Nee..daar heb ik tot woensdag de tijd voor. Ik neig 80% naar doen.vanavond het er maar eens met de Duutser erover hebben, want dat betekend veel voor ons ook.quote:Op maandag 21 juni 2010 18:58 schreef Blurred86 het volgende:
gefeliciteerd met de baan Nynke! Heb je al besloten of je hem gaat nemen?
Ja leuk hequote:Op maandag 21 juni 2010 19:11 schreef Perruche het volgende:
Ik ben alle filmpjes van Gok aan het bekijken, geweldig hoe al die vrouwen gaan stralen in een mooie outfit!!!
geweldig die filmpjes! ik wil dat hij mij ook zo een keer aankleedt en mooi maaktquote:Op maandag 21 juni 2010 19:17 schreef P.F het volgende:
[..]
Ja leuk he
Moet jij eigenlijk ook studeren?
quote:Op maandag 21 juni 2010 19:11 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Nee..daar heb ik tot woensdag de tijd voor. Ik neig 80% naar doen.vanavond het er maar eens met de Duutser erover hebben, want dat betekend veel voor ons ook.
Jaaa, een gok-wan-kleedt-de-slankies-dagquote:Op maandag 21 juni 2010 19:24 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
geweldig die filmpjes! ik wil dat hij mij ook zo een keer aankleedt en mooi maakt
vind ik vaak wel leuk, lekker apart!quote:Op maandag 21 juni 2010 19:26 schreef neen het volgende:
Ik had vandaag kleding aangedaan wat echt niet bij elkaar paste![]()
Nou, dit was niet goed slecht maar gewoon slecht slechtquote:Op maandag 21 juni 2010 19:27 schreef Perruche het volgende:
[..]
vind ik vaak wel leuk, lekker apart!
ik heb vandaag kleding aan waarmee ik me in italiaanse stijl waan
Zelfs ikquote:Op maandag 21 juni 2010 19:30 schreef P.F het volgende:
Wat ik vandaag aan heb staat in het [outfit topic] want ik lijd aan studie ontwijkend gedrag
quote:Op maandag 21 juni 2010 19:57 schreef P.F het volgende:
Wat is de kortste film die nu in de bios draait?
Nou ik heb mezelf naar de UB geloktquote:Op maandag 21 juni 2010 20:00 schreef neen het volgende:
[..]wil je nu als sog naar de bios gaan?
na je tentamens mag je naar alle films die je wil oke
even 40 puntjes halen!
*wijsneusde stap van blackboard naar fok weet ik wel te maken
*update, ik heb me net even geschorenquote:Op maandag 21 juni 2010 20:30 schreef P.F het volgende:
[..]
Nou ik heb mezelf naar de UB gelokt! En zou dan om 11 uur gaan - als ik ga..
Weet je wat het snaaien van koekjes tegen zou houden? Meer eten, heb je ook geen hongerquote:Op maandag 21 juni 2010 20:48 schreef XcUZ_Me het volgende:
Fietsen ging verbazingwekkend goed in verhouding met de moeheid. Nu knagen op salade.
Eindstand:
O: schaaltje bananenkwark
T: banaantje
L: 3 boterhammen, 2x pindakaas, 1x appelstroop
T: biscuitjeFAAL, al op dag 1
T: 15 cherrytomaatjes
S: RPM
D: maaltijdsalade met tonijn
Normaal reken ik minimaal 2, 2.5 uur,maar met fietsen heb ik minder snel last dan met lopen (dan klotst alles wat meer,hehe) dus afhankelijk van wat je hebt gegeten, zou ik zelf toch wel gauw 2-3 uur wachten...quote:Op maandag 21 juni 2010 20:56 schreef neen het volgende:
Hoe lang na het eten ongeveer gaan hardlopen? Want eigenlijk wil ik morgenochtend maar en dan nu leren maar geen zin dus fuck it maar ook geen zin in pienebillug weest wel dus dan wil ik zo mits garantie.
Dus
Wel hoor.quote:Op maandag 21 juni 2010 21:08 schreef neen het volgende:
Mobiele versie heeft nog geen volg knop
Tevens post ik wel veel als ik iets anders hoor te doen![]()
Ik moet echt eens iets fatsoenlijks gaan doen zeg
En ik vond het vandaag al aardig royaal met 3 boterhammenquote:Op maandag 21 juni 2010 20:53 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Weet je wat het snaaien van koekjes tegen zou houden? Meer eten, heb je ook geen hongerDoe eens wat muesli en lijnzaad door je zuivel, dat vult als een tierelier en is ook goed voor je!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |