja

O en ik wil graag ansichten van jullie ontvangen! En gewone kaarten! Ik ben om

(Klusjesmannen met brieven, stomme pakketjesafleverbriefjes die niet komen, rekeningen, herrineringen, belastingen, belastingen, belastingen, boetes, etc ) Ik open niet graag mijn brievenbus
    pi_83124294
    trouwens Cali, vraag die diëtiste anders eens om een voor (volgens haar) voor jou passend menu te maken? Ben wel nieuwsgierig waar ze mee komt. Ik heb het over het algemeen niet zo op diëtistes. Bij mij in het gebouw van m'n vorige werk zat ook een praktijk, en dat waren echt zulke rare types en helemaal niet aardig. En ze keken me altijd vuil aan. Misschien omdat ik van alles naar binnen stouwde en nog steeds dunner was dan hun twee.
    pi_83124322
    Oh in bijna al het snoep zit dus gelatine en/of stremsel en dan kan ik er opeens wel van af blijven
    pi_83124424
    Pief, hoezo krijg je nooit visite dan! ik ook niet hoor, maar dat komt omdat dit niet mijn huis is, vind ik niet relaxed. Ik heb ook geen bank

Mijn avondeten was trouwens echt dramatisch. Lijstje van vandaag:
    O: 3x snee volkoren (2x boursin, 1x pindakaas)
    L: halve stronk broccoli, botersla met zeewier, tosti bruinbrood/kaas
    T: meloen, 2 tarwekoekjes met chocolade
    S: evy les 18
    T: vriendje gaat snacks halen voor tijdens spanje-honduras!! nou dat was dus: 1 appel ,1/3e zak doritos met dip, 1 plak ham, 6 olijven, 3 stukjes brie, 7 soesjes, 1 glas cola en 1 glas wijn.
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')