ik ben dan als het donker altijd bang dat er monters of enge mannen aan de andere kant van het raam zittenquote:Op maandag 21 juni 2010 23:09 schreef P.F het volgende:
Ik word ook best claustrofobisch van m'n huis als ik er alleen zit, eigenlijk. Heb ook altijd de gordijnen open voor een 'vrijer' gevoel.. Kun je nagaan met nog meer mensen, *brrrr*
.quote:Op maandag 21 juni 2010 22:41 schreef Tinkepink het volgende:
Ben The Milionair Matchmaker aan het kijken. Wat een triest programma is dat
Ik heb het 1 keer gezien en ik vond de vrouwen zo erg...quote:Op maandag 21 juni 2010 23:11 schreef conleche het volgende:
[..]
.
Oh dat vind ik smullen!! Zij is zooooo erg. Héérlijk!
O ik totaal niet. Maar het is ook altijd licht buiten, dat scheelt!quote:Op maandag 21 juni 2010 23:11 schreef Perruche het volgende:
[..]
ik ben dan als het donker altijd bang dat er monters of enge mannen aan de andere kant van het raam zitten(en nee ik ben geen 12 meer haha). Ik kan ook geen enge boeken lezen of te enge films kijken 's-avonds.
O net afgelopenquote:Op maandag 21 juni 2010 23:11 schreef conleche het volgende:
[..]
.
Oh dat vind ik smullen!! Zij is zooooo erg. Héérlijk!
Klinkt goed. *Remote zoekt*quote:Op maandag 21 juni 2010 23:14 schreef P.F het volgende:
[..]
O net afgelopenMaar nu is er Stars on Starvation! Ook leuk!
Ja maar dat maakt het zo fijn. Alles is té erg!!quote:Op maandag 21 juni 2010 23:12 schreef Perruche het volgende:
[..]
Ik heb het 1 keer gezien en ik vond de vrouwen zo erg...zou aan het merendeel niet gekoppeld willen worden als man zijnde
Tegenover mij zit ook zon kluizenaar, bij hem heb ik sinds ik hier woon nog nooit iemand over de vloer gezien. Of hem eens op stap zien gaanquote:Op maandag 21 juni 2010 23:12 schreef P.F het volgende:
[..]
O ik totaal niet. Maar het is ook altijd licht buiten, dat scheelt!
Toen ik nog een kamer had van 12m2 had ik huisgenoten die dagen in hun kamer zaten met de deur dicht!!! Ik had hem altijd wagenwijd open en de gang + keuken hoorde wat mij betreft er ook gewoon bij
Ja, tentamentijd dus veel tijd om te soggen.quote:
Inderdaad spannend! Wat vindt de Duutser ervan?quote:Op maandag 21 juni 2010 23:15 schreef AKnynke het volgende:
Ik denk dat ik de baan aangenemen. En een appartementje voor mezelf ga zoeken. spannend, grote beslissing. Eerst er nog maar een nachtje over slapen.
In de praktijk vallen Amerikaanse maten volgens mij wel wat groter dan Nederlandse. De dingen die ik in 6 heb gezien zijn eerder 38.quote:Op maandag 21 juni 2010 23:20 schreef P.F het volgende:
Ik heb dus een size 6... = 36
Dan zijn er mensen met size 0 = maat 30...
Dat bestaat in Nederland toch ook wel? Als je klein bent heb je al snel een kleine maat zonder echt mager te zijn.quote:
Ja is ook zo. Ik heb een jeans in 4 van A&F en vorig jaar was die echt te groot en nu zit hij goed en ik heb nu weer maat 38.quote:Op maandag 21 juni 2010 23:34 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
In de praktijk vallen Amerikaanse maten volgens mij wel wat groter dan Nederlandse. De dingen die ik in 6 heb gezien zijn eerder 38.
Waren ze ook echt zo dik in de VS?quote:Op maandag 21 juni 2010 23:36 schreef conleche het volgende:
[..]
Ja is ook zo. Ik heb een jeans in 4 van A&F en vorig jaar was die echt te groot en nu zit hij goed en ik heb nu weer maat 38.
Nee. En als hij zo moeilijk doet is het maar goed dat je hem gedumpt hebtquote:
Jaaaah!!! Niet overal, though. In LA niet en in SF ook niet. Maar voor de rest wel!! En dan echt vet. Dus 150> kilo. Niet heel gek hoor, het is moeilijk om goed, gezond voedsel te vinden en als je het vindt is het schreeuwend duur, terwijl junkfood bijna gratis is. Ze stoppen ook overal suiker in. En de porties zijn erg groot.quote:Op maandag 21 juni 2010 23:38 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Waren ze ook echt zo dik in de VS?
Een kans die ik moet nemen..En aangezien de kans klein is dat ik een bij m'n studie aansluitende baan vind die dichtbij hem is, zeker. Hij heeft misschien de kans om een tijdje hier te werken, dat zou helemaal tof zijn...quote:Op maandag 21 juni 2010 23:25 schreef Merel het volgende:
[..]
Inderdaad spannend! Wat vindt de Duutser ervan?
oehhh dat zou wel heeel tof zijn inderdaad!! Knap hoor, dat jullie al deze moeilijke beslissingen zo kunnen nemen, en die balans weten te vinden tussen voor elkaar en voor jezelf kiezen..!quote:Op maandag 21 juni 2010 23:43 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Een kans die ik moet nemen..En aangezien de kans klein is dat ik een bij m'n studie aansluitende baan vind die dichtbij hem is, zeker. Hij heeft misschien de kans om een tijdje hier te werken, dat zou helemaal tof zijn...
PF vindt wel wat.quote:Op maandag 21 juni 2010 23:49 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
oehhh dat zou wel heeel tof zijn inderdaad!! Knap hoor, dat jullie al deze moeilijke beslissingen zo kunnen nemen, en die balans weten te vinden tussen voor elkaar en voor jezelf kiezen..!
ik ben slapen, welterusten!
O, ik ga denk ik vanaf nu al een beetje wakker liggen met de vraag "wat moet je aan als je naar een bruiloft gaat" want ik heb daar dus geen ervaring mee
Het is meer voor onszelf kiezen, en kijken hoe we elkaar er bij in kunnen passen. Maar, we hebben afgesproken dat we elkaar elke 3 weken gaan zien, omstebeurt reizen, en dat is fijn!quote:Op maandag 21 juni 2010 23:49 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
oehhh dat zou wel heeel tof zijn inderdaad!! Knap hoor, dat jullie al deze moeilijke beslissingen zo kunnen nemen, en die balans weten te vinden tussen voor elkaar en voor jezelf kiezen..!
ik ben slapen, welterusten!
O, ik ga denk ik vanaf nu al een beetje wakker liggen met de vraag "wat moet je aan als je naar een bruiloft gaat" want ik heb daar dus geen ervaring mee
Klopt ja! In NY viel het me echt reuze mee, en hier in Philly rond de universiteit bijvoorbeeld ook wel, maar ik was van het weekend in de KMart, damn...quote:Op maandag 21 juni 2010 23:42 schreef conleche het volgende:
[..]
Jaaaah!!! Niet overal, though. In LA niet en in SF ook niet. Maar voor de rest wel!! En dan echt vet. Dus 150> kilo. Niet heel gek hoor, het is moeilijk om goed, gezond voedsel te vinden en als je het vind is het schreeuwend duur, terwijl junkfood bijna gratis is. Ze stoppen ook overal suiker in. En de porties zijn erg groot.
Hihi, ja ik was ook al aan het denken! Ik dacht niet te bloot... Niet te sexy... Maar ook niet gala.. Hmmmm.quote:
Oh, dat zou alweer meevallen dan!quote:Op maandag 21 juni 2010 23:43 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Een kans die ik moet nemen..En aangezien de kans klein is dat ik een bij m'n studie aansluitende baan vind die dichtbij hem is, zeker. Hij heeft misschien de kans om een tijdje hier te werken, dat zou helemaal tof zijn...
Herkenbaar! Ben weer bezig met een poging om m'n huis standaard guest-proof te krijgen. En te houden.quote:Op maandag 21 juni 2010 23:04 schreef Merel het volgende:
MoBlo moet haar kaart PM'en!
En ik hou ook niet van visite. Want dan moet ik opruimen. Mijn vader doet altijd hinten dat ik hem + stiefmoeder moet uitnodigen voor etentjes enzo, want dat hoort. Maar ik ben meer van het "Oh ja leuk dat jullie langskomen dan gaan we koffiedrinken in de stad en daarna uit eten en m'n huis kom je niet in!"
Eigenlijk zou ik het liefst van tevoren met jullie meeten om verschillende outfits te laten keurenquote:Op maandag 21 juni 2010 23:55 schreef P.F het volgende:
[..]
Hihi, ja ik was ook al aan het denken! Ik dacht niet te bloot... Niet te sexy... Maar ook niet gala.. Hmmmm.
Ik wil een leuk zwierig jurkje tot op de knie, pastelachtig ?
Ik ga gossip girl en satc kijken voor inspiratie!
O en als je een enorme mooie bos haar hebt dan moet je een hoed opzetten tot de bruid getrouwd is. Is ze eenmaal getrouwd dan kun je je hoed afzetten en los gaan, dan is ze toch al getrouwd!
Zeker weten, er is al gezoendquote:Op maandag 21 juni 2010 23:55 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Oh, dat zou alweer meevallen dan!Ik hoop echt voor je dat jullie een werkbare oplossing kunnen vinden. Ik vind het knap dat je de verstandige beslissing neemt, maar het lijkt me heel moeilijk.
Cali, ik hoop dat je nieuwe date leuker is dan deze!
O leuk! Als ik nog OV heb wil ik best een middagje shoppen in Utregquote:Op dinsdag 22 juni 2010 00:03 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
Eigenlijk zou ik het liefst van tevoren met jullie meeten om verschillende outfits te laten keuren![]()
En ik vind het ook wel een goed excuus om misschien een nieuw jurkje te kopen
Jurkjes-shop meet?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 00:03 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
Eigenlijk zou ik het liefst van tevoren met jullie meeten om verschillende outfits te laten keuren![]()
En ik vind het ook wel een goed excuus om misschien een nieuw jurkje te kopen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |