Ik vind stiekem meelezen niet netjes!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
Huh??quote:Op maandag 21 juni 2010 21:31 schreef _Calimero_ het volgende:
Had ik al gezegd dat mijn eetlijstjes naar de dietiste waren gestuurd en dat die vindt dat ik veel eet?![]()
![]()
quote:Op maandag 21 juni 2010 21:31 schreef _Calimero_ het volgende:
Had ik al gezegd dat mijn eetlijstjes naar de dietiste waren gestuurd en dat die vindt dat ik veel eet?![]()
![]()
Eetlijst van vandaag staat erbij..quote:Op maandag 21 juni 2010 21:33 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
![]()
Heb je vandaag een eetlijstje gepost? weet ze hoeveel je sport?
quote:Op maandag 21 juni 2010 21:32 schreef Merel het volgende:
Mijn lijstje is kut:
O - twee krentenbollen (KIJK LOVELI ONTBIJT!!!)
L - drie bekers melk, broodje kroket, broodje met kaas en groenvoer
T - banaan, sinaasappel, grote matze met smeerkaas
D - pizza
Heb vandaag 10 uur onafgebroken gewerkt (lunchvergadering telt niet als pauze en zorgt voor onweerstaanbare broodjes kroket) en ik had gewoon echt de puf niet om te koken en de inspiratie niet om iets gezonds te verzinnen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm not G.I. Jane, I'm attachment barbie
Heb je daar genoeg aan? Wel lekker!quote:Op maandag 21 juni 2010 21:46 schreef MevrouwPuff het volgende:
D wordt: 1 paprika en een gegrilld stukje vis
Wat is dat voor Liwwarder slang?quote:Op maandag 21 juni 2010 20:56 schreef neen het volgende:
Hoe lang na het eten ongeveer gaan hardlopen? Want eigenlijk wil ik morgenochtend maar en dan nu leren maar geen zin dus fuck it maar ook geen zin in pienebillug weest wel dus dan wil ik zo mits garantie.
Dus
Je gaat weer minder eten, merk ik (maximaal 1200 kcals per dag). Klopt dat?quote:Op maandag 21 juni 2010 21:22 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
En ik vond het vandaag al aardig royaal met 3 boterhammen... Lijnzaad heb ik nog wel ergens, maar volgens mij vrij calorierijk.. Merk dat ik dat soms nog wel lastig vind.
Ooo, hoe ging het? Is Hond een gemiddelde, hoog- of laagbegaafde leerling?quote:Op maandag 21 juni 2010 21:51 schreef sigme het volgende:brinta 2 uur wandelen (slakkegangetje) broodmaaltijd (6 sneden, 2 krekkers, mayo, roerei, osseworst, gerookte ham; jam) avondeten: tatjetoe: kekers & zilvervliesrijst & rookworst & lamsvlees & witlof & ui & snijmoes puppycursus 1 pils
Pijn in de buik weet je welquote:Op maandag 21 juni 2010 21:51 schreef anna82 het volgende:
[..]
Wat is dat voor Liwwarder slang?
Ik heb vandaag evy les 8 gedaan en zover ben ik nog nooit gekomen evy-gewijs!
Dit was de derde keer al. Het is best aardig. Hond is veel te afgeleid om daar iets te doen, maar voor mij is het handig want dan leer ik truukjes om Hond later, thuis, truukjes te laten doen.quote:Op maandag 21 juni 2010 21:56 schreef Laureline het volgende:
[..]
Ooo, hoe ging het? Is Hond een gemiddelde, hoog- of laagbegaafde leerling?
Ik tel al heel lang geen calorieen meer, dus dat weet ik niet zo goed. Probeer iig geen maaltijden over te slaan, wat ik vroeger wel geregeld deed. Maar het is niet dat ik bewust laag ga zitten. Zoals ik net al postte, voor mijn idee was het vandaag netjes, muv het biscuitje.quote:Op maandag 21 juni 2010 21:54 schreef Laureline het volgende:
[..]
Je gaat weer minder eten, merk ik (maximaal 1200 kcals per dag). Klopt dat?
Dat was ik! Het is heel nuttig. En afgelopen maand 100 euro uitgegeven dus het scheelt ook.quote:Op maandag 21 juni 2010 22:01 schreef neen het volgende:
[..]
Pijn in de buik weet je wel
O, wie hield ook alweer sinds een tijdje een huishoudboekje bij? En met een handig programma of gewoon op papierik moet dat ook doen. Structuur jeweets.
O, en moeders... die lui weten ook altijd alles he echt unglaublich
ik heb de vaste telefoon hier nog niet gevonden dus denk het nietquote:
O oke! Zet je ook alles wat je koopt erin dan of gewoon: "Boodschappen" enzo? Want ik gok dat bij boodschappen er zo nu en dan uitschieters bij zullen zitten bij mijquote:Op maandag 21 juni 2010 22:10 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Dat was ik! Het is heel nuttig. En afgelopen maand 100 euro uitgegeven dus het scheelt ook.
In excel jeweet.
Lekker dat het wel bevaltquote:Op maandag 21 juni 2010 22:25 schreef Chicolate het volgende:
ibtl. Bijgelezen maar weet niet zo goed wat te zeggen.kunnen veel slankies wel gebruiken.
Ik kom er net achter dat ik veel teveel eten heb gekocht voor 2 weken, vandaar dat mn budget zo snel ging, ogen zijn groter dan maag blijkbaar. En ik maak steeds teveel ook nog eens. En begin te laat met koken. Lastig hoor, goed voor jezelf zorgen als je alleen woont. Ga om goed te beginnen maar weer vroeg slapen, dat bevalt me eigenlijk wel. En de kat ligt al klaar op bed.
Wat een fijne post vind ik ditquote:Op maandag 21 juni 2010 22:25 schreef Chicolate het volgende:
ibtl. Bijgelezen maar weet niet zo goed wat te zeggen.kunnen veel slankies wel gebruiken.
Ik kom er net achter dat ik veel teveel eten heb gekocht voor 2 weken, vandaar dat mn budget zo snel ging, ogen zijn groter dan maag blijkbaar. En ik maak steeds teveel ook nog eens. En begin te laat met koken. Lastig hoor, goed voor jezelf zorgen als je alleen woont. Ga om goed te beginnen maar weer vroeg slapen, dat bevalt me eigenlijk wel. En de kat ligt al klaar op bed.
quote:Op maandag 21 juni 2010 22:39 schreef Laureline het volgende:
Ha, Hond heeft gewoon karakter. Niet zo'n laffe slijmbal als Labrador. Sommige baasjes willen dat maar al te graag, God zijn, maar uiteindelijk krijg je de hond die je verdient
Ik heb net een hele nette vreetbui gehad: 2 cappuccino, 2 stukjes chocola, 1 boterham pindakaas, paar katjang pedis en hete rijstcrackers, schaal aardbeien met kwark. Dat is ongeveer XM's hele daglijstje, maar ik ben trots
De smailies heb ik zelf getypt!>:O
Heb categorieen:quote:Op maandag 21 juni 2010 22:32 schreef neen het volgende:
[..]
O oke! Zet je ook alles wat je koopt erin dan of gewoon: "Boodschappen" enzo? Want ik gok dat bij boodschappen er zo nu en dan uitschieters bij zullen zitten bij mij
Oo gaat dit over het trouwkaartje? Want die had ik ook, en ik wist ook niet wat het was! maar erg leuk idd!!!quote:Op maandag 21 juni 2010 22:50 schreef P.F het volgende:
O en ik had net post, en sinds ik hier woon heb ik ALLEEN nog maar slechte post gehad en de handgeschreven brieven waren het ergst. Ik kon het handschrift ook totaaaal niet plaatsen. Ik wou hem eerst helemaal niet open maken. Daarna toch maar wel open maken. En toen ik dacht deed deed m'n hart een huppeltjeLeuke kaart!!! (Maar hij mag volgende keer wel in een vrolijkere envelop want ik schrok mij rot
Ja, slecht geweten
)
Dat werkt bij mij helemáál niet! Het heerlijkste vind ik een boek lezen en intussen een zak chips etenquote:Op maandag 21 juni 2010 22:48 schreef DeLuna het volgende:
Vandaag weer een ongezonde dag.Maar ik heb een plan! Ik ga alle Harry Potter boeken lezen, want dan vergeet ik de tijd en dan heb ik dus ook geen tijd om te snoepen!
Dus het lijstje van vandaag heeft ook niet zoveel zin.
Jaquote:Op maandag 21 juni 2010 22:51 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
Oo gaat dit over het trouwkaartje? Want die had ik ook, en ik wist ook niet wat het was! maar erg leuk idd!!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |